Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 128
1726
Cytuj
równie dobrze ktoś mógłby zagłosować na rocketstane.
Ale nie zagłosował. 25 to duża liczba jak na to forum (udziela się pisząc chyba co najmniej kilku użytkowników mniej) i trudno będzie te 2-3 głosy jeszcze wykopać.

1727
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Forum Duna Base
« dnia: Nie, 06 Paź 2013, 11:45:29 »
Więcej chętnych znajdziecie w obrębie systemu księżyców Kerbina. Ja w ogóle odpadam, bo mam teraz straszne problemy z płynnością gry i bardzo mało czasu :/

1728
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 01 Paź 2013, 22:58:53 »
Nauka już zaraz będzie w grze i przekonamy się, jak wygląda. Są nowe materiały - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To oznacza że łaziki zyskają na znaczeniu :) No, później - na razie te biomy dotyczą tylko Kerbinu.
@up
Ma być co najmniej kilka rodzajów surowców.

1729
Inne gry / Odp: Don't Starve czyli jak przetrwać w dzikiej dziczy.
« dnia: Pon, 30 Wrz 2013, 17:39:20 »
@up
O ile wiem, jest możliwość budowania domów a nawet zakładanie samowystarczalnych farm (do czasu, aż coś ci jej nie spali). No i to zupełnie inna gra niż Mine, w którym przetrwanie po pewnym czasie jest tylko dodatkiem, a w Don't Starve głównym założeniem.

1730
Inne gry / Odp: Don't Starve czyli jak przetrwać w dzikiej dziczy.
« dnia: Nie, 29 Wrz 2013, 21:49:04 »
Czekam aż będzie w Humble Bundle :) Gry od Klei Entertainment  pojawiają się tam z zadziwiającą regularnością.

PS: Dzika dzicz...? Ałć...

1731
@up
To rodzaj fundamentów na których będą stawiane modele budynków, jeśli dobrze zrozumiałem.


Czy to miasto będzie w oficjalnej wersji moda? Jeśli tak to musicie się postarać, lokalizacja jest bardzo, bardzo dobra, blisko KSC więc z pewnością będzie często odwiedzana. To duża odpowiedzialność :)

1732
Masz słabą wyobraźnie - czworościan składa się z czterech trójkątów...

Ta platforma kojarzy mi się z bardzo dużym monolitem z Odysei Kosmicznej.
Co do mrowia budynków (bo chyba nie wszystko ma być niezwykłym i starannie wymodelowanym obiektem?) polecam zapoznać się z City Generatorem od Introversion - losowość może przynieść ciekawe efekty i nieco urozmaicić wygląd bez wielkiego kosztu w polygonach.

1733
Obsługa techniczna / Odp: B9 Aerospace Pack [problem]
« dnia: Pią, 27 Wrz 2013, 14:13:27 »
Ile i jakie masz mody? Na jakich ustawieniach graficznych grasz?
B9 ma bardzo dużo, bardzo starannie wymodelowanych części i na słabych kompach obniża płynność i stabilność gry. Do tego większa ilość modów, zwłaszcza tak kompleksowych jak B9, sama w sobie może powodować problemy.

1734
Poproś o pomoc / Odp: Kopiowanie projektów
« dnia: Czw, 26 Wrz 2013, 18:13:03 »
No to ściągaj Subassembly :)

1735
Poproś o pomoc / Odp: Kopiowanie projektów
« dnia: Czw, 26 Wrz 2013, 17:58:57 »
Jakbyś poszukał kilka minut to byś to znalazł, bo nie raz na forum ten problem się pojawiał.
Użyj moda Subassembly Manager - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Lub poczekaj kilka tygodni na następną wersję KSP, gdzie ta funkcjonalność będzie w standardzie.

Jeśli dopiero zaczynasz z KSP, być może byłoby lepiej gdybyś zaczął budować łazik i rakietę razem. To zupełnie możliwe i wcale nie tak trudne.

1736
Inne gry / Odp: X Rebirth
« dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 16:52:22 »
Cytuj
raczej nie w dniu premiery niestety :/
I bardzo dobrze. Stawiam 2 internety że wersja premierowa będzie stosunkowo mocno zabugowana :)

1737
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Pytanie odnoście bibliotek steam
« dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 21:54:16 »
Mogłeś zrobić kopie zapasowe, Steam ma do tego specjalne narzędzie. Jeśli tego nie zrobiłeś po kolei:
1. Rozpocznij instalację gry/gier
2. Wyłącz Steam
3. Wrzuć do Folderów właściwe pliki
4. Sfinalizuj instalacje
5. ???
6. PROFIT

1738
@up
Nawet nie chodzi o to czy będą się podobały, czy nie - tłumaczenie nazw z jednej strony może wyglądać źle (Skoro "Ksienrzyc", to czemu nie Jól/Jul, Ewa czy Gienia w miejsce Gilly) ale o wiele ważniejsze od estetyki, jest użyteczność. Nie jesteś tłumaczem powieści i główną wartością twojej pracy powinna być warstwa użytkowa, nie koncepcyjna - o to drugie zadbał Squad. Wprowadzenie nazw polskich ciał niebieskich i części wprowadzi bałagan - gracz który nie ma pojęcia o angielskim nazewnictwie marynistycznym nie załapie czy w tutorialu na forum mówili o Szyperze czy Grocie. Kadaf w swoim poście doprowadził takie tłumaczenie do absurdu i tak to trochę wygląda.

1739
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 16:08:34 »
Ja się nie czepiam że wrzucili drugi raz, tylko zbędnego podsumowania bez żadnej opinii Madriana. Jeśli na Steam jest udostępniony jakiś inny filmik, to ja bardzo chętnie proszę o link.

1740
@Up
Sorry, zupełnie się nie zgadzam. Po pierwsze Oli nie jest dyrektorem biura tłumaczeń, żeby mógł zabierać lub dawać wolność decydowania autorowi tłumaczenia. Jesteśmy na FORUM DYSKUSYJNYM, a nie jakimś ośrodkiem wzajemnej adoracji, gdzie każdy statek dostaje milion plusów i same pochwały, a wszyscy zgadzają się we wszystkim. Rozważ jaka jest funkcja forum i potem używaj takich "argumentów" jak "Nie podoba się? Zrób lepiej", bo tak donikąd nie dojdziemy. Temat jest otwarty i można w nim dyskutować. Stan zastany alfy spolszczenia jest przedmiotem dyskusji. Z tego co widzę to każdy chwali samą inicjatywę, ale krytykują pojedyncze rzeczy, które ich zdaniem nie pasują. I bardzo dobrze, bo w ten sposób spolszczenie ma szansę być dużo, dużo lepsze, niż gdybyśmy je dostali za pół roku, kompletnie ukończone bez kontaktowania się z nikim celem oceny poszczególnych jego części składowych.

Błagam, przestańcie używać tego pseudoargumentu "zrób lepiej" :/

Strony: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 128