Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 128
1681
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: problem z AC IV
« dnia: Pon, 11 Lis 2013, 13:26:00 »
@up
Niech usunie wszystkie pliki gry i wpisy w rejestrze. Pomóc mogą programy takie jak Revo Uninstaller.

1682
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: problem z AC IV
« dnia: Nie, 10 Lis 2013, 22:29:11 »
Ja tylko mówię, że szybciej znajdzie odpowiedź na dedykowanej stronie, niż tutaj. Z tego co wiem, entuzjastów nowości jest tu niewielu. Równie dobrze mógłby zapytać na forum Cywilizacji -  niby wszystko ok...

Poza tym dyskusja  - ok, problemy techniczne to już bardziej wyspecjalizowana kwestia.

1683
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: problem z AC IV
« dnia: Nie, 10 Lis 2013, 17:42:05 »
Może ktoś ci odpowie, ale polecam zajrzeć na jakieś forum poświęcone serii AC albo ogólnie grom komputerowym. Tam na pewno szybko ktoś ci da odpowiedź.

1684
Inne gry / Odp: X Rebirth
« dnia: Nie, 10 Lis 2013, 15:39:40 »
@up
Bardzo rozbudowany single. Na moje oko, seria X wygląda jak takie Eve: Offline ;)

1685
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: dziwne rzeczy obok ksc
« dnia: Sob, 09 Lis 2013, 21:17:32 »
Już drugi raz na tym forum.
Cytuj
Jest to monolit, przypominające Hana Solo ze Star Wars.
Naprawdę? :(
Polecam tę witrynę, jeśli chodzi o podstawy - ma naprawdę wiele informacji bardzo przydatnych dla początkujących. Jest też dostępny język polski.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1686
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Sob, 09 Lis 2013, 20:10:02 »
Grawitacja raczej nie jest filmem Sci-fi :) Ale popieram, podejście twórców do szczegółów, efekty komputerowe których zadaniem jest stworzyć scenerię a nie zaskoczyć superefektownymi eksplozjami ze świetnie oddanymi warunkami niskiej grawitacji i bardzo głęboką warstwą metaforyczną czyni film niezwykły.

1687
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Śro, 06 Lis 2013, 00:11:39 »
Szlify o których mówi, powinni wprowadzić w jakiś miesiąc. Nie wprowadzą w miesiąc.

Za to, jeśli toto- na screenie to gotowy model laboratorium... to słaby model laboratorium. Maszynka Jr. jest dużo ładniejsza, i takie elementy powinien mieć ten obiekt. Cieszy mnie duży rozmiar klamota i to, że będzie można przenosić wyniki z przyrządów do statku (dobrze rozumiem?).

1688
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Pią, 01 Lis 2013, 13:39:27 »
@up
W klasycznym dokowaniu jedna strona pozostaje bierna. Jak dwóch pilotów jest nieogarniętych to i pewnie się nie udaje ;)

1689
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Czw, 31 Paź 2013, 20:44:57 »
W nowych materiałach na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
możemy wyczytać między innymi, że liftingowi zostanie poddany system zdobywania nauki (cóż za niespodzianka...). Niemożliwe będzie już wysłanie 100% wartościowych badań poprzez wielokrotną wysyłkę tych samych danych, co na pewno spowoduje większą mobilność kolejnych misji. Szkoda tylko, że do 0.23 z pewnością już ukończę karierę, nie wiem czy to samo, nieco ulepszone, przekona mnie do gry :|

1690
Propozycje & Uwagi / Re: Projekt tygodnia - Co o tym sądzicie?
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 11:59:58 »
@up
Dlatego niezłą opcją jest, by to użytkownicy proponowali statki i podawali linki. Napisanie takiego posta to już jest mniej niż 5 minut, a zebranie tego wszystkiego do kupy więcej niż godziny nie zajmie. Zobacz jakim sukcesem jest PMB - ludzie bardzo lubią ankiety w internecie, bo nie są zbyt angażujące.

