• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229267 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 31 Lip 2016, 20:18:26
Odpowiedź #495

Offline Prottos97

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: 5
  • Goniec z Łubianki
    • Zobacz profil
Odradzam używania napojów gazowanych jako popity do wódki, dużo lepsze są soki (podobno najlepszy jest porzeczkowy)

Nie, 31 Lip 2016, 20:41:01
Odpowiedź #496

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Najlepsza (pod względem kaca) jest woda mineralna.
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #496 dnia: Nie, 31 Lip 2016, 20:41:01 »

Nie, 31 Lip 2016, 22:44:59
Odpowiedź #497

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ostrzegam i informuję. (nawalony na skraj przytomności). Zacząłem grać znowu w kerbale. Co wypowiem? Kurde. To jest naprawdę zacna gra. Wiem, kląłem twórców, jakość produkcji, to, tamto, nosz kurde. W ostatniej wersji znowu pojawiły się wodotryski wody. Gram na karierze, co odradzam nowym graczom. Łaj? Bo grając na hardzie jest to trudne. Serio. I tu muszę, jako gracz ze sporym dorobkiem odradzić karierę, na rzecz cudnego sandboxu. To wam kurde flaki radzę, sandbox. Ale se gram na tej karierze i jestem... zadowolony! Te całe kontrakty nabrały sensu. Trzeba mierzyć  temperatury, albo ciśnienia w pobliżu czegoś tam, nagle niespodziewanie łazik ma sens! Ktoś to przemyślał sprawę. Jestem daleki od uwielbienia Squadu, ale mimo wszystko KSP jest grą całkiem spoko.
--ciach--
Grajcie w KSP i publikujcie, nawet badziewia,
Hehe a ktos kiedys mi sie dziwil na CHATcie, ze gram na karierze, ze jako swiezak powinienem zaczac od sandboxa itp... i wiecie co wam powiem - gdybym zaczal od sandboxa to zrazilbym sie odrazu i zostawilbym gre na rzecz jakichs innych bo nigdy bym sie nie nauczyl tego co dalo mi zaczynanie kariery i uczenie sie dzieki niej jak osiagnac to czy tamto (pierwszy lot w gore, lot suborbitalny, mierzenie temperatur na Kerbinie, cisnienia, badanie anomalii sejsmicznych, czy wreszcie pierwsze loty orbitalne z turystami przynoszace niezle dochody). Teraz GSA ktora zarzadzam ma budzet ok 30 mln i spore osiagniecia w dziedzinie podboju kosmosu (zalogowe ladowanie na Dunie i powrot, lazik badawczy na Eve, czy chociazby sukcesywnie wypelniane kontraktowe misje w okolicach Jool'a).
Bez kariery i prostych na poczatku wyzwan bym tego nie osiagnal, bo podjarany filmikami odrazu chcialem budowac rakiety w sandboxie, ktore poleca na Eeloo i dalej (widzialem filmik z dodatkowym ukladem planetarnym), a nie umialem nawet poprawnie wejsc na orbite, ze o dokowaniu nie wspomne...

Tak wiec jak powiedzial kolega Kadaf, grajcie i uczcie sie od podstaw, czy to na karierze jak ja, czy na sandboxie, poprostu sprawcie by gra byla dla Was przyjemna...

PS. do Kadafa
Ja zaczynalem grac na karierze w wersji 1.0.5 i byla wlasnie sensowna, jak w tej chwili, zatem te "wodotryski" o ktorych piszesz (chodzi mi o kariere) nie dodano/poprawiono w aktualnej wersji tylko w ktorejs z 1.0.x - nie wiem jak wczesniejsze bo nie gralem.
« Ostatnia zmiana: Wto, 02 Sie 2016, 16:33:51 wysłana przez grabek77 »
--
Pozdrawiam
Grabek

Śro, 03 Sie 2016, 10:32:08
Odpowiedź #498

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Oprócz pierdoł w nowym devnocie znajdziecie to:


