Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 128
1561
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 16 Sty 2014, 22:39:57 »
@up
O to akurat bym się nie martwił - promocje na Steam są coraz częstsze, gra jest coraz popularniejsza. Do tego KSP w pewnym stopniu konkuruje z innymi grami w early access które również oferują dużą dowolność rozgrywki i kosmiczny (ale rozmaicie rozumiany) klimat.

Cytuj
wiadomo, czy ci co kupili KSP dostaną za free full?
Rażące niedoczytanie komunikatu twórców na stronie gry, czy co? Akurat te kwestie zostały bardzo dokładnie opisane na oficjalnej stronie gry, żeby takich niejasności nie było...  ???

1562
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 16 Sty 2014, 17:53:25 »
Ja nie najeżdzam za to, że gra to alfa. Zaakceptowałem taką formę dystrybucji w momencie zakupu. Nie podoba mi się zmiana która nastała w przeciągu kilku miesięcy - co tydzień mozna bylo liczyc na dość na całkiem konkretne info o rozwoju KSP (już po 2 tygodniach od poprzedniej wersji), często wpadały rysunki koncepcyjne, schematy mechanizmów gry (surowce!).  Teraz we wpisach dominuje twórczość fanowska. Na blogu developerow. Nie wygląda to jak dodatek, ale główne danie.

A Harvester wybrał unity, nikt go nie zmuszał.  Do prototypu KSP się nadawało,  teraz widać jak niektóre komputery się przy niej dławią. Z wersji na wersje jest lepiej, ale halo - problemy z obsługą 2 rdzeni to domena skomplikowanych technicznie gier z 2006 roku jak SupCom.  Przy tym wszystkim pamietajcie, że KSP już nie raz byla w bestsellerach na Steam a Squad to nie trzyosobowa firma indie.

1563
Ogłoszenia / Odp: Nowy styl - poprawki
« dnia: Śro, 15 Sty 2014, 21:05:03 »
Jak dla mnie jest ok. Rozjasnienie może popsuć.

1564
Aktualności / KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 15 Sty 2014, 15:00:33 »
I o to, po drobnym (miesięcznym) opóźnieniu, pojawiły się pierwsze mikrodawki informacji na temat nadchodzącej gry (za którą już zapłaciliśmy), łaskawie przekazane nam przez Squad:

Filip podzielił się, że pracuje intensywnie nad trybem kontraktów, tu opis:
Cytuj
Kontrakty to nowy tryb sieciowy, który pozwala graczom tworzyć swoje własne zlecenie i udostępnić je innym. W trybie tym będziemy mieli pełną swobodę jeśli chodzi o tworzenie kontraktu, jako cel można wybrać dowolne osoby z dowolnego poziomu dostępnego w grze oraz wybrać swój własny sposób na jego eliminację. Kontrakt tworzymy poprzez ukończenie danego poziomu w tym trybie, samemu wybierając sobie cele. Jeśli uda nam się ukończyć kontrakt bez żadnego alarmu oraz innych ofiar, zostanie on zapisany i będziemy mogli udostępnić go naszym znajomym by mogli z nami rywalizować.
Biorąc pod uwagę poprzednie doświadczenia z KSP Weekly/Devnotes, można oczekiwać po nadchodzącej wersji właśnie konkretnych misji. Czy będą związane z finansami? Myślę że w wersji 0.24 nie, ale to tylko moje rozważania i nie słuchajcie tego głupca.

Zapowiedziano także kolejne update'y silnika unity. Dodatkowe klatki zawsze są w cenie, miejmy nadzieję że nikt nie wpadnie na głupi pomysł odblokowania liczenia gry na kilku rdzeniach. To by było wbrew tradycji KSP i Unity.

A tak naprawdę najważniejsze jest, że do SQUAD dołączył Jesus we własnej osobie i kilku pomniejszych Świętych.



Źródło: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1565
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Pon, 13 Sty 2014, 22:37:17 »
@up
Cytuj
Uznam to opowiadanie jako lot próbny, który miał wykonać grzegorz.
Już nie musisz tego robić, nie ma zmartwienia :)


Moritz, mam kilka wątpliwości co do regulaminu. Czy nie jest zbyt skomplikowany? Wytłumacz mi kilka kwestii, ewentualnie odnieś się do moich propozycji póki nie ogłosiłeś kolejnego przetargu.



