Autor Wątek: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania  (Przeczytany 17775 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 30 Maj 2015, 17:35:10
Odpowiedź #15

Offline TheKuba1414

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
To ja wezmę Małopolskę lub Śląsk, jeśli chodzi o terminy to przez pierwsze dwa tygodnie wakacji powinienem mieć całe dni wolne :]

Sob, 30 Maj 2015, 23:38:08
Odpowiedź #16

Offline Aravial

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Panowie, ale wiecie, że wtedy rozgrywka będzie drogą przez mękę? Bez reformy religii pogańskiej nie mamy szans na przyjęcie wygodnych praw sukcesji. Więc albo się zajeżdżamy nawzajem, albo składamy sobie hołdy wasalne, albo przyjmujemy chrześcijaństwo... A wtedy nudy i po co grać polakami? Są fajniejsze chrześcijańskie kraje, nawet plemienne - choćby Szkocja i Irlandia.

Reklama

Odp: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania
« Odpowiedź #16 dnia: Sob, 30 Maj 2015, 23:38:08 »

Nie, 31 Maj 2015, 18:25:08
Odpowiedź #17

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Irole i Szkoci mi się już przejedli :D

Ale faktycznie nie może być nas na początku zbyt dużo obok siebie. Może wezmę jakiegoś nordyckiego.

Nie, 31 Maj 2015, 20:04:49
Odpowiedź #18

Offline Aravial

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Może jakieś mody? Ck+ moim zdaniem jest świetne.

Reklama

Odp: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania
« Odpowiedź #18 dnia: Nie, 31 Maj 2015, 20:04:49 »

Pon, 01 Cze 2015, 14:43:50
Odpowiedź #19

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Musieliby to wszyscy znać. A ja na ten przykład tego nie znam.

Pon, 01 Cze 2015, 14:49:41
Odpowiedź #20

Offline Aravial

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Idzie szybko ogarnąć (ze dwie, trzy godziny). Wprowadzą bardzo sensowne zmiany, sporo eventów, poprawę gospodarki, urozmaica grę poganami (nowe eventy, m.in. na miasta i świątynie). Znosi też dla nich pewne bezsensowne ograniczenia (reformacja religii nie jest wymagana do przyjęcia feudalizmu). Zmienia system ustanawiania praw, wprowadza nowy, ciekawszy system frakcji i tak dalej.

Reklama

Odp: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania
« Odpowiedź #20 dnia: Pon, 01 Cze 2015, 14:49:41 »

Pon, 01 Cze 2015, 16:49:02
Odpowiedź #21

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(reformacja religii nie jest wymagana do przyjęcia feudalizmu)

Już to kocham. Idę pobrać :D

Wto, 30 Cze 2015, 09:27:56
Odpowiedź #22

Offline TheKuba1414

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Są już wakacje, to może umówmy się na jakiś termin?

Reklama

Odp: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania
« Odpowiedź #22 dnia: Wto, 30 Cze 2015, 09:27:56 »

Wto, 30 Cze 2015, 12:04:08
Odpowiedź #23

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
W niedzielę wyjeżdżam, nie będzie mnie przez jakieś dwa tygodnie. A później wracam najpewniej tylko na kilka dni i znowu wyjeżdżam :D

Wto, 30 Cze 2015, 12:48:58
Odpowiedź #24

Offline Aravial

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ja bym na horselordsów poczekał :).

Reklama

Odp: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania
« Odpowiedź #24 dnia: Wto, 30 Cze 2015, 12:48:58 »

Sob, 04 Lip 2015, 09:40:41
Odpowiedź #25

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
No można by niby na nich poczekać, ale nie zwykłem kupować na Steamie gier bez zniżki (no, chyba, że jestem zdesperowany :D), a wątpię, by Horse Lords pokazało się ze zniżką w ciągu następnego miesiąca. Takie na przykład EU4 Common Sense nie miało ani jednego dnia zniżki wakacyjnej, mimo, że jest to ponoć jeden z gorszych DLC do Europy Universalis.

Sob, 04 Lip 2015, 14:04:21
Odpowiedź #26

Offline Aravial

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Serio jeden z gorszych? Słyszałem, ze wprowadza ciekawe zmiany. Co w nim spieprzyli?

