• EVE. Misja Totalna [Kadaf Industries] 5 18
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: EVE. Misja Totalna [Kadaf Industries]  (Przeczytany 62808 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 22 Mar 2015, 15:22:18
Odpowiedź #105

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Dzięki za przemiły komentarz Sareth :) I zanim ktokolwiek spróbuje wręczać złotą łopatę, niech wie, że Misja Totalna będzie kontynuowana. Większość sprzętu została przeniesiona na najnowszą wersję, mimo, że wiązało się to czasami z koniecznością odbudowania sporych fragmentów bazy i pojazdów od podstaw.

Nie, 22 Mar 2015, 23:03:07
Odpowiedź #106

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Już ustalaliśmy, po ostatnie Złotej Łopacie, że dział Galeria jest wyłączony z nagrody Złotej Łopaty, ja w sumie też wyłączyłbym poradniki, bo przecież ktoś może się chcieć coś zapytać do poradnika. I bardzo fajnie, że misja będzie kontynuowana.

Reklama

Odp: EVE. Misja Totalna [Kadaf Industries]
« Odpowiedź #106 dnia: Nie, 22 Mar 2015, 23:03:07 »

Nie, 21 Cze 2015, 08:11:44
Odpowiedź #107

Offline Mithrill

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Jeżeli nie będzie to zbyt nachalne pytanie, będziesz działał na 1.0 czy 1.1?

Nie, 21 Cze 2015, 09:02:16
Odpowiedź #108

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
No cóż, nieco się rozmarzyłem na temat unity 5 i możności podjechania ATE pod bazę bez pokazu slajdów.

Bo sama baza klatkuje, a łazik to też kilkaset części, więc nie jest zbyt radośnie.


Lol, tysięczny post!

Reklama

Odp: EVE. Misja Totalna [Kadaf Industries]
« Odpowiedź #108 dnia: Nie, 21 Cze 2015, 09:02:16 »

Śro, 01 Lip 2015, 14:12:18
Odpowiedź #109

Offline Mithrill

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Możesz zostawić ATE poza zasięgiem fizyki bazy, żeby mniej klatkowało, i uzasadnić to np. awarią lub niestabilnym podłożem

Śro, 01 Lip 2015, 14:50:06
Odpowiedź #110

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Kadaf będzie wdzięczny za tę poradę, nikt by na to nie wpadł!
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: EVE. Misja Totalna [Kadaf Industries]
« Odpowiedź #110 dnia: Śro, 01 Lip 2015, 14:50:06 »

Śro, 01 Lip 2015, 16:05:52
Odpowiedź #111

Offline Mithrill

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
@up
Rozumiem, że to była ironia

Pon, 20 Cze 2016, 18:44:33
Odpowiedź #112

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Prawie rok przerwy...
W zwiazku z tym, mam pytanie, czy misja bedzie kontynuowana czy chlopaki na Eve zagineli na dobre?
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: EVE. Misja Totalna [Kadaf Industries]
« Odpowiedź #112 dnia: Pon, 20 Cze 2016, 18:44:33 »

Pon, 20 Cze 2016, 22:53:08
Odpowiedź #113

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Powiem ci tak Grabek. Wczoraj zainstalowałem najnowsze KSP. Pierwsze swoje kroki skierowałem do SPH i zbudowałem jakiś prosty łazik. Jakież było moje zaskoczenie, gdy odkryłem, że koła podłączone do kratownic nie działają w ogóle. Squad najwyraźniej uznał, że wszelakie ramy nie są elementami, do których ktokolwiek kiedykolwiek zamontował koło, więc "wyłączył" je z tej funkcjonalności. Tymczasem ja sobie nie przypominam, bym kiedykolwiek zainstalował koło do czegokolwiek innego niż kratownica. (Poza może bezzałogowymi pojazdami). Gdy w końcu udało mi się wyjechać z VAB montując koła do komputerów, które musiałem zastosować nie wiadomo po jakiego grzyba jako osie zauważyłem, że na Kerbinie jeździć się praktycznie nie da. To co zrobił Squad z tą grą woła o pomstę do nieba. I póki ponownie "jezdność" oraz funkcjonalność kratownic jako elementy nośne zawieszenia nie zostanie przywrócona, (ogólnie nie spodziewam się, że zdarzy się to kiedykolwiek), dopóty nie tknę misji totalnej. Z prozaicznego powodu, że ATE w żaden sposób nie może aktualnie działać. Ani żaden inny łazik.

« Ostatnia zmiana: Pon, 20 Cze 2016, 23:31:27 wysłana przez Kadaf »

Wto, 21 Cze 2016, 01:38:44
Odpowiedź #114

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Przyznam sie, ze nie bardzo rozumiem z czym dokladnie masz problem, na szybkiego w SPH zmontowalem prosty 4 kolowiec  z kolami zamontowanymi do kratownic oraz 24 kolowiec do ciezszych lazikow jak Twoj ATE.
Wszystko dziala jak nalezy. co wiadac na ponizszym filmiku.


