Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 128
1441
Szukam modyfikacji / Odp: Poszukuję modów
« dnia: Czw, 06 Mar 2014, 17:07:30 »
Mody które szukasz to FAR, B9 procedural fairings lub KW Rocketry.

1442
Szukam modyfikacji / Odp: Mod do edycji części w czasie lotu.
« dnia: Czw, 06 Mar 2014, 15:53:15 »
Edycja save, hyper edit albo męcz się,  inżynierze. W takich razach zwyklem zacisnąć zęby i lecieć jeszcze raz. Ksp to taka gra.

1443
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Czw, 06 Mar 2014, 11:02:50 »
Ten proceduralny system brzmi jak mój pomysł z chata, zakladajacy spawnowanie małych  złóż rzadkiego surowca/science. Tyle że mój nie jest zrobiony ale bardziej atrakcyjny ;)

1444
Moja propozycja - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ten projekt nie przeszedł bo nie miał konkurencji, a jak wiemy w następnych takich przypadkach procedura była inna - głosowanie czy projekt ma wejść, czy nie. Myślę że należy się grzegorzowi za to, że jako jedyny wtedy projekt dostarczył.

1445
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Śro, 05 Mar 2014, 22:58:14 »
Cytuj
Pomyśl nadal nad moją propozycją korzystania z innego drzewka. Podstawowe starczy MOŻE na miesiąc-dwa gry.

Interstellar dodaje własny tryb kariery, który nieco się różni od podstawki w szczegółach i nie tylko. Wprowadza masę mechaniki które można wykorzystać w przetargach, bo np. zasilanie można rozwiązać na kilka sposobów, a nie na niby jak w stocku.

1446
Save wyślę wieczorem.

 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ​hjim

1447
Ze względu na nieco nieuporządkowany post wrzucam za pozwoleniem zarządu więcej fotografii - galerie otworzą się po kliknięciu na obrazek



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



1448
Cytuj
Rozmowa na temat ewentualnych zastosowań nowego projektu przebiegała w chaotycznej i ożywionej atmosferze. Pokaz siły i możliwości, rozwoju cywilizacyjnego? Jeden z wielu kroków mających na drodze wdrożyć jakiś większy, tajny projekt? Zwykła nuda? Większość członków zarządu PMB poprzestała na tym ostatnim — jakby skutkiem istniejącej między nimi telepatycznej więzi, wspomnieli swoją ostatnią wizytę w centrum kontroli lotów. Przyglądanie się tym naukowym (nudnym) ekranom z elipsami i wieloma innymi mądrze wyglądającymi rzeczami.
Wtedy, skutkiem tej krótkiej retrospekcji, uznali, co było najprawdopodobniejszą przyczyną planowania zbudowanie wielkiego frachtowca. Kilku przedstawicieli zarządu przypomniało sobie przeprowadzoną wtedy w stacji rozmowę.
— Co to? 
— To ekran, są na nim...
— Nie! To. I to.
— To stacja kosmiczna. ArchAngel.
— A to?
— To Mun.
— To bliżej!
— Druga stacja. Co z nimi?
— Są duże. Podobają mi się. Wystrzelcie tam coś jeszcze.
— To znaczy co?
— Coś wielkiego. Żeby na ekranie było to widać z daleka. Wpatrywanie się w ekran z bliska jest niezdrowe.

***

Główny Inżynier z zadowoleniem czytał specyfikację nowej oferty Polish Munar Base. Dzięki finansom zdobytym w przetargu na orbiter infrastruktura Eye of the Dragon została zmodernizowana, dzięki czemu firma może wziąć udział w tej wielkiej grze.
Jedna rzecz go rozbawiła - wytłuszczony akapit dotyczący zezwolenia na użycie napędu impulsowego w projekcie. Pokręcił głową z zażenowaniem, siadając do tradycyjnej deski kreślarskiej. Te urzędasy chyba naoglądały się za dużo Kerbol Treka...

Eye of the Dragon Corp.

***
Frachtowiec Konsul I


Prace przebiegały sprawnie od momentu, kiedy do biura zamówiono pizzę (Kerbasco Total Hot - najostrzejsza na całym kontynencie) - kształt ostatniego kawałka, o który została stoczona krótka batalia, wydał się zwycięzcy oczywistym symbolem potęgi i siły. Takim sposobem w hangarze powstała makieta najpotężniejszej jednostki orbitalnej we flocie Eye of the Dragon Corporation.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


***
Budowa pełnoprawnej wersji z fragmentów dostarczanych na orbitę było procesem długim i ciężkim. Dokonano najbardziej precyzyjnych rendez-vous, najdelikatniejszych dokowań największymi obiektami ze stoczni ED nie będące osobnymi statkami.






