Autor Wątek: Problem z dokowaniem.  (Przeczytany 5437 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 08 Lis 2015, 16:49:00

Offline Tomasz95

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Dokowanie na munie. (chyba) Cały moduł (to wszystko co zamierzałem tam wysłać) rozwalił się na dwie części ale na każdym z nich mam część do dokowania. Już było wszystko idealnie przy sobie ale nie wiedziałem jaki klawisz wcisnąć żeby zadokować.
Tutaj screen sprzed prób dokowania:

Na górze pierwszego i 3 po bokach drugiego.
Więc jakim klawiszem dokować? Czy może samo to się zrobi a ja nie zrobiłem tego wystarczająco idealnie?

Nie, 08 Lis 2015, 16:51:43
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Dokujesz wyłącznie do innego doku. Żeby złapać pojazd który nie ma modułu do dokowania, musisz posiadać chwytak, którego mechanika jest dość podobna.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Problem z dokowaniem.
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 08 Lis 2015, 16:51:43 »

Nie, 08 Lis 2015, 17:07:09
Odpowiedź #2

Offline Tomasz95

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Oba mają doki. Jeden ma na górze a drugi po bokach.
W obu są silniki rcs ale tylko jeden ma moduł dowodzenia czy jak to się tam nazywało.
« Ostatnia zmiana: Nie, 08 Lis 2015, 17:25:34 wysłana przez Tomasz95 »

Nie, 08 Lis 2015, 17:25:54
Odpowiedź #3

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 361
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
No to musisz zetknąć oba doki ze sobą trafiając w nie co do centymetra, oraz zbliżając je do siebie dokładnie równolegle.

Reklama

Odp: Problem z dokowaniem.
« Odpowiedź #3 dnia: Nie, 08 Lis 2015, 17:25:54 »

Nie, 08 Lis 2015, 17:49:22
Odpowiedź #4

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Dodam jeszcze , że po zbliżeniu do siebie zadziała mechanizm magnetyczny ( zaczną się do siebie przyciągać) który sam ustawi je w odpowiedniej pozycji. Ale to zadziała dopiero kiedy będą blisko siebie i pod z grubsza odpowiednim kątem.

Nie, 08 Lis 2015, 17:52:14
Odpowiedź #5

Offline Tomasz95

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Dałoby się jakoś modem Kerbal Inventory System zespawać je ze sobą? Już wiem jak odczepiać i przyklejać części ale to wciąż nie rozwiązuje mojego problemu. Spróbuję jeszcze zadokować.

[Post scalony: [time]Nie, 08 Lis 2015, 18:30:56[/time]]
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Z przeniesionym dokiem.
Dokładniej nie dałem rady. Jeszcze trochę to obróciłem potem żeby pasowało i wciąż nic. Jeśli ktoś chce to mogę wysłać save'a żeby spróbował mi to zrobić. Teraz mam inny pomysł. Wyślę tam rakietę z częściami i zrobię z tych dwóch części jednego modułu dwa osobne. (do pierwszego muszę dodać baterie a do drugiego tą główną część i coś do generowania energii)
W tym powyższym przypadku nawet ten wspomniany magnes nie zadziałał.

[Post scalony: Nie, 08 Lis 2015, 20:48:37]
Czy w ogóle da się to zadokować? W próżni to jeszcze dałbym radę ale to jest jakiś koszmar. 8 i pół godziny męczę się z tym. (cała podróż zajęła mi ponad połowę tego czasu, po wylądowaniu chciałem zebrać dane i wysłać ale te moduły tylko razem mogą na coś się przydać) Jeśli ktoś potrafi to szybko zrobić to mogę wysłać save'a. Ja już z tym wytrzymać nie mogę. Teraz mam 4 opcje:
1. Wysłać rakietę z częściami w to samo miejsce co jest chyba niemożliwe bo w KIS nie mogę dodawać do czegokolwiek modułu sterującego. (pokroiłem pierwszy moduł żeby to sprawdzić, nie działało i wróciłem do save'a)
2. Zniszczyć to i zacząć od nowa.
3. Użyć jakiegoś modu/cheatu który zadokowałby to za mnie. (przy pomocy RCS) Zna ktoś taki? Używam teraz jakiegoś dodającego do interfejsu coś od dokowania ale to też nie pomogło.
4. Dać save'a komuś kto umie zadokować w każdych warunkach.
Najrealniejsza jest opcja nr 3 i 4. Na 4 pewnie nikt się nie zgodzi a mod z 3 prawdopodobnie nie istnieje. (mechjeb wymaga chyba dodania jakiejś części do rakiety żeby zadziałał a to jedyny taki mod jaki znam)
« Ostatnia zmiana: Nie, 08 Lis 2015, 20:48:37 wysłana przez Tomasz95 »

Reklama

Odp: Problem z dokowaniem.
« Odpowiedź #5 dnia: Nie, 08 Lis 2015, 17:52:14 »

Nie, 08 Lis 2015, 21:32:54
Odpowiedź #6

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
3. Użyć jakiegoś modu/cheatu który zadokowałby to za mnie. (przy pomocy RCS) Zna ktoś taki? Używam teraz jakiegoś dodającego do interfejsu coś od dokowania ale to też nie pomogło.
Wyłączenie grawitacji. Grawitacja księżyca jest zbyt duża, by magnesy doków mogły ją przełamać.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Nie, 08 Lis 2015, 21:46:23
Odpowiedź #7

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 361
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Wybieram bramkę numer 2!