Stockowy Remote Tech, gdzie kolor połączeń będzie symbolizował siłę sygnału. Niebieski natomiast oznacza alternatywne drogi połączenia. Oprócz tego standardowa gadanina o poprawkach kodu itd.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #498 dnia: Śro, 03 Sie 2016, 10:32:08 »

Śro, 03 Sie 2016, 12:03:29
Odpowiedź #499

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
fajnie , bedzie pewnie trochę łatwiej konfigurować sieć , bo w remotetech każdą ante trzeba było poustawiać a tu nie wiadomo , czy bedzie na automacie czy jak , ja osobiste wolałbym aby było tak i tak bo czasem automatyka się gubi :D

Śro, 03 Sie 2016, 18:14:31
Odpowiedź #500

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
fajnie by było gdyby ta siatka połączeń z danego satelity pojawiała się dopiero po najechaniu na niego wskaźnikiem myszy albo dało się to ukryć (no chyba, że tak jest standardowo a nie wiem) bo przy dużej liczbie satelit to widzę niezła sieczkę na ekranie 😆
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #500 dnia: Śro, 03 Sie 2016, 18:14:31 »

Śro, 03 Sie 2016, 22:05:39
Odpowiedź #501

Offline chudya

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
    • Strona o mnie
No, przecież jest napisane:
Cytuj
You will be able to toggle whether you want to show no pathing info, current path only, or current path plus alternates via the user interface.
Pozdrawiam
Artur

Śro, 03 Sie 2016, 22:54:31
Odpowiedź #502

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Do świąt Bożego narodzenia może wprowadzą...
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #502 dnia: Śro, 03 Sie 2016, 22:54:31 »

Pią, 05 Sie 2016, 23:42:07
Odpowiedź #503

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Szczerze powiem, mi tam na remote techu nigdy specjalnie nie zależało. Nigdy go nie zainstalowałem ani nie używałem, ponieważ zawsze jest to połączone z mnożeniem obiektów w przestrzeni. A im więcej żelastwa lata, tym bardziej gra klatkuje. No ale zapowiedzieli, to powinni wprowadzić. Ja dużo bardziej chcę fale! Teraz wprowadzono, że znowu woda chlupie, to już coś, ale fale, fale, no kurde. Za dużo planowałem poruszania się wodą, żeby fal nie było. A miały być.



O, 1201 post i dalej jestem kapitan, dobrze! Kapitan Kadaf, to mi pasi :D
Cholera, znowu jestem pijany...
« Ostatnia zmiana: Pią, 05 Sie 2016, 23:43:49 wysłana przez Kadaf »

Sob, 06 Sie 2016, 14:02:38
Odpowiedź #504

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Dla mnie RT jest ważny.
Może dlatego że radio to moja wielka pasja...
Ciekawe jak im to wyjdzie choć dla mnie nawet oryginał w postaci RT2 jest za mało realistyczny.
Marzy mi się konieczność pracy na odpowiednich zakresach w zależności od atmosfery planety na której jest próbnik.

Pomyśl Kadaf jak bardzo ładnie wymuszałoby to realistyczne misje.
Najpierw trzeba by postawić satelity z przekaźnikami, potem jeszcze dobrać częstotliwości do prowadzonych eksperymentów...

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #504 dnia: Sob, 06 Sie 2016, 14:02:38 »

Sob, 06 Sie 2016, 14:59:03
Odpowiedź #505

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Ale ja się z tobą zgadzam w całej rozciągłości wbielak. To by było faktycznie ekstra (o ile interfejs byłby przejrzysty). Ale niestety gra jest tak skonstruowana, że calutki czas oblicza pozycje wszystkich obiektów w kosmosie. A nieco mnie wkurza, gdy robię wielką misję, klatek mam 7 na sekundę i wiem, że gdyby nie te 100 przekaźników, których i tak aktualnie nie widzę, to miałbym chociaż 15.
A nie oszukujmy się, chcąc zrobić kompletną i działającą sieć w całym układzie między wszystkimi ciałami niebieskimi, to setka przekaźników nawet nie wystarczy.
« Ostatnia zmiana: Sob, 06 Sie 2016, 15:01:31 wysłana przez Kadaf »

