Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 128
1711
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 16:24:48 »
Nie rozumiem, wytłumacz mi to, proszę.

1712
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: 40 lat minęło...
« dnia: Wto, 15 Paź 2013, 20:17:16 »
@up
Haha. Ja też mam już kilkaset godzin, a najdalsze wycieczki to bezzałogowce na Eve i kilka lotów na Dunę :D Tylko że ja przestałem grać "od wersji do wersji", bo to mi bardzo psuje zabawę.

1713
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 15 Paź 2013, 16:38:07 »
@Zercio
Ha, dokładnie. Ja odpaliłem niedawno 0.18 ktore mialem zakopane gdzies na dysku. W porównaniu do 0.21 tamta wersja była strasznie niestabilna, brzydsza i mniej ciekawa.
@Schulze
Racja, ale bez poważnej ingerencji w geografię planet takie efekty nie będą skuteczne, bo wciąż będzie płasko. Polecam obejrzeć film z Mun ze starszej wersji, ostatnio byłem zaskoczony jak widać tę różnicę

1714
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 15 Paź 2013, 16:15:38 »
Cytuj
Oblatuję Muna, wduszam guziczek, transmitują się jakieś dane, no i jak to ma wpłynąć na wynalezienie nowego silnika? Gdyby trzeba było posadzić maszynę, ręcznie wnieść ze sto kilo kamlotów do zasobnika, przywieźć do domu, to wówczas te sto kilo mają sporą wartość, więc zastrzyk gotówki mamy
Tyle że teraz wprowadzają jeden z kilku aspektów kampanii. Pozostałe to zlecenia, finanse i surowce. O gotówce na razie nikt nie mówi. Do tego system nauki jest mocno uproszczony, ale gdyby był sensowny to gra powinna nazywać się Kerbal Science Problem, z czego 99,8% akcji działaby się w labolatoriach na Kerbinie. Grywalność > realizm, praktycznie zawsze.

Ponadto, z tego co widziałem na filmach zebranie próbki spod lądownika ma nieco mniejszą wartość niż odległa, co już teraz promuje chociażby misje z łazikami.

@Schulze
Ja czekam aż wprowadzą jakieś zróżnicowanie terenu na innych planetach, jak nowy Mun. Same tekstury tego nie uatrakcyjnią

1715
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 21:35:40 »
Cytuj
To dobrze, te badania powinny być tak rozplanowane żeby wymagały ok. miesiąca gry do ich odblokowania.
Kiedy gra się np. 3 godziny w tygodniu taki miesiąc wygląda trochę inaczej :)

Pamiętajcie, że jako testerzy alfy macie wpisane "w umowie" ryzyko obcowania z nieukończoną i niezbalansowaną produkcją. Do gry wejdzie jeszcze co najmniej jeden duży system - zasoby. Jeśli zostanie połączony z technologiami zmieni to rozgrywke diametrialnie. Wyobraźcie sobie zdobywanie technologii wymagającej fizycznej próbki oceanu Eve.

1716
Modyfikacje / Odp: UbioZur Welding Ltd - Mod w którym się zakochasz!
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 21:29:59 »
Parę miesięcy temu w weekly był mod oferujący gotowe połączone części. To chyba nie to samo?
Mod ma jakieś ograniczenia, czy można zbudować międzyplanetarny okręt na 3 części? :)

1717
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 18:34:20 »
@up
A kto powiedział że lista jest zamknięta i kompletna? Sci-fi to tak szeroki gatunek, że niełatwo spamiętać nawet te najpopularniejsze tytuły, zwłaszcza w tak szerokim spisie. Masz prawo zrobić własny wpis z krótkim opisem i plakatem, za co pewnie dostałbyś kilka polubień. No, ale postawa roszczeniowa i krytykanctwo to w internecie nic nowego.

Cytuj
Owszem, oryginalna jest tak nudna, że ciężko to obejrzeć, ale jako film SF nie ma sobie równych. Można ją traktować niemal jako dokument.
Jeśli film jest nudny, to jest do bani. Opierasz swoją pozytywną opinię na cudzym zdaniu, skoro film tobie się nie podoba? Bardzo dobrze świadczy to o twoim guście. Z twojego postu wynika też, że filmy Science-fiction polegają na byciu nudnymi.

1718
Eye of the Dragon Corp.




*** I'm hatin' it ***

Oko Smoka ma zaszczyt zaprezentować własną propozycję w przetargu modułu mieszkalnego dla bazy PMB (Polish Munar Base).
Jako firma niedysponująca wielkimi funduszami bardzo praktyczna nasi inżynierowie postawili na prostotę konstrukcji. Zaraz potem Mimo to, na pierwszym miejscu jest bezpieczeństwo i komfort załogi.

