Autor Wątek: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0  (Przeczytany 76410 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 02 Mar 2015, 14:52:38
Odpowiedź #90

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Angorek to zależy od tego ile RAMu ma twoja karta graficzna. Im więcej tym większe będą oszczędności. U mnie force open gl aż tak wiele nie daje.

Swoją droga 1,6GB to niezły wynik, u mnie nawet stockowe Kerbale zużywają 1,9GB.

Pon, 02 Mar 2015, 16:00:39
Odpowiedź #91

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@maciuś: Heh, jak zwykle z rozmachem. Ja chcę iść mniej więcej w zgodzie z historią, najpierw pierwsze loty w kosmos i załogowe, potem badanie planet i dopiero potem lądowania na Księżycu, a potem prawdopodobnie wahadłowiec, może wgram moda na niego, albo sam zbuduje, kto wie. Widziałem już filmik, jak ktoś wrócił takim wahadłowcem w RO z orbity. Ja się mocno delikatnie wejdzie, to powinien przetrwać. Już dawno mógłbym zbudować Saturna V z kopią Apollo i Lunar Module, ale po co? Lepiej powoli odkrywać cały Układ Słoneczny. Aha jedno pytanie odnośnie asyst grawitacyjnych. Nie wytłumaczyłeś tego dokładnie, bo nie masz czasu, co rozumiem i szanuję, lecz nie masz jakiegoś opracowania dobrego do tego? Może być po angielsku, bardziej od teorii interesowałoby mnie praktyczne wykorzystanie asyst. Najlepiej w formie pisanej, bo słuchany angielski jest u mnie na gorszym poziomie niż czytany.

@angorek: Ja spróbuję te największe(zajmujące 200MB) pobrać na Linuksie. Powinien podołać, wydaje mi się, że lepiej zarządza pamięcią niż Windows i się nie wysypie tak łatwo.

@winged: Chodzi mi o dni, czy dni są prawidłowo liczone(Kerbińska doba ma 6 godzin) i co za tym idzie, lata?

Edit:
Cóż, doleciałem z pobraniem do 100MB i przerwałem, bo leci dość wolno(jakieś 400kb/s i skacze w dół), ale próbowałem odpalić ten obraz w przeglądarce i ostrzegam, niech nikt nie próbuje  :o Załadowało się do połowy i przeglądarka powiesiła prawie cały system. Nie ma szans, żebym wgrał to do KSP, komputer sam mi w kosmos by odleciał  ;D
« Ostatnia zmiana: Pon, 02 Mar 2015, 16:13:18 wysłana przez kamils096 »

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #91 dnia: Pon, 02 Mar 2015, 16:00:39 »

Pon, 02 Mar 2015, 16:23:53
Odpowiedź #92

Offline Maciuś

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 148
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Już dawno zrobiłem to co tu proponujecie :P RSS/RO zużywa mi około 2GB RAMu, więc to był raczej jakiś przypadkowy crash.

A co do tych asyst...
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Interesuje Cię to jak wyliczać asysty czy to jak je wykonywać?
Jeśli to pierwsze, to oprócz tego co już napisałem trzeba jeszcze tylko przeliczyć to co opisałem w tym moim 'poradniku' Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Właściwie to jest względnie prosta geometria analityczna. Opracowania żadnego nie mam, bo wymyślałem wszystko sam od początku (wikipedia bardzo pomogła :P)
Natomiast co do praktyki to ja na ogół nie planuję tych trajektorii od zera tylko wzoruję się na rzeczywistych misjach. Na przykład lot do Merkurego zrobiłem na podstawie sondy Messenger. Lot do Jowisza to uproszczona wersja trajektorii sondy Galileo, itd. Tak jak wszystko inne, to wymaga po prostu poćwiczenia. Spróbuj może w stocku zrobić przelot nad Eve (tak, żeby potem wrócić na Kerbin). Albo odtwórz ten mój potrójny przelot, w tamtym wątku jest napisane kiedy trzeba wystartować.

Pon, 02 Mar 2015, 19:37:59
Odpowiedź #93

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Chodzi mi o to jak je wykonywać oczywiście. W skrócie jak muszą być ułożone planety, by przelecieć koło Wenus i trafić np. do Jowisza. O ile do takiego Jowisza mogę jeszcze wykonywać lot bezpośredni, to o tyle do dalszych planet, jak np. Uran i Neptun bez asysty się raczej nie obędzie. Nie wzoruje się aż tak na prawdziwych misjach, tylko wymyślam własne, więc moja trajektoria nie musi być aż taka idealna - byleby działała. Pomysł ze wzorowaniem się na realnych trajektoriach jest całkiem fajny, muszę dokładnie to sprawdzić.

