Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 128
1591
Dyskusje o modyfikacjach / Re: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 21:28:03 »
Isa to mocno nieaktualny mod. Niedawno ktos zapostowal b nowszy odpowiednik, jak się nazywał?

1592
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Dokowanie według fullje
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 17:51:42 »
Najlepiej człowiek uczy się znając poradnikową teorię. Inna metoda jjaką polecam to lot z instruktorem :P nauczylem znajomego w taki sposób dokowania bardzo szybko, po prostu mówiąc mu co kiedy ma robić. Potem nie sprawiało mu to problemów.

1593
Dyskusje o modyfikacjach / Re: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 16:18:58 »
To słabo szukasz. Dawster zrobił poradnik w starej wersji, który latwo znaleźć.  Do starej wersji, ale reguły są takie same.

1594
Wyzwania / Odp: Radziecki statek Sojuz TMA-7
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 00:23:01 »
@up
Ale w KSP może to mieć zastosowanie, zwłaszcza na obiektach o małej grawitacji.

1595
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 22:20:05 »
@up
Nie było nic o budowaniu statków. Nie wiem co to ze Spore ma wspólnego, grafika tam była mocno stylizowana.

Cytuj
Rozgrywka przynajmniej z ogłoszeń zapowiada się miodnie, ale to tylko słowa, i to jeszcze studia które nic nie pokazało. SQUAD też swego czasu zapowiadał wielką karierę oraz surowce...
Jedna ważna różnica między tym projektem, a KSP - ci pierwsi nie sprzedają pre-early-alpha-alphy i obietnic za piętnaście dolarów, tylko wykładają swoje fundusze. Nie powinno być sytuacji jak z wielkimi projektami kickstarterowymi, które zebrały wielkie kwoty a od długich miesięcy przekłada się ich premierę. Coś podobnego chyba zdarzyło się z KSP. Co do kariery, to już wchodzi do gry. Problem w tym że kolejne update'y wychodzą strasznie rzadko ;P

1596
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 20:47:18 »
@up
Wszechświat dla każdego ma być taki sam a nawet >ten sam<. Jeśli np. jakiś psychopata zabije na planecie królików wszystkie króliki, inni gracze już mogą ich nie spotkać. Nie jestem pewien jak to będzie działało. Mam nadzieję że kontakt bezpośredni z innymi nie będzie konieczny.

1597
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 19:11:13 »
Cytuj
to najprostsza czynność do wykonania w grze  ;D ;D ;D

Nawet z dokowaniem się tak długo nie męczyłem, jak z osiągnięciem pierwszej orbity w jakiejś bardzo starej wersji. Musisz być bardzo utalentowanym pilotem, jak twój ojciec.


Czy czytałeś artykuły na temat schematów spalania paliwa?
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1598
Inne gry / No man's sky
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 19:07:26 »

Według mnie, idea KSP to jedna z najlepszych rzeczy jakie dotknęły rynek gier komputerowych w ostatnich latach. Dla wszystkich niedzielnych i bardziej zaawansowanych miłośników astronomii, astronautyki i tematów związanych z kosmosem ta gra to coś niezwykłego i niespotykanego. Eksploracja układu planetarnego od najprostszych konstrukcji, zdobywanie coraz to odleglejszych celów - to wszystko jest niezwykle inspirujące, ale jest jeden podstawowy problem - największą rozrywkę sprawia budowa, lot i lądowanie, ale po osiągnięciu plastelinowej powierzchni jednej z planet nagle okazuje się, że nie ma zbytnio czego eksplorować, bo planety są dziwnie puste. Z nielicznymi wyjątkami nie ma szansy natrafić na dziwaczne formacje geologiczne, które nie są w ogromnej dla kerbali skali, a przez to rozmyte i nieciekawe.

No man's sky ma być właśnie grą o zwiedzaniu, eksploracji i w pewnym stopniu wpływania na w pełni proceduralnie generowany wszechświat, oferujący poznawanie dziwnych gatunków zwierząt, odkrywanie wraków innych statków kosmicznych, badanie oceanów a także multi w stylu Dark Souls, gdzie gracze będą mieli ograniczony wpływ na innych.

