Autor Wątek: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0  (Przeczytany 76417 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 04 Lut 2015, 18:43:47
Odpowiedź #15

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
W RO są domyslnie jakies pliki z systemami podtrzymywania życia, ale domyslnie one chyba nie działają, póki nie wrzucisz TAC LS.

Śro, 04 Lut 2015, 18:50:36
Odpowiedź #16

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
To też trzeba będzie wgrać Tac Life Support. Jak idziemy na realizm to idziemy(misje załogowe będą droższe i trudniejsze niż bezzałogowe), no, Remote Tech nie wgrywam, bo mi się nie chce umieszczać satelit  ;)

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #16 dnia: Śro, 04 Lut 2015, 18:50:36 »

Śro, 04 Lut 2015, 19:36:55
Odpowiedź #17

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Okazało się, że całe paliwo wyparowało
Mając wieżyczki FASA możesz je ustawić aby non-stop tankowały paliwo do członów, w ten sposób będziesz mógł warpować a paliwa nie ubędzie. Nie jestem pewien czy stockowe mają tą mozliwość.


Co do Life Support to ja staram się ogarnąć kapsułę Apollo. Tam są cuda na kiju, ogniwa paliwowe produkujące energie elektryczną z zasobów wodoru, coś tam jeszcze do produkcji wody i tlenu z bieżących zapasów. Life Support tego nie uwzględnia i podaje zaniżone statystyki.
« Ostatnia zmiana: Śro, 04 Lut 2015, 19:42:10 wysłana przez winged »

Śro, 04 Lut 2015, 21:10:08
Odpowiedź #18

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
A mi wyparowały Kerbale. Chciałem zrobić misję załogową, a tu patrze, został tylko jeden Kerbal(nie z tych pomarańczowych), a nasi trzej weterani i sporo innych kerbali są w zakładce Lost z napisem Lost in action. Pierwsza misja załogowa, a tu już tyle kerbali nie żyje, wtf? Ogółem mam też dziwną przypadłość, że mam złe proporcje paliwa i utleniacza. Po wypaleniu utleniacza zostaje jeszcze trochę paliwa, pewnie źle ustawiłem paliwo w zbiorniku, nie wiem, ale misja załogowa już za mną. Nawet z Life Support nie była aż nadto skomplikowana - dziw ile ta mała kapsuła może pomieścić zasobów, Kerbal mógłby spokojnie dużo dni spędzić na orbicie, tak to po dwóch go ściągnąłem, wkońcu pierwszy lot załogowy na tym save  ;) Ogółem całkiem fajną rakietę zbudowałem, spokojnie da radę max. 15 ton wynieść i lata bardzo stabilnie, nieźle jak na pierwszą rakietę  :) I tak muszę popracować nad nową, bo mam zamiar wynieść pojazd kilkuzałogowy i ta może już nie starczyć. Co do wyparowania paliwa można też dać kriogeniczny zbiornik, to będzie wolniej wyparowywało, lecz jest on dużo cięższy. Ogółem warpuje przed lotem i odrazu wystrzeliwuje rakiete i nie ma problemu.

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #18 dnia: Śro, 04 Lut 2015, 21:10:08 »

Śro, 04 Lut 2015, 22:14:43
Odpowiedź #19

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ogółem mam też dziwną przypadłość, że mam złe proporcje paliwa i utleniacza. Po wypaleniu utleniacza zostaje jeszcze trochę paliwa
Kerozyna + LOX + zwykły zbiornik? Moze być tak, że poprostu trochę LOX zdążyło ci wyparować dlatego nie wykorzystałeś calej kerozyny. Ale LOX paruje dosyć wolno, więc to chyba dotyczyło czegoś co spędziło już trochę czasu na orbicie?

Ewentualnie LH/LOX: wodór wyparuje szybciej niż tlen, więc na koniec zostanie więcej LOX.

Co do kriogenicznych zbiorników, na pewno są opłacalne do LH/LOX.