Cytuj
    -Planuję podział na role, który rozdzieli zadania na konkretnych użytkowników podczas trwania misji:
       - Projektant - de facto zwycięzca przetargu
       - Transportowiec - osoba zajmie się wyniesieniem modułu projektanta na orbitę
       - Montażysta - osoba ta zadokuje/zamontuje w wyznaczonym miejscu
Tutaj okroiłbym na pewno role transportowca i montażysty do jednej osoby. Nie widzę powodu by to rozdzielać, często łatwiej zadokować startując w odpowiednim momencie i zaczynając manewry przed osiągnięciem orbity, tutaj robi się straszny bałagan. Fajna byłaby za to opcja, by projektant publikował tylko .craft z samym modułem, by ten co wysyła go na orbitę wykorzystał własną rakietę nośną. Tyle, czy warto to robić? Prawdopodobnie uznasz że tak, bo to najbliższe twojemu zamysłowi.

Drobna uwaga do regulaminu na temat roleplay jest taka, że moduły powinny być wysyłane bez załogi - w razie awarii na płycie startowej nie ma ratunku dla takich, a systemy ratunkowe w module zjadają części potrzebne gdzie indziej. Zaludniane powinny być w osobnym locie. Tylko kto powinien wykonywać ten lot?

Cytuj
- Podział na role rozpocznie się po pierwszym przetargu. Osoba, która zajmie drugie miejsce, zajmie się transportem pojazdu projektanta na orbitę, który zostanie zamontowany na stacji/osadzony na prawidłowej orbicie zgodnie ze specyfikacją inwestora przez osobę która zajęła miejsce trzecie. Kolejne miejsca nie mają nic do roboty.
Może właśnie to jest rozwiązanie - 1 osoba projektuje i jedzie na Bahamy za kasę z projektu, druga montuje a trzecia zaludnia?

 
Cytuj
UWAGA! Osoba, która zostanie dwukrotnie zwycięzcą przetargu, przy trzeciej wygranej zajmuje się montażem bądź transportem swojego modułu na orbitę.
Czyli de-facto wykona jedną robotę dwa razy w nagrodę, chyba że projekty modułów będą przedstawiane na płycie, bez rakiet itd. Też ciekawe, też komplikuje.

1566
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Orbitowanie - Manipulacja orbitą
« dnia: Pon, 13 Sty 2014, 21:54:15 »
@up
Kiedy poradnik powstawał, nie było jeszcze manewrów.

1567
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Pon, 13 Sty 2014, 20:28:10 »
PaX Lite (Bieda edyszyn) - nowa maszyna w serii

Kiedy nie jest potrzebny duży zasięg i moc, warto zaoszczędzić.


Odchudzona wersja orbitera zawiera niemal dwa razy mniejszą rakietę nośną, dwa razy mniej paliwa rakietowego i RCS, zawiera tylko dwa silniki orbitalne, waży około 7 ton mniej, ma gorszy design, pozbawiono go dodatkowego koła zamachowego i jest doskonałym wyborem w krótkich lotach na niskiej orbicie Kerbinu (zasięg maksymalny niesprawdzony)


Po odczepieniu rakiety nośnej z perycentrum na 68 km silniki orbitalne bez problemu wykańczają orbitę



Dzięki mniejszej masie pojazd jest bardzo ekonomiczny


Oczywiście taki statek nie może stanowić podstawy transportu w kosmosie i jest mniej uniwersalny niż jego cięższe wersje.
Model dostępny we flocie jest wyposażony dodatkowo w mocny reflektor i antenę.

Masa orbitera: 18,8 t
Ilość części całego zestawu: 92
Ilość części orbitera: 42
Wszystkie części z podstawowej wersji KSP
Reszta danych na screenie powyżej.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

PS: Przyrzekam, że jest to ostatnia prezentacja statków z serii PaX :D

1568
Własna twórczość / Odp: United Federation of Kerbal
« dnia: Pon, 13 Sty 2014, 19:11:12 »
A gdzie lista tych paskudnych modów? Regulamin jej wymaga. Więc nie rób czerwonych tekścików, bo każdy może krytykować (w ramach netykiety i dobrego smaku) to co mu się podoba i nie, i podrzuć listę. I fajny byłby jakiś obszerniejszy opis, bo suche specyfikacje nie są tak ciekawe.

