Autor Wątek: KSP 0.90 wolno się ładuje, a procesor aż się pali  (Przeczytany 1869 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 25 Gru 2014, 18:05:54

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Witam

Dziś ściągnąłem ksp 0.90. Podjarany wrzucam mody, odpalam grę i.... dupa. Gra ładuje się już dobre 15 minut, jest może połowa, ramu jeszcze 1.5GB wolnego (z 4) a procesor (I5) działa na 100% i pięknie grzeje mi pokój..
Wszystkie mody śmigały pięknie na 0.22. 0.24 i 0.25, pościągałem zaktualizowane wersje.
Ktoś wie co może być nie tak ?
« Ostatnia zmiana: Czw, 25 Gru 2014, 18:10:29 wysłana przez angorek »
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Czw, 25 Gru 2014, 18:28:37
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Czy zainstalowałeś mod Active Texture Managament? On robi sobie magiczne sztuczki z teksturami, co trwa długo i wykorzystuje zasoby każdego procesora do użytku domowego, nawet i7 1333.

Ewentualnie masz włączoną sieć Hamachi, ale to tylko spowalnia ładowanie.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 0.90 wolno się ładuje, a procesor aż się pali
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 25 Gru 2014, 18:28:37 »

Czw, 25 Gru 2014, 18:33:00
Odpowiedź #2

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Jak na górze, jeszcze sprawdź spójność plików.

Czw, 25 Gru 2014, 18:38:36
Odpowiedź #3

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Winnym był ATM, dzięki Panowie, wywaliłem go i wszystko śmiga jak należy !
 8)
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP 0.90 wolno się ładuje, a procesor aż się pali
« Odpowiedź #3 dnia: Czw, 25 Gru 2014, 18:38:36 »

Czw, 25 Gru 2014, 18:40:43
Odpowiedź #4

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Tzn. nie był winny ATM tylko twoje nieprzeczytanie ostrzeżenia na stronie moda :)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 25 Gru 2014, 18:59:56
Odpowiedź #5

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tzn. nie był winny ATM tylko twoje nieprzeczytanie ostrzeżenia na stronie moda :)
Hehe fakt :D ściągałem jak leci bo miałem z 50 modów xD
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP 0.90 wolno się ładuje, a procesor aż się pali
« Odpowiedź #5 dnia: Czw, 25 Gru 2014, 18:59:56 »

Sob, 27 Gru 2014, 11:00:31
Odpowiedź #6

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Tak dla twojej wiadomości ATM długo się wczytuje tylko przy pierwszym ładowaniu, bo analizuje wszystkie tekstury i odpowiednio je przetwarza (na inny format, ew. przeskalowanie), co potem jednak powinno zaowocować mniejszym zużyciem pamięci i sprawniejszym działaniem gry.

P.S.
Przy 50 modach jak jest sporo części to pewnie pierwsze odpalenie gry zajmie kilka godzin. Na pewno potrzebujesz ich wszystkich?

Sob, 27 Gru 2014, 11:06:06
Odpowiedź #7

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Po trzech dniach chyba już na to wpadł... Po co piszecie jak nie macie nic nowego do powiedzenia? A wśród 50 modów może być pelno uzytecznej drobnicy jak autopiloty, efekty czy poprawki interfejsu.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 0.90 wolno się ładuje, a procesor aż się pali
« Odpowiedź #7 dnia: Sob, 27 Gru 2014, 11:06:06 »

Sob, 27 Gru 2014, 14:04:52
Odpowiedź #8

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Po trzech dniach chyba już na to wpadł... Po co piszecie jak nie macie nic nowego do powiedzenia? A wśród 50 modów może być pelno uzytecznej drobnicy jak autopiloty, efekty czy poprawki interfejsu.
Dokładnie, przeczytałem notkę zaraz po Twojej odpowiedzi ;)
A  modów dodających części to mam może z 10, ale głównie to jakieś anteny, kapsuły itp.
Aczkolwiek muszę pochwalić Squad, bo 0.25 przy tej ilości modów z ATM nie chciało wstać, a teraz gram bez ATM i bez OpenGL i gra działa bez najmniejszego problemu !
« Ostatnia zmiana: Sob, 27 Gru 2014, 14:21:25 wysłana przez angorek »
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

 

KSP ładuje się do pewnego momentu i nic

Zaczęty przez maksEs

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1228
Ostatnia wiadomość Pon, 04 Maj 2015, 11:40:31
wysłana przez maksEs