Autor Wątek: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0  (Przeczytany 76420 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 20 Cze 2015, 23:42:59
Odpowiedź #135

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Z jakiego modu są te ładne kalki/naklejki oraz boostery ?

I apropo TS, ja tam z nim nie mam żadnych problemów, jeśli tylko używa się rozsądnych powiększeń. Do 4x względem oryginału jest stabilny więcej nie testowałem bo jeszcze nie było mi potrzebne.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Nie, 21 Cze 2015, 02:53:22
Odpowiedź #136

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
@angorek Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aczkolwiek 3-4 naklejki z tamtej rakiety dorobiłem samemu, jak chcesz mogę ci je wysłać na pw.



EDIT: mówisz o tych małych białych SRB? Są z KW Rocketry. Reszta to procedural parts.
« Ostatnia zmiana: Nie, 21 Cze 2015, 11:04:09 wysłana przez winged »

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #136 dnia: Nie, 21 Cze 2015, 02:53:22 »

Nie, 21 Cze 2015, 11:28:17
Odpowiedź #137

Offline Gomper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Skoro tyle osób wrzuca tu swoje rakiety, to może ja coś też dodam. Mój drugi dzień gry na RSS.
Masa startowa rakiety wynosi 2346 ton, a delta-V nieco ponad 18km/s
Wiem, niezbyt ładna rakieta ._.


Lot


Odłączenie boosterów


110 ton na orbicie (co stanowi ok. 19% masy startowej) 185kx3668km (nie nauczyłem się jeszcze na RSS wchodzić na jakieś w miarę kołowe orbity)


I ważący 22 ton (ok. 2% masy startowej) drugi stopień, jego delta-V wynosi trochę ponad 6,5km/s

Nie, 21 Cze 2015, 11:49:38
Odpowiedź #138

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
A co jak wszyscy to ja też :P Pierwsze przymiarki do SLS



Obydwie wersje rozwojowe. Do tego jeszcze dziś w fazę testów wchodzi Block 1b i postaram się Pyrios z RO zastąpić jakoś proceduralnymi ale pewnie to się nie uda.

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #138 dnia: Nie, 21 Cze 2015, 11:49:38 »

Nie, 21 Cze 2015, 16:11:15
Odpowiedź #139

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem RSS dla wersji 1.0.2 i RVE dla wersji 0.24 działa mi o dziwo znakomicie. Żadnego mrygania, prześwitywania dziwnych kolorów jest po prostu ok. Jedyny bug jaki zaobserwowałem to odbicie słońca które nie do końca działa dobrze nad lądem ale to szczegół :D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Edit :
No dobra nie do końca działa.
Żeby zmusić do pracy żeby to dobrze wyglądało :
1. Instalujemy najnowszy RSS i RVE dla wersji 0.24
2. Wchodzimy do Gamedata\RealSolarSystem i otwieramy plik RSSKopernicus.cfg notatnikiem. Modyfikujemy go dodając element zaznaczony na czerwono :

// Earth
Body
{
name = Kerbin
//nameLater = Earth
//cbNameLater = Earth

3. Wchodzimy do GameData\BoulderCo\Atmosphere i wklejamy ten plik : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
4. Profit !
Działa Venus, Ziemia, Mars, Jowisz.
Próbuję odpalić jeszcze Tytana.
Jedyny minus to taki że Ziemia nazywa się Kerbin zamiast Earth ale nie umiem tego obejść. Aczkolwiek wydaje mi się że można z tym żyć ;)
« Ostatnia zmiana: Śro, 24 Cze 2015, 12:39:02 wysłana przez angorek »
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Śro, 16 Wrz 2015, 15:35:51
Odpowiedź #140

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Tak wygląda teraz RSS:
Cały album: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ







A tak wygląda stock:

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #140 dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 15:35:51 »

Śro, 16 Wrz 2015, 16:25:01
Odpowiedź #141

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Nie uwierzę ci, że to jest RSS, dopóki nie zagram.
A nie zagram dopóki nie zaopatrzę się w lepszy komputer.
A zrobię to dopiero, kiedy ten co używam przestanie działać.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Śro, 16 Wrz 2015, 17:04:46
Odpowiedź #142