Czw, 05 Lut 2015, 09:15:54
Odpowiedź #20

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Niby mam Deadly Reentry ustawione na Normal(ktoś gra na Hard? Jak tak, to proszę o wrażenia), a powrót z kosmosu był prosty, wydawało mi się, że nie przetrzymam tego, a kapsuła spokojnie przetrwała wejście. Albo wchodzenie w atmosferę w realu jest takie proste, albo Deadly Reentry jest za prosty na Normal.
Normal ustawia się, gdy masz RSS, a chcesz mieć model wejścia w atmosferę jak w stocku, więc nie jest zbyt realistycznie.
A wchodzenie w atmosferę w realu owszem jest proste, wystarczy ustawić kąt wejścia i zacząć się modlić do Hefajstosa o miłosierdzie. :)
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #20 dnia: Czw, 05 Lut 2015, 09:15:54 »

Czw, 05 Lut 2015, 16:44:15
Odpowiedź #21

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Czyli spokojnie mogę walnąć na Hard, powinno być trudniej. Myślałem też nad Remote Tech, lecz jednak nie wgram go. Nie dlatego, że mocno utrudni grę, ale dlatego, że nie chce mi sie wynosić tych satelitów komunikacyjnych na orbitę. Ja chcę mieć w miarę realne rakiety, fizykę i misje kosmiczne, a niezbyt mnie interesuje konieczność dbania o komunikację.

Edit: Odnośnie stosowanego przezemnie paliwa, to wszystkie człony mojej rakiety wykorzystują LgdHydrogen i LgdOxygen czy jakoś tak. Ogółem zmieniłem proporcje paliwa(bo były 2 do wyboru) i jest już lepiej, zostało nieco paliwa, ale znacznie mniej niż przed zmianą proporcji. Ogółem to moja nośna:


Pierwsza moja rakieta nośna zbudowana w RSS+RO. Aż dziw, że te dwa stopnie spokojnie wystarczają na orbitę. Pierwszy mój satelita był zbudowany zgodnie z poradnikiem twórców RO, a ta konstrukcja jest w 100% moja, sam dobierałem jej silniki itd. Nie powala może wyglądem(nie wzorowałem się na żadnej prawdziwej, może troszeczkę na Saturnie IB), lecz jestem zaskoczony nią, bo bardzo łatwo się steruje(dzięki wektorowaniu ciągu) i spokojnie podoła masie 15t, może więcej na LEO. Nazwałem ją Sputnik na cześć pierwszego satelity naszej planety. Jest na niej sonda Luna 2, która rozbiła się na powierzchni Muna fotografując całe podejście, wgrałem też teksturki 4k(miałem wcześniej 2k, czyli najniższe), lecz spokojnie mój PC ciągnie 4k, na 8k się raczej nie odważe  :P

A propo, ktoś wie, czemu ta wieża po lewej z modu FASA mi nie działa? Ustawiłem ją na dotankowywanie rakiety i odrazu po załadowaniu rakiety się odłącza(jeszcze zanim nacisne spację pierwszy raz), nie wiem czemu, nawet jeżeli jest wysoko w fazach.
« Ostatnia zmiana: Czw, 05 Lut 2015, 21:01:49 wysłana przez kamils096 »

Pią, 06 Lut 2015, 09:47:50
Odpowiedź #22

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
LgdHydrogen i LgdOxygen czy jakoś tak. Ogółem zmieniłem proporcje paliwa(bo były 2 do wyboru)

Lqd = liquid -> wszystko to co będzie wyparowywać.

Tylko jedna proporcja paliwa jest właściwa. Jak masz np.  2 fazy i 2 różne silniki w każdej z tych faz to przy każdym zbiorniku będziesz miał dwie konfiguracje dla kazdego z tych silników. Ale tylko jedna jest właściwa, musisz sprawdzic z jakiej korzysta silnik poprzez klikniecie prawym przyciskiem na silnik i show engine GUI.


Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #22 dnia: Pią, 06 Lut 2015, 09:47:50 »

Pią, 06 Lut 2015, 17:20:35
Odpowiedź #23

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Wiem o proporcjach, ale miałem dwie proporcje do wyboru po kliknięciu drugim na zbiornik i musiałem wybrać złą. Silniki pobierają różne proporcje paliwa i wybrałem złe poprostu. Teraz też mi nieco zostaje, ale już dużo mniej niż poprzednio i to może być spowodowane szybszym wyparowywaniem ciekłego tlenu. Teraz to nieważne, ma ktoś rozwiązanie problemu z tą wieżą startową, która samoczynnie po załadowaniu rakiety mi się odłącza, zanim zdąże cokolwiek zrobić?


Sob, 07 Lut 2015, 07:57:47
Odpowiedź #24

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
ma ktoś rozwiązanie problemu z tą wieżą startową, która samoczynnie po załadowaniu rakiety mi się odłącza, zanim zdąże cokolwiek zrobić?
Mam to samo, co widać na zdjęciach z poprzedniej strony. spróbuj może ściągnąć najnowsze FASA.


