Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Ogólne => Obsługa techniczna => Wątek zaczęty przez: fullje w Pią, 22 Lut 2013, 21:08:00

Tytuł: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: fullje w Pią, 22 Lut 2013, 21:08:00
Interesuje mnie ile modów można wgrać do Kerbali by one działały w miare płynnie... Ostatnio zainstalowałem kilka modów i stwierdziłem że musze je wywalic, bo przy 99 częściach miałem takie klatkowanie że porażka ;)
Nie mam może najnowszego sprzętu ale spokojnie powinien dać radę. Zauważyłem też że część crashy powstaje gdy kerbale zajmują okolo 2 gb ramu... i mam nadzieje ze w 0.19 gra faktycznie nie bedzie ladowana do ramu w pelni... Co do pytania, jakies sugestie ile ich moze byc?
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Pią, 22 Lut 2013, 21:27:23
dwuletni pecet za 2000zł, kerbal na maks grafice, ok. 30 modów, w tle muzyka, firefox, skype, uTorrent. Tak jest u mnie, a poważne klatkowanie zaczyna się przy 400 elementowych konstrukcjach. Jedyny minus to że gra wczytuje się nawet 15 minut (wina HD, powolny odczyt i czas dostępu).

Wiele zależy od komputera i rodzaju modów (Samo NovaPunch wiesza tak jak 10 mniejszych) i jeszcze raz komputra. Musisz się przekonać na własną rękę ile utrzyma. Mogę tylko powiedzieć że NovaPunch, KW Rocketry oraz ISA MapSat potrafią nieźle przymulić.
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: fullje w Pią, 22 Lut 2013, 21:36:51
Tzn, przed ladowaniem fajnych modow to moje rakiety z Nova + KW mialy po 300 czesci ;) tylko sie dlugo ladowaly a nie bylo lagow. Tylko jak wgralem cos i ustawienia pozmienialem to sie zaczelo :) sadzilem ze jest jakis rozsadny limit.

Edit: Istnieje jakis mod ktory optymalizuje kerbale : >?
Powiedz mi jeszcze jaka wersje os'a masz? 86 czy 64 ?
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Pią, 22 Lut 2013, 21:41:26
Kosmos nie ma limitów, ilość modów dla mnie także. Z jakich korzystasz?
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: fullje w Pią, 22 Lut 2013, 21:46:33
CP_Airbags - przydatne ;>
DEMV-Mk2
ISA
MechJeb ( do kethane )
KW Rocketry
NovaPunch
FerramAerospaceResarch
LSICargoBay

To chyba te ktore przykuły moją uwagę na to że są po prostu przydatne i fajne :)
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Pią, 22 Lut 2013, 23:35:57
Uuuuu, słabiutko jak na fana modyfikacji:


Z tych NAJWAŻNIEJSZYCH to tyle ^^
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: fullje w Sob, 23 Lut 2013, 00:00:24
Ok, dzieki wielkie :) co do fana znajac moje problemy duzo posiadac nie moge :)
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Sob, 23 Lut 2013, 08:46:11
Zależy od PC ja mam KW rocketry (czy coś koło tego), Nova Punch ISA MapSat,Lazor Cam, Remote tech, jakiś mod co dodaje 20 rodzajów kółek,Mech Jeb, szczerze to mi wystarcza KW i Lazor Cam, ale nie chce mi się tego wszystkiego wywalać gram, w 1920x1080, i opcje na max, chociaż w VAB mam duuuuuuże lagi, jak coś zbuduje (średniej wielkości), jak już mówiłem zależy od PC
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: fullje w Sob, 23 Lut 2013, 10:10:35
Mhm, przeinstalownie na x64 pomoglo ;) teraz nie wysypuja sie kerbale, i dziala cacy. Wiedzialem ze cos jest nie tak :D Ale faktycznie, oni musza cos zrobic z tym ramem bo to jest fail wielki. I tu uwaga do Dawstera :P (x86 to 32 a x64 to 64 ;) )
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Sob, 23 Lut 2013, 16:04:34
Dawster jak przybliżać tym modem z teleskopem>?
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Sob, 23 Lut 2013, 17:11:40
Zerdzio: Można dostać link do tych kółek?
Fullje: Mówiłem że z tymi oznaczeniami jest pogmatwane, to i sam się zgubiłem. A jeśli przeinstalowanie na x64 pomogło, to znaczy że znowu magią jest że x86 działało
TrippleSaid:Przy budowie przybliżanie i oddalanie można, a raczej trzeba ustawić pod grupy akcji.
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Sob, 23 Lut 2013, 17:41:35
a jak przybliżać bo włączam teleskop klikam all guziki i nic :(
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Sob, 23 Lut 2013, 18:12:47
Powtarzam: Skróty ustawisz w grupach akcji
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Sob, 23 Lut 2013, 18:21:09
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zerdzio: Można dostać link do tych kółek?
Fullje: Mówiłem że z tymi oznaczeniami jest pogmatwane, to i sam się zgubiłem. A jeśli przeinstalowanie na x64 pomogło, to znaczy że znowu magią jest że x86 działało
TrippleSaid:Przy budowie przybliżanie i oddalanie można, a raczej trzeba ustawić pod grupy akcji.