Nie zadokujesz do siebie dwóch krzywo leżących wraków. Wywal ten gruz w diabły i rób od początku w sposób przemyślany i porządny. Dokowania zalecam wykonywać na powierzchni obiektów pionowe, nie poziome.

Reklama

Odp: Problem z dokowaniem.
« Odpowiedź #7 dnia: Nie, 08 Lis 2015, 21:46:23 »

Nie, 08 Lis 2015, 21:53:50
Odpowiedź #8

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Popieram opcję "2"
Takie uroki Kerbali że trzeba powtarzać aż do skutku, jeśli się nie zrobi czegoś w sposób mocno przemyślany.
Ta gra nie daje forów w czasie wypadków czy błędów konstrukcyjnych, trzeba powtarzać.

Nie, 08 Lis 2015, 22:28:48
Odpowiedź #9

Offline Tomasz95

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
,,Ta gra nie daje forów w czasie wypadków czy błędów konstrukcyjnych, trzeba powtarzać.'' No chyba że ma się save'a.
W takim razie temat można zamknąć.  Już to usunąłem. Ale za to wpadło mi do głowy parę pomysłów na następne misje podczas myślenia jak to połączyć. (jeden z projektów wymaga odpowiedzi na pytanie: czy wytrzymałość danej części na uderzenia z jakąś prędkością dzieli się jakoś przez masę całego obiektu?)

Reklama

Odp: Problem z dokowaniem.
« Odpowiedź #9 dnia: Nie, 08 Lis 2015, 22:28:48 »

Pon, 09 Lis 2015, 08:14:49
Odpowiedź #10

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 361
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Nie, to jest zrobione dużo prościej. Każda część ma określoną wytrzymałość uderzeniową. Masz to w info o każdej części i jest związane tylko z prędkością. Natomiast pomysł, żeby w cokolwiek w kosmosie uderzać czymś innym, to jest generalnie mocno zły pomysł.

Wto, 10 Lis 2015, 15:49:12
Odpowiedź #11

Offline Tomasz95

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Skoro temat jeszcze nie zamknięty (no chyba że tutaj się ich nie zamyka jakby ktoś z podobnym problemem chciał coś napisać) to zadam pytanie dotyczące jednej z części. ISRU Converter. Do czego on służy i jak działa? (angielski nie jest u mnie najlepszy)

Reklama

Odp: Problem z dokowaniem.
« Odpowiedź #11 dnia: Wto, 10 Lis 2015, 15:49:12 »

Wto, 10 Lis 2015, 19:01:38
Odpowiedź #12

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
To rafineria. Służy do przerabiania surowca Ore wydobywanego z planet i asteroid na paliwo rakietowe. By móc kopać, potrzebujesz wiertła, zbiorników na ore i paliwo (puste) oraz metodę by takie paliwo przelewać (w stocku do tego pasowałby najlepiej claw) oraz chłodzenia (radiatory), dodatkowo niezbędne jest źródło energii.  Tyle w skrócie, po resztę informacji zanurkuj do internetów, bo nie grałem na nowej wersji dużo.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 10 Lis 2015, 22:19:52
Odpowiedź #13

Offline Tomasz95

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ostatnie pytanie. (tym razem już naprawdę) Do czego używać ksenonowego silnika?

Reklama

Odp: Problem z dokowaniem.
« Odpowiedź #13 dnia: Wto, 10 Lis 2015, 22:19:52 »

Wto, 10 Lis 2015, 23:02:48
Odpowiedź #14

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Do np. niewielkich sond. Jest to silnik o bardzo niskim ciągu, jednocześnie jest nadzwyczaj wydajny

 

Problem z dokowaniem

Zaczęty przez GienioRocketLabolatory

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 3400
Ostatnia wiadomość Pon, 04 Maj 2015, 16:43:17
wysłana przez Diakon
Problem z dokowaniem

Zaczęty przez AJMG

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 5467
Ostatnia wiadomość Śro, 26 Sie 2015, 07:11:35
wysłana przez MateuszR
Problem z dokowaniem

Zaczęty przez andreas

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 7418
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Lip 2014, 14:21:54
wysłana przez Moskit
Problem z FPS

Zaczęty przez Unaleh

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2500
Ostatnia wiadomość Czw, 31 Gru 2015, 17:19:55
wysłana przez beryl
Problem z Sejwami

Zaczęty przez Szabronurek

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4160
Ostatnia wiadomość Pon, 29 Sty 2018, 14:27:36
wysłana przez grabek77