• KSP 0.25 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.25  (Przeczytany 97709 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 18 Lip 2014, 13:17:34

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Temat założony, abyśmy mogli pogdybać nt. tego co dostaniemy w przyszłości. Liczę na surowce, czekamy już prawie 1,5 roku na nie, a teraz po wyjściu Kariery, nie mogą nie dodać tego do gry.
« Ostatnia zmiana: Śro, 17 Gru 2014, 02:37:05 wysłana przez Raynus »

Pią, 18 Lip 2014, 13:28:04
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Do gdybania jest osobny temat. Poczekajże chociaż na pierwsze krople informacji od Squad i graj w .24  :-X
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #1 dnia: Pią, 18 Lip 2014, 13:28:04 »

Pią, 18 Lip 2014, 15:27:01
Odpowiedź #2

Offline jaro738

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
pierwsza kropla już była. w faq do 0.24,  było mniej więcej coś takiego: w 0.24 szkolenie astronautów będzie darmowe - mamy zamiar zająć się tym w 0.25

Sob, 19 Lip 2014, 13:35:13
Odpowiedź #3

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Uwaga od Moderatora Globalnego Podpinam wątek.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 19 Lip 2014, 13:35:13 »

Nie, 20 Lip 2014, 09:48:28
Odpowiedź #4

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Nowe części konstrukcyjne. Ile można czekać na nowe płyty, belki, skrzydła?
Nie mówcie, że nie przydałyby się np. płyty trójkątne, okrągłe, prostokątne. Belki wielokątne w różnych rozmiarach, ramy montażowe i wiele, wiele innych.
Nowe kokpity, albo chociaż wykończenie istniejących. Kabina w MK2. Dwuosobowa wersja MK1 i MK2, więcej adapterów pomiędzy różnymi seriami części.
I mnóstwo innych części, których nie ma.

Nie mówiąc już o elementach proceduralnych.

Nie, 20 Lip 2014, 11:17:17
Odpowiedź #5

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Odkryj mody, polecam.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #5 dnia: Nie, 20 Lip 2014, 11:17:17 »

Nie, 20 Lip 2014, 11:49:16
Odpowiedź #6

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Ja liczę na surowce. Premiera 0.25 zbiegnie się pewnie z Kerbalkonem. Mamy już naukę, karierę, fundusze, z większych funkcji brakuje tylko surowców.

Pon, 21 Lip 2014, 16:44:38
Odpowiedź #7

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
Odkryj mody, polecam.

Mody mam. Ale czemu podstawowa wersja jest taka uboga?
Mody mają uatrakcyjniać grę, a nie wypełniać braki. Taki lekki niedosyt.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #7 dnia: Pon, 21 Lip 2014, 16:44:38 »

Wto, 22 Lip 2014, 21:37:52
Odpowiedź #8

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ja liczę na poprawki wersji x64, która na razie chodzi tragicznie.

Wto, 22 Lip 2014, 21:48:38
Odpowiedź #9

Offline Sasquatch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ja liczę na kilka dodatków:

1. Podtrzymywanie życia
2. Nowe części badawcze
3. Poprawa ekonomii
4. Nowy typ ciał niebieskich - komety
5. Podstawy surowców?
CPU: i5 4670K @4.6 | MOBO: Asus Fatal1ty H87 | GPU: Radeon HD7950 3072MB 384bit OC | RAM: Corsair 8182MB 1333MHz XMS3 CL9 | PSU: OCZ 550W ZS-Series SLI | OS: Windows 7 Pro x64

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #9 dnia: Wto, 22 Lip 2014, 21:48:38 »

Wto, 22 Lip 2014, 22:02:24
Odpowiedź #10

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Sasquatch, mowa jest o wersji 0.25 a nie 0.83 która wyjdzie koło 2025:) Założyłem się z JackRyanem, że w następnej wersji nie będzie surowców, a systemy podtrzymywania życia? Komety? Zapomnij kiedykolwiek!

Poza tym wątek do pisania czego spodziewalibyśmy się w wersji ostatecznej jest już na forum.

Śro, 23 Lip 2014, 14:05:24
Odpowiedź #11

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Kolejny tydzień daje nam ubogie Devnote. Postanowiłem tłumaczyć to tutaj, w formie skróconej a nie rozwlekle na bloga. Czemu? Raz, że akceptacja na bloga trochę trwa, dwa, mogę przetłumaczyć to szybciej, co sprawia, że dostajecie newsy wcześniej. Skoro kwestie organizacyjne mamy za sobą, dowiedzmy się co nowego słychać u developerów. Dzisiaj bez punktów.

Devsi są zmęczeni, ale zadowoleni z efektów swojej pracy. Każdy jest dumny z jego wkładu do 0.24 oraz z nas, społeczności, która tłumnie wsiadła do Hype Train, i nie mogą się doczekać, aż zobaczą gdzie pociąg dojedzie w 0.25. Dla niewtajemniczonych, chodzi o to co działo się na reddicie, przed wypuszczeniem update'a, kiedy to każdy post dotyczył 0.24. Z rzeczy przyszłych, pracują teraz nad linią zbiorników Mk, chodzi o lotnicze, oraz prowadzą rozmowy nt. tego co ujrzymy w przyszłości. Jeśli ktoś chce podzielić się swoją historią związaną z graniem w KSP z dziećmi lub rodziciem, niech pisze na adres press@kerbalspaceprogram.com Temat maila - Generational Play in KSP.

Oryginalne devnote
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #11 dnia: Śro, 23 Lip 2014, 14:05:24 »

Śro, 23 Lip 2014, 16:20:52
Odpowiedź #12

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Całe szczęście, że w końcu się zabiorą za zbiorniki mk. Brakuje zbiorników mk 2 i 3 z utleniaczem, baterii, łączenia z dużymi zbiornikami. Budowa SSTO bez modów na pewno będzie przyjemniejsza.

Nie musisz tłumaczyć wszystkich newsów, ale dzięki za skróty ;)

Śro, 23 Lip 2014, 18:34:10
Odpowiedź #13

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Takie o to zdjęcie udostępnił profil KSP na facebooku. Wygląda na to, że Squad szykuje nowy kokpit.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #13 dnia: Śro, 23 Lip 2014, 18:34:10 »

Śro, 23 Lip 2014, 20:06:33
Odpowiedź #14

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Wiem, nie muszę, ale postawiłem sobie za cel tłumaczenie każdego Devnote oraz ważniejszego newsa do końca wakacji. Co będzie we wrześniu, nie wiem. Jak będę miał czas, to newsy będą, późno, może nawet kilka dni po Devnote, ale postaram się aby było. Funkcja redaktora zobowiązuje.