• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229256 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 06 Cze 2016, 00:45:28
Odpowiedź #450

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
@up
O niczym nie zapomniałem, doskonale wiem że przemodelowanie planet żeby wyglądały tak jak należy wymaga przerobienia połowy gry i między innymi dlatego nikt jeszcze tego nie zrobił :P
Trzeba dodać modele, pliki konfigurujące ich położenie, algorytmy je rozmieszczające, do tego siatki zderzeń i "bańkę" fizyki wokół każdego statku która ładuje te siatki. Do tego dochodzą też np. w przypadku gejzerów czy wulkanów rosnąca temperatura....
Powiedziałbym nawet że jest to niemożliwe do wykonania przez modderów.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Czw, 09 Cze 2016, 13:30:48
Odpowiedź #451

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Następny!
Dziś pożegnaliśmy Dana R. Paulsena, głównego animatora. W sensie nie tego, co zabawia ludzi w czasie wolnym, tylko tego, co robi animacje. Robił również te teasery:

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #451 dnia: Czw, 09 Cze 2016, 13:30:48 »

Czw, 09 Cze 2016, 13:56:42
Odpowiedź #452

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Niedawno poruszył się kamień, teraz poruszył się drugi kamień. Lada chwila będzie lawina... i game over Squadu.

Pią, 10 Cze 2016, 03:19:51
Odpowiedź #453

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Może tak, a może nie. Z jednej strony patrząc, chciałbym przypomnieć, że animacje kerbali pobierających próbki miały się pojawić w 2015 albo i 2014 roku. Miały być potem animacje jak zielony ludzik naprawia i kilka również innych. Są? Nima. Może ktoś na górze nagle zapytał, a coś ty robił człowieku przez te wszystkie lata poza generalnie marnymi filmikami? Nic? No to wyp@#*!aj. I to by było bardzo zdrowym symptomem odrąbywania martwych gałęzi, z których to, mam wrażenie Squad składa się w dużej większości. A może faktycznie firma się kończy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #453 dnia: Pią, 10 Cze 2016, 03:19:51 »

Pią, 10 Cze 2016, 15:51:47
Odpowiedź #454

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Znaczy tak, mamy mały projekt odnoszące wielkie sukcesy który dzięki społeczności sam się reklamuje i rozwija (let's playe i streamy, modding*) a także człowieka który poświęcił na niego 6-7 lat. To potrafi wypalić i Harvester ma rację - ogólny kształt gra osiągnęła już dawno, teraz to jest dopracowywanie i szlifowanie tego co nie gra lub dodawanie drobnostek na jakie szkoda czasu byłoby wcześniej. Nie jest to tak fascynujące jak zmiana tego:

w to:

Więc opuszczenie studia na tym etapie, w dobrych rękach (miejmy nadzieję), jest bardzo rozsądną decyzją.

A animator, no cóż, kluczową osobą w teamie nie był, a ostatnio nie dostawaliśmy wielu animacji tak czy siak :/

_______________
*Modding to też sukces twórców - nie bać się dać ludziom możliwości a przy okazji zmotywować ich do tworzenia własnej treści.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 10 Cze 2016, 15:55:45
Odpowiedź #455

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Zgadzam się z Kadafem. Animacji do rzeczy jak zbieranie próbek czy naprawa kół itd. nadal nie mamy, więc co ten człowiek robił w tym zespole? Owszem, filmy mu nie tak źle wychodziły, ale już wolałbym mieć jakieś porządne animacje w KSP niż te filmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #455 dnia: Pią, 10 Cze 2016, 15:55:45 »

Pią, 10 Cze 2016, 17:28:11
Odpowiedź #456

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Co do tego jak mu te filmy wychodziły. Nie tak źle? One są niezmiernie wręcz słabe przecież. Weźmy ten o 1.0 z postu powyżej. Tak pod względem wykonawczym, jak i fabularnym jest tu wszystko pokopane. Od początku. Od kiedy to się puka w skrzynię, że ma się z nią coś dziać, skoro operator suwnicy czy dźwigu znajduje się kilkadziesiąt metrów dalej?
Dalej mamy przykład lenistwa, poluźniających lin nie chciało się już "tfurcy" animować, więc dał na sztywno. Diabli wiedzą co to. Pomost roboczy jest za to chyba zespawany ze statkiem, przerwy nawet centymetra tam nie ma. Kolejne ujęcie, wspaniała trójca wychodzi z budynku w błyskach fleszy. Tylko że dlaczego te flesze nie powodują oświetlenia twarzy? One nie oświetlają dosłownie NICZEGO. A wystarczyło dać prześwietloną klatkę czy dwie. Wspaniały animator Squadu był badziewiarzem tak wielkim, że nie chciało mu się tego zrobić. Wsiadają do busa. Zwróćcie uwagę na największy przykład beztalencia tego typa. Schodki! Mam rozumieć, że każdy samochód Kerbali ma na wyposażeniu schody? I to nie byle jakie, bo lewitujące jakoś oddzielnie i od pojazdu i od powierzchni. Kerbale wsiadają. Kasta się minimalnie kiwa. Za to schody? Schody już nie. Można pomyśleć, no w porządku, schody są dostawione, stoją na podłożu. Ale nie! Bo pojazd odjeżdża RAZEM ze schodami. Ale magiczność schodów na tym się nie kończy, bo w następnym ujęciu jakimś zaczarowanym sposobem zniknęły! Potem mamy start. Ogień pięknie zanimowany, ale tylko pod warunkiem, że animacja powstała 20 lat temu. Potem mamy wybuch. Niezłe tam mają paliwo, skoro części odlatują z prędkością niemal światła. Osioł animator nie uznał za stosowne, by poświęcić minutę życia i sprawdzić jak wyglądała eksplozja chociażby Challengera. A filmy przecież są. Potem mamy wielki stres w Centrum Kontroli. Ale nie każdego dotyczy najwyraźniej, bo odpowiedzialny typek za spadochron (chyba, tak by wynikało z naciąganej poza granice możliwości fabuły) spokojnie wcina kanapkę. No i tyle.
Ta animacja to dramat. Dobrze że tuman za nią odpowiedzialny już w tej firmie nie pracuje.

