Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 128
151
Modyfikacje / Odp: Spolszczenie KSP od 1.0.4
« dnia: Śro, 23 Mar 2016, 21:00:14 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Za tym musiał stać sztab ludzi i niebagatelne dofinansowanie z Unii Europejskiej.

Bo spolszczenie wymaga współpracy. Nikt nie jest nieomylny, a błędne tłumaczenie może przynieść więcej szkody niż pożytku (bo potem taki user nie będzie miał pojęcia gdy wpisze "kołysanie" w google) xD KSP oprócz tego że bawi, także uczy a jak widzisz powyżej - chętni do pomocy są. Fajnie żeby KSP nie wprowadzało w błąd.

152
Modyfikacje / Odp: Spolszczenie KSP od 1.0.4
« dnia: Wto, 22 Mar 2016, 16:13:56 »
Ciekawe jak jakość. Czemu nie 1.0.5?

153
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 20 Mar 2016, 00:55:43 »
Zbudowałem SSTO które wynosi na orbitę 5 osób a przy okazji ma na orbicie 800-1000 DeltaV na manewry...


...ale jest mi trochę wstyd.


154
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 18 Mar 2016, 23:05:06 »
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

155
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 18 Mar 2016, 22:29:01 »

156
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 18 Mar 2016, 01:05:43 »

157
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 16 Mar 2016, 00:17:44 »
@Pizmak
Informacje o które pytasz są dostępne w linku od Billa (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ). Masz tam nazwy firm i źródła, więc łatwo sprawdzić prawdziwość informacji.

158
Poproś o pomoc / Odp: SAS misja bezzałogowa
« dnia: Wto, 15 Mar 2016, 17:08:03 »
@up
Zwykły reaction wheel nie ma funkcjonalności SAS, do tego potrzeba albo pilota, albo komputera sterującego SAS, albo awioniki/Advanced control module.

159
Poproś o pomoc / Odp: SAS misja bezzałogowa
« dnia: Pon, 14 Mar 2016, 18:33:18 »
Jest gdzieś w linii lotnictwa, podejrzewam że drożej niż prostsze sondy :)

160
Poproś o pomoc / Odp: SAS misja bezzałogowa
« dnia: Pon, 14 Mar 2016, 17:41:14 »
Najprostszy komputer pokładowy, bazowany na sputniku, nie ma modułu SAS w karierze. Potrzebujesz albo wyprodukować moduł (probe core) który wspiera stabilizację lotu, albo doczepić moduł awioniki.

Tak samo kerbale bez umiejętności pilotażu nie mogą korzystać ze stabilizacji.

161
Szukam modyfikacji / Odp: Usunięcie kerbali z VAB
« dnia: Sob, 12 Mar 2016, 17:29:24 »
Jest odpowiednia opcja w ustawieniach gry, w menu głównym.


162
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 10 Mar 2016, 08:41:26 »
Kerbal Academy to oficjalny, edukacyjny wydział Squadu. Nie dostałbys 3 rozmazanych screenów ze streama w przypadku otwartych testów  :D

163
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 09 Mar 2016, 10:02:38 »
Ośmiordzeniowy 1.75 GHZ - Co ma sens patrząc na gameplay. Mnie się wydaje że wypuścili dla Polygona wersję technicznie bliższą 1.0, bo po prostu jest stabilniejsza (przetestowana). W ciągu kilkunastu dni YTuberzy i gracze na różnych konfiguracjach wybebeszą tę grę jawnie, na czymś co na 100% jest wersją na nowym silniku i wtedy bbędzie można rzucać werdykty.

164
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 09 Mar 2016, 09:23:05 »
Raz - skąd przypuszczenie że to nowa wersja? Gra na XBone jeszcze nie wyszła a wątpię by Squad był w stanie testować i prowadzić developing 4 wersji jednoczesnie. Gameplay pochodzi z Lutego - wyslaliby niedokonczony build czy dopracowany prototyp na bazie starszej wersji? Brzmi absurdalnie, szczególnie że oni zwykle dają nową wersję do testowania tak, by napedzic hype-train.
(Edit - praszam, zauwazylem wyszukiwarke czesci co faktycznie sugeruje ze jest to nowa wersja, ale tez nie wiadomo jak zaawansowany jest to build. Wydajnosc na PC ma się poprawić dzięki optymalnemu użyciu mocy obliczeniowej wspieranej przez kartę graficzną, nie z użyciem RAM. Framerate jest obrzydliwy, bo KerbalX mmożna było odpalic plynnie na core2duo.)

Dwa - te testy odbyly się wiele miesięcy temu i prawdopodobnie nie Byly wykonane w normalnej rozgrywce bo za długo by trwało. No i dotyczyly wyłącznie crashy I zuzycia pamieci. Nikt wtedy nie powiedział że w scenie było wtedy 2000 części i 60 FPS :P

165
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Wto, 08 Mar 2016, 02:59:12 »
Ile ton ładunku wynosi?

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 128