Autor Wątek: Problem z rakietami nośnymi  (Przeczytany 2988 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 17 Maj 2013, 21:38:29

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Może część z was wie że większość aspektów KSP to dla mnie czarna magia, mimo to staram się i w miarę możliwości pokonuję kolejne trudności. Teraz niestety natrafiłem na dziwny problem którego nie jestem w stanie samodzielnie rozwiązać. Chodzi tu mianowicie o to że podczas obalania się do wykonania orbity moja rakieta zaczyna szaleć i kończy się to na wybuchu.

Wytłumaczę to troszkę lepiej, kiedy orbituję i rozpoczynam sekwencje obalania rakiety to po ponownym uruchomieniu SASu rakieta i tak kręci się w każdą możliwą stronę i ostatecznie wybucha. Czasami dochodzi też do tego że mimo ustawienia jej na równym punkcie na sztucznym horyzoncie ona nagle zmienia kąt podejścia do orbity. Szczerze to idealnie całą sytuacje jaką obserwuję podczas startu mogę opisać jako "miotanie jak szatan".

Pią, 17 Maj 2013, 21:56:34
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Powodów może być milion :)

Również uważam się za początkującego, ale spróbuję coś poradzić. Przede wszystkim, jak zmienia się środek ciężkości w czasie lotu? Jeden z moich projektów zaczął działać dopiero jak ustawiłem ostatnią fazę asparagusa pod ładunkiem -

Kiedy pierwszy zbiornik był pod nim środek ciężkości szalał i rakieta zmieniała się w wirujący patyk.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Problem z rakietami nośnymi
« Odpowiedź #1 dnia: Pią, 17 Maj 2013, 21:56:34 »

Sob, 18 Maj 2013, 11:59:00
Odpowiedź #2

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Jak mówiliśmy na chacie, Toroidal Spike nie ma kontrolowanego kierunku ciągu więc jak rakieta minimalnie odchyliła się od pionu traciłeś kontrolę. Zmiana silników lub dorzucenie skrzydełek naprawi problem. Daj znać jak się udało
Best regards from Valhalla

Sob, 18 Maj 2013, 19:04:02
Odpowiedź #3

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Dzisiaj zbudowałem nową rakietę, jest całkiem nieźle. Można nią orbitować ale potem kończy się już paliwo, potem ją dopracuje i może pochwalę się rezultatem w dziale "rakiety".

Reklama

Odp: Problem z rakietami nośnymi
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 18 Maj 2013, 19:04:02 »

 

Bezpieczna lądowanie dużymi rakietami

Zaczęty przez deshrin

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 2276
Ostatnia wiadomość Śro, 09 Kwi 2014, 18:03:03
wysłana przez Kadaf
Problem z FPS

Zaczęty przez Unaleh

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2571
Ostatnia wiadomość Czw, 31 Gru 2015, 17:19:55
wysłana przez beryl
Mam problem z DarkMultiPlayer

Zaczęty przez KubaTheJediMaster

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1351
Ostatnia wiadomość Pią, 20 Lut 2015, 12:54:49
wysłana przez KubaTheJediMaster
Problem z Aerodynamiką

Zaczęty przez DeVOO

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 7259
Ostatnia wiadomość Wto, 29 Gru 2015, 22:36:12
wysłana przez KebabKerman
Problem z dokowaniem

Zaczęty przez andreas

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 7606
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Lip 2014, 14:21:54
wysłana przez Moskit