Swoją drogą, gra w RO zaczyna się chyba w roku 1950którymś, więc za parę lat ułożenie planet powinno być takie, by zrobić Voyagera  :) Gorzej będzie z Neptunem, bo sam go dodawałem, więc nie wiem, czy będzie w tym samym miejscu, co w dniu przelotu Voyagera, ale Jowisz, Saturn i Uran powinny być. W tym wypadku sprawdzę sobie poprostu jak wyglądało ułożenie planet i postaram się za pomocą manewrów KSP zaplanować trajektorię.

Edit: Myślę, że bardzo dużo może pomóc program Celestia. Pokazuje on orbity planet, wystarczy wklepać w nim datę startu Voyagera i program pokaże nam ułożenie planet w tamtym czasie. Zupełnie o nim zapomniałem. Tak wyglądała trajektoria Voyagera w sumie:


Edit2: Przygotowuję się już do misji Apollo  :D Moduł księżycowy zdecydowałem się wziąć w całości z modu FASA, gdyż bardzo pięknie to jest dopasowane i żal nie skorzystać, no i moje wersje nie były ani ładne ani funkcjonalne(moja wersja o tych samych osiągach ważyła 2x więcej). Statek Apollo i Saturn'a V jednak zbuduję już sam w 100%. Po lądowaniu Apollo spróbuję też zrobić misję Sojuz 7K-Ł3+ŁK. Niestety, próbowałem zrobić rakietę Sojuz, okazało się, że w modzie Soviet Engines brakuje silników pierwszych stopni, ale chyba silniki N1 i Sojuza powinny być. Zawsze mogę wybrać jakiś zamiennik. Już się nie mogę doczekać, aż zbuduję Saturna V i N1, jaka to będzie frajda polatać tymi rakietkami  :D Niestety, skończyły mi się ferie, więc nie mam zbyt dużo czasu na budowę  :(
« Ostatnia zmiana: Pon, 02 Mar 2015, 22:28:05 wysłana przez kamils096 »

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #93 dnia: Pon, 02 Mar 2015, 19:37:59 »

Śro, 04 Mar 2015, 20:53:17
Odpowiedź #94

Offline maksEs

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
pomocy! ckan mi niedziała  :(                                                a chcę paczkę RSS

na 0.25 grałem było  fajnie ale teraz textury na instalce ręcznej mi nie działają

mógł  by mi ktoś przesłać gotowy folder gamedata na 0.90 z texturkami na 2k

:) proszę bo RSS to mój ulubiony mod :)

Pią, 06 Mar 2015, 16:23:51
Odpowiedź #95

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
A konkrety? Jaki system, co ci się konkretnie dzieje(bo "nie działa" to szerokie określenie)? Sam zredukowany folder GameData z RO zajmuje dość sporo, ja mam za wolny upload, aby to komukolwiek wysłać i to chyba jest niezgodne z prawem, bo musiałbyś udostępnić część plików KSP, samych modów chyba też nie można od tak udostępniać, bo autorzy mogą zabraniać. RSS możesz pobrać bez ckan, tylko RO pobiera się przez ckan, reszte możesz zainstalować normalnie.

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #95 dnia: Pią, 06 Mar 2015, 16:23:51 »

Pią, 06 Mar 2015, 17:46:36
Odpowiedź #96

Offline maksEs

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Windown XP 32 bit (gra zawszę działała mi z dużą ilosćią moduw) jak odpalam ckan nie pokazują mi się mody jak naciska refresch jest ERROR :(

Pią, 06 Mar 2015, 23:22:10
Odpowiedź #97

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ciągle mało. Jaki error? Napisz jaki komunikat ci się wyświetla, albo daj zdjęcie jego. Próbowałeś uruchamiać go jako administrator? Nie blokuje go antywirus lub zapora? Spróbuj je na próbę wyłączyć i spróbować.

