• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229289 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Czw, 10 Mar 2016, 02:30:46
Odpowiedź #270

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
No, no, całkiem ciekawie to wygląda. Czyżby w końcu aktywne IVA? To by faktycznie był przyjemny dodatek. Szkoda, że fotki takie mało szczegółowe. Czyli jak, wersja testowa już wyszła i jest do pobrania?

Czw, 10 Mar 2016, 08:41:26
Odpowiedź #271

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Kerbal Academy to oficjalny, edukacyjny wydział Squadu. Nie dostałbys 3 rozmazanych screenów ze streama w przypadku otwartych testów  :D
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #271 dnia: Czw, 10 Mar 2016, 08:41:26 »

Śro, 23 Mar 2016, 11:23:34
Odpowiedź #272

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
NOWY DEWNOŁT

- Siada im serwer od nowych buildów dla Linuxa i OSX, HarvesteR i Ted próbują go naprawić.

- W między czasie Ted i DrTurkey odpowiadają za podział pracy by każdy miał coś do roboty, i usuwanie bugów trwało jak najmniej.
- Romfarer naprawiał bugi ze stage groups.

- Tainwha naprawił bug z niedziałającymi filtrami, które nie widziały części z modów

- Nathankell i Tainwha naprawili shadery które z jakiegoś powodu nie chciały działać pod OpenGL i Linuxem. (widoczne szczególnie z EVE + OpenGL gdzie pod chumrami ziemia była cała czarna z migotającymi "dziurami w tym cieniu" )

- Nathankell i Mu naprawili PQS (cokolwiek to jest) i od teraz pod wodą mamy nową "mgłę tła". (podczas gdy do tej pory była jakby ściana do której było widać ładnie, a za nią już nic)

- Podobna modyfikacja została wprowadzona do shaderów atmosfery " to make it look rather better"

- Claw naprawiał nowe i stare bugi między innymi te z niewłaściwym podświetlaniem części i cieniowaniem w edytorze. Nawprawił bug w którym część po obróceniu gizmem i jej odczepieniu oraz skopiowaniu traciła oryginalne ustawienia gizma. Naprawił również bug, który powodował że quickloadowane statki czasem pojawiały się w losowym położeniu.

- Koła nadal są na liście zmian, naprawili jedynie jakiś bug związany z PhysX.

- sal_vager i Squelch naprawili bug w którym gdy skupiliśmy się na statku z Command Seat w widoku mapy, planety znikały.

- Skupili się na wersji 64-bit, i podniecają się że nie mogą się już doczekać by zobaczyć jak wiele modów uda się innym upchnąć.

- KasperVid i Ted przygotowują dokumentację do premiery

- Badie leży chora (grypa)

Link : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tekst :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.



Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Śro, 23 Mar 2016, 14:37:31
Odpowiedź #273

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Czyli nadal daleko :/

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #273 dnia: Śro, 23 Mar 2016, 14:37:31 »

Śro, 23 Mar 2016, 14:46:10
Odpowiedź #274

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
"- Skupili się na wersji 64-bit, i podniecają się że nie mogą się już doczekać by zobaczyć jak wiele modów uda się innym upchnąć."

O właśnie!
Liczę na to że nie będzie to tylko "podniecanie się"

Śro, 23 Mar 2016, 16:05:40
Odpowiedź #275

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
W zapowiedziach słyszałem że nowa wersja ma być 64 bitowa, ma obsługiwać multi-threading, oraz najnowszy PhysX ze wsparciem procesorów CUDA. (z GPU) Także jeśli wywiążą się z zapowiedzi będzie to wyglądać mniej więcej tak :

Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #275 dnia: Śro, 23 Mar 2016, 16:05:40 »

Pią, 25 Mar 2016, 01:07:49
Odpowiedź #276

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Na Twitchu pokazano nieco rozgrywki z 1.1. Z testów przeprowadzanych na laptopie o nieznanej mi specyfikacji gra pociągnęła ponad 300 części w  bardzo eleganckich 25~ FPSach. Jest to obiecujący wynik, ale ze względu na brak danych niemiarodajny.

Rakieta z 630 części dwa razy wysypała grę i raz start rakiety zamroził grę na kilkadziesiąt sekund.
A potem? Potem rakieta leciała w 25 FPSach, ze spowolnieniem czasu wahającym się na oko od 1.5x kompresji czasu do kilkukrotnie wyższej.

Lubię to.

Spory lag przy odrzucaniu kolejnych zbiorników na wczesnych etapach lotu.

