Autor Wątek: ADIOS Tech Tree [v1.0-KSP 0.90]  (Przeczytany 4731 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 03 Lut 2015, 10:47:06

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A Dream Of Stars - ADIOS Tech Tree


Opis: Ten niezwykle ciekawy mod całkowicie zmienia drzewo technologiczne, rozdzielając je na mniejsze części. Po zainstalowaniu proponowanych modów, na drzewie znajdzie się łącznie 197 technologii o łącznej wartości 69349 punktów nauki.


Screeny:
Kompletne drzewo wraz z opisami podziału na technologie:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ




Instalacja:
Należy pobrać mod i rozpakować go do folderu GameData. Ważną informacją jest, by zainstalować również mody wymagane, a także - jeśli chcemy - mody rekomendowane i "bardzo rekomendowane". Lista modów niżej.


Mody wymagane:
Są one konieczne, by ADIOS Tech Tree w ogóle zadziałał. Po myślniku podaję testowane wersje modów, które powinny na 100% działać.
  • Module Manager - 2.5.9
  • Tech Manager - 1.5
Mody wysoce rekomendowane:
Części ze wszystkich tych modów zostały integrowane do drzewa technologicznego i są konieczne do czerpania pełnych wrażeń z gry.Po myślniku podaję testowane wersje modów, które powinny na 100% działać.
  • Active Texture Manager - 0.6.1
  • Asteroid Recycling Technologies - R5.2.8
  • Deadly Reentry - v6.4.0
  • DMagic Orbital Science - v0.9.1.1
  • USI Exploration Pack - 0.3.1
  • Extraplanetary Launchpads - v5.0.2
  • FASA - 4.20
  • Ferram Aerospace Research - 0.14.6
  • Freight Transport Technologies - 0.3.1
  • Karbonite - 0.5.5
  • ExtraPlanetary Launchpads (EPL) -> Regolith Adaptation - v.29
  • KAS - 0.4.10
  • Kerbal Joint Reinforcement - 3.0.1
  • Karbonite Plus - 0.3.0
  • KW Rocketry - 2.6d
  • Magic Smoke Industries Infernal Robotics - 0.19.3
  • Near Future Propulsion - 0.4.0
  • Near Future Solar - 0.4.0
  • Near Future Construction - 0.4.0
  • Near Future Electrical - 0.3.1
  • Novapuch2 - 2.0.8
  • Procedural Fairings - 3.11
  • Real Chute - v1.2.6.3
  • Remote Tech - 1.6.2
  • Romfarer LAZOR System - v35
  • ScanSAT - v10.0
  • Survivability Pack - 0.22 / 0.21
  • Station Science - v10.0
  • TAC Life Support - 0.10.2.15
  • TweakScale - 1.50
  • Universal Storage - 1.0.90.2
  • USI Colonization Systems (MKS/OKS) - 0.22.6
  • Warp Drive - 0.1.1
Rekomendowane mody:
Można spokojnie grać bez nich, ale mogą być miłym rozwinięciem:
  • Final Frontier - 0.6.1
  • Kerbal Alarm Clock - 3.1.2.0
  • Stage Recovery - 1.5.3
  • Kerbal Construction Time - 1.1.2
Inne kompatybilne mody:
  • Kerbal Engineer Redux - 1.0.14.1
  • MechJeb - 2.4.2
  • Firespitter - 634
  • SpaceY Lifters - 0.9.1
  • Romfarer Robotic Arms - v35
Niekompatybilne mody:
  • Quick Search - psuje filtrowanie w VAB, co uniemożliwia budowanie czegokolwiek
Znane błędy:
  • Każda sonda bezzałogowa musi mieć antenę - wewnętrzny 3-kilometrowy zasięg (z RemoteTech?) nie działa.
  • Błąd stockowy: kontrakty na osiągnięcie X metrów muszą być wykonane przez kapsułę załogową.
Inne:



EDIT, OffTop: Ja pierniczę, ale ten edytor wizualny jest porąbany...
« Ostatnia zmiana: Wto, 03 Lut 2015, 10:50:00 wysłana przez ShookTea »