Reklama

Odp: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania
« Odpowiedź #26 dnia: Sob, 04 Lip 2015, 14:04:21 »

Sob, 04 Lip 2015, 17:38:36
Odpowiedź #27

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Plusy:
Wprowadzili parlament w republikach. Całkiem spoko sprawa: można przedstawić jakąś ważniejszą sprawę, ale żeby wygrać, trzeba zadowolić deputowanych z różnych prowincji, a ci z kolei czegoś wymagają w zamian. Niestety, jest to mały drobiazg, oprócz tego głosowanie może odbyć się tylko co kilkanaście lat.

Armia ruszająca z jednej prowincji na drugą po pokonaniu połowy trasy nie może zostać zatrzymana. Z jednej strony czasem nieco irytujące, ale z drugiej logiczne.

Minusy:
Zwiększyli koszty core'owania (350 pkt. admin.) i zmiany kultury prowincji (1000+ pkt. dipl.). Może się to wydawać dobre, ale takie naprawdę nie jest, zwłaszcza, że Common Sense skupia się głównie na działaniach w czasie pokoju, gdzie wszystkie punkty są ważne. Oprócz tego, jeśli masz claima na prowincję, cena core'owania zmniejsza się tylko o 10%.

Wymuszenie zmiany religii państwa po wojnie jest praktycznie niemożliwe, gdy ma więcej prowincji. Wymaga około 75-95% wyniku wojny NA KAŻDĄ PROWINCJĘ.

Wprowadzili system, w którym można oznaczać sojusznikom, w jakich prowincjach w państwie wroga powinni umieścić armie. Spoko. Szkoda, że AI ma to kompletnie gdzieś.

Można rozwijać prowincje. Chodzi o to, że każda prowincja ma ograniczoną ilość budynków, zależną na przykład od podstawowego podatku. Spoko, można je rozwijać, zwiększając ilość dostępnych budynków, używając do tego MNÓSTWA punktów, które i tak wcześniej WYKORZYSTAŁEŚ NA CORE'OWANIE.

Nagrody po wykonaniu misji dziwne. Stworzyłeś wielką armię? Gratulacje, w zamian przyspieszymy tworzenie armii. Którą i tak już stworzyłeś.

Wprowadzono mechanizm fortów, które wymagają jeszcze większej umiejętności strategicznego myślenia, niż zwykle. Przydatne w multi. AI oczywiście ma forty gdzieś - zupełnie, jakby Paradox wprowadził system fortów, ale zapomniał o rozbudowaniu AI, by mógł te forty uwzględnić.

Nie, 05 Lip 2015, 10:32:58
Odpowiedź #28

Offline Aravial

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Część z tych zmian była w darmowym patchu. Ja niestety mam dwa dodatki w plecy, więc nie mam pełnego obrazu, ale zmiany w ekonomii i wojnie bardzo mi do gustu przypadły. Co do kosztu punktów - zwiększyli go, ale zauważ, że punkty o wiele łatwiej się teraz zdobywa. Nawet małe państwa po zmianie systemu ekonomii mają sporo pieniędzy i stac ich na doradców, co było wcześniej nie do pomyślenia.

Reklama

Odp: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania
« Odpowiedź #28 dnia: Nie, 05 Lip 2015, 10:32:58 »

Pon, 03 Sie 2015, 15:54:42
Odpowiedź #29

Offline TheKuba1414

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
To jak? Ma ktoś jeszcze ochotę na Forumową Megakampanię  ;D?

 

Crusader Kings II - Forumowa megakampania?

Zaczęty przez ShookTea

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 14163
Ostatnia wiadomość Pon, 19 Sty 2015, 14:28:04
wysłana przez Raynus
Crusader Kings II - Forumowa Megakampania - trzecie podejście

Zaczęty przez TheKuba1414

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 21927
Ostatnia wiadomość Wto, 05 Lip 2016, 16:30:09
wysłana przez Drangir
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition

Zaczęty przez Benecjusz

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2270
Ostatnia wiadomość Pią, 23 Maj 2014, 10:42:21
wysłana przez Benecjusz
Forumowa rozgrywka Counter Strike 1.6

Zaczęty przez Barszcz

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 10221
Ostatnia wiadomość Nie, 10 Maj 2015, 12:33:48
wysłana przez Barszcz