Autor Wątek: Problem z oponami w KSO  (Przeczytany 1454 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 08 Gru 2014, 20:04:57

Offline MSSC

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 0
  • MSSC Incorporated
    • Zobacz profil
Witam

Dawno mnie nie było na tym forum, ale dalej gram w kerbale :-D. I mój problem wygląda następująco: po pobraniu i zainstalowaniu KSO
zacząłem bawić się z tąmodyfikacją, jednak, gdy uruchomiłem symulację mając zbudowany samochód jego koła po prostu zapadły się w ziemię. Revertowałem lot, za pomocą HE teleportowałem pojazd do różnych lokalizacji. Wszędzie to samo. Proszę o szybką pomoc.
"Spieszmy się kochać adminów, tak szybko odchodzą."

Wto, 09 Gru 2014, 15:07:20
Odpowiedź #1

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Może dobuduj taką ramę startową co koła nad ziemią będą i potem odczep, może zadziała.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Odp: Problem z oponami w KSO
« Odpowiedź #1 dnia: Wto, 09 Gru 2014, 15:07:20 »

Wto, 09 Gru 2014, 15:53:27
Odpowiedź #2

Offline MSSC

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 0
  • MSSC Incorporated
    • Zobacz profil
@up

Próbowałem i tego, mam wrażenie,że koła są nie fizyczne (przenikają przez wszystko). Zaraz sprawdzę moją teorię.
"Spieszmy się kochać adminów, tak szybko odchodzą."

Wto, 09 Gru 2014, 15:58:51
Odpowiedź #3

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 347
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Wnikanie w powierzchnie to problem wszystkich modowych kół. Niektórym to działa, a niektórym uparcie nie, więc wydaje mi się, że problem tkwi w niedostatecznym przetestowaniu modów na różnych konfiguracjach sprzętowych. Ale cóż, moderzy nie robią tego za pieniądze, więc nie spodziewajmy się cudów. Lepiej wykorzystywać koła stockowe.

Reklama

Odp: Problem z oponami w KSO
« Odpowiedź #3 dnia: Wto, 09 Gru 2014, 15:58:51 »

Wto, 09 Gru 2014, 16:11:49
Odpowiedź #4

Offline MSSC

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 0
  • MSSC Incorporated
    • Zobacz profil
@up

Hmmm... Chyba masz rację panie filozofie xD.

Ale tak wogule to mam chyba popularną konfigurację: win 7, i5-2430M, GT540M, 4gb ram, 750 dysk... Nie ogarniam...

I jeszcze 2 sprawy :-D.

1. Podczas ładowania gry pokazuje się komunikat modulemanagera, że mod "Firespitter" nie jest kompatybilny z 0.25. Nie znam tego modu, był dołączony do KSO.

2. Jakie inne mody na kółeczka (oprócz texture replacer) polecacie?
"Spieszmy się kochać adminów, tak szybko odchodzą."

 

Problem z DMP

Zaczęty przez EloyZ

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 1849
Ostatnia wiadomość Pią, 23 Mar 2018, 21:27:50
wysłana przez EloyZ
problem z B9

Zaczęty przez patryk1234

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1545
Ostatnia wiadomość Czw, 05 Lut 2015, 16:47:04
wysłana przez patryk1234
Problem z ksp ram saver

Zaczęty przez fentales

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2211
Ostatnia wiadomość Nie, 30 Lis 2014, 14:44:22
wysłana przez Moskit
problem z BDArmory

Zaczęty przez groszek4512

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1135
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Lip 2017, 01:31:06
wysłana przez groszek4512
CactEye - problem z GUI

Zaczęty przez Mikelson

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1126
Ostatnia wiadomość Nie, 17 Sty 2016, 08:19:08
wysłana przez Sobol