Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 128
1396
Wyzwania / Odp: Wyzwanie:największa ilość śmieci na orbicie kerbina
« dnia: Pon, 31 Mar 2014, 19:31:11 »
Lepsza byłaby zabawa "Pokaż swojego Kerbina" z ustawionymi wszystkimi typami obiektów na radarze. Hue.

1397
Post organizacyjny - spoza linii fabularnej
Potrzebnych jest kilku konstruktorów (2-4) do niewielkiego wspólnego projektu.
Zamówienie obejmie m.in:
- samolot transportowy (wstępnie Isha - 4 osoby transportowane, VTOL)
- samolot "wielofunkcyjny" (Konstrukcja solidna i niezawodna - niewymagane przekraczanie prędkości dźwięku, ale wygodne sterowanie i możliwość startu z dodatkowym ładunkiem - Intependent Rocketry)
- średni łazik osobowy (około 6-8 transportowanych osób +pilot - Wstępnie Kadaf Industries)
- satelitę geostacjonarnego (obserwacyjny - teleskop! - BattleClaw)
- inne urządzenia (zależnie od potrzeb które wynikną w trakcie organizacji)
+ Łazik obserwacyjny (Rosomak909 Space Labolatories)
Limit na części około 120~
Mile widziane istniejące, niezawodne konstrukcje. Głównie wymagane będzie wprowadzenie przeróbek do projektu i transport pojazdu do placówki ED (czyt. Plik .craft).

Zapraszam do zgłoszenia się bez żadnych prezentacji pojazdów - wymóg to bycie aktywnym uzytkownikiem forum (galeria, pmb, chat).

- Potrzeba jeszcze konstruktora satelit. Można wykorzystać mod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ




1398
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Nie, 30 Mar 2014, 22:40:07 »
@up
Miałem podobnie. Poleciałem małą sondą w karierzę zbadać Jool i po jednej orbicie mógłbym mieć encounter z Laythe. Szkoda że nie miałem jeszcze moda pilnującego warp...

1399
Termin składania planów misji minął wczoraj wieczorem. To prawdopodobnie nie będzie jedyna misja w ten rejon, dlatego eekspedycja KI pomoże swoim doświadczeniem w opracowaniu lepszych technologii chronienia pojazdów w takich warunkach.

1400
Cytuj
Większość ocalałych części Konsula została zlokalizowana z najwyższą dokładnością. Została zmierzona siła radiacji która znacznie przekroczyła spodziewane maksimum. Wyznaczono 3 obszary będące centrami największej aktywności promieniotwórczej. Minimalna dawka w odległości 50 metrów od każdego z nich, wynosi 98 Gy. Dawka jest śmiertelna w 100%, a maksymalny czas przebywania bez konsekwencji dla zdrowia praktycznie nie istnieje: śmierć powinna nastąpić 1,7 sekundy po wystawieniu na działanie promieniowania.

Uważam, że propozycja SoftBody incorporated wymaga jeszcze dopracowania.

PS: głosy odrzucające projekt Kadaf Industries bez uzasadnienia, nie będą wliczane.

[Post scalony: [time]Sob, 29 Mar 2014, 16:23:52[/time]]
Stanowisko Eye of the Dragon corp.


Prosimy wszystkie zainteresowane firmy o wykonanie prezentacji pojazdów.

Ostateczny termin zgłaszania propozycji (oraz poprawek - SoftBody, wasz plan brzmi zbyt ryzykownie) na misję WRAZ z prezentacją pojazdów to godzina 21:00 29 marca.

Jeśli po tym czasie nie wpłyną nowe plany, Kadaf Industries przejmuje czasowe dowodzenie nad całym przedsięwzięciem i otrzymuje ofcjalnie zielone światło do wykonania misji odszukania czarnych skrzynek.

Z tego miejsca chciałbym także poprosić KI, Battle Claw oraz inne korporacje o zrecenzowanie ewentualnych planów misji i pojazdów.

Uwaga - skrzynki przystosowane są do transportu wciągarką KAS i taki sprzęt jest wymagany w pojeździe.


Rzecznik Eye of the Dragon corp.





