Autor Wątek: Gra crashuje przy ładowaniu rakiet  (Przeczytany 984 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 12 Sty 2015, 12:54:54

Offline Aravial

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Problem pojawił się niedawno po zainstalowaniu sporej paczki aktualnych modów do v.90 - co drugie, trzecie ładowanie się rakiety do startu gra crashuje. Dzieje się to szczególnie przy dużych (mk3) częściach. Gram na wersji 32 bit na maca, 4GB ramu.

Lista posiadanych modów:
Firespitter
Infernal robotics
Final Frontier
Modular Rocket Systems
MechJeb 2.0
WernerChecker
Station Science
Alternate Recources Panel
Texture Replacer
« Ostatnia zmiana: Pon, 12 Sty 2015, 13:34:57 wysłana przez Aravial »

Pon, 12 Sty 2015, 12:58:58
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Co masz na myśli mówiąc o dużych częściach? Ile masz RAM? Ile modów? A w ogóle to popraw wątek, bo brak w nim ważnych informacji. Sprawdź czy Active Texture Management pomoże.

PS: 0.9 a 0.90 to bardzo duża różnica :)
« Ostatnia zmiana: Pon, 12 Sty 2015, 13:00:30 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Gra crashuje przy ładowaniu rakiet
« Odpowiedź #1 dnia: Pon, 12 Sty 2015, 12:58:58 »

Pon, 12 Sty 2015, 13:35:40
Odpowiedź #2

Offline Aravial

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Sorry najmocniej, uzupełniłem. Coś jeszcze trzeba dopisać?

Active Texture Management to jest mod, tak? Wybaczcie głupie pytania :).

Pon, 12 Sty 2015, 14:26:05
Odpowiedź #3

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Mody masz raczej na bardzo sensownym poziomie, chyba że w Texture Replacer masz gigantyczne skyboxy i setki kombinezonów.
Tak, ATM to mod. Graj bez przeglądarki w tle, zbędnych programów itd. Podejrzewam że po prostu przekraczasz granicę 3 GB RAM dla gry lub po prostu system i reszta zajmuje jej więcej, co obniża limit pamięci przed crashem. Obniż jakość tekstur do half-res. Jak z ATM problem będzie występował dalej, pisz, będziemy kombinować.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Gra crashuje przy ładowaniu rakiet
« Odpowiedź #3 dnia: Pon, 12 Sty 2015, 14:26:05 »

Wto, 13 Sty 2015, 07:56:38
Odpowiedź #4

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Zauważyłem, że kerbale crashują gdy w użytku jest Final Frontier. U siebie go usunąłem i problem ustąpił. Jednak nie testowałem tego w żaden sposób, więc to nie jest pewna informacja. Zobacz, czy bez FF'a nadal będzie się sypało.

 

Crash KSP przy ładowaniu- Jeden mod za duż

Zaczęty przez gracjan119

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1392
Ostatnia wiadomość Wto, 31 Gru 2013, 21:23:53
wysłana przez Kadaf
[Rozwiązane] Brak Odpowiedzi przy 0.18.2

Zaczęty przez kotaNAsuke

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1260
Ostatnia wiadomość Pią, 28 Gru 2012, 03:19:30
wysłana przez Raynus
PRZENIESIONY: Problem przy dokowaniu

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 683
Ostatnia wiadomość Śro, 19 Cze 2013, 20:27:35
wysłana przez ingwden
Crash przy uruchomieniu - zawsze

Zaczęty przez KubaAseph

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 1205
Ostatnia wiadomość Czw, 30 Paź 2014, 18:14:06
wysłana przez KubaAseph
crash przy próbie uruchomienia

Zaczęty przez karol7126

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 5381
Ostatnia wiadomość Pią, 09 Sty 2015, 03:27:18
wysłana przez karol7126