• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229226 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Sob, 11 Cze 2016, 21:22:47
Odpowiedź #465

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Natomiast narzekanie na elementy humorystyczne w filmiku humorystycznym jakoś nie ma sensu  ;)
Poziom poczucia humoru godny Niemca :D
Narzekanie na Squad jest modne. Ja sam narzekam na Squad, chociaż do tej pory nie udało mi się w życiu osiągnąć niczego, co pozwalałoby choćby czyścić im buty.

Nie, 12 Cze 2016, 13:52:54
Odpowiedź #466

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Co do tego jak mu te filmy wychodziły. Nie tak źle? One są niezmiernie wręcz słabe przecież. Weźmy ten o 1.0 z postu powyżej. Tak pod względem wykonawczym, jak i fabularnym jest tu wszystko pokopane. Od początku. Od kiedy to się puka w skrzynię, że ma się z nią coś dziać, skoro operator suwnicy czy dźwigu znajduje się kilkadziesiąt metrów dalej?
Dalej mamy przykład lenistwa, poluźniających lin nie chciało się już "tfurcy" animować, więc dał na sztywno. Diabli wiedzą co to. Pomost roboczy jest za to chyba zespawany ze statkiem, przerwy nawet centymetra tam nie ma. Kolejne ujęcie, wspaniała trójca wychodzi z budynku w błyskach fleszy. Tylko że dlaczego te flesze nie powodują oświetlenia twarzy? One nie oświetlają dosłownie NICZEGO. A wystarczyło dać prześwietloną klatkę czy dwie. Wspaniały animator Squadu był badziewiarzem tak wielkim, że nie chciało mu się tego zrobić. Wsiadają do busa. Zwróćcie uwagę na największy przykład beztalencia tego typa. Schodki! Mam rozumieć, że każdy samochód Kerbali ma na wyposażeniu schody? I to nie byle jakie, bo lewitujące jakoś oddzielnie i od pojazdu i od powierzchni. Kerbale wsiadają. Kasta się minimalnie kiwa. Za to schody? Schody już nie. Można pomyśleć, no w porządku, schody są dostawione, stoją na podłożu. Ale nie! Bo pojazd odjeżdża RAZEM ze schodami. Ale magiczność schodów na tym się nie kończy, bo w następnym ujęciu jakimś zaczarowanym sposobem zniknęły! Potem mamy start. Ogień pięknie zanimowany, ale tylko pod warunkiem, że animacja powstała 20 lat temu. Potem mamy wybuch. Niezłe tam mają paliwo, skoro części odlatują z prędkością niemal światła. Osioł animator nie uznał za stosowne, by poświęcić minutę życia i sprawdzić jak wyglądała eksplozja chociażby Challengera. A filmy przecież są. Potem mamy wielki stres w Centrum Kontroli. Ale nie każdego dotyczy najwyraźniej, bo odpowiedzialny typek za spadochron (chyba, tak by wynikało z naciąganej poza granice możliwości fabuły) spokojnie wcina kanapkę. No i tyle.
Ta animacja to dramat. Dobrze że tuman za nią odpowiedzialny już w tej firmie nie pracuje.
No nieźle rozbroiłeś te filmy. Mi tam one się nawet podobały, no ale ja nie doszukiwałem się aż takich szczegółów, tylko po prostu oglądałem. Czyżbyś był grafikiem Kadaf, że zwracałeś uwagę na takie szczegóły? :p

Co do typka z kanapką, to nie widzę sensu czepiania się go. To przecież Kerbale, to nie miał być poważny filmik, a humorystyczny. Kerbale właśnie są kreowane humorystycznie(np. postać Jeba, który niemalże zawsze jest zadowolony).

A co do Challengera, to wbrew popularnej opinii, Challenger wcale nie wybuchł. Został zmiażdżony przez siły aerodynamiczne, przez co ze zbiornika wydostał się tlen i wodór, które utworzyły chmurę podobną do tej po wybuchu, ale nic nie wybuchło. Jakby to paliwo wybuchło, to orbiter rozleciałby się na drobne kawałeczki, a przykładowo taka kabina załogi przetrwała w całości i zniszczył ją dopiero upadek do oceanu. No i same rakiety na paliwo stałe też by zostały zniszczone przy wybuchu, a obie po rozpadzie wahadłowca dalej sobie latały i dopiero zostały zdetonowane.
« Ostatnia zmiana: Nie, 12 Cze 2016, 13:56:35 wysłana przez DragonsNightmare »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #466 dnia: Nie, 12 Cze 2016, 13:52:54 »

Nie, 12 Cze 2016, 15:14:21
Odpowiedź #467

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
@ Kadaf
Zapomniałeś o tym, że kerbale najwyraźniej mają teleporter do transportu rakiet na platformę startową.
Bo wyraźnie widać, że ta rakieta stoi na litej betonowej płycie a podpory startowe są również do niej przymocowane.  :P

Ale SQUAD to nie studio filmowe. Przygotowanie filmiku gdzie wszystko byłoby realistyczne zajęło by z miesiąc. Lepiej niech się grą zajmą a nie jakimiś filmikami.