1401
--- OFICJALNY RAPORT ---
Dane potwierdzone przez niezależne agencje

***
Po kilku dniach od katastrofy wykonano w końcu szczegółowe analizy skażonego radioaktywnie terenu. Wszystkie załogi mocno ryzykowały próbując ustalić jak najwięcej szczegółów. Szczególne podziękowania należą się pilotom Battle Claw Space Labolatories. Dzięki ryzyku jakie podjęli zdobyto wiele ważnych informacji, w tym radarową mapę terenu i fotografie przedstawiające wrak:



Odczyty z samolotów Hydra sugerują, że w Strefie znajdują się dwie czarne skrzynki z aktywnym transponderem.
***
Nie przedstawiono żadnych planów dotyczących misji odnalezienia czarnych skrzynek. Informacje z niepotwierdzonych źródeł mówią, że wcześniej zainteresowane ekspedycją firmy wycofały się z przedsięwzięcia po otrzymaniu najnowszych danych na temat natężenia promieniowania w Strefie.

***
Opublikowano wyniki badań przeprowadzonych przez KBOS
Na pytanie Kto prawdopodobnie doprowadził do katastrofy ED Konsul?
38% odpowiada, że przyczyną katastrofy prawdopodobnie był zewnętrzny atak informatyczny.
27% pytanych uważa, że stały za tym konkurencyjne wobec Eye of the Dragon firmy astronautyczne.
 11,5% wskazuje nieznaną grupę terrorystyczną, kolejne 11,5% uważa całe zdarzenie za spisek firmy Eye of the Dragon.

Pozostałe 11% postawiło na inne niepokojące przesłanki.
***
Po publikacji danych na temat zanieczyszczeń i skażenia terenu katastrofy, zatrucia jezior, wód gruntowych itd. jeszcze bardziej zmniejszyło się poparcie dla programów kosmicznych. Zdarzają się sporadyczne protesty niewielkich grup młodych ludzi i drobne akty wandalizmu wymierzone w najbardziej aktywne w tej branży firmy. Strona skupiająca przeciwników lotów kosmicznych - DoLoveNotSpace.kerb - odnotowuje rekordy oglądalności.
***
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

UWAGA - ZBLIŻANIE SIĘ DO STREFY BLIŻEJ NIŻ NA 5 KILOMETRÓW BEZ WCZEŚNIEJSZYCH USTALEŃ JEST ZAKAZANE.

--- KONIEC RAPORTU ---

1402
Poproś o pomoc / Odp: Loty na inne planety
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 21:06:45 »
Praktyka, praktyka, praktyka - oglądasz filmy Thrashingmada, on zwykle na nich trafia w optymalną wysokość.

1403
Poproś o pomoc / Odp: Loty na inne planety
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 17:03:00 »
W dużym stopniu. Ponadto kluczowe jest określenie kąta miedzy orbitą kerbinu a statkiem -http://ksp.olex.biz/

1404
Przed wydaniem zezwolenia na misję, komisja złożona ze specjalistów wszystkich firm oceni bezpieczeństwo przedsięwzięcia. Prosimy o złożenie planów przebiegu ekspedycji i skrótowe charakterystyki proponowanych pojazdów.


1405
--- OFICJALNY RAPORT ---
Dane potwierdzone przez niezależne agencje
Dzisiaj krótko, przełomu w sprawie brak, są za to konkretne informacje -
***

Zielona kropka - lokalizacja KSC
Żółty obszar - strefa zamknięta, bezpośredni obszar katastrofy

Dzięki zorganizowanej akcji obserwacji terenu z powietrza samolotami Hydra, Isha oraz 22 udało się określić dokładną lokalizację fragmentu wraku i sfotografować go.

Zniszczony fragment modułu dowodzenia. Zdjęcie wykonał samolot 22 firmy Independent Rocketry

 Nie wiadomo czy czarna skrzynka wciąż znajduje się we właściwym miejscu pomiędzy kabinami załogi. Mogła zostać wyrzucona z pokładu w trakcie turbolencji i jednej z wielu eksplozji przeszywających kokpit w trakcie przebijania się przez atmosferę.
***
Przedstawiciele dwóch firm zgłosili gotowość wystawienia swoich pojazdów poszukiwawczych. Do czasu oficjalnego ogłoszenia ekspedycji nazwy organizatorów i sponsorów nie zostaną podane do wiadomości publicznej.