(W przeciwieństwie do konkurencji, statek został wysłany na orbitę w kilku lotach na rakietach Easy Orbit udostępnionych dzięki uprzejmości Kadaf Industries, a następnie złożony we właściwej kolejności. Więcej szczegółów ukaże się w kronice filmowej w najbliższej przyszłości. Nagrano także operację EVA, w trakcie której wzmacniano konstrukcję. Żadnych Hiper-Editów! Nagrywanie filmów nieco rozproszyło mnie od robienia screenshotów :|)


Ten statek o masie niespełna 190 ton jest w pełni przystosowany do pracy w obrębie systemu księżyców układu Kerbińskiego.


Jedną z najważniejszych cech statku jest jego pełna modułowość. Konsul I jest wyposażony w dziób z nowoczesną aparaturą badawczą i silnikami hamującymi do użytku przy poprawkach manewrów. Do niego zamocowany jest moduł użytkowy z generatorem energii i anteną dalekiego zasięgu zamontowaną na radiatorze. Sekcja dowodzenia posiada 10 miejsc i jest w pełni wyposażona do działania autonomicznego - posiada także system ewakuacji i rezerwowy panel słoneczny do produkcji energii elektrycznej.



 Dalej, zamontowany na mocnych dokach typu Senior znajduje się sekcja techniczna z linką KAS, kabina pilota w kopule i masywne zbiorniki paliwa. Do nich montowane są zestawy napędowe. Konfiguracja trzech doków zapewnia bezpieczeństwo i stabilny lot a trójkątne, stylowe radiatory w kształcie skrzydeł pomagają utrzymać optymalną temperaturę.





Jak na swoją wielkość, Konsul jest stosunkowo sztywną konstrukcją. Nigdy nie będzie zwinnym orbiterem, ale z odrobiną cierpliwości można bezpiecznie zmieniać pozycję statku w przestrzeni, także bez użycia systemu RCS. Wiele pomogły poprawki w EVA dzięki systemowi KAS - główny technik, Dungan Kerman spisał się wyśmienicie, łącząc wspornikami uszkodzone lotem na orbitę fragmenty statku.


Poza wymienionym wyżej sprzętem, frachtowiec posiada kilka nowinek technicznych, zbliżając program kosmiczny ku przyszłości. Najbardziej spektakularną jest obecność pola siłowego, generowanego przez specyficzną wieżę w module dowodzenia. Emitery pola są rozmieszczone  na burcie statku - mogą powstrzymać lecący jak pocisk śmieć kosmiczny, pochłaniać promieniowanie lub... ukryć statek przed prostymi radarami. Wadą systemu są częste spięcia i wysokie zużycie energii, ale tak to już jest z nowoczesnymi technologiami.


Wspomniana wcześniej modułowa budowa pozwala zmodyfikować statek w całości wedle wymagań klienta - silniki można zamienić na ekonomiczniejsze bądź mocniejsze, wstawić mocniejszy generator, wielką ładownię czy dok dla sond lub niewielkich statków kosmicznych - możliwości są nieograniczone, a dokładna oferta zostanie przedstawiona już niedługo w felietonie Nowości Eye of the Dragon Corp.!

***


Cytuj
Główny ekran kontroli lotów rozbłysnął i ukazał obraz potężnej, opancerzonej konstrukcji.
Zarząd stał na końcu sali, w bezpiecznej dla wzroku odległości.
Błękitna, niewyraźna sfera otaczała pojazd, rozbłyskując co pewien czas - to mikrometeory były niszczone przez wydajne pole siłowe. Nagle ekran zabłysnął mocniej - to testowa sonda uderzyła z wielką prędkością w tarczę i rozpadła się na kawałki, nie docierając do poszycia. Po tym sprawdzianie wyłączono emitery, kamera powoli przemieściła się tak, by ukazać profil pojazdu. W końcu Konsul odpalił silniki i ruszył w kierunku Mun, zostawiając kamerę w tyle, obraz zmienił się na standardowy podgląd orbity. Członkowie zarządu zgodnie pokiwali głowami z aprobatą.
Si vis pacem, para bellum — powiedział jeden z nich.


