• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 113911 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 22 Kwi 2016, 16:44:55
Odpowiedź #345

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Póki co wybaczam, ale nie zapominam.

Powiało grozą!
Mimo że 64 bitowa wersja gry to jest dramatyczny wzrost wydajności i stabilności, nie działają tu siły magiczne, powodujące że kaprys silnika gry, przeciążony komputer, glitch fizyki lub milion kompletnie innych czynników zostaną wymazane.

Także nie liczyłbym na megawzrost bezpieczeństwa na systemach z 4 GB pamięci (jeśli ktokolwiek jeszcze takie ma). bo co z tego że wykorzystać może o wiele więcej, skoro nie ma takiej możliwości...
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 22 Kwi 2016, 19:00:24
Odpowiedź #346

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Kolejna śmiesznostka - samolot rozbity, nic w całości nie zostało, jak widać w logu kokpit zniszczony, ale Kerbale żyją i mają się dobrze. W IVA wciąż siedzą w kokpicie.
Przy okazji wyszedł pewien makabryczny szczegół - Kerbal może zobaczyć swoje własne oczy :D
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #346 dnia: Pią, 22 Kwi 2016, 19:00:24 »

Sob, 23 Kwi 2016, 01:43:11
Odpowiedź #347

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie wiem czy to wina modów, czy Squadu, ale 64-bitowy KSP jest wciąż niestabilny. Przed chwilą wywaliło mnie z gry, gdy próbowałem dołożyć spadochron. Wczoraj wywaliło mnie raz, gdy rakieta miała zrobić jebudu o ziemię, i drugi raz, gdy miałem odpalić silnik kolejnego stopnia rakiety.

Cytuj
Co do stabilności gry - x64 raz mi się wykrzaczyło przy odpalaniu kolejnego stopnia w dość prostej rakiecie. Póki co wybaczam, ale nie zapominam.

Mnie też stockowe ksp już się 2 razy wykrzaczyło - po 1h. Co więcej nie jest to tylko nasz problem, znalazłem przynajmniej kilka świeżych postów w których ludzie skarżą się na to samo - mowa o stockowych instalkach.

No i to o czym wspominał Moskit. Wygląd tej czcionki w VAB jest tragiczny. Zauważyłem to już w lutym gdy ktoś wrzucił video z gameplaya na xbox ale pomyślałem sobie: to pewnie prelease, na pewno zdążą to poprawić. Nic z tego.


Na koniec performance. Poprawa przy dużej ilości części oczywiście jest (2-2,5x FPS) jednak niepoprawni optymiści (także na tym forum) którzy liczyli na wzrosty takie jak w Besiege całkowicie się pomylili:


Sob, 23 Kwi 2016, 11:22:16
Odpowiedź #348

Offline czarobest

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
O kurczę! Nie wiedziałem, że w Besiege takie zmiany. Czas chyba sobie odkurzyć tą gierkę :) (mam ją już od dawna, ale długi czas były bardzo małe zmiany). Dzięki za przypomnienie.

Co do Kerbali, już w prelease czcionka UI mi nie odpowiadało, zmieniłem rozmiar i dalej nie tak - no, ale idzie się przyzwyczaić. Wzrost wydajności u mnie jest jednak odczuwalny i z tego się cieszę.
Do reszty się za bardzo nie wypowiem, bo wielkich zmian nie zauważam i szczerze mówiąc liczyłem na trochę więcej. Jeszcze mi się nic nie wywaliło a miałem dość spory projekt.
« Ostatnia zmiana: Sob, 23 Kwi 2016, 16:37:02 wysłana przez czarobest »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #348 dnia: Sob, 23 Kwi 2016, 11:22:16 »

Sob, 23 Kwi 2016, 11:26:45
Odpowiedź #349

Offline Hendryk

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Zauważyłem znaczącą poprawę wydajności w wersji 1.1 względem wersji poprzednich. Przykładowo - na wersji 1.0.5 bez modów i trybu OpenGL crashe zdarzały się dosyć często a temperatura procesora niejednokrotnie przekraczała 60 stopni. Na wersji 1.1 z zainstalowanymi kilkoma modyfikacjami i bez trybu OpenGL nie miałem ani jednego crasha mimo grania na 4 GB RAMu, 32-bitowym Windowsie XP i procesorze z ziemniaka od AMD.

Sob, 23 Kwi 2016, 13:55:44
Odpowiedź #350

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Pokaże mi ktoś gdzie jest ta brzydka czcionka, bo jakoś jej nie zauważyłem?