--- KONIEC RAPORTU ---

1406
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 26 Mar 2014, 21:08:03 »
@up
Przyspieszenie grawitacyjne na Ceres, o średnicy 950 kilometrów to 0.27 m/s. Wartości te w przypadku planetoid wielkości maks 20 kilometrów są naprawdę pomijalne.

1407
--- OFICJALNY RAPORT ---
Dane potwierdzone przez niezależne agencje


***
Pojemniki zabezpieczające materiał promieniotwórczy na pokładzie wytrzymały wejście w atmosferze, ulegając zniszczeniu dopiero przy osiągnięciu powierzchni ziemi - skażenie promieniotwórcze chociaż intensywne, nie dotyczy wielkiego obszaru. Udało się zapobiec katastrofie naturalnej. Eksplozja materiału na wysokim pułapie mogłaby być brzemienna w skutkach.
***
Radioaktywność w miejscu katastrofy utrudnia odnalezienie ocalałych fragmentów statku ED Konsul, także czarnych skrzynek. Nie ma na miejscu pojazdu odpowiednio zabezpieczonego do wykonania misji przeszukania terenu - potrzebny jest mocno chroniony przed promieniowaniem samochód ciężarowy.
***
Bezpośrednio w miejscu katastrofy nikogo jeszcze nie było. Teren patrolują odrzutowce Isha, wyposażone w sprzęt badawczy przystosowany do obserwacji terenu (kamery z teleobiektywami, noktowizory, termowizory, wszelkie wykrywacze promieniowania itd) Na pokładzie każdego znajduje się oficer policji, dwóch badaczy i pilot - tylko ci ostatni są pracownikami firmy Eye of the Dragon. Głównym zadaniem tej formacji jest monitorować radioaktywność w miejscu katastrofy oraz zabezpieczać teren przed wtargnięciem gapiów - stąd obecność policji. Samoloty mają zakaz zbliżania się do miejsca katastrofy na dwa kilometry, chyba że w przypadku interwencji. Zagrożenie skażeniem radioaktywnym wykluczyło z akcji tradycyjne śmigłowce policyjne, ED zaoferowała swoje pojazdy na własny koszt.



Niezależna firma Independent Rocketry także przeprowadza obserwacje z powietrza, patrolując teren na wysokim pułapie - udostępnione dla akcji samoloty "Dwudziestki dwójki" wyposażono w sprzęt obserwacyjny najwyższej klasy - ich zadaniem jest wykonanie szczegółowych map terenu, rozmieszczenia (bardzo drobnych) fragmentów wraku oraz określenie prawdopodobnej lokalizacji czarnej skrzynki. Nieoficjalnie mówi się też o obserwacji odrzutowców przysłanych przez ED. Kontrolnie.

***
EYE OF THE DRAGON NA SKRAJU BANKRUCTWA - taki przesadzony nagłówek pojawił się w dzisiaj w gazecie tygodniowej. Chociaż bardzo znacząco zapotrzebowanie na produkty tej firmy, czyli głównie relatywnie tanie loty komercyjne PaX (transportujące załogę oraz zaopatrzenie na stacje kosmiczne) i misje serwisowe wykonywane przez wahadłowce Liktor (Konsorcja potrzebujące takich usług zwróciły się przede wszystkim do firm Capsule Co i Kadaf Industries (wahadłowce i orbitery wysokiej klasy)) odszkodowanie za stratę Konsula oraz pieniądze z kontraktów PMB - w tym za pierwszy egzemplarz frachtowca, obsługę komunalną bazy Lem, techniczną Cerberus itd. pozwolą firmie funkcjonować przez jakiś czas po przeprowadzaniu minimalnych zwolnień, ale nie ma szans na konstrukcję trzeciego egzemplarza Konsula czy wykonanie jakiejś dłuższej misji.
***
Na katastrofie stracił cały przemysł tego sektora - licząc nie tylko finansowo, ale także na prestiżu. Loty w kosmos nie są jeszcze produktem pierwszej potrzeby* i finansowanie publicznego projektu PMB może zostać ograniczone - wszystko zależy od wyników wyborów i decyzji polityków.
***
Odnotowano nagły wzrost zainteresowania prasą i serwisami internetowymi promującymi zdrowy tryb życia, kontakt z naturą i odrzucenie technologii - strona DoLoveNotSpace.kerb odnotowała 30000% wzrost zainteresowania  (Ze średnich 125 odwiedzin tygodniowo)  po publikacji serii artykułów proponujących przerwanie programów kosmicznych "póki kerbale do tego nie dojrzeją".
***
Eye of the Dragon wydało oświadczenie w sprawie zaskakującego raportu wystosowanego przez pracownika SWORDMAP:
Dziękujemy za te poruszające informacje. Traktujemy poważnie każdą poszlakę w tej sprawie i z pewnością przekażemy ten raport właściwym służbom. Wstępnie wykluczamy ten scenariusz - podczas startu statku kosmicznego zakłócenia byłyby zbyt wielkie by wysłać jakąkolwiek informację w tak precyzyjny sposób, ponadto Konsul został zabezpieczony przed atakami tego typu. Zresztą, nawet nasze odkurzacze są zabezpieczone przed atakami tego typu.
***
Nowe informacje powiązane z tajemniczą kopią stacji ArchAngel! Firma KSS zwróciła uwagę na fakt zniknięcia pojazdu opracowanego przez Kadaf Industries dla PMB w czasie trwania przetargu na orbiter. Czy jest to powiązane z wydarzeniami które spotkały załogę Liktora? Czy jest to powiązane z wypadkiem frachtowca ED Konsul?
***
--- KONIEC RAPORTU ---