1569
@up
Doki i duże statki są super, ale może by tak sprawdzić jak by to wyglądało zrobione z większą ilością kratownic albo części aerodynamicznych?

1570
Jak dla mnie trochę są za wielkie - nie lubię konstrukcji bazujących na tej stockowej blasze, nie jest ładna.

Z modami to jak kto lubi, wolę jeśli większość jest zwyczajna, ale tak też może być, tyle że motyw transportowania kethanu u mnie zaowocowałby produkcją dedykowanych tankowców które miałyby go odbierać ze stacji.

1571
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Pon, 13 Sty 2014, 10:37:43 »
Nie mam nic przeciwko podlinkowaniu. Miałem kilka powodów by napisać tekst pod szyldem FSK i zrobilem jak uważałem.  Dziękuję za opinie :)

1572
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 23:09:00 »

Eye of the Dragon Corp. - Statek orbitalny PaX 3 - Pierwszy lot

Załoga Overlorda od wielu godzin pracuje niemal non stop, kordynując działania Skylab Industries, Battle Claw i KADAF Industries z ich wielkimi maszynami lądującymi i zaczynającymi wstępne prace na Mun. A po przetargu, gdy załogi przegranych korporacji wrócą na planetę, a opuszczone wraki będą straszyć na powierzchni księżyca przez tysiące lat. Niepokojąca perspektywa... Bob Kerman, dowódca stacji, zadrżał na tę myśl. Przecież nikt nie poświęci kosztów by zabrać je z powrotem na planetę i zezłomować. Do kabiny wpłynął załogant i zasalutował wchodząc w niekontrolowany ruch obrotowy po puszczeniu się barierki i energicznym geście, dowodzący otrząsnął się z ponurych myśli.


- Sir, "Pchełka" wylądowała bez szwanku. Za to coś wystrzeliło z Rude Boy'a i pomknęło na trajektorię... nie uwierzy pan, Eve. Nie mieli autoryzacji na misję międzyplanetarną, więc...
- Och, zostawcie to. To był jakiś głupi zakład, tamten próbnik pewnie spali się w atmosferze. Lepiej się czegoś złap, chłopcze.
Danny Kerman roztarł bolące po zderzeniu ze zbiornikiem czoło i podał dowódcy kartkę z nowymi koordynatami i logiem z czarno-białym okiem.
- Dziękuję. Czy nasza firma też wyprodukowała jakiegoś absurdalnego potwora?
- Nie sir. To statek dostawczy prosto z naszego Kosmodromu, całkiem prywatna misja. Ponoć jakiś nowy model wykonany na zamówienie konkurencji. Do tego spaliła nam się jedna antena krótkiego zasięgu, z powodu takiego, że prąd.
- Konkurencji… wiesz że nie powinniśmy przyjmować statków niepotwierdzonych przez państwowe konsorcjum
- Tak jest sir! Ale nasze zapasy KerboColi kończą się w zastraszającym tempie, sir!
Bob spoważniał. KerboCola to poważna sprawa, paliwo dla całego zespołu komunikacyjnego. Zapas z pewnością będzie przydatny w tak gorącym momencie.
- Skategoryzujcie go w sekcji okrętów serwisowych modułu Audytor. Na szczęście Oko ma udziały we własnych modułach. Stare, dobre kruczki w umowach.

***

- To możemy lecieć czy nie? – Cordin Kerman nerwowo spoglądał na topniejący czas do wykonania manewru transferowego. Jeśli nie wykonają teraz manewru będą musieli wracać – takie procedury.
- Ponoć dział prawny od pół godziny analizuje wszystkie umowy przetargów PMB. Na pewno znajdą jakieś kruczki, to najlepsze hieny w całym sektorze. – Johnholy przeciągnął się w fotelu. W statku jest zaskakująco dużo miejsca, mimo czterech ludzi w załodze.
- Mamy mało czasu. Dlaczego wydali pozwolenie wcześniej, a teraz wstrzymali nam lot?
- Ponoć ktoś wysłał nieautoryzowaną misję na Eve, i teraz zrobił się straszny bałagan, wstrzymano wszystkie loty. Nasze szczęście że już byliśmy na orbicie i dalej mamy szansę.
- Po co ktoś miałby lecieć na Eve?
- Pewnie jakiś głupi zakład.


