Autor Wątek: Problem z ,,orbitą''  (Przeczytany 5649 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 01 Gru 2016, 07:56:00

Offline kafara94

• Szeregowy
  • *
  • Reputacja: 0
Witam wszystkich forumowiczów. Mam dość dziwny problem. Po aktualizacji KSP , załadowaniu gry i wysłaniu statku w kosmos dostrzegłem poważny problem. Otóż pamietam, że kiedys byłem w stanie ,,zaplanować orbite'' a teraz nic z tego, po najechaniu na orbite statku nie mogę nic zrobić nie mam jak dawniej możliwości w dokładnym miejscu zmienić położenia mojego statku a takie strzelanie i proba zwiększenia lub wgl. całkowitej edycji mojego toru lotu jest bardzo trudna. Moje pytanie brzmi następująco- tak musi być? Czy jednak wystąpił jakiś błąd w grze?

Czw, 01 Gru 2016, 08:58:23
Odpowiedź #1

Offline Mihu

• Szeregowy
  • *
  • Reputacja: 1
Też jestem początkujący, ale może spróbuję.

Nowa wersja wprowadza system komunikacji. Tak więc, jeżeli Twoja rakieta jest bezzałogowa (wykorzystuje jakieś zdalne sterowanie) to aby była operatywna musi być w danym momencie na linii umożliwiającej komunikację z KSC.
Najlepiej jest posiadać kilka sond na orbicie Kerbina z antenami typu "Relay", taka antena wykorzystywana jest jako "pośrednik" w komunikacji. KSC>Relay antena>Odbiornik - w takiej sytuacji Twój statek kosmiczny nie musi pozostawać w linii komunikacji bezpośredniej z KSC.

Nie wiem czy dobrze to opisałem, ale obejrzyj sobie to (powinno wyjaśnić wiele):

Reklama

Odp: Problem z ,,orbitą''
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 01 Gru 2016, 08:58:23 »

Czw, 01 Gru 2016, 11:19:47
Odpowiedź #2

Offline kafara94

• Szeregowy
  • *
Tak. Wszystko ładnie pięknie, ale jak widac na początku filmu facet jest w stanie ,,zaplanowac tor lotu'' po planowaniu wyświetla mu się zielony pasek z prawej strony który pokazuje kiedy i przez jaki okres czasu trzeba ,,dawać gazu'' by osiągnąć planowany kształt orbity. U mnie niestety takiego czegoś brak. Właśnie jestem w trakcie wysyłania 3 satelity i zobaczymy może pomoże.:P