_______________
*Ale jak jakaś zbłąkana asteroida przeleci tuż nad atmosferą to oczywiście będzie płacz że nikt z tym nic nie zrobił.

1408
Inne gry / Odp: The Mighty Quest for Epic Loot
« dnia: Wto, 25 Mar 2014, 13:06:19 »
Cytuj
ale spokojnie można go olać i cieszyc się darmową zawartością i rozgrywką.

Z takimi ocenami wstrzymałbym się do osiągnięcia wyższych poziomów - nie zawsze, ale często,  im wyżej tym rozmaite kryształy czy klejnoty za prawdziwy pinions stają się coraz bardziej potrzebne.  Mimo to jakość  wykonania i stosunkowo świeży pomysł zachęcają do sprawdzenia.

1409
Nerd Company - fotografia z niewłaściwą stacją

Battle Claw - fotografia z niewłaściwą stacją

Capsule - jak wyżej


To załoga ED wymusiła oddokowanie, co mogło uruchomić rodzaj systemu obronnego podstawionej stacji, co następnie doprowadziło do próby likwidacji świadków i zniszczenia dowodów - żadna firma poza ED nie złożyła raportu w sprawie różnic konstrukcyjnych między celem lotu a właściwym ArchAngelem.

1410
Cytuj
Wahadłowiec produkcji Eye of the Dragon Corp. który startował w jednym z przetargów PMB. W relacji z misji jasno możemy wyczytać że załoga Liktora nie tylko uległa atakowi cybernetycznemu (przejęcie kontroli nad komputerem pokładowym MechBob) ale również napotkała się na podstawioną stację kosmiczną ArchAngel. .

Tylko piloci Eye of the Dragon Corp zauważyli że stacja kosmiczna do której dokował Liktor nie jest właściwą konstrukcją. Zarówno pracownicy Capsule Co. do której należy jeden z największych pojazdów w projekcie, Destiny, jak i Battle Claw - aktualnie jedna z firm PRZEWODZĄCYCH całym projektem - nie zauważyli różnicy w stacji kosmicznej do której zadokowali. Wszystkie korporacje w przetargu dostosowały się do informacji o zafałszowanej lokalizacji stacji ArchAngel, ale tylko ED nagłośniła sprawę i rozpoczęła jakiekolwiek działania w celu zabezpieczenia PMB, co prawdopodobnie zaważyło o sukcesie wahadłowca Liktor.

Cytuj
A więc Eye of the Dragon Corp. wiedziała że jej komputery zostały zaatakowane i wprowadziła zabezpieczenia chroniące przed następnymi wypadkami. Ale każde zabezpieczenie ma przecież lukę, więc to tylko kwestia czasu zanim luka zostanie odnaleziona i wykorzystana. I myślę że tak się stało w przypadku Konsula. Jednak z tego jednego zdania wynika też inna sprawa: EDC wiedziała o niebezpieczeństwa, a jednak nie ostrzegła innych agencji ani nawet personelu KSC o sytuacji, jedynie czasem przebąkiwała o tych wydarzeniach! I w taki sposób, ukrywając zagrożenie pewnie sama dołożyła się do katastrofy Konsula.