***

Klint Kerman, nowy i ambitny asystent w grubych okularach w geście wiktorii wzniósł w górę 577 stronę aneksu do umowy PMB - EotD i zaczął recytować wzniośle i z powagą artykuł mówiący o tym, że, w skrócie, każdy statek korporacji ma prawo uczestniczyć w serwisowaniu wyżej wymienionego modułu Audytor. A że załoga zaraportowała uszkodzenia, PaX 3 ma prawo tam polecieć w trybie nagłym. Zebrani prawnicy wzruszyli się, a jedna czy dwie uronione łzy wypaliły dziury w wykładzinie.

Ponieważ prawnicy płaczą kwasem.

***

W ostatniej chwili pilot włączył ciąg na maksimum. Po chwili odłączono rakietę dodatkową i drobny statek pomknął w kierunku księżyca.


RrrztTu Overlord, macie pozwolenie na zacumowanie. Powtarzam, tu Overlord...


Tu Pax 3, prędkość 0,5m na sekundę...


Tu Bob Kerman, dowódzca Overlorda. Witamy na pokładzie, PaX 3!

***

Po przeniesieniu paczek i zapasów z Kerbinu, kilku krótkich rozmowach i wymianie anteny statek odcumował ze stacji z gracją i wrócił na ojczystą planetę posiadając więcej niż 1/4 na pokładzie - bardzo dużo, z racji tego jaką funkcję będzie pełnił.

***


Ponadto, sukces pierwszej serii statków PaX zaowocował nowymi planami:
- Zmieniono wlew paliwa w Serii 3
- Dodano wersję 4 z rakietą ucieczkową.
- Rozważa się stworzenie wersji PaX Lite - odchudzoną i mniejszą wersję statku, przystosowaną do krótszych lotów. wykonano


Wersja 3 do pobrania Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wersja 4 do pobrania Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wersja Lite do pobrania Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1 - rozłożenie i złożenie paneli
0 - Sekwencja ewakuacyjna
9 - odpalenie i odczepienie rakiety ucieczkowej
Dziękuję za uwagę.

1573
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 02:37:26 »
Stacja zawsze bedzie obracała się w osi północ-południe. W teorii pomagają mody z autopilotem jak mechjeb i remotetech ale wyłączają się w przyspieszeniu czasu więc to tylko bajer.

1574
Inne gry / Odp: POCZUJ SIĘ BOGIEM - Universe Sandbox
« dnia: Sob, 11 Sty 2014, 00:41:47 »
E tam, da się go zdobyć na promocjach -90% na Steam. Mimo to ja nie polecam, kupiłem, ogarnąłem mechanikę i się znudziłem. Nie bardzo jest co robić, nie ma żadnego wyzwania, a to co się stworzyło rzadko jest jakoś niesamowite. Jeśli ktoś lubi interaktywne wygaszacze pulpitu, polecam.

1575
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Sob, 11 Sty 2014, 00:39:42 »
@up
Spróbuj dojść do tego samemu i czytając np. opisy stacji kosmicznej. Każda stacja służy do czego innego, ale w KSP może mieć ledwo kilka funkcji - Laboratorium orbitalne od wersji .23, stacja paliwa zwykłego i RCS. Do tego funkcje które nie wprowadzają funkcjonalności do gameplay'u - "kosmiczny hotel", stacja obserwacyjna itd, stacja której funkcją jest wisieć na orbicie i pachnieć, po prostu wyglądać ew. być potrzebne do roleplay'u. Są mody które wprowadzają funkcjonalne stacje przekaźnikowe - RemoteTech. Taka konstrukcja pozwala sterować statkami bezzałogowymi w zasięgu.

Strony: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 128