***


Proton M. Do rekonstrukcji użyłem Procedural Parts, AIES i Soviet Engines. Praktycznie gotowy, Brakuje mi tylko nazwy Proton napisanej cyrylicą. Zrobiłem nawet taką teksturę, ale po załadowaniu przez grę jest cała czarna.








21 ton na orbicie, po odłączeniu 3 stopnia Protona, do akcji wkracza Blok-D. Co prawda jest to stary człon używany przez Protona K (Proton M używa Briz-M) ale mniejsza o to. W ten sposób leciała m.in. Venera 9 na Wenus, tym razem wynosi on w nieznane zupełnie przypadkową sondę:






Silniki własne sondy:







A na koniec jeszcze zdjęcie Protona z modu Bobcata. Musiałem wziąć z tego moda dosłownie jedną rzecz do mojej rekonstrukcji, zgadnijcie jaką? Był to bardzo istotny element, powiedziałbym odróżniający Protona od innych rakiet.


Jest to dobrze widoczna część na obydwu rakietach. Autor poprawnej odpowiedzi dostanie punkt reputacji.  ;)
« Ostatnia zmiana: Sob, 07 Lut 2015, 08:02:48 wysłana przez winged »

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #24 dnia: Sob, 07 Lut 2015, 07:57:47 »

Sob, 07 Lut 2015, 21:05:00
Odpowiedź #25

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Chodzi o łącznik pomiędzy 1 a 2 stopniem rakiety ?
Edit 1. Chodzi o silniki pierwszego stopnia , w bob Cat są inne.
« Ostatnia zmiana: Sob, 07 Lut 2015, 21:10:07 wysłana przez Bill2462 »

Sob, 07 Lut 2015, 22:11:02
Odpowiedź #26

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Piękny Proton i ja sam muszę zbudować nową rakietę, bo moja robi się powoli za słaba(to tylko 15 ton na LEO). Nie wykluczone, że też będę się wzorował na jakiejś istniejącej. Mam też w planach zbudowanie czegoś podobnego do N1, jak zacznę realizować lądowanie na Księżycu.

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #26 dnia: Sob, 07 Lut 2015, 22:11:02 »

Sob, 07 Lut 2015, 22:55:55
Odpowiedź #27

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Bill2462 pytanie brzmiało przecież o jedną część wspólną miedzy moim Protonem a tym gotowym z modu BobCata. Jak sam przyznałeś silniki pierwszej fazy się różnią więc to nie one :)

Nie, 08 Lut 2015, 20:51:17
Odpowiedź #28

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Czytanie ze zrozumieniem  :P
Ok.
Sądzę , że chodzi o kratownicowy rozdzielacz pomiędzy 1 a drugim stopniem , w rakiecie proton silniki drugiego stopnia są odpalane przed rozłączeniem więc musi być przerwa aby gazy nie zniszczyły 2 stopnia.  , bardzo unikalna metoda.
« Ostatnia zmiana: Nie, 08 Lut 2015, 20:53:42 wysłana przez Bill2462 »

Reklama

Odp: Real Solar System + Realism Overhaul + RP-0
« Odpowiedź #28 dnia: Nie, 08 Lut 2015, 20:51:17 »

Nie, 08 Lut 2015, 22:22:33
Odpowiedź #29

Offline jaro738

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Nie taka unikalna. Sojuz i inne rosyjskie rakiety raz z tego korzystają. Tak samo działał amerykański ladownik księżycowy w przypadku abortu w czasie lądowania. Amerykanie ten scenariusz nazwali fire in the  hole

 

Kerbal Overhaul - czyli polski konkurent dla Realism Overhaul ! :)

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 5911
Ostatnia wiadomość Pią, 03 Kwi 2015, 13:22:12
wysłana przez angorek
Realism Mod - czy robienie tego wgl. ma sens ?

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 6305
Ostatnia wiadomość Pią, 18 Lip 2014, 22:02:14
wysłana przez angorek
co to jest Lazor System

Zaczęty przez daw18q

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4157
Ostatnia wiadomość Nie, 23 Mar 2014, 07:36:45
wysłana przez daw18q
LAZOR System's [problem]

Zaczęty przez MrSkynert

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 4299
Ostatnia wiadomość Czw, 22 Sie 2013, 14:15:38
wysłana przez MrSkynert
modular kolonization system

Zaczęty przez Alek.pl

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2974
Ostatnia wiadomość Śro, 11 Cze 2014, 22:54:58
wysłana przez Chopins