Nie, 12 Cze 2016, 15:19:11
Odpowiedź #468

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 Ano owszem, jestem grafikiem, projektantem i często rysownikiem. Milimetr w te czy wewte ma dla mnie spore znaczenie, nawet przy stosunkowo dużych obiektach. Co do humoru to wiecie, są filmy zabawne, a przy tym nie opierające się na głupocie. To technicznie da się zrobić, naprawdę. Tylko trzeba nieco ruszyć głową. Bo zabawne nie musi być głupie, ani głupie nie musi być zabawne. Przynajmniej zazwyczaj i jeśli mamy ochotę utrzymać jakiś poziom.

Bill, taki filmik robi się zdecydowanie dłużej niż miesiąc. I nie musi być to wszystko ultrarealistyczne, ale niech po prostu nie zawiera błędów, jak te schodki, czy błyski fleszy, które nie błyskają. Mnie tu boli fakt, że zrobienie tej animacji porządnie nie trwało by wcale dłużej. Trwało by dokładnie tyle samo czasu. A tymczasem twórca stwierdził, że normą są schodki które lewitują oraz magicznie znikają. Żeby dojść do takiego wniosku, trzeba być tumanem. Bo to nie jest lenistwo, on te schodki musiał zrobić i tak. Ja bym dał schodki wsuwane w samochód, albo zamykające się do góry. Na coś tak oczywistego ten koleś nie był jednak w stanie wpaść. Czego to dowodzi jeśli nie braków umysłowych?

[Post scalony: Nie, 12 Cze 2016, 19:43:37]


A argument, że Squad to nie studio filmowe jest całkowicie chybiony. Firma Philips robi sprzęt grający, telewizory, a nawet widziałem tej firmy toster. Czy to oznacza, że gdy kupię toster Phillipsa i on się spieprzy po tygodniu od zakupu, to mam sobie pomyśleć, że no spoko, przecież Phillips radia robi, toster miał prawo paść. Tak uważacie? Bo ja jestem innego zdania. Skoro Phillips zdecydował się wstawić w swą ofertę toster, to on musi, kurna, działać! Squad zrobił grę. Dobrze. Ale Squad zrobił też do niej filmik. I co? I błąd w nim za błędem. Skąd ta taryfa ulgowa? Skoro facet nie ma mózgu do robienia animacji, to po jaką cholerę w ogóle się nimi zajmuje?

Jeśli coś robimy komercyjnie, czyli dla pieniędzy, to albo róbmy to dobrze, albo wcale.
« Ostatnia zmiana: Nie, 12 Cze 2016, 19:43:37 wysłana przez Kadaf »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #468 dnia: Nie, 12 Cze 2016, 15:19:11 »

Nie, 19 Cze 2016, 15:21:04
Odpowiedź #469

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Patch 1.1.3 wszedł w fazę eksperymentalną.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Śro, 22 Cze 2016, 10:13:42
Odpowiedź #470

Offline Benecjusz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Wersja 1.1.3 już jest!

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Burn the heretic. Kill the mutant. Purge the unclean.
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Faith is eternal!

Intel i5-4570 4x3,2GHz; GeForce GTX 1050 Ti G1; 2x2GB Kingston HyperX Grey + 2x4GB Corsair Vengeance

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #470 dnia: Śro, 22 Cze 2016, 10:13:42 »

Śro, 22 Cze 2016, 13:49:05
Odpowiedź #471

Offline chudya

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
    • Strona o mnie
Cytuj
and we even found time to hide something small in the game that we’re sure a lot of long time fans will appreciate!

Jak ktoś będzie wiedział, o co chodzi, niech się odezwie :)
Pozdrawiam
Artur

Śro, 22 Cze 2016, 20:39:21
Odpowiedź #472

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
@UP
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #472 dnia: Śro, 22 Cze 2016, 20:39:21 »

Śro, 22 Cze 2016, 22:34:17
Odpowiedź #473

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Tego nie było już wcześniej?

Śro, 22 Cze 2016, 22:47:09
Odpowiedź #474

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Taa, to mi nawet pasuje, wszyscy długo grający fani KSP pieją z zachwytu, ja w każdym razie oczywiście owszem. I jako ten długo grający wam też zalecam.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #474 dnia: Śro, 22 Cze 2016, 22:47:09 »

Śro, 22 Cze 2016, 22:53:58
Odpowiedź #475

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Był wcześniej. Ale zdaje się mniejszy, i zatopiony w gruncie, a odkąd wyszło 1.1.3 to przynajmniej setka screenów tego obelisku mi się przewinęła przed oczami, i owszem ludzie się podniecają jakby co najmniej gołą babe zobaczyli, i to pierwszy raz w życiu. 
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Czw, 23 Cze 2016, 14:20:38
Odpowiedź #476

Offline Benecjusz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Mam wrażenie że z tą niespodzianką chodziło raczej o to:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Burn the heretic. Kill the mutant. Purge the unclean.
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Faith is eternal!

