Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Ogólne => Obsługa techniczna => Wątek zaczęty przez: fullje w Pią, 22 Lut 2013, 21:08:00
-
Interesuje mnie ile modów można wgrać do Kerbali by one działały w miare płynnie... Ostatnio zainstalowałem kilka modów i stwierdziłem że musze je wywalic, bo przy 99 częściach miałem takie klatkowanie że porażka ;)
Nie mam może najnowszego sprzętu ale spokojnie powinien dać radę. Zauważyłem też że część crashy powstaje gdy kerbale zajmują okolo 2 gb ramu... i mam nadzieje ze w 0.19 gra faktycznie nie bedzie ladowana do ramu w pelni... Co do pytania, jakies sugestie ile ich moze byc?
-
dwuletni pecet za 2000zł, kerbal na maks grafice, ok. 30 modów, w tle muzyka, firefox, skype, uTorrent. Tak jest u mnie, a poważne klatkowanie zaczyna się przy 400 elementowych konstrukcjach. Jedyny minus to że gra wczytuje się nawet 15 minut (wina HD, powolny odczyt i czas dostępu).
Wiele zależy od komputera i rodzaju modów (Samo NovaPunch wiesza tak jak 10 mniejszych) i jeszcze raz komputra. Musisz się przekonać na własną rękę ile utrzyma. Mogę tylko powiedzieć że NovaPunch, KW Rocketry oraz ISA MapSat potrafią nieźle przymulić.
-
Tzn, przed ladowaniem fajnych modow to moje rakiety z Nova + KW mialy po 300 czesci ;) tylko sie dlugo ladowaly a nie bylo lagow. Tylko jak wgralem cos i ustawienia pozmienialem to sie zaczelo :) sadzilem ze jest jakis rozsadny limit.
Edit: Istnieje jakis mod ktory optymalizuje kerbale : >?
Powiedz mi jeszcze jaka wersje os'a masz? 86 czy 64 ?
-
Kosmos nie ma limitów, ilość modów dla mnie także. Z jakich korzystasz?
-
CP_Airbags - przydatne ;>
DEMV-Mk2
ISA
MechJeb ( do kethane )
KW Rocketry
NovaPunch
FerramAerospaceResarch
LSICargoBay
To chyba te ktore przykuły moją uwagę na to że są po prostu przydatne i fajne :)
-
Uuuuu, słabiutko jak na fana modyfikacji:
- VFM System - Lepsza kontrola przepompowywania paliwa oraz możliwość robienia tego przy niezadokowanych pojazdach.
- SubAssembly Loader - Można zapisać sam transporter bez ładunku a później wczytać przy nowej konstrukcji zamiast bawić się od nowa.
- Stock Improvment - Poprawienie stockowej stajni. Większa wersja silnika atomowego, słabszy Mansail, nowe baki itd. Załatanie braków w podstawowym zestawie.
- Solar Panel Deployer - Sondzie zabrakło prądu i zdechła? Ten mod automatycznie otwiera panele na moment przed końcem zasilania, kiedy my zapomnimy o tym
- R2D2 MechJeb - Chyba nie trzeba tłumaczyć. Mechjeb o wyglądzie znanego droida.
- Launch Pad Obliterator - Odsuwa tą denerwującą wierzę przy starcie która spowodowała niejedną katastrofę. Ale nie na stałe, przy następnym locie wieża powróci chyba że zechcemy inaczej
- KSPX Parts Expansion - To samo co Stock Improvment, ale jeszcze dodaje małą ilość RCS do każdej kapsuły załogowej, oraz lepszy balans energetyczny w grze.
- Kerbin Clock - Zegar pokazujący obecny czas
- HydroTech - Cosik a'la MechJeb, ale z myślą o RCS i dokowaniu, oraz parę innych przydatnych funkcji.
- FusTek Station Parts - Części dla stacji kosmicznych
- VOID - Zdolny wyświetlić ogromną ilość informacji. Jeśli ktoś nie chce używać MechJeba, ale lubi wiedzieć co się dzieje, gorąco polecam
- Lazor System - Następny asystent uzupełniający MechJeba. A do tego nieodzowna kamera dokowania
- Quantum Strut - mały cosik co przy dokowaniu ustabilizuje całe połączenie. Żadna duża stacja kosmiczna bez tego się nie obędzie.
- CargoBay - Można łatwo przenosić obiekty na orbitę chowając je w hangarze
- LH Solar Panel - Jeden duży panel słoneczny na wynos
- KW Rocketry - kto nie zna?
- ION Hybrid Pack - Silniki jonowe w każdym rozmiarze
- Girder Pack - Paczka belek, czy jak to po polsku nazwać
- Engineer Redux - Następny asystent, tym razem przy budowie
- Chatterer - Kerbale odzywają się w trakcie lotu podczas rozmów z centralą ^^
- BFT Conformal Tank - Opływowe i pojemne baki montowane na boku
- BBI Color Lights - Kojojowe światełka, i mrugają!
- RemoteTech - Antenki oraz bezprzewodowe i realistyczne kontrolowanie sond
- Orbital Construction - budowanie na orbicie
- MechJeb
- ISA MapSat - Tworzenie map planet i księżyców
- Project HOME - Części dla baz naziemnych na innych globach. Duże, ciężkie i przydatne
- Crew Manifest - Pozwala natychmiast wypełnić kerbalami wszystkie wolne miejsca w rakiecie przed startem.