Z oświadczenia ED po przetargu na orbiter:
[...] Utworzyła ona niedoskonałą kopię stacji ArchAngel orbitującą dokładnie po przeciwnej stronie planety co oryginał, dodatkowo mieszając w komputerach kontroli lotów, by przejmować kontrolę nad pojazdami i czerpać z nich paliwo. W jakim celu? Tego jeszcze nie wiadomo. Zaleca się sformatować system, poddać załogantów pozostałych korporacji dokładnym badaniom. Komputery statków należy zniszczyć, nie mogą połączyć się z siecią globalną. Opanowanie nieznanym szkodliwym oprogramowaniem systemu Hydra albo OSZLA może być brzemienne w skutkach.
Czy jakaś firma lub zarząd zaproponowała zabezpieczenie satelit lub wprowadzenie zupełnie nowego software w projekcie PMB? Nic takiego się nie stało, a wiele kluczowych systemów nie doczekało się nawet przeglądu. Biorąc pod uwagę sytuację z Liktorem należy założyć, że cały system HYDRA jest zawirusowany i pozornie pod kontrolą załogi naziemnej - nie jest to pewne, ale żadna kontrola nie została przeprowadzona.

Cytuj
A więc Eye of the Dragon Corp. wiedziała że jej komputery zostały zaatakowane i wprowadziła zabezpieczenia chroniące przed następnymi wypadkami. Ale każde zabezpieczenie ma przecież lukę, więc to tylko kwestia czasu zanim luka zostanie odnaleziona i wykorzystana. I myślę że tak się stało w przypadku Konsula. Jednak z tego jednego zdania wynika też inna sprawa: EDC wiedziała o niebezpieczeństwa, a jednak nie ostrzegła innych agencji ani nawet personelu KSC o sytuacji, jedynie czasem przebąkiwała o tych wydarzeniach! I w taki sposób, ukrywając zagrożenie pewnie sama dołożyła się do katastrofy Konsula.
Bierzemy na siebie wszelką odpowiedzialność za to, że nie udało się zapobiec katastrofie. Niestety, niedopowiedzeniem jest stwierdzenie, jakoby inne agencje nie zostały ostrzeżone - raport o nieznanym twórcy nieudolnej kopii ArchAngel jest ogólnie dostępny.
Inna sprawa jest taka, że Isha w dużej części bazuje na konstrukcji Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - elektronika nie pełni w tym lądowniku tak ważnej funkcji jak w nowoczesnym krążowniku Konsul, przez co jest zabezpieczony zarówno przed atakiem cyfrowym, jak i chociażby słonecznym wybuchem elektromagnetycznym - po prostu da się nim sterować w pełni manualnie. Niestety, obsługa tak dużej jednostki jak Konsul wymaga dużej ilości skomplikowanej elektroniki co prawdopodobnie ułatwiło atak na nieukończoną jeszcze jednostkę.

Cytuj
Sekcja dowodzenia jest w pełni wyposażona do działania autonomicznego. Więc gdyby z nieznanej przyczyny załoga nie mogła powstrzymać katastrofy, zająć się tym powinien automat. A jednak tego nie zrobił. O brakach w zasilaniu dla komputera nie ma mowy. Ze zdjęć katastrofy widać że Konsul przy wejściu w atmosferę był pozbawiony usterek i uszkodzeń. No i systemy ewakuacji. Dlaczego załoga z nich nie skorzystała? Nie chciała? Nie mogła?

Systemy ewakuacji są odcięte od systemu komputerowego - decyzję te podjęto ze względu na wydarzenia związane z przetargiem na orbiter. Jest to najbardziej tajemnicza sprawa tej katastrof - dlaczego nie skorzystano z systemu ewakuacji.
Przyczyną jest prawdopodobnie ubezwłasnowolnienie załogi, ale komputer nie mógł tego zrobić. System podtrzymywania życia także ma funkcje manualnego sterowania.

Cytuj
Pole siłowe mogące ukryć statek przed radarami. I myślę że właśnie przez to pole siłowe nie można było wykryć statku aż do momentu zbliżenia się do Kerbinu. Po raz kolejny, czy za włączenie pola siłowego odpowiada załoga?