Pią, 10 Cze 2016, 18:16:22
Odpowiedź #457

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
WTF człowieku, "tuman"? Krytyka krytyką, ale ty chyba zbyt poważnie to traktujesz, wrzuć na luz.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #457 dnia: Pią, 10 Cze 2016, 18:16:22 »

Pią, 10 Cze 2016, 18:27:02
Odpowiedź #458

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Ekhm. Chciałem przypomnieć że oni robią grę, a nie kręcą filmy dla Hollywood.
Poza tym z tego co pamiętam koleś odwalił dość dużo roboty przy KSPedii, oraz nowym Gui.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Pią, 10 Cze 2016, 18:59:35
Odpowiedź #459

Offline Pizmak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
To jest gra o zielonych fasolkach przestraszonych na śmierć, nie wymagajmy realizmu trailerów niczym Apollo 13.

Namazane z P8 Lite przez Tapatalk

Dom jest tam, gdzie znacznik prograde.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #459 dnia: Pią, 10 Cze 2016, 18:59:35 »

Pią, 10 Cze 2016, 19:23:25
Odpowiedź #460

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Drangir, jak kupisz sobie samochód i drzwi ci odpadną przy pierwszym zamykaniu po wyjeździe z salonu, to sobie powiesz, e, w sumie w porządku, przecież to nie S klasa? Bo ja zrobiłbym jesień średniowiecza z tylnej części ciała osoby odpowiedzialnej za taki stan rzeczy. Ten facet, animator z koziej wólki brał za to jakieś pieniądze. To nie był fanwork za free. W takiej sytuacji tego typu poważne błędy, jak te schody są moim zdaniem absolutnie niedopuszczalne. Przecież on to widział, nie raz, nie dwa, nie sto, bo montaż takiego filmu, modelowanie itd itp to praca, przy której nad każdą niemalże klatką się siedzi i patrzy. Ten, tak, tuman, bo osoby nie posiadające mózgu tak będę określał jakoś tego nie zauważył.
Ja tu nie będę rozprawiał o żenującej "fabule", bo skoro grę chcą kierować do gimnazjalistów, to proszę bardzo, poziom może być dramatyczny, ale techniczne wykonanie to skrajna beznadzieja. Przejrzycie sobie animacje 3d robione za free, albo dzięki sponsorom, na festiwale krótkich form animowanych i znajdźcie coś z tak rażącą ilością błędów. Oj będzie ciężko.

Pią, 10 Cze 2016, 19:35:21
Odpowiedź #461

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ale ja nie mówię że jego animacje są spoko. Fajne błędy znalazłeś, chociaż niektóre nietrafione (kanapka - element absurdu, eksplozja nie taka jak Challenger? Daj spokój...), ale ja mówię o tym, jak ty się odnosisz, jakiego języka używasz i generalnego traktowania nieruszalnych schodów jako zbrodnię przeciwko ludzkości jest problemem. "Absolutnie niedopuszczalna" to jest kradzież lub gwałt. Zarówno fanom się podobał (łapki w górę) jak i jego pracodawcy - w końcu robił w Squad kilka dobrych lat. Naprawdę, wyluzuj, bo to naprawdę dziwnie brzmi.

Cytuj
Poza tym z tego co pamiętam koleś odwalił dość dużo roboty przy KSPedii, oraz nowym Gui.

Czyli to był designer, a animacje robił na boku? No to tym bardziej należałoby go ukamieniować, powinien w każdej dziedzinie zachowywać identyczny stopień profesjonalizmu.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #461 dnia: Pią, 10 Cze 2016, 19:35:21 »

Pią, 10 Cze 2016, 19:38:57
Odpowiedź #462

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Po co te skrajności. Każdy coś znajdzie dla podparcia swego zdania a i tak nie wyczerpiecie wątku.
"Tumana" już nie ma i pewnie nie będzie. Miłego dnia.

Pią, 10 Cze 2016, 20:48:15
Odpowiedź #463

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Po prostu nie lubię zbędnego i nieuzasadnionego wylewania pomyj mylonego z "krytyką".
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #463 dnia: Pią, 10 Cze 2016, 20:48:15 »

Sob, 11 Cze 2016, 00:46:31
Odpowiedź #464

Offline Dzikfal

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Squad to nie Blizzard, więc na jakieś cuda nie ma co się nastawiać. Ważniejsza od filmików jest gra, a jak na razie nie za wiele się w niej dzieje od pojawienia się Eeloo. Natomiast narzekanie na elementy humorystyczne w filmiku humorystycznym jakoś nie ma sensu  ;)

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133618
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50743
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13552
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77