Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 128
166
Poproś o pomoc / Odp: Doświadczenie Kerbonautów
« dnia: Pon, 07 Mar 2016, 23:39:02 »
Nigdy się nie wgryzałem w temat, ale na pewno liczą się loty  i ich "zasięg". Lot ponad atmosferę da nieco doświadczenia, ale nie możesz zrobić 15 lotów suborbitalnych by wytrenować ekspertów. Musisz ich wysłać dalej, np. na orbitę, na Mun i dalej. Podejrzewam że nie przeszkadza wykonywanie raportów, zbieranie próbek czy napraw, ale by sie dowiedzieć więcej musiałbyś pogmerać na oficjalnym forum.

167
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Pon, 07 Mar 2016, 12:56:33 »
Cytuj
Akurat 60e to nawet na zachodzie górna półka cenowa na którą mało kto sie rzuci...

Och, chciałbym żeby tak było! A tymczasem KSP właśnie podrożało do 40€ na Steam :P
ceny gier na zachodnim rynku prawie się nie różnią w zależności od platformy, też będzie 60.

168
Obsługa techniczna / Odp: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« dnia: Nie, 06 Mar 2016, 18:35:55 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aktualniejszy poradnik - ten tutaj pochodzi z 2013 roku!

169
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Nie, 06 Mar 2016, 00:52:30 »
Cytuj
I cena na Steam w przedsprzedaży - skromne 60€. Stać każdego.

Normalna cena za grę (na zachodzie). Sam poczekam aż stanieje lub kupię u polskiego wydawcy jeśli będzie.

Cytuj
Na czym ma polegać? Statki jak widać - gotowe. Nie zbudujemy własnych.

Uhm, skąd wy z tym budowaniem statków? Od początku wiadomo że to nie będzie gra konstrukcyjna jak KSP. Statki będzie można ulepszać, tyle.



Do tego dochodzą mechaniki rozmowy z NPC którzy nie zawsze nas zrozumieją. Sam się dość niepokoję tym aspektem rozgrywki, ale podejrzewam że sam będę w stanie szwędzać się po co ciekawszych planetach długimi godzinami. A jeśli zostanie zaimplementowany choćby najprostszy element konstrukcyjny (a destrukcyjny jest na pewno, więc w najgorszym razie zostanie kopanie sobie dziur) to może i na dłużej?
Cytuj
Mamy niby nieodkryty wszechświat - pilnowany przez roboty. No fajnie. To skąd się u licha wzięły?

Jedną z motywacji będzie odkrywanie rzeczy takich jak to, kto to wszystko zostawił. Chyba że ty też byś odkrył takie tajemnice już w trailerach.;)

Cytuj
Podróże - jak widać na filmie, technologia lepsza od Borga. Statek przyśpiesza i hamuje z przyśpieszeniem rzędu 3000 G, połyka w przestrzeń tak, że w 15 sekund jest na orbicie lub z orbity - na powierzchni. A wszystko tylko dla widoczków.
Nie widziałbym w takiej grze aerobrakingu jak w KSP, robiąc kółko za kółkiem xD


Sam nie buduję sobie żadnych założeń ponad to co pokazują twórcy i póki co wygląda jak zabawniejsza wersja Elite która mnie bardzo rozczarowała konstrukcją. Nie dziwi mnie też że ludzi niezbyt jara wizja skakania z planety na planetę, tak jak ja nie rozumiem gapienia się na gwiazdę centralną każdego mijanego układu w Elite. Liczę za to na motyw cywilizacji zamieszkujących światy NMS bo artefakty czy konstrukcje widoczne tu i ówdzie są bardzo intrygujące.

170
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Nie, 06 Mar 2016, 00:10:46 »
Zapowiedziano premierę na CZERWIEC  bieżącego roku. Niedługo po moich urodzinach D:

Minimalne wymagania sprzętowe: Intel Core I3 2.9 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1536 MB GeForce GTX 480 lub lepsza, Windows 7
Źródło: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

171
Jest zabawny :D

172
@up
Nie.

