Autor Wątek: Kerbal Crew Manifest [v0.5.4.0.][0.20.X]  (Przeczytany 5075 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 17 Lip 2013, 21:31:40

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil

Crew Manifest[v0.5.4.0.]
Opis: Mod dodaje nam możliwość dodawania kerbalonautów do innych kapsuł i modułów mieszkalnych tak aby za jednym startem zabrać ich więcej, prócz tego możemy stworzyć własnego kerbala i nazwać go swoim imieniem. Modyfikacja ta przyda się głównie kolonizatorom potrzebującym dowieść do swojej bazy/koloni załogę, poza tym czy ktoś tutaj nie chciałby zabrać naszych drogich użytkowników w romantyczną podróż na orbitę Kerbinu?
Screeny:



Dodatkowe: Niestety u mnie wystąpił błąd graficzny który zamienił ikonkę moda w maluteńki znak zapytania jednakże nie przeszkodziło to w grze.
Download: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Śro, 17 Lip 2013, 21:34:45
Odpowiedź #1

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Od siebie mogę dodać że mod ten czasem powoduje również że zamiast podglądów kerbali w prawym dolnym rogu mamy czarne tło, lub migające wszystkimi kolorami tęczy.
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Kerbal Crew Manifest [v0.5.4.0.][0.20.X]
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 17 Lip 2013, 21:34:45 »

Śro, 17 Lip 2013, 21:36:04
Odpowiedź #2

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Od siebie mogę dodać że mod ten czasem powoduje również że zamiast podglądów kerbali w prawym dolnym rogu mamy czarne tło, lub migające wszystkimi kolorami tęczy.

Tak to akurat prawda mi raz wgniotło kerbala w instrumenty pokładowe, mimo to nie przeszkadza to w graniu bo raczej mało osób steruje rakietą z widoku z kapsuły.

Czw, 18 Lip 2013, 11:35:00
Odpowiedź #3

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Od siebie mogę dodać że mod ten czasem powoduje również że zamiast podglądów kerbali w prawym dolnym rogu mamy czarne tło, lub migające wszystkimi kolorami tęczy.
Nie, to nie przez moda! Mam podstawke i to samo!

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Kerbal Crew Manifest [v0.5.4.0.][0.20.X]
« Odpowiedź #3 dnia: Czw, 18 Lip 2013, 11:35:00 »

Czw, 18 Lip 2013, 14:00:48
Odpowiedź #4

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Mogłeś napisać że można przenosić kerbale między kokpitami bez wysiadania

Śro, 31 Lip 2013, 12:25:56
Odpowiedź #5

Offline Bartenn

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Hej to mój pierwszy post. Co do crew manifest wiem że można przenosić kerbale z każdego miejsca do każdego.
Jak możemy zauważyć na niektórych częściach są włazy i czy jest opcja żeby kerbale mogły przechodzić tylko jak jest połączenie takimi częściami (oraz np.wydrążonymi zbiorniki itd.). Taka opcja była by o wiele bardziej realistyczna i ciekawsza niż teleportacja po całym statku bez przeszkód. 
Sory za brak składu.

Reklama

Odp: Kerbal Crew Manifest [v0.5.4.0.][0.20.X]
« Odpowiedź #5 dnia: Śro, 31 Lip 2013, 12:25:56 »

Śro, 31 Lip 2013, 20:33:21
Odpowiedź #6

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Mod służy do ułatwienia życia. Chodzi o to żeby ograniczyć czas na powtarzalne i czasożerne operacje przenoszenia kerbali w EVA. Jako że jedna z podstawowych funkcji moda jest już w podstawce (zatrudnianie konkretnych kerbali, wynoszenie na orbitę ich więcej niż podstawowy moduł dowodzenia) nie trzeba z niego korzystać.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 31 Lip 2013, 20:43:34
Odpowiedź #7

Offline Bartenn

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
@up
 Mi głównie chodzi o realistyczną  opcję przechodzenia pomiędzy tylko częściami przystosowaną do tego.
« Ostatnia zmiana: Śro, 31 Lip 2013, 23:45:13 wysłana przez Bartenn »
Sory za brak składu.

Reklama

Odp: Kerbal Crew Manifest [v0.5.4.0.][0.20.X]
« Odpowiedź #7 dnia: Śro, 31 Lip 2013, 20:43:34 »

 

Ioncross Crew Support Plugin(Wersja Odnowiona)

Zaczęty przez Skyline

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 2114
Ostatnia wiadomość Czw, 20 Lut 2014, 23:12:46
wysłana przez Drangir
Kerbal LiveFeed [v0.6.7][0.21]

Zaczęty przez not7CD

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 4757
Ostatnia wiadomość Czw, 01 Sie 2013, 18:27:32
wysłana przez not7CD
KAS - Kerbal Attachment System

Zaczęty przez Haker53535

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 5851
Ostatnia wiadomość Pią, 15 Maj 2015, 20:39:26
wysłana przez Robson
Kerbal Overhaul - Oficjalne wydanie v0.9.1

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 2267
Ostatnia wiadomość Nie, 05 Kwi 2015, 16:34:11
wysłana przez angorek
Spolszczenie Kerbal Space Program [alpha 0.9] [0.90.x] [DEMO]

Zaczęty przez avatarnk

Odpowiedzi: 285
Wyświetleń: 105553
Ostatnia wiadomość Sob, 23 Kwi 2016, 21:46:38
wysłana przez ingwden