Sob, 06 Sie 2016, 16:39:42
Odpowiedź #506

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Sieć przekaznikowa to super sprawa, ale powoduje wiele problemów w gameplay'u. Wiem, bo sam korzystałem z RT przynajmniej przez kilkanaście godzin. Największy problem to fakt, że samo rozstawienie satelit może być uznane za wyzwanie same w sobie, ale w momencie gdy chcesz polecieć na niewyeksplatowana planetę...  Stop! Najpierw poświęć kilka godzin na rozstawienie tych samych statków mocniejszą rakietą dokładnie tak samo, jak już to zrobiłeś kilka razy na innych ciałach niebieskich. Dopalanie orbit kolejny raz,  kolejny tuzin razy staje się po prostu nużące. Ani wyzwania, ani ciekawego budowania. Drugim problemem są problemy techniczne wynikające z tego co powiedział Kadaf
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #506 dnia: Sob, 06 Sie 2016, 16:39:42 »

Sob, 06 Sie 2016, 18:57:57
Odpowiedź #507

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Z tym co powiedział Kadaf 100% zgody.
Co do wyzwania... no ok ale tak to właśnie działa... ja się tu podpieram mach(z)jebem.
Jest fajny właśnie do robienia czegoś co już umiem robić dobrze... z resztą nie niszczy mi realizmu w końcu takie sprawy załatwia się automatami.

Brak mi dobrego ręcznego sterowania przez lokalny przekaźnik. Brak mi rozmieszczania baz z antenami.
Brak mi symulacji gęstości danych i symulacji przenikania przez atmosferę dla różnych pasm.
Oczywiście antena na jedno pasmo nie powinna pracować na innych.
Do tego cudowne by było gdyby dało się to zintegrować z czymś na kształt kOSa... wysyłam łazik a potem zdalnie odbieram dane i ewentualnie updateuję parametry misji.
Nie wspominając już o tym że w życiu już jest tak że czym większy zysk anteny tym węższa wiązka (z tego powodu muszę teraz postawić ant dookolną bo mój obecny kierunke na 144 MHz jest "za dobry" i tyłem niemal nic nie jestem w stanie odebrać).
Tego wszystkiego nie ma a powinno być... no ale cóż w sumie może powinienem albo sam napisać albo pokorespondować z ludzmi od RT.
« Ostatnia zmiana: Sob, 06 Sie 2016, 18:59:35 wysłana przez wbielak »

Sob, 06 Sie 2016, 22:45:22
Odpowiedź #508

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Brak mi dobrego ręcznego sterowania przez lokalny przekaźnik. Brak mi rozmieszczania baz z antenami.
Brak mi symulacji gęstości danych i symulacji przenikania przez atmosferę dla różnych pasm.
Oczywiście antena na jedno pasmo nie powinna pracować na innych.
Wtedy dopiero by Wam się komputery paliły ;)
Anteny pracujące na odpowiednich pasmach pewnie dałoby się w prosty sposób zrobić, na podobnej zasadzie na jakiej działają doki. Gry nie interesuje model, a tylko to co jest w wpisane w pliku cfg i np mamy moduł DockingModule i w nim odpowiednio size 1,2 oraz 3. Można to przełożyć prosto na pasmo A, B, C itd. i dodać w pluginie skrypt sprawdzający te pasma ;)
Zresztą RT jest dość niedopracowany,  Voyager 1 opuścił układ słoneczny a i tak nadaje bezpośrednio na ziemię do jednego z 3 kompleksów anten. Żadnych przekaźników, ani satelit na innych planetach.
 
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #508 dnia: Sob, 06 Sie 2016, 22:45:22 »

Sob, 06 Sie 2016, 23:09:12
Odpowiedź #509

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
@up

Dlatego przypuszczam, że stockowy RT będzie dodatkiem do upgrade'owalnego na karierze Tracking Station

 

[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50743
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133624
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13552
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10143
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006