PentaKon


Zestaw pięciu niewielkich ale niezwykle solidnych Kontenerów mieszkalnych.
Każdy z nich zawiera niewielki generator energii oraz zbiornik wody do użytku mieszkańców. Oprócz tego dostępne jest wyposażenie dodatkowe, zwiększające wygodę i bezpieczeństwo załogi - zestaw oświetlenia, antena radiowa i satelitarna etc. Dwuosobowe habitaty nie mają bezpośredniego połączenia, poza siecią radiową. To, a także wnętrze podzielone na dwa pomieszczenia zapewnia o wiele więcej prywatności niż jest to przyjęte w analogicznych projektach.
Konstrukcja znajduje się około 130 metrów od centrum dowodzenia. Ze względu na bardzo wysokie dawki promieniowania kerbatycznego pochodzące z anteny komunikacyjnej i przede wszystkim z odbiornika energii OSZLa medycy uznali to za sensowną odległość.
Kontenery są osadzone na powierzchni dzięki dwóm solidnym metalowym sztabom. Powinno to zapewnić dużą stabilność konstrukcji niezależnie od warunków. Cały zestaw, wliczając wyposażenie dodatkowe, to dokładnie 80 części. To oznacza że warunki przetargu zostały spełnione.
Na powierzchnię Mun poleciał tylko woźny kompleksu -  Hanner Kerman. Warunki nie zakładały dostarczenia załogi.

Dzięki wykorzystaniu systemu kilku budynków wszelki serwis, wymiana i dosłanie ewentualnych dodatkowych kontenerów ze spersonalizowanym wyposażeniem jest niezwykle proste i tanie.
Wielkie konstrukcje, głośne i tłoczne mają to do siebie, że każda awaria oddziałuje na wszystkich mieszkańców. Zwykła nieszczelna rura w pyłowych warunkach Muna może być przyczyną zagrożenia dla całej placówki. Futurolodzy twierdzą że to małe konstrukcje, łatwe w transporcie i wygodne, mają największe szanse być podstawą infrastruktury przyszłych kolonii na innych planetach.
Jeśli nasza oferta przypadła Tobie do gustu, masz szansę wpłynąć na przyszłość PMB i całej kerbanautyki.
Liczymy na Twój głos!


Dziękujemy za zapoznanie się z materiałami firmy Eye of the Dragon Corp.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Właśnie takim kawałkiem złomu zbitego na pobliskim szrocie przetransportowano moduł na miejsce

1719
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Nie, 13 Paź 2013, 14:36:15 »
@up
Nie przekonasz się o tym póki nie uruchomisz gry na swoim komputerze. Unity to nie Unreal engine, który można w miarę łatwo ocenić wydajnością w zależności od maszyny. SQUAD od kilku tygodni pisał w Weekly że poprawili, ale czy to będzie zauważalne nie wiadomo :|

1720
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: 40 lat minęło...
« dnia: Sob, 12 Paź 2013, 19:13:24 »
Pierwszy raz grałem jakoś wiosną 2 lata temu, bodajże wersja w okolicach 0.13. Pierwsze orbity mi się udawało. Potem zostawiłem grę na dłuuugo, by wrócić do grania zimy tego roku.

1721
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Sob, 12 Paź 2013, 13:32:10 »
Nie mogę znowu znaleźć, ale widziałem wzmiankę że raczej na dniach, niż w ciągu dwóch tygodni :)

1722
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 10 Paź 2013, 17:42:01 »
@up
Budżetu w ogóle nie będzie w 0.22. Tylko nauka i drzewko technologii.
W sandboxie będzie po prostu widoczna lista ze wszystkimi odblokowanymi technologiami.

1723
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Śro, 09 Paź 2013, 22:44:31 »
Świetna sprawa, fajnie że dodajesz własne treści :) Chociaż mogłeś poczekać na ukonczenie bazy i wrzucić już ukończoną stację forumową.

Mała uwaga, "monotoniczna" dotyczy chyba matematyki i fizyki, poprawniej byłoby "monotonna".

1724
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Śro, 09 Paź 2013, 00:07:09 »
@Raynus
Na jednym z filmów widać jak wygląda proces kreacji - w tpp postać ustawia nowe sześciany przylepiane do poprzednich, tam gdzie się celuje. Na szczęście nie zawsze będzie trzeba spawać ;) Poszukaj na oficjalnej stronie produkcji w sekcji video.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1725
Inne gry / Space Engineers
« dnia: Wto, 08 Paź 2013, 22:02:48 »


Kosmiczni Inżynierowie to kolejna kosmiczna gra sandboxowa, która zadebiutuje na Steam w formie wczesnego dostępu już 23 października. Według opisu na stronie twórców gra pozwoli na budowę cywilnych i wojskowych stacji oraz statków kosmicznych, wydobywanie surowców z asteroid i innych kosmicznych sprawach.

Twórcy inspirują się technologią lat 60-tych w kreacji świata dalekiej przyszłości i mocno stawiają na realizm, ale pozwalają sobie na ustępstwa w tej materii, jak obecność sztucznej grawitacji, ograniczenia prędkości, nieruchome asteroidy itd.

Według oficjalnej strony gra skupi się na konstruowaniu, ale możliwa będzie także walka między graczami.

SE w przeciwieństwie do KSP działa na autorskim silniku, co najwyraźniej było świetną decyzją.

Ciekawe czy będzie płynna na średnich konfiguracjach?


Developerzy zdecydowali nie zapowiadać i nie pisać o zawartości jaką umieszczą w grze - informują tylko o tym, co jest i działa. Dokładna data premiery i wiele szczegółów nie są znane.

Strony: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 128