Pierwsza rzecz została skończona w moim modzie : Księżyce Duny.
Ike został całkowicie usunięty z gry a na jej miejsce dodane dwa asteroidy - księżyce :
Pierwszy z nich nazywa się Ikarus i wygląda tak :
Drugi, bardzo mały, nazywa się Demin ( Podziękowania dla użytkownika Elementary za wymyślenie nazwy
).
Jego powierzchnia jest nieco pofalowana.
Każdy z tych księżyców ma własne definicje eksperymentów ( choć na razie nie ma biomów).
Co do powierzchni Duny to wymaga jeszcze trochę pracy ale powoli ma się ku ukończeniu.
Postanowiłem też, że w pierwszej wersji moda pojawią się komety. Na razie mam problemy z dodaniem chmur gazów ale powinienem sobie poradzić. Jak mi się nie uda z copernicusem. To użyję plugina copernicus ekspansion który ma możliwość generowania ogonów komet.
[Post scalony: [time]Nie, 09 Paź 2016, 21:34:10[/time]]
Jednak z kometami będzie problem, niestety ale zrobienie delikatnej mgiełki za pomocą opcji particles copernicusa jest bardzo trudne a plugin Kopernicus ekspansion nie działa. Wgrałem przykład który zamienia eeloo w kometę i nic się nie stało, próbowałem wszystkiego ale nadal nie mogę dodać komety do KSP.
[Post scalony: Nie, 09 Paź 2016, 22:24:03]
To najlepszy rezultat jaki udało mi się osiągnąć :
Dodatkowo po oddaleniu, widok mapy się buguje i widać świetliste koło o średnicy Kerbola ( sic!).
Już lepiej w ogóle tego nie dodawać.
Zamiast tego mogę dodać parę asteroid krążących pomiędzy Duną i Joolem, taki zaczątek pasa asteoroid. Nie muszę robić do nich heightmapy, małe obiekty mogą być proceduralnie generowane. ( Mogę nawet zrobić proceduralne kratery! ). Mogę napisać skrypt w pythonie i wygenerować config dla kilkudziesięciu a nawet kilkuset ( to zależy ile uciągnie gra) obiektów krążących w pasie od Joola do Duny.