Ankieta

Na ile w dziesięciostopniowej skali oceniasz nową wersje i zmiany jakie wprowadza?

1
3 (4.6%)
2
1 (1.5%)
3
1 (1.5%)
4
3 (4.6%)
5
6 (9.2%)
6
8 (12.3%)
7
13 (20%)
8
12 (18.5%)
9
7 (10.8%)
10
11 (16.9%)

Głosów w sumie: 65

Autor Wątek: KSP 0.20.x  (Przeczytany 21132 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 27 Maj 2013, 21:46:06
Odpowiedź #75

Offline thejas8445

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Drangir ma rację, ale nawet gdyby zostały wprowadzone te wymogi żywności nie mógłbyś korzystać z warpa bo musiałbyś się co chwile zatrzymywać i dać jeść bo by ci kerbale poumierały...

Pon, 27 Maj 2013, 23:17:58
Odpowiedź #76

Offline zamb

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Osobiście nie mam na myśli "karmienia" kerbali, tylko jakiś prosty system, w którym mamy jako part magazyn żywności i wody, dany magazyn, starczałby dla np. jednego kerbala na 6 miesięcy.
Każdy ComandPod miałby już z góry trochę jedzenia i wody (podobnie jak elektryczności) ale stosunkowo mało. Do dalszych wypraw trzeba by uwzględnić te magazyny.

Dla baz, żeby uniknąć problemu z niedożywieniem żyjących tam Kerbali wystarczyłby jeden dodatkowy moduł szklarnia. (też mogący wyżywić np 3 kerbali)

Potem to już kwestia wyważenia gry, jakie parametry powinien mieć dany moduł itd, żeby nadal to było nadal grywalne.

Absurdalność obecnej sytuacji polega na tym że lecimy na Jool'a załogowo comand podem na jedną osobę i Kerbal przez 3 lata siedzi w fotelu nie wiadomo jak w ogóle przeżywając...

Wydaje mi się że proponowane przeze mnie rozwiązanie jest proste (nie generuje miliona nowych części) a to plus jeszcze temperatura przy wchodzeniu w atmosferę (efekt termiczny) sprawi że gra niesamowicie zyska realizmu.

W tym momencie loty międzyplanetarne są stosunkowo proste. Nie za wielki jest przeskok między doleceniem na Mun a na Dune. Rzeczywistość pokazuje, że różnica powinna być ogromna...


Genialna gra, genialni ludzie, warto wpłacić!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #76 dnia: Pon, 27 Maj 2013, 23:17:58 »

Pon, 27 Maj 2013, 23:37:11
Odpowiedź #77

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Dzisiaj w końcu ogarnąłem problemy z netem i zalogowałem się do Steama, by pobrać KSP... Niestety tragedia u mnie - zacina już w menu, w hangarze i VAB nie ładuje mi części, KSP jest po prostu niegrywalne :/
Cotygodniowa dawka Kerbali: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wto, 28 Maj 2013, 17:18:40
Odpowiedź #78

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Dużo osób skarży się na stabilność KSP, z tego względu przypuszczam, że nie będzie trzeba długo czekać na FIX-Patch'a. Głowa do góry, kerbosadyści :)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #78 dnia: Wto, 28 Maj 2013, 17:18:40 »

Wto, 28 Maj 2013, 17:58:15
Odpowiedź #79

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
A ja z wielkim smutkiem muszę odwołać wszystkie swoje dotychczasowe zachwyty nad optymalizacją i lepszym działaniem. Mimo, iż na początku wszystko działało doskonale, z czasem zaczęło się dziać coraz gorzej - gra się co chwilę crashuje, coraz częściej zdarzają się dramatyczne spadki płynności... Nie wiem, co jest tego przyczyną, wydaje się, że... postęp w grze. Im więcej elementów dodatkowych, tym więcej problemów. Nie widzę innego rozwiązania, bo ani nie instalowałem dodatkowych modów, ani nie zmieniałem ustawień.

Wto, 28 Maj 2013, 23:47:20
Odpowiedź #80

Offline antwito

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Dzisiaj chciałem wejść w flagę (z mapy orbity) i zobaczyć co tam się dzieje. Od razu wyskoczył dzienniczek i napis mniej więcej, że flaga się rozbiła. Zero wybuchu, nic nie zrobiłem, ot tak samo.

