Autor Wątek: Crash KSP przy ładowaniu- Jeden mod za duż  (Przeczytany 1520 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 31 Gru 2013, 02:22:04

Offline gracjan119

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witam, mojemu znajomemu crashują się kerbale po ładowaniu. Odkryliśmy chyba źródło tego problemu, do rzeczy:
 Ja i znajomy mamy zainstalowane mody. Mi wszystko pięknie działało, lecz u niego był crash po ładowaniu. Poradziłem mu wgrywać po jednej modyfikacji i sprawdzić, która jest temu winna. Winny chyba był mod o nazwie "kethan" (dopiero po nim nastąpił crash).
W czym leży problem? Wydaje mi się, że w ramie ponieważ posiada on 3 gb ramu (Ja mam 4) mówił coś o logu, z którego wynikało CHYBA, że brakuje ramu.
Da się to jakoś naprawić?
                                                                                                          Pozdrawiam : )

Wto, 31 Gru 2013, 03:08:32
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Zmniejszyć detale, wyłączyć przeglądarkę internetową i programy działające w tle, dokupić RAM, nie instalować tylu modów.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Crash KSP przy ładowaniu- Jeden mod za duż
« Odpowiedź #1 dnia: Wto, 31 Gru 2013, 03:08:32 »

Wto, 31 Gru 2013, 13:48:15
Odpowiedź #2

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Jak RAMu jest za mało to nic nie poradzisz, w Kerbalach głównie się liczy RAM, jedyne co, to dokupić trochę.

Wto, 31 Gru 2013, 14:23:11
Odpowiedź #3

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Ja mam 3 GB i z małą ilością modów śmiga. Niektórzy nawet filmy nagrywają. Tylko trzeba bardzo precyzyjnie ustawić detale, bo one bardzo wpływają na stabilność. Największym bottleneckiem na moim kompie to procesor tak naprawdę.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Crash KSP przy ładowaniu- Jeden mod za duż
« Odpowiedź #3 dnia: Wto, 31 Gru 2013, 14:23:11 »

Wto, 31 Gru 2013, 16:22:28
Odpowiedź #4

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
To zależy jakie mody wgrywamy, bo są takie lekkie i są też ciężkie. Akurat Kethane nie jest chyba zbyt lekki. A autor nie wymienił innych modów.

Wto, 31 Gru 2013, 21:23:53
Odpowiedź #5

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Ano jest ciężki kethan, liter półtora kilo przez te frakcje!

Reklama

Odp: Crash KSP przy ładowaniu- Jeden mod za duż
« Odpowiedź #5 dnia: Wto, 31 Gru 2013, 21:23:53 »

 

Gra crashuje przy ładowaniu rakiet

Zaczęty przez Aravial

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1064
Ostatnia wiadomość Wto, 13 Sty 2015, 07:56:38
wysłana przez Element4ry
crash przy próbie uruchomienia

Zaczęty przez karol7126

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 6086
Ostatnia wiadomość Pią, 09 Sty 2015, 03:27:18
wysłana przez karol7126
Crash przy uruchomieniu - zawsze

Zaczęty przez KubaAseph

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 1321
Ostatnia wiadomość Czw, 30 Paź 2014, 18:14:06
wysłana przez KubaAseph
PRZENIESIONY: Problem przy dokowaniu

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 727
Ostatnia wiadomość Śro, 19 Cze 2013, 20:27:35
wysłana przez ingwden
[Rozwiązane] Brak Odpowiedzi przy 0.18.2

Zaczęty przez kotaNAsuke

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1344
Ostatnia wiadomość Pią, 28 Gru 2012, 03:19:30
wysłana przez Raynus