Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 128
1696
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 18:25:58 »
@Lemon
Nie ma takiej efektownej fizyki i wygląda jak mod do minecrafta. SE może zdziałać dużo więcej.

1697
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 18:23:49 »
Dziwne, ja mam XP 32b i crashe zdarzają mi się bardzo rzadko. Płynność co prawda słabuje, ale myślę że to kwestia procesora niż systemu, ale nie mam jak tego sprawdzić

1698
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Alpha Rocket Science
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 18:21:12 »
Wiesz, to kwestia wykonania. Cały raport może być rodzajem infografiki i myślę że byłoby to fajne. Ale próbuj r óżne rzeczy, bo inaczej się nie dowiesz.

1699

Eye of the Dragon Corp. - Krigorij



Zmontowany dosłownie w ostatniej chwili, wysłany przez organizatora przetargu łazik Krigorij rzutem na taśmę wziął udział w przetargu.

Lądowanie maszyny przebiegło prawie sprawnie. Posiada 4 WYGODNE miejsca dla załogi w nowoczesnym habitacie z pełnym wyposażeniem i solidną aparaturę do komunikacji z bazą i KSC. Ponadto wydajne silniki i generatory energii umieszczone bezpiecznie w podwoziu.

Jedną z najważniejszych funkcjonalności jest odsłonięty przedział eksperymentalny, posiadający wszystkie narzędzia potrzebne w badaniu księżyca daleko od centrum dowodzenia.  Urządzenia mają osłony przeciwpyłowe a cały element jest oświetlony.


Pragnę gorąco podziękować Dawsterowi za wysłanie łazika w ostatnim momencie, gdy prawie zrezygnowałem z projektu. Dzięki :)
Pozdrawiam konkurentów i dziękuję za każdy głos.


Album z pełną galerią - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Save - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ​guo2lyvwt/Polish%20Munar%20Base%2​0-%20Drangir.rar

1700
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Czw, 24 Paź 2013, 19:08:10 »
Jak się ma wydajność do  waszych PC? Zwłaszcza procesor chyba jest ważny w tej produkcji.

1701
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Alpha Rocket Science
« dnia: Czw, 24 Paź 2013, 19:07:16 »
Przydałby się znacznik "spoiler" na tym forum, np dla screena z krakenem.

Uwielbiam wypatrywanie anomalii na planetach, szkoda że to nic nie warte i jest ich tak mało :(

Co do misji - screeny są strasznie ciemne, pokombinuj z obracaniem kamery, bo to co jest niezbyt zachęca do oglądania twoich raportów :/

1702
Stacje kosmiczne / Odp: KSK Czyli Pierwsza Stacja Kerbalska
« dnia: Czw, 24 Paź 2013, 00:03:16 »
Gratulacje, pierwsze i kolejne dokowania to ważny kamień milowy w zdobywaniu kosmosu. Polecam ci teraz polatać nieco w stylu Apollo, jak dla mnie ciekawsze niż standardowe lądowanie. Nie wiem tylko czy nie jest sensowniej w karierze lądować całym statkiem :/
Co do samej stacji - póki co to jest rura w kosmosie. Nie lubię rur w kosmosie. Zobaczymy co dalej.

1703
Propozycje & Uwagi / Odp: Dział Powitalnia
« dnia: Nie, 20 Paź 2013, 12:42:45 »
@Up
Nie, temat powitalny ma być jeden. Ważne żeby był widoczny i aktywny. Nie będzie aktywny, jeśli będzie co chwila zakopywany, a off-topic nie jest najpopularniejszym działem, który odwiedzają forum po raz pierwszy dla gry. Ja za takie działy zabieram się, gdy już się nieco oswoję z forum.

1704
Propozycje & Uwagi / Odp: Dział Powitalnia
« dnia: Nie, 20 Paź 2013, 12:12:48 »
@up
Po kolei. Temat powitalny bez problemu może być gdziekolwiek, chociażby w offtopie. Równie dobrze mógłby to być widoczny na jakiejś górnej belce chociażby odnośnik do tego tematu.

1705
Dyskusje ogólne / Odp: Recenzja Kerbali w CD-Action
« dnia: Sob, 19 Paź 2013, 22:17:27 »
O tym co jest fajne i co nie, dyskutujemy od miesięcy, zwłaszcza w tematach dotyczącej aktualnej wersji.
Do tego to nie ma być recenzja, tylko zapowiedź. To kolosalna różnica. Osobiście staram się unikać tekstów o KSP w serwisach i pismach o grach, podobnie jak oglądanie filmów LP osób grających 2-3 razy w tę grę jako ciekawostkę. Gra jest na tyle specyficzna, że odczuwam zażenowanie obcując z takimi artykułami :)

1706
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 18 Paź 2013, 00:02:32 »
Póki co zmodowane części są zablokowane. Poszukaj na oficjalnym forum, bo pewnie już to rozgryźli.

1707
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 16:50:19 »
Cytuj
Punkty nauki dostaje się nie za sam lot, ale za zebrane dane.
Nie rozkminiłem do końca, jakie są zależności, ale można dostać po kilkadziesiąt punktów za lot suborbitalny.
Nie wiem, do końca jak działają raporty z lotu, ale na pewno pomagają transmisje w trakcie lotu. Trzeba mieć
Za lot także. Gra rozpoznaje z jakiego ciała niebieskiego statek powrócił, i po odzyskaniu go (recover) dostaje się adekwatną liczbę punktów. Transmisje niekoniecznie pomagają. Czasem bardziej opłaca się zachować cenne dane na pokładzie, bo przesyła się tylko 40% wartości danego eksperymentu.

1708
Inne / Odp: Nasze najciekawsze raporty naukowe!
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 22:38:34 »
SPOOOILERRRZ.

Ja podziękuję za ten temat. Wydaje mi się średnio potrzebny ;)

1709
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 22:27:58 »
Cytuj
Coś mi się widzi że wszystko da się odblokować wysyłając rakietę na 1000metrów i lądując.
Za każdym razem wartość tego samego badanego obiektu maleje. Pewnie jest możliwe uciułać tak paręnaście punktów w godzinę, ale po co?

1710
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 21:33:06 »

I jest porządny trailer :D

Strony: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 128