Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 128
1471
Samoloty / Odp: Samolot wielozadaniowy VTOL - Arrow ->FULL STOCK<-
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 00:43:07 »
Mógłbyś napisać więcej na temat FAR? Widać że orientujesz się w temacie. Ewentualnie możesz napisać nowy temat w dziale modów. Zaciekawiłeś mnie.

1472
Samoloty / Odp: Samolot wielozadaniowy VTOL - Arrow ->FULL STOCK<-
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 00:16:03 »
Świetny statek. Taki VTOL to jeden z moich ulubionych typów maszyn lotniczych. I jeszcze te kokpity <3

1473
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Celestia - układ Kerbolski
« dnia: Pią, 21 Lut 2014, 17:49:23 »
Nie chcę się powtarzać, opinię o tym wyraziłem we właściwym temacie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1474
Jest dział "statki kosmiczne" a wszelkie rekonstrukcje nie stanowia chyba nawet 5% galerii.  Nie czekaj na moderatorów, zacznij pisać.  Zawsze możesz użyć taga [REKONSTRUKCJA].

1475
Modyfikacje / Odp: Ioncross Crew Support Plugin(Wersja Odnowiona)
« dnia: Czw, 20 Lut 2014, 23:12:46 »
Bawiłem się tym modem w wersji 0.20 albo 0.21 i mam kilka własnych spostrzeżeń:
- Wygląd miliard razy lepszy od amatorskiego TAC, mimo że to prosta podmiana tekstur, ale za to wszystko świetnie współgra ze stockowymi częściami
- Mod w tamtej wersji umożliwiał zarówno wyrzucanie CO2 ze statku (chyba nie zużywało to żadnych zasobów) jak i przerobienie go z powrotem na tlen wykorzystując energię elektryczną. Wydajność systemu filtracji oscyluje w okolicach 50-70%
- Z poprzednim punktem ważnym powiązany jest fakt, iż można produkować tlen z atmosfery zawierającej CO2, tak więc długoterminowe misje na największych pustyniach planetach skalistych są możliwe z zastosowaniem dużej ilości generatorów.

1476
Samoloty / Odp: Desantowiec "Spider" + Wsparcie "Bogeyman II"
« dnia: Czw, 20 Lut 2014, 22:58:20 »
Niby nie tępisz, ale od razu odejmujesz "punkty" za samo wykorzystanie moda :/ Czy równie aktywnie broniłeś poprzedniego, niezoptymalizowanego i brzydkiego KSC oraz uważasz że części samolotowe pięknem równają się jedynie z Tamizą w blasku zachodu słońca? ^^

1477
Samoloty / Odp: Desantowiec "Spider" + Wsparcie "Bogeyman II"
« dnia: Czw, 20 Lut 2014, 20:13:15 »
A ja zawsze mówię,  że każdy gra jak chce, a stock czesto moze nie wystarczyc (brak owiewek, części mechanicznych, ładowni). Statek eskorty jest zgrabny i wykorzystuje moda sensownie,  nie jest wymuszone wykorzystanie skrzydeł i ruchomego typu silników. Żaden mod nie buduje za gracza, sam mam problem z wykonaniem ładnej maszyny z ograniczonym zestawem B9, mimo że daje cudne możliwości.

1478
Ktoś na forum robił już rekonstrukcje prawdziwych lotów,  to nie jest nowy pomysł,  ale na pewno warty powrotu.

1479
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 20 Lut 2014, 16:38:25 »
Misja NASA w dlc zakłada zmianę orbit, więc nawet jak te nie będą miały tych możliwości,  to pewnie będą przynajmniej fizycznym obiektem.

1480
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 20 Lut 2014, 12:21:44 »
Tyle że cena i tak oscyluje dookoła średniej early access. Nawet wizualnie prosty Prison Architect ma podobną cenę.  W podwyżkę wątpię.  Nie po tym jak KSP było w promocji w regularnych odstępach czasu.

Ciekawe czy pas asteroid (który irl ma zupełnie inna naturę niż obszary za Neptunem) mocno wplynie na bezpieczeństwo transferu na planety znajdujace się za nim. Może wprowadzone zostana wykrywacze takich skałek o różnej energożerności?

1481
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 19 Lut 2014, 14:42:22 »
Czy ścisłej to wątpię, ale na pewno jakaś moderacja jest. I nie napisalem o spekulacjach, ale konkretnych źródłach - posty developerow na forum i devblog, najpewniejsze. I bardzo oszczędne.

1482
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 19 Lut 2014, 14:08:41 »
O ile wiem, wiki jest pisana przez użytkowników,nie Squad, więc i tak to jest wyciągnięte z Devbloga lub wypowiedzi twórców z forum.

I wg. wypowiedzi Felipe już kilka tygodni temu wiadomo było że asteroidy będą generowane losowo, więc nie wiem skąd podstawy by sądzić że będzie ich kilka "na sztywno".

***

Z wtorkowego wpisu - Harvester ma już działający w normalnej grze prototyp pasa.

1483
Jestem na nie.

Skoro już się bawić w reprodukowanie prawdziwych misji, warto do tego wybrać właściwe ciała niebieskie i dopracować nieco bardziej szczegółowo. Wersja uproszczona - oczywiście, tak naprawdę w KSP nie ma innej, bo warunki w grze są... no, uproszczone ;)

Misja pada już przy wspomnianym wyborze planety (bez księżyca z atmosferą, mimo że taki jest dostępny) i zrezygnowaniu z próbnika, który był bardzo ważną częścią całego przedsięwzięcia. Jedyne co ją łączy z oryginałem to kształt sondy... który i tak jest wzięty z moda i który nigdy nie służył jako lądownik.

1484
Poproś o pomoc / Odp: Pytanie na powitanie
« dnia: Wto, 18 Lut 2014, 16:01:53 »
Wątek wyraźnie wskazuje na wspomniane owiewki.

1485
Poproś o pomoc / Odp: Start z księżyca w danym kierunku
« dnia: Pon, 17 Lut 2014, 15:34:37 »
1. Orbituj w miarę możliwości zgodnie z równikiem, to zawsze ułatwia. W takim wypadku ląduj też w okolicach równika, wtedy łatwo będzie ci wystartować tak, by trafić.
2. W innym wypadku, kiedy inklinacja jest duża, startuj pod kątem zgodnym ze znacznikiem "target".

Strony: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 128