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Dopomóż szczęściu, rozwal go młotkiem! ;)

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #142 dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 17:04:46 »

Śro, 16 Wrz 2015, 17:14:09
Odpowiedź #143

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Jakieś focie z powierzchni nie-Ziemi?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 16 Wrz 2015, 17:36:47
Odpowiedź #144

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Obecnie tylko Ziemia jako tako wgląda, reszta jest mniej lub bardziej work in progress:


Europa (nie moje zdjęcia, ale wiem , że u mnie wygląda tak samo):





Wenus (również nie moje zdjęcia, u mnie Wenus tak dobrze nie wygląda - można obejrzeć różnicę na moim filmie z misją Venera 9)




« Ostatnia zmiana: Śro, 16 Wrz 2015, 17:39:17 wysłana przez winged »

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #144 dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 17:36:47 »

Czw, 17 Wrz 2015, 17:33:44
Odpowiedź #145

Offline BlackLion

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
:OOO TO jest jeszcze KSP???? Jak tak wygląda Wenus na RSS z modami, to zrazu instaluję. Mam jeszcze jedno pytanko, czy RSS obsługuje KAS i KIS? No i postaram się jakieś zdjęcia przesłać. Jak wyjdzie U5 to ten mod będzie must have dla każdego amatora realizmu

Czw, 17 Wrz 2015, 19:19:02
Odpowiedź #146

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
RSS obsługuje KAS a co za tym idzie wymagany do niego KIS

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #146 dnia: Czw, 17 Wrz 2015, 19:19:02 »

Nie, 20 Wrz 2015, 20:49:51
Odpowiedź #147

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Pytanie

pod jakim katem i przy jakiej prędkości  wchodzicie w atmosferę bo  ciągle wybucham :p  (ziemia)

Pon, 21 Wrz 2015, 01:37:51
Odpowiedź #148

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
z niskiej orbity (200 x 200) obniżam periapsis do ok. 60-70km a potem utrzymuje kapsułę ~10 stopni powyżej znacznika retrograde żeby wykonać lifting reentry.

Powodów moze być wiele:
-może nie zainstalowałeś Real Heat?
-może nie masz FAR?
-może nie masz jakieś innego wymaganego moda?
-może nie masz osłon termicznych kompatybilnych z RO
-może twój statek jest źle zbudowany (kwestie CoM i CoL)
-może jakieś elementy wystają poza osłone termiczną?
-może wchodzisz zbyt płytko i pojazd się spala zanim zdąży wyhamować -> wtedy spróbuj obniżyć periapsis bardziej ale nie za bardzo bo pojawią się problemy z przeciążeniami.

Co konkretnie wybucha? Osłona termiczna najpierw?

Wrzuć filmik albo serię zdjęć z tego jak wygląda twoje wejscie w atmosferę to będzie można wiecej powiedzieć.  Napisz też czy masz wszystkie wymagane mody.
« Ostatnia zmiana: Pon, 21 Wrz 2015, 01:42:24 wysłana przez winged »

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #148 dnia: Pon, 21 Wrz 2015, 01:37:51 »

Wto, 22 Wrz 2015, 18:48:44
Odpowiedź #149

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
po  ponownym zainstalowaniu modów  jest ok   ...........

 

Kerbal Overhaul - czyli polski konkurent dla Realism Overhaul ! :)

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 5911
Ostatnia wiadomość Pią, 03 Kwi 2015, 13:22:12
wysłana przez angorek
Realism Mod - czy robienie tego wgl. ma sens ?

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 6305
Ostatnia wiadomość Pią, 18 Lip 2014, 22:02:14
wysłana przez angorek
LAZOR System's [problem]

Zaczęty przez MrSkynert

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 4299
Ostatnia wiadomość Czw, 22 Sie 2013, 14:15:38
wysłana przez MrSkynert
modular kolonization system

Zaczęty przez Alek.pl

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2974
Ostatnia wiadomość Śro, 11 Cze 2014, 22:54:58
wysłana przez Chopins
jak zainstalować lazor system?

Zaczęty przez devon123546

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 3215
Ostatnia wiadomość Wto, 10 Gru 2013, 18:01:12
wysłana przez rafal3920