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #97 dnia: Pią, 06 Mar 2015, 23:22:10 »

Nie, 08 Mar 2015, 17:19:14
Odpowiedź #98

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Panowie Wy też macie tak że możecie skalować elementy dowolnie ? Wolałem szczerze mówiąc jak było po "staremu" np. 0.625, 1.25, 2.5 itd. Było szybciej i o wiele wygodniej..
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Nie, 08 Mar 2015, 17:58:18
Odpowiedź #99

Offline ManiakalnySmiech

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
angorek, pewnie pobrałeś najnowszego tweak scale, spróbuj tego: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #99 dnia: Nie, 08 Mar 2015, 17:58:18 »

Nie, 08 Mar 2015, 19:09:44
Odpowiedź #100

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
@ManiakalnySmiech chyba nie przeczytałeś dobrze tego co Angorek napisał. Tweak scale niczego tutaj nie zmieni.

@Angorek, tak my też możemy skalować elementy dowolnie, jest to funkcjonalność, którą dodaje Procedural Parts. Nie rozumiem dlaczego mielibyśmy się ograniczać do z góry zdefiniowanych rozmiarów. Jak dla mnie o wiele lepiej jest móc ustalić dowolne rozmiary zwłaszcza że np. 3-osobowa stockowa kapsuła ma w RO bodaj 4,2m średnicy, Apollo bodaj 3,9m a 1-osobowa wzorowana na Mercury jakieś 1,9m średnicy. Czyli przy takich ograniczeniach jakie chcesz sobie narzucić byłby problem ze znalezieniem odpowiedniego zbiornika. Do Apollo miałbyś albo za mały np. 3,75m albo za duży (5m). Tak samo przy robieniu replik miałbym problem bo np. Saturn IB 6,5-6,6m średnicy a Proton M 4,2m w drugim członie.

Przyzwyczaisz się tak jak przyzwyczaiłeś się do stocka a potem szybko docenisz zalety. :)


***


P.S. Dodałem mapkę delta V do postu otwierającego temat.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



P.S. 2 Link do ciekawego moda dodającego całe Cape Canaveral z okresu ok. 1970. Mod jest wciąż mocno WIP to też nie ma oficjalnego downloadu. Wymaga Kerbal Konstructs.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Album autora:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ







P.S 3
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Saturn ma pierścienie tylko trzeba pokombinować żeby się załadowaly.
O ja głupi. Pierścienie działają tylko trzeba osobno pobrać Kittopia.


Cudo.




Nie bójcie się, poleciał bezzałogowo, nie jestem aż takim sadystą.

Nie, 08 Mar 2015, 22:05:06
Odpowiedź #101

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Piękna ta ostatnia fotka... Cudnie wyglądają te pierścienie:)

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #101 dnia: Nie, 08 Mar 2015, 22:05:06 »

Nie, 08 Mar 2015, 22:27:58
Odpowiedź #102

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
No, ładny lot do Saturna. Wykorzystałeś jakąś asystę, czy lot bezpośredni? RVE wygląda cudnie, lecz jak dla mnie jest zbyt zbugowany. Ale pierścienie sobie z niego zostawiłem  :)

Nie, 08 Mar 2015, 22:31:17
Odpowiedź #103

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
A polecicie jakąś paczkę silników ? Oczywiście poza KW ;)
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #103 dnia: Nie, 08 Mar 2015, 22:31:17 »

Nie, 08 Mar 2015, 23:11:05
Odpowiedź #104

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Może Soviet Engines, RLA Stockalike lub FASA? W temacie RO są wypisane paczki z silnikami.
« Ostatnia zmiana: Sob, 14 Mar 2015, 18:17:16 wysłana przez kamils096 »

 

Kerbal Overhaul - czyli polski konkurent dla Realism Overhaul ! :)

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 5911
Ostatnia wiadomość Pią, 03 Kwi 2015, 13:22:12
wysłana przez angorek
Realism Mod - czy robienie tego wgl. ma sens ?

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 6305
Ostatnia wiadomość Pią, 18 Lip 2014, 22:02:14
wysłana przez angorek
modular kolonization system

Zaczęty przez Alek.pl

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2974
Ostatnia wiadomość Śro, 11 Cze 2014, 22:54:58
wysłana przez Chopins
jak zainstalować lazor system?

Zaczęty przez devon123546

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 3215
Ostatnia wiadomość Wto, 10 Gru 2013, 18:01:12
wysłana przez rafal3920
HyperJump System [pomoc]

Zaczęty przez kamster2525

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 6925
Ostatnia wiadomość Pią, 04 Wrz 2015, 16:55:41
wysłana przez Drangir