- Clever Bobcat - paczka łazików
- BOSS - Screeny przy których rozdzielczość Full HD się chowa
- Graphotron - wyświetla statystyki lotu i pomiary badawcze na wykresach. Nareszcie sondy badawcze naprawdę coś zbadają.
- Damned Robotics - ruchome elementy do uniwersalnego zastosowania
- Ordan Industries Telescope - Teleskop
- Kethane - Mod na kethan, surowiec który można wydobyć i przerobić na paliwo
- KAS - Chwytaki i przyssawki do przenoszenia ładunków
- Crab Wheels - koła do łazików
Z tych NAJWAŻNIEJSZYCH to tyle ^^
-
Ok, dzieki wielkie :) co do fana znajac moje problemy duzo posiadac nie moge :)
-
Zależy od PC ja mam KW rocketry (czy coś koło tego), Nova Punch ISA MapSat,Lazor Cam, Remote tech, jakiś mod co dodaje 20 rodzajów kółek,Mech Jeb, szczerze to mi wystarcza KW i Lazor Cam, ale nie chce mi się tego wszystkiego wywalać gram, w 1920x1080, i opcje na max, chociaż w VAB mam duuuuuuże lagi, jak coś zbuduje (średniej wielkości), jak już mówiłem zależy od PC
-
Mhm, przeinstalownie na x64 pomoglo ;) teraz nie wysypuja sie kerbale, i dziala cacy. Wiedzialem ze cos jest nie tak :D Ale faktycznie, oni musza cos zrobic z tym ramem bo to jest fail wielki. I tu uwaga do Dawstera :P (x86 to 32 a x64 to 64 ;) )
-
Dawster jak przybliżać tym modem z teleskopem>?
-
Zerdzio: Można dostać link do tych kółek?
Fullje: Mówiłem że z tymi oznaczeniami jest pogmatwane, to i sam się zgubiłem. A jeśli przeinstalowanie na x64 pomogło, to znaczy że znowu magią jest że x86 działało
TrippleSaid:Przy budowie przybliżanie i oddalanie można, a raczej trzeba ustawić pod grupy akcji.
-
a jak przybliżać bo włączam teleskop klikam all guziki i nic :(
-
Powtarzam: Skróty ustawisz w grupach akcji
-
Zerdzio: Można dostać link do tych kółek?
Fullje: Mówiłem że z tymi oznaczeniami jest pogmatwane, to i sam się zgubiłem. A jeśli przeinstalowanie na x64 pomogło, to znaczy że znowu magią jest że x86 działało
TrippleSaid:Przy budowie przybliżanie i oddalanie można, a raczej trzeba ustawić pod grupy akcji.
Proszę tu masz link
http://kerbalspaceport.com/modular-multiwheels-cleverbobcat-edition-v0-3-18/
Nie jest to jakiś super mod, ale lepsze takie coś niż gotowe podwozie
-
Tyle razy przeszedłem obok niego obojętnie, myśląc że dodaje tylko całe lądowniki. Danke.
-
Dawster tylko że w tym modzie nawet nie ma do zmieniania akcji! Chce przybliżyć nie jakieś cuda robić!
-
Jeśli użyłeś dokładnie Ordan Industries, to widok przybliża się tylko i jedynie na grupach akcji, które ustawiasz sam w trakcie budowy. Jeśli użyłeś innego, podaj nazwę.
-
użyłem tego jednak w grupach akcji gdy klikam all guziki nic nie przybliża
-
Jest możliwość spotkania na SKYPE? Najwyraźniej robisz coś źle a bez podglądu raczej nie pomogę.
-
nie używam skype'a, teraz trochę dokładniej: Stworzyłem teleskop tak jak na wzór prawidłowego, następnie zasłonę odchylam i stawiam panele, jedank gdy klikam aktywacje to pokazuje mi się taki widok z 1 os tego teleskopu, i dalej nie wiem co zrobić
-
Naprawdę, trzeci raz powiem: Grupy akcji! W hangarze, w trakcie budowy, u góry po lewej od nazwy pojazdu masz dwie ikonki. Jedna to lista części, druga to grupy akcji. Przechodzisz na grupy akcji, klikasz na teleskop i przypisujesz zoom do action group 1, a oddalenie do 2. Potem przyciskając klawisze 1 i 2 oddalasz i przybliżasz.
-
aha, to mów od razu na przyszłość :)
-
Spox, myślałem że wiesz jednak co to są te grupy.
-
myslalem ze ci o cos innego chodzilo
-
Kerbale są póki co 32-bitowe a więc jako taka aplikacja nie są w stanie przypisać sobie (tudzież system im nie przydziela) bodaj powyżej 4 GB ramu a kerbale w całości się do ramu ładują więc jak ktoś wwali modów tyle że mu będą na dysku kerbale zajmowały koło 4GB to zapewne się nie włączą lub będą wywalać, swoją drogą raz sam wrzuciłem tyle modów że folder zajmował dużo, chyba 3,6 GB i crash'owało jak klikałem "Launch" przy obniżeniu tej wartości do jakiś 3,2GB czy tych okolic potrafiły znikać tekstury.
Dodam jeszcze to że mody z częściami nie powinny powodować spadku płynności jeśli ktoś ma dużo (to jest powyżej 4GB) ramu a jedynymi rzeczami które faktycznie mocno potrafią obniżyć płynność to Pluginy.