Specyfikacja laptopa:
Procek:
i7 3700~ (?)
GTX960M

Porządna maszyna, ale mimo wszystko żaden kosmiczny sprzęt rodem z NASA, co wygląda na porządny i realistyczny skok.
« Ostatnia zmiana: Pią, 25 Mar 2016, 01:18:22 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 25 Mar 2016, 09:54:13
Odpowiedź #277

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Laptop i PC to dwa różne światy, mam porównanie bo w moim PC mam I5 3.6GHz a mama ma w lapku I5 3.4GHz.
U mnie pc ciągnie spokojnie 300 części + mody graficzne i jakieś 5 zakładek w google chrome.
Lapek ciągnie jakieś 80 i już zaczyna się ścinać i zwalniać, mimo że procesor jest nowszej generacji a gra chodzi bez dodatków graficznych.
Z jakiegoś powodu w końcu mój pc ciągnie prawie 600W podczas gdy laptop z monitorem około 50 :P   

To zamrażanie gry to ponoć jakiś dziwny "ficzer" który przerzuca obliczenia odrzucanego członu na inny rdzeń. Tak przynajmniej słyszałem od moderów, czy tak jest nie wiem. Pomysł fajny, pod warunkiem że to usprawnią i nie będzie pauzy.
« Ostatnia zmiana: Pią, 25 Mar 2016, 09:59:40 wysłana przez angorek »
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #277 dnia: Pią, 25 Mar 2016, 09:54:13 »

Pią, 25 Mar 2016, 10:50:03
Odpowiedź #278

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Podaj tez inne komponenty maminego laptopa,bo procesor to nie wszystko.
Dla mnie cokolwiek na korzyść stacjonarki jest ekstra oczywiście x3
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 25 Mar 2016, 14:41:27
Odpowiedź #279

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Parametry z grubsza te same.
Na PC w momencie testu miałem 8GB RAM (i otwarte google chrome), laptop ma 6 (i sama gra).
Karta grafiki w PC to GTX660Ti, a w laptopie chyba GTX560M, ale na laptopie nie było żadnych modów wizualnych. 
PC nawet się nie zagrzał, a wiatraki w laptopie mieliły na pełnych obrotach.
W programie CAD Autodesk Inventor 2016, w zasadzie różnicy wydajności nie było. Duże modele jednak na PC chodzą lepiej.
Symulacja CFD 2D (Ansys) opływu kulki powietrzem na PC obliczała się 1.5 minuty, na laptopie 9.
Render półminutowej animacji 24fps 720p zajął na PC 3.5 minuty, na laptopie 11.
System Windows 7 x64.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #279 dnia: Pią, 25 Mar 2016, 14:41:27 »

Pią, 25 Mar 2016, 23:02:51
Odpowiedź #280

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Dalibyście link do tego streama na Twitchu?

Pią, 25 Mar 2016, 23:06:57
Odpowiedź #281

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #281 dnia: Pią, 25 Mar 2016, 23:06:57 »

Sob, 26 Mar 2016, 01:09:46
Odpowiedź #282

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Na Twitchu pokazano nieco rozgrywki z 1.1. Z testów przeprowadzanych na laptopie o nieznanej mi specyfikacji gra pociągnęła ponad 300 części w  bardzo eleganckich 25~ FPSach. Jest to obiecujący wynik, ale ze względu na brak danych niemiarodajny.
Jak dla mnie najbardziej niemarodajny z powodu dodatkowego obciążenia procesora przetwarzeniem streamu. Laptopowe i7 to raczej rzadko kiedy choćby w połowie tak wydajny sprzet jak desktopowy odpowiednik. ;)

Sob, 26 Mar 2016, 09:46:37
Odpowiedź #283

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Laptopowe i7 w "pełnej" wersji typu HQ czy HK będzie miało połowę wydajności desktopowej wersji. Ale niskonapięciowe U których pełno ostatnio w lapkach będzie miało wydajność dużo dużo mniejszą, więc moim zdaniem nie ma się co póki co oglądać na wydajność na lapkach, zwłaszcza, że tak jak Moskit pisze streamowanie też obciąża sprzęt.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #283 dnia: Sob, 26 Mar 2016, 09:46:37 »

Sob, 26 Mar 2016, 11:08:36
Odpowiedź #284

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Tyle że to wszystko działa na korzyść gry, a ja mimo wszystko wolę patrzeć na pesymistyczny wynik. Jeśli rakieta działa płynnie pod takim obciazeniem to chyba tylko dobrze świadczy? Stream nie był badaniem wydajnosci, tylko rzutem oka na nową wersję.

Laptop prowadzacego był gamingowa wersją, nie biurową. Wątpię by oszczędności energii były jego cechami. ;)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50744
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22795
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133624
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10143
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13552
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77