1449
Samoloty / Odp: V-TOL mk2 Super Uber PRO
« dnia: Pon, 03 Mar 2014, 20:38:36 »
Jak na początkującego - nieźle. Pamiętam jak sam się męczyłem z VTOL. Ba, dalej się męcze... zachowuje właściwości lotne po wypaleniu paliwa?

1450
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmy o kosmosie
« dnia: Pon, 03 Mar 2014, 12:42:26 »
@up
Przede wszystkim nie spoileruj ludziom głównej tajemnicy filmu - użyj taga
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[size=2pt][/size].

I dlaczego mam "nie mieszać" symbolizmu, który w Grawitacji gra bardzo ważną rolę, ponadto nie ma nic złego w interpetacji 18 o jakiej wspomniałeś. Interpretacja jest, koniec końców, kwestią osobistą.

Tak czy siak, dla mnie o wiele ważniejszy jest scenariusz od 100% odwzorowania realizmu. To i owo można było rozwiązać zgrabniej (odległość Hubble'a od ISS można było zastąpić obiektem który miał do stacji zadokować, cokolwiek. Istnieje więcej możliwości powstania efektu Kesslera niż głupiutkie zestrzelenie rosyjskiej satelity [co połowicznie tłumaczą tym, że była na zupełnie innej orbicie. Meh]), który porusza się zgodnie z ruchem orbitalnym, nie odwrotnie jak twierdzisz (chmura szczątków to nie sama sonda, ale efekt zderzenia jej z innymi obiektami i utworzenie swoistej reakcji łańcuchowej. Ilość złomu na ziemskiej orbicie jest niewyobrażalna). To, że porusza się w stronę przeciwną z filmu nie wynika. Ale tak naprawdę nie ma to wpływu na opowieść i znaczenie podróży głównej bohaterki, która jak dla mnie niesie więcej treści niż Apollo 18.


tl:dr
"Grawitacja" fajna, realizm opcjonalny. Jeśli przeszkadza, niech spada.

1451
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmy o kosmosie
« dnia: Pon, 03 Mar 2014, 10:47:28 »
Uwaga, mozliwe spoilery

Apollo 13 to film historyczno-katastroficzny oparty na faktach. Ma wiele nieścisłości,  ale znawcy tematu uznają go za najlepiej odwzorowujacy warunki panujące w statku kosmicznym.

Grawitacja to fikcja, "tech-thriller" z akcją umiejscowioną w niedalekiej przyszłości. Realia odwzorowuje dużo gorzej, ale traktując film w kategoriach symboliki, reżyserii i nadzwyczajnych ujęć jest to on wysokiej klasy, do tego przewrotny, jeśli uzna się jedną z prawdopodobnych interpretacji która polega na tym, że bohaterka umiera z braku tlenu w sojuzie, a pozostała część filmu to jej halucynacja, co praktycznie odwraca wymowę zakończenia.

Apollo 18 to budzetowy horror o żywych kamieniach-krabach z Księżyca.

Nie mam pytań, Kadafie.


1452
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmy o kosmosie
« dnia: Nie, 02 Mar 2014, 22:18:37 »
Apollo 18 jest zaskakująco fajnym filmikiem. Co prawda sam pomysł głupi i bez żadnych podstaw logicznych, ale niektóre aspekty, jak zachowanie załogi, rozwiązuje lepiej niż wysokobudżetowy "Prometeusz".

1453
Samoloty / Odp: Prom kosmiczny "Selene" + Transportowiec "Herakles"
« dnia: Pią, 28 Lut 2014, 21:31:29 »
Super! B9 wykorzystane po to, by przekroczyć granice w KSP, czyli tak jak mody wykorzystywać trzeba :D

Oczywiście że są stockowe samoloty takich rozmiarów, ale one nie służą do niczego konkretnego, a jedyną wartość estetyczną jaką przejawiają to monumentalny rozmiar...

1454
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam Modu na Zwiększenie jakości grafiki
« dnia: Pią, 28 Lut 2014, 21:24:23 »
Ogólnej jakości grafiki nie zmienisz, ale są jeszcze dwa mody poprawiające kilka jej aaspektów:
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Seria filtrów zmieniających temperaturę i odcienie obrazu
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Universe Replacer, który znacząco może poprawić wygląd nieba i planet z orbity.

Moda na drzewa nie ma, jest za to magiczny przycisk "Scatters" w ustawieniach gry, który je dodaje.

1455
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam Modu na Zwiększenie jakości grafiki
« dnia: Pią, 28 Lut 2014, 17:32:53 »
A przeglądałeś już dział z modami? Bo tematy z lepszymi teksturami i chmurami tam są.

Strony: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 128