173
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 04 Mar 2016, 01:30:57 »


Wielozadaniowy model SSTO Anoroth Mk1. Model serwisowy, pasażerski, tankujący
Wielozadaniowość polegająca na przebudowaniu frontu?



Nie, statki są modularne. Ten model, jeszcze dość toporny w kwestii optymalizacji (kiepski system RCS, wymagany inżynier przy wymianie modułu (automatyzacja procesu w toku) ale spełnia swoje zadanie w 100 procentach. Trwają prace nad opracowaniem optymalnych modułów dziobowych (decyzje czy mają być to niezależne pojazdy, czy całkowicie pozbawione sterowania moduły zależne od dźwigów na ziemi i ciągników na orbicie), ale orbitę robią z wynikiem 1000-500 dV do wykorzystania na orbicie, do tego lądują bez problemu - nawet pozbawione części dziobowej (niezalecane).






Prototyp motorówki :V działa wspaniale, wyciąga 115 km/h, ale to raczej test koncepcji niż końcowy pojazd.

Jakże zabawny

174
Poproś o pomoc / Odp: Odblokowanie manewrów
« dnia: Czw, 03 Mar 2016, 08:29:56 »
Ani jedno, ani drugie - Mission Control.

175
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 03 Mar 2016, 08:29:23 »
@up
Racja! Zwykle udostępniają pliki wybranym moddercom, teraz dostęp będzie miał każdy. Coś jak grupa medialna, tylko z innej dziedziny.

176
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 02 Mar 2016, 23:08:45 »
To kombinuj. Napisać moda który doda ciężki ale cenny surowiec to nic trudnego. Akurat twoje rozwiązanie byłoby meganieintuicyjne gdyby mieli je wprowadzać oficjalnie. Sandbox...oid?

[Post scalony: [time]Czw, 03 Mar 2016, 00:59:58[/time]]
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ





W skrócie - 1.1 weszła do fazy eksperymentalnej, do tego przez niecałe 2 tygodnie użytkownicy Steam przed premierą będą mogli skorzystać z opcjonalnego pre-release by sprawdzić, podzielić się wrażeniami czy znaleźć kolejne robaki do ubicia. Niektórzy popularni moderzy dostaną dostęp do plików wcześniej, ale lepiej się na nie nie nastawiać przed oficjalną premierą gry.

Ze swojej strony polecę wykonać kopię save'a lub całego folderu z grą przed uruchomieniem tej "bety", szczególnie jeśli macie jakiekolwiek mody.

177
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 02 Mar 2016, 14:37:36 »
Dodaj sobie X funduszy w configu i rozbuduj centrum na maksa. Nie jest ciężko grać po swojemu nawet jak gra nie poprowadzi za rękę ^..^

178
Chcesz grać po Polsku? Zacznij tłumaczyć i opublikuj, zamiast czekać na gotowe. Teksty możesz trzymać w Excelu póki nie pojawi sie oficjalne wsparcie dla tłumaczen (zapowiadane dla wersji 1.1). "Kółko adoracji" po prostu nie lubi postawy roszczeniowej, niczym nieuzasadnionej. Poprzednie spolszczenie wprowadzalo więcej bałaganu niż pożytku (np tlumaczone nazwy własne, calkowita niekompatybilnosc z modami) a autor korektę uważał za zbędną stratę czasu. Nikt nie będzie narzekał na spolszczenie wykonane z minimum standardow, bo kiepskie przynosi więcej szkody niż pożytku (jak rozmaite błędy techniczne i pytania czemu "żagiel główny" nie działa, lel).

A KSP tam gdzie nie operuje żargonem naukowym korzysta z bardzo prostego języka, dlatego nikt z "elyty" się nie poczuwa :P

179
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 01 Mar 2016, 00:41:34 »
@up
Noszkurna, twórca KerbalStuff napisał pomówienia i się z nich wycofał. Nie szerz tego, masz inne pola do krytyki gdzie Squad ssie.

180
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Nie, 28 Lut 2016, 20:30:35 »
@up
Jeden z najładniejszych samolotów w serii, dobra robota.

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 128