Proszę tu masz link
http://kerbalspaceport.com/modular-multiwheels-cleverbobcat-edition-v0-3-18/
Nie jest to jakiś super mod, ale lepsze takie coś niż gotowe podwozie
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Sob, 23 Lut 2013, 18:29:19
Tyle razy przeszedłem obok niego obojętnie, myśląc że dodaje tylko całe lądowniki. Danke.
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Sob, 23 Lut 2013, 19:06:16
Dawster tylko że w tym modzie nawet nie ma do zmieniania akcji! Chce przybliżyć nie jakieś cuda robić!
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Sob, 23 Lut 2013, 19:19:16
Jeśli użyłeś dokładnie Ordan Industries, to widok przybliża się tylko i jedynie na grupach akcji, które ustawiasz sam w trakcie budowy. Jeśli użyłeś innego, podaj nazwę.
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Sob, 23 Lut 2013, 19:45:25
użyłem tego jednak w grupach akcji gdy klikam all guziki nic nie przybliża
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Sob, 23 Lut 2013, 19:46:21
Jest możliwość spotkania na SKYPE? Najwyraźniej robisz coś źle a bez podglądu raczej nie pomogę.
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Sob, 23 Lut 2013, 20:37:00
nie używam skype'a, teraz trochę dokładniej: Stworzyłem teleskop tak jak na wzór prawidłowego, następnie zasłonę odchylam i stawiam panele, jedank gdy klikam aktywacje to pokazuje mi się taki widok z 1 os tego teleskopu, i dalej nie wiem co zrobić
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Sob, 23 Lut 2013, 21:24:47
Naprawdę, trzeci raz powiem: Grupy akcji! W hangarze, w trakcie budowy, u góry po lewej od nazwy pojazdu masz dwie ikonki. Jedna to lista części, druga to grupy akcji. Przechodzisz na grupy akcji, klikasz na teleskop i przypisujesz zoom do action group 1, a oddalenie do 2. Potem przyciskając klawisze 1 i 2 oddalasz i przybliżasz.
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Sob, 23 Lut 2013, 22:29:53
aha, to mów od razu na przyszłość :)
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Sob, 23 Lut 2013, 23:01:47
Spox, myślałem że wiesz jednak co to są te grupy.
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Nie, 24 Lut 2013, 00:32:50
myslalem ze ci o cos innego chodzilo
Tytuł: Odp: Ile modów można zainstalować?
Wiadomość wysłana przez: markon w Sob, 16 Mar 2013, 17:36:45
Kerbale są póki co 32-bitowe a więc jako taka aplikacja nie są w stanie przypisać sobie (tudzież system im nie przydziela) bodaj powyżej 4 GB ramu a kerbale w całości się do ramu ładują więc jak ktoś wwali modów tyle że mu będą na dysku kerbale zajmowały koło 4GB to zapewne się nie włączą lub będą wywalać, swoją drogą raz sam wrzuciłem  tyle modów że folder zajmował dużo, chyba 3,6 GB i crash'owało jak klikałem "Launch" przy obniżeniu tej wartości do jakiś 3,2GB czy tych okolic potrafiły znikać tekstury.

Dodam jeszcze to że mody z częściami nie powinny powodować spadku płynności jeśli ktoś ma dużo (to jest powyżej 4GB) ramu a jedynymi rzeczami które faktycznie mocno potrafią obniżyć płynność to Pluginy.