Zeby wszystko dzialalo jak nalezy trzeba komputer sterujacy zamontowac wertykalnie jak na zalaczonym obrazku.
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: EVE. Misja Totalna [Kadaf Industries]
« Odpowiedź #114 dnia: Wto, 21 Cze 2016, 01:38:44 »

Wto, 21 Cze 2016, 21:23:48
Odpowiedź #115

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Skoro już odkopaliście ten wątek to muszę powiedzieć, że kadaf popełnił spory błąd przenosząc cały ten projekt na nową wersję KSP.

Z mojego doświadczenia wiem, że przenoszenie sporych projektów z dużą ilością modów na nową wersję KSP, kończy się zazwyczaj źle. Ten błąd zakończył projekt misji do systemu Sarnusa ( mod outer planets).  Zainstalowałem nową wersję KSP, nowe wersje modów a potem przeniosłem Save do nowej wersji. Wszystko na początku wyglądało dobrze a potem ( jakiś tydzień, dwa później) okazało się, że eksploracja powierzchni planet  z użyciem przywiezionego wcześniej sprzętu ( i w ogóle jakiegokolwiek sprzętu zbudowanego we wcześniejszej wersji z użyciem modów ) była niemożliwa z powodu wielu różnych dziwnych bugów. A, że wcześniej wywaliłem starą wersję KSP a przed odkryciem tego problemu Squad wypuścił bugfixa ( można pobierać jedną wersję wstecz ale nie więcej )  to nie mogłem tego wszystkiego znowu przenieść na działającą wersję a robić wszystkiego od początku też nie chciałem ( misja była już w dużym stopniu zaawansowania).

Od tego czasu mam zasadę, żeby rozpoczynać i kończyć daną misję w jednej wersji KSP i z jednym zestawem modów to zapobiega większości problemów z kompatybilnością wsteczną modów oraz KSP.

Wto, 21 Cze 2016, 22:48:50
Odpowiedź #116

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Bill, nie wypadłem sroce spod ogona i nawet przez myśl by mi nie przyszło, by przenosić sejw na nową wersję. Wszystko, ale to wszystko, każdą sondę, każdą maszynę muszę zbudować od nowa jeszcze raz. Hyperem przenieść i ustawić w miejscu, w którym była. Dlatego to jest taka koszmarna robota. Ale skoro faktycznie żeśmy odkopali temat, to na co ja czekam jeszcze. Ano czekam na fale i kilwatery wody. Zapowiadane na JESIEŃ. Już pal licho te fale, oni tego nigdy nie zrobią, ale fontanna wody za ATE musi być absolutnie niezbędnie. A to dlatego, że eksploracja morska stanowi sporą część całej tej misji.

Grabek, widocznie mam jakiegoś buga, bo u mnie koła uparcie nie chcą działać.

Reklama

Odp: EVE. Misja Totalna [Kadaf Industries]
« Odpowiedź #116 dnia: Wto, 21 Cze 2016, 22:48:50 »

Wto, 12 Lip 2016, 15:13:51
Odpowiedź #117

Offline kuhan2006

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Nagraj pan to i wrzuć na youtube. Zapewniam że grono osób da suba. Nawet nie chce myśleć ile to godzin pochłonęło.

Sob, 24 Lut 2018, 14:43:37
Odpowiedź #118

Offline killomon

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Czy ten projekt będzie kontunuuowany????

Reklama

[DWNLD] Odp: EVE. Misja Totalna [Kadaf Industries]
« Odpowiedź #118 dnia: Sob, 24 Lut 2018, 14:43:37 »

Nie, 25 Lut 2018, 04:19:30
Odpowiedź #119

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Raczej nie :)
PS. Zdobywasz Zlota Lopate za odkop roku :)
--
Pozdrawiam
Grabek

 

Misja Desert

Zaczęty przez CupOfMayo

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 10691
Ostatnia wiadomość Wto, 04 Gru 2012, 18:50:21
wysłana przez CupOfMayo
Misja: Munar

Zaczęty przez fullje

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 4603
Ostatnia wiadomość Czw, 28 Mar 2013, 15:58:05
wysłana przez Raynus
Misja na Kallisto (RSS)

Zaczęty przez Maciuś

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 17150
Ostatnia wiadomość Czw, 31 Lip 2014, 11:23:19
wysłana przez Raynus
Misja Resłan

Zaczęty przez rafal3920

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 4401
Ostatnia wiadomość Czw, 09 Maj 2013, 12:07:20
wysłana przez DawsterTM
Rutynowa misja ne Eve.

Zaczęty przez winged

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 6431
Ostatnia wiadomość Śro, 11 Lis 2015, 13:53:01
wysłana przez Tomasz95