1691
Propozycje & Uwagi / Re: Projekt tygodnia - Co o tym sądzicie?
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 11:39:11 »


Cytuj
A co z wątkami kontynuowanymi, gdzie kolejne posty wzbogacają wątek starszy?
Można to liczyć od ostatniej aktualizacji. W czym problem?
Cytuj
Moim zdaniem wasza idea projektu tygodnia nie może zadziałać.
Moim zdaniem Księżyc jest z sera, ale co z tego? Argumenty, proszę. Z podobnym systemem już się spotkałem i działa bardzo dobrze.
Cytuj
Jak coś przekroczy 2000 to trafia do Top Ten. I tyle. Prosto i klarownie.
Czyli wykluczasz z automatu wszystkie samoloty, łaziki, 95% stacji kosmicznych. A są wśród nich projekty genialne projektowo, technicznie bądź designem. Dlaczego nie miałyby dostać szansy? Raporty z misji o kilku(nastu) rozdziałach naturalnie mają więcej wyświetleń, bo temat jest po prostu odświeżany. Gdyby Shinzo wrzucał swoje samoloty do jednego tematu miałby już pewnie z milion kliknięć, ale to jest zupełnie niepraktyczne. Dlaczego każdy ma robić relacje, skoro galeria pozwala na tak wiele?
Cytuj
I nie napędzany lajkami rodem z najgłupszego portalu społecznościowego świata, ani ankietą nad którą ktoś musi siedzieć co tydzień godzinami, tylko po prostu napędzany ilością wyświetleń.
A w ogóle to pomysł śmierdzi i jest głupi. Argumenty są ok, ale parabolizowanie i szydzenie nie jest tu potrzebne, tym bardziej że o tych bezsensownych lajkach wypowiedział się już Raynus - są zupełnie niepraktyczne.

Kadaf zwrócił uwagę na kilka innych kwestii, które na innym forum gdzie się udzielałem były bardzo zgrabnie rozwiązane -
Cytuj
Po każdym tygodniu ktoś ma siedzieć i sprawdzać WSZYSTKIE wątki z galerii szukając co kto wystawił i robić z tego ankietę na 50 pozycji?
Wystarczy że umówione dwie osoby (redaktorzy bloga?) nadzorujące przebieg "Projektu tygodnia"* założą w odpowiednim dziale temat zgłoszeniowy, gdzie ludziska będą mogły wybrać dowolny i warty ich zdaniem  projekt - z adnotacją, że można zgłosić tylko cudzy, bądź także własny, to jest do obgadania. Taka ankieta będzie miała maks. kilkanaście pozycji, w tym wiele projektów na które sprawdzenie wystarczy poświęcić tylko parę minut - wspomniane samoloty, łaziki, stacje.

Organizację można jeszcze bardziej zautomatyzować, obligując zwycięzce do napisania tematu zgłoszeniowego i rozpisania ankiety, ale to ryzykowne.

Jak tak o tym myślę, AARy mogłyby mieć osobną kategorię - w końcu tu chodzi o ożywienie bloga.

*Wciąż uważam że tydzień to za krótki okres.

1692
Propozycje & Uwagi / Re: Projekt tygodnia - Co o tym sądzicie?
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 20:21:06 »
Cytuj
Głównie Design ale projekt będzie musiał być też zdalny do lotu.
Czy to oznacza że do przeglądu nie zaliczą się raporty z misji? Dla mnie to jest/była (była, bo już mało kto pisze, ja wciąż mam to w planach) najlepsza i najciekawsza rzecz  z galerii.

Cytuj
brzydki jak noc

Cytuj
Więc konkurs daje szanse tylko pojazdom ładnym.
To nie konkurs, to głosujący decydują. Polecam nauczyć się budować także estetycznie, bo to też jest ważne. Estetyka nadzwyczaj często łączy się z praktycznością w tym czy innym względzie ;)

1693
Propozycje & Uwagi / Re: Projekt tygodnia - Co o tym sądzicie?
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 21:00:07 »
Nie lepiej głosowania? Wtedy temat ze startującymi będzie przy okazji swoistym przeglądem wszystkich projektów, co ułatwi ich przeglądanie, jeśli ktoś np. nie przegląda forum regularnie. I jestem za "przerzedzeniem" wyboru najlepszego projektu do min. dwóch tygodni, żeby było z czego wybierać.

1694
Obsługa techniczna / Odp: Problem z modem Universe Replacer
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 13:53:52 »
4 GB RAM starczy bez problemu, jeśli się nie korzysta z ramożernych modów z masą części czy teksturami bardzo wysokich rozdzielczości.

1695
Propozycje & Uwagi / Re: Projekt tygodnia - Co o tym sądzicie?
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 13:52:36 »
Biorąc pod uwagę aktywność na forum, sensowniejszy byłby projekt miesiąca  :-\ Ale poza tym pomysł dobry, sam myślałem nad czymś takim. Poza tym niepotrzebny rozdział na kategorie.

Strony: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 128