Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 128
1741
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 12:55:44 »
@Up
Byłoby fajnie, gdyby tego filmu nie wrzucono już tutaj. Dwa razy. Poza tym nie napisałeś nic nowego, czego byś nie znalazł czytając temat zamiast od razu wrzucając "newsy" :)

1742
Inne gry / Odp: X Rebirth
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 23:15:21 »
Ja chciałem się nauczyć tej gry poprzez przejście kampanii, ale zarówno X2 jak i X3 w pewnym momencie miały moment blokady, gdzie znikały mi cele i gra zmieniała się w monotonny lot z portalu do portalu. Przestawałem grać nim sama gra jakoś się zaczęła :/

1743
Nie powinno się tłumaczyć nazw własnych  :(

Zwłaszcza że "Mun" z umlautem nie jest żartem językowym opartym na błędzie ortograficznym a raczej lingwistycznym.

1744
Poproś o pomoc / Re: Łazik...jak?
« dnia: Pią, 13 Wrz 2013, 22:15:43 »
Sposobów montażu łazików jest pierdyliard. Popularnym sposobem przyczepienia lekkiej maszyny jest zbudowanie jej na boku lądownika i dodać obciążnik z drugiej strony dla równowagi.
Tu masz przestawione kilka metod:


Podwozie może być zrobione z tych kwadratowych elementów strukturalnych. Thrashing Mad w jednym ze swoich filmów zrobił bardzo prosty i bardzo lekki łazik, poszukaj.

1745
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 13 Wrz 2013, 14:11:22 »
@up
Misja zaiste imponująca, ale facet musi się nauczyć montować filmy. Monotonna muzyka i dłuuuuugie sceny pełne niczego ciekawego. Nic dziwnego że trwa 40 minut chociaż mógł o wiele krócej. Do tego brak dźwięku silników i włączony interfejs :/ No i powtarzam, sama misja jest dla mnie niesamowita.

1746
Własna twórczość / Odp: Zagrajmy w Kerbal Space Program [YouTube]
« dnia: Śro, 11 Wrz 2013, 16:01:14 »
Było warto, naprawdę. Gdzie można zgłosić film do YT Spotlight w KSP Weekly?

1747
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 10 Wrz 2013, 16:48:56 »
Ploty głoszą że póki co w karierze budować będziemy wciąż za darmo. To oznacza że nie mają skrupułów  w otwarciu nieskończonego trybu kariery, a szkoda. Na razie jedynym rozróżnikiem od sandboxa będzie prawdopodobnie centrum naukowe i jego użyteczności. Szkoda trochę. Wolałbym żeby wrzucili ją później, całkowicie wykończoną, ale najwyraźniej chcą testować poszczególne moduły po kolei.

1748
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Program kosmiczy - zady i walety.
« dnia: Pon, 09 Wrz 2013, 17:55:53 »
To nierealne, chociaż szkoda. Porównajcie koszt całego programu Apollo z rocznym budżetem US Army :/

1749
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Program kosmiczy - zady i walety.
« dnia: Pon, 09 Wrz 2013, 17:27:58 »
Aspekt ekonomiczny byłby sporym argumentem na "nie", ale ilość pieniędzy wydawana na zbrojenia jest tak absurdalna, że trudno jest mi wziąć to na poważnie.

1750
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Grasshopper
« dnia: Pon, 09 Wrz 2013, 17:01:48 »
@Grzegorz
To jest pierwszy stopień rakiety nośnej, która po wyniesieniu reszty pojazdu wróci na ziemię w jednym kawałku na silnikach. Bo oszczędnie.

1751
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Nie, 08 Wrz 2013, 00:25:31 »
Twój system ma coś co mnie niepokoi - w końcu na misję będziemy wysyłać trzech ulubionych misiaków i tylko w trybie permadeath (jeśli taki będzie. Chciałbym.) będzie motywacja do wysyłania mniej wytrenowanych na łatwiejsze misje. Żeby to trochę zrównoważyć przydałby się zestaw profesji/statystyk, gdzie umiejętności byłyby wyższe już na początku, albo jak w FTL, gdzie klasa postaci zależy od długości stażu na danym stanowisku, co jest dość sensowne choć mało realistyczne (kto wysyła na misję kogoś, kto nie zna statku od podszewki?) co można darować. A skoro przy tym jesteśmy, przydałyby się więcej niż 3 oczywiste funkcje załogi, żeby utrudnić wybór i skomplikować misję - Oczywisty pilot (lepsi mogliby np. wzmacniać stabilizację lotu) i inżynier, do tego może naukowiec. Taka trójka, dobrze wytrenowana (np. na Kerbinie, spalając paliwo i czekając na usterki na launchpadzie) byłaby wykorzystywana w każdej misji. Jak zmotywować do wyboru nowych ludzi?

1752
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Czw, 05 Wrz 2013, 00:52:44 »
Wampir?
Któremu światło nic nie robi?
Proszę bardzo!


Bardzo bym chciał nowy twardy dysk.

1753
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Czw, 05 Wrz 2013, 00:51:18 »
Stawianie na cokolwiek 2-3 wersje do przodu ma średni sens. Wszystkie listy planowanej zawartości są oznaczone klazulą, że nie ma żadnych podstaw by ich oczekiwać w grze (źródło - strona główna Kerbali), bo są nieoficjalne. Jedyne konkrety jakie otrzymujemy to weekly, okazyjnie screeny i streamy. Też uważam że do surowców niedługa droga.

Co do planowanych rzeczy, w wywiadach da się łatwo wyłapać że kariera będzie miała stopniowany poziom trudności. Ciekawe czy będzie można zaznaczać opcje przed otwarciem nowego zapisu w trybie sandbox z odpowiednimi wartościami, np. darmowe stacje, wszystkie odkrycia znane od początku, life-support aktywny itd. Trochę tak działa w grach strategicznych, gdzie ustawia się ilość bogatych terytoriów czy aktywność piratów.

1754
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Jool-Space Adventure
« dnia: Nie, 25 Sie 2013, 21:18:00 »
Zapisuj dialogi jak w książce, po myślnikach. Skąd się wziął twój sposób zapisu?
Ciekawie napisane, ale reakcje centrum kosmicznego we wstępie jakby to nie było centrum kosmiczne tylko klasa w gimnazjum. Za to dowódca załogi rasowy Terminator czy inny robot, beznamiętny jak cegła :P "Mam dla was przykrą wiadomość, nie wrócimy". Wiem że to Kerbale i nie trzeba zachowywać 100% realiów, ale niech zachowuje jakieś prawdopodobieństwo.

1755
Przecież jest napisane że praca w toku ^.-

Strony: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 128