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #350 dnia: Sob, 23 Kwi 2016, 13:55:44 »

Sob, 23 Kwi 2016, 14:07:34
Odpowiedź #351

Offline czarobest

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Źle się wyraziłem, chodziło mi o całe UI, coś mi w nim nie pasuje. Gram mniej więcej od 0.18 i nigdy na to uwagi nie zwracałem, a teraz po prostu coś mi nie pasuje, na początku myślałem że mam złą rozdzielczość, ale była dobra. Nie mówię, że jest coś nie tak, mówię że coś jest inaczej, ale to kwestia przyzwyczajenia.
« Ostatnia zmiana: Sob, 23 Kwi 2016, 16:49:54 wysłana przez czarobest »

Sob, 23 Kwi 2016, 15:39:38
Odpowiedź #352

Offline Hendryk

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Zwiększyli całe UI. Można je zmniejszyć w opcjach albo przy pomocy moda Makeitsmall.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #352 dnia: Sob, 23 Kwi 2016, 15:39:38 »

Sob, 23 Kwi 2016, 19:13:22
Odpowiedź #353

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@JackRyanPL
Zmień nazwę wątku na "[Wersja aktualna]" ;)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Nie, 24 Kwi 2016, 09:07:20
Odpowiedź #354

Offline Haker53535

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Może nie jest to powiązane bezpośrednio z tematem, ale zostałem dziś mile zaskoczony co do niektórych modów na update 1.1.
Są nimi Procedural wings i Infernal Robotics. Zobaczcie sami:


Infernal Robotics dodało znaczniki informujące o tym jaką swobodę ruchu będzie miało serwo, a Procedural Wings całe menu wypełnione suwakami.
Edytować można wszystko zaczynając od rozmiaru skrzydła kończąc na kształcie krawędzi (również kolory). Skrzydła mogą też przechowywać paliwa.
Obydwa mody są w wersji eksperymentalnej.
Haker Technologies - Tworzymy lepszą przyszłośc

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #354 dnia: Nie, 24 Kwi 2016, 09:07:20 »

Nie, 24 Kwi 2016, 09:25:13
Odpowiedź #355

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Jakby nowa wersja była samochodem byłaby Lotusem - szybka, ale "Lawina Ogromnych Trosk Upierdliwych Strasznie". Próba dokowania na orbicie Muna - orbity zgrane, odległość przecięcia 800m, zbliżam się, redukuję prędkość zbliżania, ale nigdzie nie widać drugiego statku. Odlegość w końcu spada do 300 metrów, prędkość zbliżania wyzerowana, wciąż nic nie widać. Quicksave, quickload, nadal nic. Dopiero po wyjściu do głównego menu i wczytaniu stanu gry zaczytało wszystko.
Coś też jest niehalo z nózkami - stacja księżycowa która stoi sobie od lat spokojnie, na 1.1 zaczyna tańczyć i podskakiwać coraz mocniej, co się robi problematyczne, bo zaakceptowałem kontrakt na jej rozbudowę. Jak tu zadokować do czegoś co ma atak padaczki? :/

Nie, 24 Kwi 2016, 11:57:20
Odpowiedź #356

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Haker
Umm, te suwaki byly w B9 Procedural Wings od zawsze  ???
Za to strzaleczki dla mechanizmow to genialna sprawa!
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #356 dnia: Nie, 24 Kwi 2016, 11:57:20 »

Nie, 24 Kwi 2016, 14:25:44
Odpowiedź #357

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
@beryl

Baza z padaczką to jeszcze nic.  :)

U mnie w wersji 0.90 baza księżycowa stawała na jednym kole po przycumowaniu modułu dodatkowego modułu i nic nie dawało się z tym zrobić.

Jeszcze lepsze rzeczy działy się podczas projektu wydobywania surowców z asteroid. Holownik po przycumowaniu do asteroidy dostawał nagłego kopa i rozpędzał się do prędkości 8 razy większej od prędkości światła. Przy okazji rozsypując się na kawałki.

Nie, 24 Kwi 2016, 15:27:11
Odpowiedź #358

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 12
    • Zobacz profil
Witam.

Ja dzis natrafilem na takie bugi.

Część rakiety pod osłoną po najechaniu na nią myszka po prostu znika - patrz zdjęcie niżej



a powinno być tak




Dodatkowo w sytuacji zostawienia "górnika" na Munie, przełączeniu się na inny obiekt i powrocie do pojazdu, "górnik" wesoło podskakuje (chyba rozradowany tym, że o nim nie zapomniałem), w wyniku czego ochoczo się przewraca, chyba po to by go posmyrać po brzuchu. Dodam tylko, że pojazd był stabilny we wcześniejszej wersji.

Kolejny bug już wspomniany wyżej, rendezvous na orbicie Kerbinu, miałem to samo ale na orbicie około słonecznej, cel pojawił mi się dopiero w odległości 300m, wcześniej żadnego znacznika, nic.

Dodatkowo skopali możliwość przestawiania, a raczej oddzielania części w stage'ach w VABie. Jak wiadomo takie same części się grupują, w zależności ile ich użyliśmy w danym stage'u. Spróbujcie je oddzielić.

--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #358 dnia: Nie, 24 Kwi 2016, 15:27:11 »

Nie, 24 Kwi 2016, 15:52:14
Odpowiedź #359

Offline Skyline

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 28
  • YT-Ber Cinematiców KSP
    • Zobacz profil
A ja jeszcze nie miałem okazji zapoznać się z jakimś bugiem.

Być może dlatego iż gram od tej wersji od początku, dlatego też pochodne Krakena mnie omijają.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 4314
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 53792
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 13443
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 653
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1808
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77