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #80 dnia: Wto, 28 Maj 2013, 23:47:20 »

Czw, 30 Maj 2013, 18:33:07
Odpowiedź #81

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
Gra właśnie powiadomiła mnie, że jest już 20.1 !! Ciekawe co diabły ze Squadu tam dodały :)

Edit: Tak jak myślałem, fixy:

Bug Fixes and Tweaks

    Tweaked the logic for part-to-part collisions. Things should be much less likely to explode on contact.
    Reverted the Mun's height values, so landmarks and bases shouldn't spawn below ground anymore (mind 20.0 saves though).
    Tweaked part components on EVA so they start up with the right values.
    Tweaked the suspension on the new Medium Rover Wheels, to fix jittering.
    Fixed the too-low resolution on planetary diffuse and normal maps.
    Fixed the screen resolution not being properly applied on game start.
    Fixed some situations where the 'Control From Here' selection would be lost on resuming a game save.
    Fixed a serious issue with the Cupola Pod that could cause spontaneous unplanned vessel disassembly.
    Fixed an issue that caused internal spaces to spawn in duplicate sometimes. It was harmless but wasted resources.
    Fixed the scale of Gilly in the Tracking Station scene.
    Fixed a few issues with flags behaving weirdly after they were toppled down.
    Fixed the camera jitter when walking around on EVA.
« Ostatnia zmiana: Czw, 30 Maj 2013, 18:36:39 wysłana przez Wawrzyn »
Przez trudy do gwiazd

Czw, 30 Maj 2013, 19:53:36
Odpowiedź #82

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Niestety, brakuje fixów związanych z optymalizacją.

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #82 dnia: Czw, 30 Maj 2013, 19:53:36 »

Pią, 31 Maj 2013, 00:16:19
Odpowiedź #83

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
@UP: Devsi twierdzą, że 9 na 10 przypadków z problemami, jeżeli chodzi o optymalizację to niekompatybilne modyfikacje. U mnie się to sprawdziło.

Wyszła wersja .20.2:
  • Fixed the mouse wheel input issue on Linux. (should work like it did on 0.19)
  • Fixed the excessive memory usage loading png and jpeg textures.
« Ostatnia zmiana: Pią, 31 Maj 2013, 00:19:59 wysłana przez Reeposter »
Cotygodniowa dawka Kerbali: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pią, 31 Maj 2013, 11:05:56
Odpowiedź #84

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Tyle poprawek, że aż gra urosła o 40mega i trzeba zasysać całość od nowa :/

I super, projekty które do tej pory z bólem, ale chodziły, teraz już na launchpadzie wywalają grę do pulpitu :/
« Ostatnia zmiana: Pią, 31 Maj 2013, 13:02:32 wysłana przez beryl »

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #84 dnia: Pią, 31 Maj 2013, 11:05:56 »

Sob, 01 Cze 2013, 10:44:15
Odpowiedź #85

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@UP: Devsi twierdzą, że 9 na 10 przypadków z problemami, jeżeli chodzi o optymalizację to niekompatybilne modyfikacje. U mnie się to sprawdziło.
No to jestem 10 przypadkiem, bo mam zainstalowanego tylko najnowszego MechJeba, który podobno jest w pełni kompatybilny.

Sob, 01 Cze 2013, 14:47:00
Odpowiedź #86

Offline Polaczekja

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 59
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Pamiętaj że mody takie jak MechJeb czy Lazor Systems wymagające wielu obliczeń spowalniają grę i to bardzo, tu nie  chodzi o ich kompatybilność tylko duże wymagania :)

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #86 dnia: Sob, 01 Cze 2013, 14:47:00 »

Sob, 01 Cze 2013, 17:13:29
Odpowiedź #87

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
To dlaczego w poprzedniej wersji ani razu gra mi się nie crashowała i nie zawiesiła? ;)

Sob, 01 Cze 2013, 18:58:58
Odpowiedź #88

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 342
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 No niestety, nad 0.20 pieją z zachwytu tylko ci, którzy prawie nie latają. Chyba nie ma na forum kogoś, kto postawił ileś tam baz, pozawoził ileś tam dziesiątek ton i się pozytywnie o tej "aktualizacji" wypowiada.

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #88 dnia: Sob, 01 Cze 2013, 18:58:58 »

Sob, 01 Cze 2013, 21:15:11
Odpowiedź #89

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Ja nie mam najmniejszych problemów z tą aktualizacją,