Wadą systemu są częste spięcia i wysokie zużycie energii

Niemożliwe jest, by pole siłowe działało nieprzerwanie przez tyle godzin - prędzej czy później nastąpiłaby awaria albo po prostu wyczerpanie akumulatorów. Jednostka nie była jeszcze zoptymalizowana do funkcjonowania na orbicie, katastrofa nastąpiła niedługo po podłączeniu dziobu do statku. Na pokładzie prowadzone były prace inżynieryjne. Pancerz konsula ma pewne własności pochłaniania fal radarowych, ale wszystkie systemy komunikacji (wykonane przez Kadaf Industries oraz Capsule Co) powinny być w stanie wykryć tę jednostkę chociażby w przerwie pracy pola siłowego - to znowu sugeruje, że nie tylko maszyny ED są uszkodzone/zawirusowane.

Cytuj
EDC milczy w tej sprawie.

Nie będziemy szerzyć niesprawdzonych domysłów w tej sprawie - analizy są dopiero przeprowadzane, prasówka przekazuje tylko ogólny obraz sytuacji. To nie jest żaden raport, została wykonana przez agencję prasową niezwiązaną z ED na podstawie wiadomości przekazywanych przez rzecznika PMB.

Cytuj
Ale to zdanie właśnie niczego nie komplikuje, a wręcz przeciwnie, pomaga rozwikłać zagadkę. W momencie wejścia w atmosferę jakakolwiek komunikacja zewnętrza pojazdu jest niesamowicie zakłócona, lub nawet przerwana. Jeśli by założyć że przez 6 godzin jednostka była kontrolowana z zewnątrz, to dopiero w tym momencie odzyskała "wolność" i załoga mogła wykonać jakiekolwiek akcje.
Kamery termiczne wykryły nieregularne uruchomienie silników dziobowych statku - specyficzna nierówność ich pracy sugeruje manualne przekazanie im paliwa poprzez manipulację zaworami, co jest oczywiście bardzo niebezpieczne, nawet w takiej jednostce.

Cytuj
Przed końcem wywodu poruszę jeszcze jedną sprawę: Eye of the Dragon Corp. Od półtorej miesiąca zarząd spółki wiedział o wymierzonych w firmę atakach najwyższego kalibru. Nie było to świecenie laserem w pilota lub przecinanie linek paliwowych. Była to droga, skomplikowana i szeroko zakrojona walka z ukrycia. Ktoś wpompował wielkie pieniądze w akcje przeciw EDC, co więcej, zdołał utrzymać to w tajemnicy. A jedyną odpowiedzią firmy było zainstalowanie na komputerach pokładowych oprogramowania przeznaczonego dla celów cywilnych...
Czy to nie przypadek, że największą, prywatną jednostkę z elitarną załogą na pokładzie traci jedyna firma, która w jakikolwiek sposób próbowała zapobiec atakom informatycznym? Zakłócenia komunikacji na linii KSC - ED Konsul jasno sugeruje, że to nie tylko Eye of the Dragon jest zagrożone, ale każdy lot.

Cytuj
Tak samo już w samej relacji katastrofy jest wiele niedomówień. Niby informacje są. Niby godziny są. Niby nagranie jest. Ale gdzie są dane z czarnej skrzynki pojazdu?Co z badaniami elementów wraku? Nie wszystko przecież spłonęło w atmosferze. Gdzie jest 6 godzin nagrań z kamer pokładowych które musiały być tam zamontowane na 100%. Bez nich zarządzanie tak dużą jednostką jest wielce utrudnione. 
Jak wspomniano, jest to jedynie prasówka. Ze względu na promieniowanie w miejscu katastrofy (generatory energii zawierały materiał promieniotwórczy - wszystko było wykonane zgodnie z prawem i przetargiem), stopień zniszczeń wraku itd. misja odzyskania informacji z czarnych skrzynek jest bardzo, bardzo ciężka i z pewnością trochę potrwa.

Cytuj
No i kto u licha odpowiada za zamówienie paliwa w złej jednostce mierniczej?
Prawdopodobnie jeden z zarządców PMB - to z tego KSC była przeprowadzana akcja ratunkowa, ED nie ma dostępu do samolotu Destiny. Czyż zamówienia nie są przekazywane cyfrowo drogą satelitarną?

