• RasterPropMonitor - Ożyw wnętrze swojej rakiety! 5 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: RasterPropMonitor - Ożyw wnętrze swojej rakiety!  (Przeczytany 14188 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 31 Sty 2014, 18:21:49

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Spójrzmy na standardowy widok IVA. Parę kontrolek, okno, przepustnica, navball. Ogółem nie dość że nudno, to jeszcze mało użyteczne. Wiele osób choćby dla realizmu próbowało latać tylko na widoku z kabiny, jednak jest to bardzo trudne gdyż nie mamy o pojeździe zbyt wielu informacji.
Ale teraz już nie! Przedstawiam państwu modyfikację zwaną:
RasterPropMonitor
Pisane razem, to nie jest błąd :)

A co robi nam ten mod? Jednym zdaniem: dodaje do kokpitów funkcjonalne wyświetlacze. A co potrafi taki wyświetlacz? Tak po prawdzie, to chyba wszystko. A przynajmniej większość. Sam autor chwali się że łącznie można wyświetlić ponad 150 danych lub zmiennych z gry!

Wyświetlacze w kabinie samolotowej. Środkowy ekran to ulepszony navball, dolny to wykres jak zmieniała się wysokość pojazdu, a prawy to podgląd z kamery umieszczonej na spodzie pojazdu

Wyświetlacze są w pełni kompatybilne z takim modami jak choćby ScanSat (możliwość wyświetlenia pozycji pojazdu oraz mapy terenu, nawet przy 50-krotnym powiększeniu!) lub MechJeb (Można korzystać z jego funkcji bezpośrednio z kabiny). Ekrany zostały wprowadzone nie tylko w podstawowych kapsułach, ale również tych dostępnych w modyfikacjach:
-ALCOR capsule
-ANGARA Pack
-BobCat's historical craft packs.
-Falcon Command Cockpit
-Home Grown Rocket Parts


Oprócz wcześniej widzianej kamerki oraz navballa widać kolejny tryb: mapa powierzchni Muna zrobiona przez sieć satelit ScanSat

Do paczki dorzucona jest również kamerka. Możemy umieścić dowolną ich ilość na pojeździe, ale w jednym momencie może ich być aktywnych tylko, lub aż 9. Doki mają również wbudowane kamery które nie liczą się do ich ogólnej liczby, są dostępne z innej opcji.


Widoczna u góry kamera z doku, podczas zbliżania się do stacji kosmicznej



Rozumiem też że nagła nawałnica tylu opcji może trochę przytłoczyć, więc umieszczę dodatkowo małą
Instrukcję obsługi

Po menu poruszamy się korzystając z przycisków sterujących po prawej stronie. W kolejności od góry: przejście w górę, przejście w dół, wybierz, wróć oraz przełącznik.
Górną, dolną oraz lewą listwę przycisków tworzą przyciski aktywujące funkcje. Są to kolejno:

1. SMART - SMART ASS z mechjeba.
2. SELECT TRGT- Wybór celu oraz części z której kontrolujemy pojazd. Celem może być też pojazd czy nawet debris.
3. GRAPH - Wykres pokazujący zmianę wysokości zwykłej i radarowej na przestrzeni czasu.
4. ATT - Gimball, ale mający więcej funkcji niż normalny. Między innymi wyświetla pozostały czas do manewru, ile delta-v on potrzebuje i jak długo będziemy musieli mieć silniki ustawione na 100% aby go wykonać.
5. ASC/DES MAP - Dane przydatne do lądowania czy startu. Pozycja geograficzna, ciąg, masę, prędkości wszelakie, no i podgląd z sieci satelit.
6. ORBIT - Dane orbity. AP, PE, czas do AP i PE, inklinacja, od niedawna również pokazuje jak wygląda nasza orbita oraz czy nastąpi przechwycenie przez cel.
7. TARGET - Kamera z doku oraz dane do dokowania. Prędkości we wszelkich płaszczyznach, kąt podejścia. odległość.
8. INFO - informacje o pojeździe. Waga, pozycja, stan, czy nawet biom w którym jest i ile science jest na pokładzie
9. CREW/LOG - Lista załogantów lub dziennik lotu (to samo co pod F3)
10. RSRC - Zasoby. Paliwo, utleniacz czy choćby pożywienie lub woda jeśli gramy z podtrzymywaniem życia. Czyli kompatybilny z materiałami innych modów.
11. EXT CAMERA - Widok z kamer, przełączany pomiędzy dziewięcioma aktualnie aktywnymi.
12. TEST STBY - Test wyświetlacza oraz lista funkcji.