Twórcy celują w wizję science-fiction bliższą pomysłom Clarke'a czy Lema, niż fantastyce Lucasa czy Webbera, co z pewnością jest odświeżające.

Aktualnie projekt jest nieco zagrożony, ale z pewnością wart zainteresowania. Trzeba przy tym wskazać na fakt, że twórcy nie proszą o pieniądze obcych ludzi na serwisie crowdfundingowym, ale sami go finansują.
Niepokoi fakt że nie jest to bardzo doświadczone studio, ale taki Squad zaczynał z jeszcze mniejszym dorobkiem. Co wy myślicie?

1599
Wyzwania / Odp: Radziecki statek Sojuz TMA-7
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 18:49:48 »
@up
Można to załatwić bardziej elegancko, korzystając z aerodynamicznych i strukturalnych części.

1600
Dyskusje ogólne / Re: Co to jest? Meteor?
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 18:47:24 »
@up
Myślę że sprytne rozwiązanie w stylu rysowania terenu tylko w okolicy obiektu by się sprawdziło. Tyle że podstawowa optymalizacja w grze nie jest za dobra, więc lepiej żeby się za to nie brali, bo już tylko Large Pixel Collider sobie poradzi z KSP :P

Edit: Myślę że większym problemem jest czas potrzebny na wymodelowanie takich wielkich obszarów, chyba że stworzyłoby się jeszcze bardziej zaawansowane programy do tworzenia proceduralnego terenu.

1601
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 18:44:47 »
@up
Rzeknę tylko że bardzo często leci się do 10-15 km a profesjonaliści zaczynają przechył rakiety tak naprawdę tuż po starcie, ale powoli. Robi tak np. Harvester i NASA :)

1602
Obsługa techniczna / Odp: Crash KSP przy ładowaniu- Jeden mod za duż
« dnia: Wto, 31 Gru 2013, 14:23:11 »
@up
Ja mam 3 GB i z małą ilością modów śmiga. Niektórzy nawet filmy nagrywają. Tylko trzeba bardzo precyzyjnie ustawić detale, bo one bardzo wpływają na stabilność. Największym bottleneckiem na moim kompie to procesor tak naprawdę.

1603
Obsługa techniczna / Odp: Crash KSP przy ładowaniu- Jeden mod za duż
« dnia: Wto, 31 Gru 2013, 03:08:32 »
Zmniejszyć detale, wyłączyć przeglądarkę internetową i programy działające w tle, dokupić RAM, nie instalować tylu modów.

1604

Eye of the Dragon Corp. - Żuraw "Atlas"


Zamówienie na księżycową stację remontową ED wykonało nad wyraz sprawnie, stawiając w optymalnej odległości 50 metrów w pełni wyposażony budynek służący do napraw a nawet składania statków kosmicznych.
Niezwykle precyzyjnego lądowania dokonał główny mechanik Kosmodromu. Ze względu na rangę misji i trudność lotu (lądownik ważył ponad 60 ton, lądowanie musiało odbyć się bez wykonania orbity parkującej i w nocy) odbył w tym celu specjalne szkolenie - musiał pięć razy wykonać tę misję w symulatorze całego kosmosu. Mimo że ani razu mu nie wyszło, udało mu się to w prawdziwym locie.

Żuraw posiada ruchome ramię, obrotową podstawę nad kabiną, uchwyty na części do rakiet, wciągarkę, taras i wygodne drabinki prowadzące do sterowni.





Oświetlenie pozwala na bezproblemową pracę w nocy, dodatkowo zwiększa widoczność całego kompleksu.







Dziękuję za uwagę i zapraszam do głosowania.


Pomyśl o przyszłości. Pomyśl o ED

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1605
Poproś o pomoc / Odp: Powrót z Duny
« dnia: Pon, 30 Gru 2013, 14:34:59 »
Z Diuny? Jeśli statek ma powyżej kilku ton, będą prawie bezużyteczne. Kilka średnich zbiorników i małe silniki LV spokojnie wystarczą na podróż powrotną, tu masz wszystkie dane: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 128