Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 128
1546
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Wto, 21 Sty 2014, 02:15:34 »
Pamiętaj żeby korygować położenie znacznika - statki kosmiczne poruszają się po łuku, nie po linii prostej, więc położenie znaczników będzie się zmieniać. I pamiętaj by mieć ustawione mierzenie prędkości względem celu, gra czasem to zmienia.

1547
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Wto, 21 Sty 2014, 01:06:03 »
Prograde musi się pokrywać z fioletowym znacznikiem pozytywnym (okrągłym), a retrograde z negatywnym (trzy kreski). W takim ułożeniu przesuwasz się w kierunku stacji.

1548
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Pon, 20 Sty 2014, 23:47:12 »
Różnica między wysokościami perycentrum i apocentrum Międzynarodowej Stacji Kosmicznej to 25 kilometrów. Idealnie okrągłe orbity to jakiś dziwny wymysł... Chyba że satelita jest geostacjonarny, to inna sprawa. A to, czy trafisz, czy nie nie zależy od orbity celu, tylko orbity pojazdu który dokuje, a raczej jego prędkości względnej.

1549
Mnie tak z ttydzień temu.

1550
Statki kosmiczne / Odp: ZSSTO I
« dnia: Nie, 19 Sty 2014, 17:32:18 »
Moja rada dotyczy wlasnie małych pojazdów.

1551
Statki kosmiczne / Odp: ZSSTO I
« dnia: Nie, 19 Sty 2014, 11:27:05 »
Gratulacje pierwszej konstrukcji typu SSTO!  Konstrukcja moglaby korzystac albo z 2 rapierow albo tradycyjnie, na odrzutowych i rakietowym. W obu wypadkach stosunek masy do ciagu powinien byc korzystniejszy.

1552
Stacje kosmiczne / Odp: Fuel bay alfa
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 23:31:20 »
Dawster wypowiadał się o tym, że Diakon wrzucił samą zapowiedź bez screenshotów, o samej stacji nic.

Nie musisz przepraszać.

1553
Statki kosmiczne / Odp: Flota wahadłowców KONDOR
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 22:57:35 »
Załogant obserwujący lądowanie przez okno na rufie prawdopodobnie długo nie zaśnie spokojnie :P Bardzo ciekawa flota, aż w końcu sam się z tym kiedyś zmierzę.

1554
Inne gry / Odp: The Hunter
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 00:08:14 »
O ile sam się zgadzam z opiniami na temat bezsensu polowania i niesprawiedliwości takiego działania, tak widzę, że zaczęliście się bardzo wzajemnie nakręcać w ostatnich postach i mimo wszystko, gra komputerowa w polowanie to nie jest polowanie. Znaj proporcjum, mociumpanie.


I podkreślam, uważam polowania za syf (nie wliczając tych wynikających z podstawowych potrzeb czy to człowieka, czy samego środowiska), a gry w polowanie mają w sobie zawarty bardzo groźny przekaz.

1555
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 17 Sty 2014, 23:36:57 »
To prawda. Gdyby robili coś wielkiego, o czym zostało wspomniane, już by się tym chwalili czy dozowali informacje. A jest... cisza.

1556
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 17 Sty 2014, 22:41:50 »
@up
Na Mun już tak nie narzekam, każde lądowanie jest wyzwaniem mimo mojego stażu w KSP (w PMB jest łatwiej, bo wybrane miejsca są płaskie) bo niewłaściwe lądowanie spowoduje katastrofę lądownika. A do tego widoki potrafią być niezwykłe. Z tym że przydałoby się więcej mechanizmów do projektowania samej geografii - więcej proceduralnych formacji prócz kraterów, jak łańcuchy górskie, kaniony czy wspomniane przeze mnie rzeczy dziwne, jak iglice na Bop czy otwory na Diunie.

1557
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 17 Sty 2014, 20:28:50 »
@up
Wcale nie. Są anomalie, mogłyby być narzędzia do ich wyszukiwania i większe ich natężenie. Mogłyby być góry i kaniony bardziej wyrzeźbione i odpowiednio mniejsze tak, by np. lądowanie na szczycie czy na dnie było wyzwaniem. Przy tym nie muszą opierać się w 100% na rzeczywistym świecie, wprowadzając bardziej niesamowite formacje. Czemu by taki Bop nie miałby mieć wielu dużych iglic celujących w niebo, skoro kilkumetrowe już na nim są? Tutaj możesz zobaczyć fragment ciekawie zaprojektowanego terenu, dość fantastycznego, przyznaję: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A pustynie czy góry są bardzo piękne w rzeczywistości. Tytan ma lśniące morza metanu, Wenus to piekło z rzekami lawy i wulkanami, na Enceladusie i Europie występują gigantyczne gejzery. To mi nie brzmi jak nuda. Poza urozmaiceniem geografii gra mogłaby wprowadzić różne losowe zdarzenia do gry w tym stylu. Anomalie mogłyby się czasem same pojawiać w rejonie lądownika... rozwiązań na urozmaicenie jest mnóstwo.

1558
Wystartuj kiedy stacja jest około 30 stopni przed KSC. Poza tym, nim zacząłem tak latać dokowałem statki korzystając z nieco bardziej długotrwałej metody - wysyłasz statek na niższą orbitę i po prostu czekasz, sprawdzając manewrami, aż znajdzie się dobry moment do podniesienia apocentrum.

1559
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Minuta szukania. Poradników na forum jest więcej, ale da się wyciągnąć wszystko z tego.

1560
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 17 Sty 2014, 17:11:07 »
Cytuj
wdrożyć te cholerne surowce, jakieś elektryczne śmigiełka co by pozwoliłyby zwiedzać planety z atmosferą.

Surowce raz, ale ja nie mam problemu z urządzeniami do zwiedzania planet. Problem jest z tym, że nie bardzo jest co zwiedzać, bo powierzchnie są nudne i nie oferują żadnego zadania, które można sobie wyznaczyć.

Strony: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 128