To chyba tyle. Nie mogę się rozpisać dokładniej o każdym z nich gdyż taka instrukcja zajęłaby pewnie dwa posty.

Download
Temat na forum: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

I nie bójcie się o to że jeśli mod przestanie działać uszkodzą się wasze pojazdy! Monitorki korzystają z ModManagera, więc jeśli coś pójdzie nie tak jesteście absolutnie bezpieczni, waszym craftom nie stanie się krzywda ^^
Best regards from Valhalla

Pią, 31 Sty 2014, 20:54:25
Odpowiedź #1

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil


Ah, żeby tak w pełnej wersji takie cuda dali.

Reklama

Odp: RasterPropMonitor - Ożyw wnętrze swojej rakiety!
« Odpowiedź #1 dnia: Pią, 31 Sty 2014, 20:54:25 »

Pią, 31 Sty 2014, 22:49:36
Odpowiedź #2

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Jestem pod ogromnym wrażeniem tego moda. Trzeba to przetestować z Telemachus Telemetry i pobawić się w kontrolę lotów. Pilot będzie miał nieco łatwiej ;)

Nie, 02 Lut 2014, 13:47:31
Odpowiedź #3

Offline marax

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mod prezentuje się genialnie, ale mam prośbę. Mógłbyś opisać proces instalacji? Mam z tym problem   :-[

Reklama

Odp: RasterPropMonitor - Ożyw wnętrze swojej rakiety!
« Odpowiedź #3 dnia: Nie, 02 Lut 2014, 13:47:31 »

Pon, 03 Lut 2014, 07:51:30
Odpowiedź #4

Offline Kubek121

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Maraxie moda instaluje się jak każdy inny, wrzucasz zawartość paczki do katalogu gamedata który znajduje się w katalogu od kerbali.

Może na steamie instaluje się inaczej, jeśli ksp masz na steamie to ci nie pomogę.

Pon, 03 Lut 2014, 08:21:14
Odpowiedź #5

Offline marax

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
A co z ModuleManager.dll? Bo JSI wrzucam do Gamedata, ale nie wiem co z tą biblioteką. Wrzuciłem też do Gamedata i w trakcie ładowania gry pasek postępu się zatrzymał i nie chciał ruszyć.

Reklama

Odp: RasterPropMonitor - Ożyw wnętrze swojej rakiety!
« Odpowiedź #5 dnia: Pon, 03 Lut 2014, 08:21:14 »

Sob, 05 Kwi 2014, 20:41:32
Odpowiedź #6

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Nie miałem żadnych problemów z instalacją...
Co do moda: świetny! Bardzo mi się podoba! Szkoda tylko że te nieskończone kabiny nadal są nieskończone... No ale mam swój challenge- lot na mun, lądowanie i powrót na kerbin z danymi używając tylko widoku mapy i kokpitu. Będzie ciekawie, zwłaszcza lądowanie z użyciem tylko kamer i wysokościomierza


Może kiedyś się zbiorę, ścigane remote tech, mod na tlen i kilka innych, po czym nakręcę lets play w pełnym realiźmie... Każdy lot tylko mapa i kabina

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Nie, 06 Kwi 2014, 11:16:54
Odpowiedź #7

Offline rosomak909

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 101
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Stworzono też wersję kompatybilną z modem B9 Aerospace
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kliknijcie każdy z linków na tej stronie codziennie raz i pomagajcie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: RasterPropMonitor - Ożyw wnętrze swojej rakiety!
« Odpowiedź #7 dnia: Nie, 06 Kwi 2014, 11:16:54 »

Nie, 04 Sty 2015, 16:43:24
Odpowiedź #8

Offline WINIU1990

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Wszystko ładnie pięknie ale z wersją 90.0.705 ze steam nie działa, tzn po zamontowaniu kamer nic nie wyświetla na ekranach i nie działają żadne przyciski na około ekranów. Da się to jakoś naprawić?

Nie, 04 Sty 2015, 23:24:03
Odpowiedź #9

Offline patryk1234

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil

Reklama

Odp: RasterPropMonitor - Ożyw wnętrze swojej rakiety!
« Odpowiedź #9 dnia: Nie, 04 Sty 2015, 23:24:03 »

Pon, 05 Sty 2015, 12:46:08
Odpowiedź #10

Offline WINIU1990

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
OO  :o i wszystko gra i buczy.  ;D  Wielkie dzięki  ;)

 

KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety

Zaczęty przez DawsterTM

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 21906
Ostatnia wiadomość Sob, 04 Sty 2014, 19:35:45
wysłana przez DawsterTM