Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 128
1261
Łaziki / Odp: Łaziki serii "Car"+dodatek
« dnia: Sob, 31 Maj 2014, 19:37:54 »
Cytuj
Zgadnijcie, co to jest?

Eee, podróbka Kadworthów? :D

1262
Szukam modyfikacji / Odp: Mod który pokazuje nad jakim biomem lecimy.
« dnia: Sob, 31 Maj 2014, 18:28:15 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

Może to? Nie testowałem.

1263
Mam wrażenie że autorowi nie chodziło o pomoc z transferami, a o metodologię lotu statkiem z powierzchni Eve na jej orbitę. Mimo że nigdy tego nie robiłem osobiście, znam w pewnym zakresie aspekty teoretyczne misji na tę groźną planetę.
1. Maszyny nie gryzą. Sporo punktów wyciagnie lazik z zestawem sprzętu badawczego zasilany energią słoneczną. Pozwoli ci to lepiej zrozumieć specyfikę tej planety.

2. Konstrukcja lądownika i przebieg misji
a) wybór napędu - nie ma co iść w oszczędności. Mocne silniki o przeciętnej wydajności to dobry wybór, zwyklewykorzystuje się ttp ToroidalSpike.
b) koniecznie asparagus i tony paliwa. w zzależności od warunkow początkowych wykonanie orbity na Eve może wymagać zmiany prędkości o 12 km/s. To jak statek który dotrze na orbitę Kerbinu, wróci na powierzchnie, dotrze na orbitę jeszcze raz... i poleci na sąsiednią planetę. (Nie biorę pod uwagę zmian w ISP w atmosferze Eve)
c) tabela prędkości optymalnych - do znalezienia na wiki.
d) wybór miejsca - zadanie dla maszyny (drony jonowej) i/lub internetu. Startując z najwyżej położonych obszarów tej planety można zaoszczędzić niemal połowę potrzebnego w lądowniku dV.

1264
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Malutki mod który odpowiada dokładnie twoim potrzebom. Chyba.

1265
Samoloty / Odp: Samolot dalekiegu zasięgu - BPP 1A -
« dnia: Pią, 30 Maj 2014, 18:53:59 »
Cytuj
Przyjmę każde wasze zastrzeżenia co do samolotu.

Nie jest z czekolady. 1/10. Gratulacje za zdobycie bieguna, to wymagajace (głównie cierpliwości ale też obeznania z projektowaniem samolotów) wyzwanie.

1266
Łaziki / Odp: Rover badawczy Feynman
« dnia: Pią, 30 Maj 2014, 18:49:26 »
Aww, super machina. W końcu ktoś przypomniał sobie że w KSP są inne planety poza Kerbinem. Detale i wygląd pojazdu są dobre i sprawia wrażenie bardzo praktycznego. Dobra robota, będziesz rozwijał jakąś placówkę na Dunie?

1267
Obsługa techniczna / Odp: Lądownik wbił się w ziemię.
« dnia: Pią, 30 Maj 2014, 00:11:12 »
Na takie przypadki można bez problemu użyć moda HyperEdit  - słusznie uchodzi za oszukańczy, ale ogarnięty gracz  wie jak skorzystać z tego narzędzia do neutraliacji nieuniknionych bugów.

1268
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Na legalu.
« dnia: Czw, 29 Maj 2014, 11:37:50 »
Wszystko ok, dzialania Squadu nie podobaja sie takze mi (chociaż przestałem się tym przejmować - nie ma po co) ale po pierwsze, to nie uzasadnia zabawy z tą grą na piracie. Polityka Squad się nie podoba? Nie wspieraj Early Access i pre-orderów ale nie czerp z nich nielegalnie korzyści. Ponadto:
Cytuj
Jak dla mnie, to bez modów gra byłaby niegrywalna już po 200-300h gry,

To ma być zarzut przeciwko grze za 70 zł? Niech mnie tak każde korpo wykorzystuje, tym bardziej że Squad wspiera moderow (poradniki, otwarta struktura gry).

PS: prędkość wydawania patchy to mały problem (czekanie na poprawki do kluczowych modów miłe nie jest) - problemem jest bardzo mierny poziom komunikacji z graczami. I BRAK SUROWCÓW


1269
Wyzwania / Odp: Kerbalski Helikopter!
« dnia: Śro, 28 Maj 2014, 22:48:17 »
@up
Pobierz Ferram Aerodynamic.

1270
Gotowe poradniki / Odp: EFEKT OBERTHA - Latajmy ekonomicznie.
« dnia: Śro, 28 Maj 2014, 14:40:06 »
@up
Czyli efekt Obertha formalnie wykorzystywalem tylko przy lekkich pojazdach? Nie do końca rozumiem gdzie leży granica i czym sie różni 30-sekundowe odpalenie silników na perycentrum od dwuminutowego*

Czekam na poradnik, bo kiedy przychodzi do planowania manewru dosłownie na kartce nie mam pojęcia nawet jak zacząć.

PS: Wszystko co powiesz przed ale nie ma znaczenia :D


*wiadomo co jest lepsze mając do dyspozycji silniki o identycznym ISP

1271
Gotowe poradniki / Odp: EFEKT OBERTHA - Latajmy ekonomicznie.
« dnia: Śro, 28 Maj 2014, 12:55:40 »
Wszystko  o czym piszesz jest w użytku :) a kształt trajektorii przy długich manewrach znamy dzięki narzędziu do planowania - zwykle wystarcza mi 1-2 korekty przed wejsciem w SOI celu.

1272
Gotowe poradniki / Odp: EFEKT OBERTHA - Latajmy ekonomicznie.
« dnia: Śro, 28 Maj 2014, 11:16:46 »
Cytuj
 (silniki muszą być jak najmocniejsze, aby impuls był krótki)

Ma to sens tylko w gdy mówimy o silnikach rakietowych. Najlepiej nada się do tego silnik KR-2L ooferujący ciąg 2500 KN przy ISP 380, które przystoi raczej silnikowi serwisowemu. KSP zawiera jednak silniki atomowe LV-N, o niskim ciągu ale impulsie właściwym 800 s, dzięki czemu nawet kilku(nasto...?)minutowe manewry sa bardziej ekonomiczne.

1273
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 27 Maj 2014, 10:37:27 »
Nie jest to ściśle informacja o 0.24 - SQUAD ogłosił update forum oficjalnego i nie będzie ono dostępne do 48 godzin.

1274
Poproś o pomoc / Odp: Proste pytanie o stację kosmiczną :)
« dnia: Wto, 27 Maj 2014, 07:48:53 »
PPM na dowolny element dowodzenia (command pod lub moduł sondy) i klikasz opcję "change vessel name" i tyle.

1275
Łaziki / Odp: Repliki pojazdów wojennych - słynne trio [by Kadaf]
« dnia: Pon, 26 Maj 2014, 19:04:56 »
@up
Powrót do syfnej szarej blachy i niezręcznych rozwiązań? Pooglądaj prace Kadafa jak domki i hotele, są ucztądla oczu stockofetyszystów ;) cofanie sie i ograniczanie 1/10

Strony: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 128