Intel i5-4570 4x3,2GHz; GeForce GTX 1050 Ti G1; 2x2GB Kingston HyperX Grey + 2x4GB Corsair Vengeance

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #476 dnia: Czw, 23 Cze 2016, 14:20:38 »

Czw, 23 Cze 2016, 22:20:10
Odpowiedź #477

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
@Up
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Sob, 25 Cze 2016, 10:02:09
Odpowiedź #478

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Kerbalska logika. Silnik tańszy od drabinki.


Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #478 dnia: Sob, 25 Cze 2016, 10:02:09 »

Nie, 26 Cze 2016, 07:37:11
Odpowiedź #479

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Możliwe, że nie powinienem pisać tego postu, a to dlatego, że jak wszyscy stali bywalcy wiedzą, a co nowsi czują, jestem bardzo sceptycznie nastawiony do "osiągnięć" Squadu, oraz z bardziej prozaicznego powodu, że jestem niewymownie pijany. Otóż zadziwia mnie fakt braku jakichkolwiek nowych relacji na forum. Zastanawiałem się więc dlaczego stan taki ma miejsce, Kompleks Kadafa? No nie, wszak nic tu nie wrzucam od dłuższego czasu, więc co? Dowiedziałem się co, gdy zainstalowałem kilka dni temu wersję 1.1.2. Otóż ta wersja gry, oraz właściwie wszystkie od 1.1 moim zdaniem powinny mieć nazwę taką: Kerbal Space Program Betrayed Hopes. Tak., zawiedzione nadzieje, albo nawet zdradzone. Dlaczego? Optymalizacja z powodu przejścia na unity 5. Moi drodzy, wzrost wydajności jest.... ujowy. Naprawdę. 30%? Na to czekaliśmy? Na jakieś marne trzydzieści procent? Ja liczyłem na trzysta. Bo żeby wykrzesać marne trzydzieści procent, to wystarczyło pogrzebać mocniej w kodzie. Niestety, twórcy gry mieli to w nosie, wzięli gotowca przy którym nic nie musieli robić w kwestii optymalizacji. Druga sprawa, nie mniej istotna, to zapowiedzi. Co wyniknęło z zapowiedzi tego co mówił Squad? Otóż właściwie nic. Od A do Z kłamstwa., właściwie od początku mojej bytności na forum, czyli no, kawał czasu, bo od wersji 0.18, czy coś koło tego. Ale człowiek miał nadzieję, a tymczasem dostawał jakieś popłuczyny, nawet nie trzy procent tego co zapowiadano, wręcz nic, albo coś, co na wskutek przycięcia okazywało się po prostu gniotem, jak to całe jednosurowcowe wydobycie. Aero stockowe? Szit. Brak planet nowych, zrobionych chociażby w stopniu niemakabrycznym powierzchni ciał niebieskich, gdzie pas asteroidów? Gdzie zapowiadane fale? Gdzie stockowy KAS, IR, Remote Tech? Nima. Gdy odpaliłem 1.1.2 budując łazik, to nie działały mi koła, a gdy nawet zadziałały w końcu, dzięki kretyńskiemu nielogicznemu montażowi, to zapadały się w grunt po osie, w SPH miałem wyraźne klatkowanie przy ośmiu częściach, no po prostu jedno wielkie, obszerne, nieogarnione gówno. Cieszę się, że ludzie zatrudnieni w tej firmie wylatują, bo to są moi drodzy skrajni badziewiarze. Beztalencia. Kretyni. Bo jak inaczej można wytłumaczyć, że koleś od lat pracujący w Squadzie i robiący animacje ma w dupie fakt, że schody odjeżdżają razem z pojazdem. To jest DETAL, ale ten detal odwzierciedla jakość pracy całego tego chorego zespołu. Bo jeśli tacy ludzie tworzą grę, ludzie, którzy z lenistwa bądź głupoty, bądź upośledzenia umysłowego przepuszczają takie gnioty, to z tego nic dobrego wyjść nie może. Bo to nie tylko animacje, to całokształt podejścia, które nie brzmi "ja pier...le. robimy hiciora, wyprujmy sobie flaki, ale zróbmy cuda!" To raczej "Ee, dobra, łykną jakoś ten szajs, pierdolmy to, jest tyle ciekawszych rzeczy do roboty".
Ja odkładam KSP na półkę i nie wiem, czy wykrzesam w sobie dość energii, by jeszcze kiedykolwiek do KSP wrócić.
Ogólnie jestem bardzo zawiedziony.
 
Pozdrawiam

Kadaf

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133612
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50737
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13550
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006