Cytuj
Eye of the Dragon Corp pokazało jakich udanych inżynierów ma w swojej załodze, ale również jak nieudolnie jest prowadzona spółka i jej interesy. Jednak i inżynierzy nie zrobili najlepszej roboty skoro załoga nie mogła się ewakuować ze statku. Jak mówiłem wcześniej, EDC sama znacznie pomogła Konsulowi w rozbiciu się o Kerbin.
Powtarzam - bierzemy na siebie wszelką odpowiedzialność za dopuszczenie do tej katastrofy, za niewłaściwe zabezpieczenie konstruowanej jednostki.

Cytuj
Myślę że czarna skrzynka nie zostanie odnaleziona, lub dane z niej nie zostaną upublicznione. A w ten sposób nigdy nie odnajdziemy sprawców. Ich motywy również pozostaną nieznane. To tyle w tym temacie.
Czarna skrzynka to ulepszony, atestowany przez PMB model znany z większości pojazdów - prawdopodobnie przetrwała katastrofę, ale znalezienie jej i odszyfrowanie informacji nie będzie łatwe.

Cytuj
wszystkie jednostki które miały jakąkolwiek styczność z EDC zostaną gruntownie przeszukane w celu znalezienia jakichkolwiek luk i błędów w zabezpieczeniach. Tak samo każdy komputer, kość RAM czy choćby dioda produkcji samej EDC lub innych firm spółki zostaną wycofane, wymontowane oraz zastąpione odpowiednikami zaprojektowanymi przez innych wykonawców, pod czujnym okiem zarządu projektu.
Nie przystaniemy na tę procedurę, póki nie zostanie zarządzona w stosunku do wszystkich pojazdów i konstrukcji biorących udział w projekcie - bez tego cała akcja kontrolna będzie bezsensowną stratą środków, jeśli pozostałe konstrukcje będą zainfekowane zbuntowanym MechBobem czy innym, nieznanym oprogramowaniem. Zwłaszcza, że Battle Claw który odpowiada teraz w dużej części za PMB, nie wykrył nieprawidłowości podczas misji swojego orbitera.

Cytuj
Żadna z agencji prowadzących PMB, ani Dawster's Space Labolatories, ani Battle Claw nie pozwoli aby błędy jednego uczestników zaważyły na bezpieczeństwie innych.

Winą Eye of the Dragon Corp. było rozpoczęcie działań, mających na celu ochronę projektu PMB, co mogło być przyczyną właśnie na nasz statek - firmy które nie przeprowadziły kontroli  i upgrade'u swojego sprzętu są nieniepokojone, ale wpływy ataku na nie są widoczne.

Cytuj
jednak tym razem wszystkie jej pojazdy i wpływy będą sprawdzane parokrotnie przy pierwszym pojawieniu się, oraz okresowo co dwa tygodnie.
Takie kontrole powinny zostać zarządzone już po misji Liktor I - gdyby nie przystosowanie do lotu w atmosferze prawdopodobnie skończyłoby się podobnie jak w przypadku ED Konsul. I to wszystkich jednostek, nie tylko tych z VAB Eye of the Dragon, bo tylko pełna kontrola software i hardware jest gwarantem bezpiecznych lotów.

Dziękujemy za wsparcie.

Cytuj
Zarząd korporacji Battle Claw łączy się w bólu po stracie jednej z flagowych jednostek.

Dziękujemy za wasze wsparcie.

Cytuj
W celu poprawienia bezpieczeństwa przyszłych lotów kosmicznych, żądamy udostępnia danych dotyczących katastrofy Konsula do opinii publicznej, bezzwłocznie po odnalezieniu czarnej skrzynki. Przyszła analiza przeprowadzona przez niezależne agencje kosmiczne, uwiarygodni wszelkie przedstawione przez EDC wersje wydarzeń.

Potwierdzony przez zarząd PMB stenogram lub nagranie zostanie opublikowany kiedy tylko uda się odtworzyć informacje z czarnej skrzynki.

Cytuj
Dodatków ostrzegamy że jeżeli zapaść rynkowa wszystkich niezależnych agencji kosmicznych oraz znaczne spadki wartości spółek spowodowane tą katastrofą

To bardzo słuszna uwaga - pośrednio stracił na tym cały przemysł kosmiczny, nie można traktować ED jako jedynego celu.

Dziękujemy za wszelkie wsparcie udzielone wszystkim nam, pogrążonym w żalu.

Rzecznik Eye of the Dragon Corp.

Strony: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 128