• KSP 0.90 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.90  (Przeczytany 80070 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 16 Gru 2014, 16:15:25
Odpowiedź #150

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Drangir: Wielkie dzięki :) Uratowałeś moje zszargane nerwy. Nie wiedziałem o tej opcji.

Wto, 16 Gru 2014, 16:15:45
Odpowiedź #151

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Za GIZMO 0.90 ma u mnie 8/10. W końcu nie muszę nic ciężkiego kłaść na shifta by dostosować kąt części. Co dla mnie jako osoby niepełnosprawnej było denerwujące.


Uwaga od Moderatora Globalnego Na forum nie używamy wulgaryzmów // Raynus
« Ostatnia zmiana: Wto, 16 Gru 2014, 16:32:21 wysłana przez Raynus »

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #151 dnia: Wto, 16 Gru 2014, 16:15:45 »

Wto, 16 Gru 2014, 16:50:17
Odpowiedź #152

Offline SPS 22

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
No to teraz jako pierwszy zadam pytanie, kiedy następny update?

A tak na poważnie to nowe części Mk3 cud, miód, maliny.Wreszcie można jak cywilizowany człowiek budować promy, samoloty i co tam jeszcze do łba strzeli.Minus to jak wspomniał pan Kadaf skrzydła, które są ciut za małe.Zwyczjnie przydałyby się ich większe odpowiedniki dla większych części, a nie składać kilka warstw do kupy.Kariery nie próbowałem, ale obadam temat.GIZMO i te nowe uporządkowanie części jakieś dziwne podkategorie, nie mam pojęcia kto to wymyślił, ale zupełnie niepotrzebne według mnie.Mogli to już zostawić po staremu.Aktualizacja taka sobie 7/10, ale nie ma co narzekać.

Wto, 16 Gru 2014, 16:57:40
Odpowiedź #153

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kadaf po prostu roztrzęsiony po incydencie z Jenny. Niby tu zgrabnie, tam ładnie, ale ta broda może przeszkadzać. I pamiętajmy że to randka w ciemno była!

Po takiej traumie też nie lubiłbym 0.90.



Cytuj
Ja z kolei jestem tak wyposzczony, że grałbym na starym kompie na 0.18. Co nie zmienia faktu, że dzynksy są dobrem porównywalnym z herbatą do kolacji.

@up
Ja wciąż uważam że użyteczność inżynierów jest bliska 2%
Gizma zwłaszcza nie raz to już pisałem, przydadzą się przy budowie samolotów... koniec ze zwariowanymi skrzydłami na granicy między dwoma dla przykładu zbiornikami.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

-Stare kółka są za małe i nie stabilne dla samolotów mk3

Dam znać czy kółka od BahmutoD banglą.

Edit:
NIE DZIAŁA

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Brak standardu posiadania IVA w pojazdach stock symbolicznie pokazuje jedną z najgorszych cech Squad - działanie na pół gwizdka. Czy to wynika z kiepskiego planowania, braku środków czy ukradzionego sombrero - nie obchodzi mnie to.
1. Skoro nie byli w stanie tego dokonać, może trzeba było zostać przy portretach kerbali bez IVA? W stocku i tak maminimalne znaczenie (mimo zże to super zabawka)
2. Gdyby co wersję dodawano brakujący kokpit, byłyby już wszystkie poza dwoma częściami MK3

Phelipe się ochajtał. Są dwa wyjścia:
1. Będzie się lenił, bo Conchita/Esmeralda/Tortilla Sanchez Estebes San Diego Testosteroneros będzie mu robić ostrzejsze tacosy, tortille, że będzie potrzebował dłuższej siesty - na odpoczynek i wyziewy dolne
2. Będzie pracował po godzinach, wiadomo dlaczego.

Zawsze od biedy mogli dać IVA od MK1-2.

Jeśli chodzi o mody... IR działa ok... ale bez tweakscale w tym momencie jest wielki ekskrement. :)

Btw. Teraz widzę jak zrobić multiquoting bez ctrl-c i ctrl-v... YAFUD :/
« Ostatnia zmiana: Wto, 16 Gru 2014, 17:55:03 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #153 dnia: Wto, 16 Gru 2014, 16:57:40 »

Wto, 16 Gru 2014, 21:08:32
Odpowiedź #154

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Cytat: SPS
nie mam pojęcia kto to wymyślił, ale zupełnie niepotrzebne według mnie.Mogli to już zostawić po staremu.
Przecież zostawili po staremu. Jeśli tylko nie będziesz ruszał strzałeczki na górze po lewej, nie zauważysz najmniejszej ròżnicy.

Cytat: baalnamib
Tortilla Sanchez Estebes San Diego Testosteroneros
Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz y Picasso?

Cytat: JackRyanPL
Przepraszam.
Wybaczamy.

Wto, 16 Gru 2014, 21:20:39
Odpowiedź #155

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Cytat: baalnamib
Tortilla Sanchez Estebes San Diego Testosteroneros
Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz y Picasso?
Bodajże należy do rodziny Johann'a Gambolputty de von Ausfern Schplenden Schlitter Crass Cren Bon Fried Digger Dingle Dangle Dongle Dungle Burstein von Knacker Thrasher Apple Banger Horowitz Ticolensic Grander Knotty Spelltinkle Grandlich Grumblemeyer Spelter Wasser Kurstlich Himble Eisenbahnwagen Gutenabend Bitte einen Nürnburger Bratwürstel Gespurten mit Weimache Luber Hundsfut Gumeraber Schönendanker Kalbsfleisch Mittleraucher von Hautkopft z Ulm.


Btw. Pisało gdzieś, że w VAB można załadować crafty z SPH i na odwrót, bez zabawy z plikami?
Wreszcie można budować samolocik i bez durnego kombinowania nasadzać na szparagi.
« Ostatnia zmiana: Wto, 16 Gru 2014, 21:24:33 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #155 dnia: Wto, 16 Gru 2014, 21:20:39 »

Śro, 17 Gru 2014, 11:22:06
Odpowiedź #156

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Czy mi się zdaje czy 0.90 poprawiła aerodynamikę czy coś? Bo moje samoloty latają :o

Śro, 17 Gru 2014, 17:56:42
Odpowiedź #157

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
A ja nadal nie mam szczęścia. Jeszcze nigdy nie zadziałała mi żadna konstrukcja z SPH.

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #157 dnia: Śro, 17 Gru 2014, 17:56:42 »

Śro, 17 Gru 2014, 19:49:59
Odpowiedź #158

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Zaobserwowałem pewną rzecz, otóż w starszej wersji gdy wprawiliśmy nasz statek kosmiczny (oczywiście w próżni) w ruch obrotowy i powyłączaliśmy wszystkie systemy kontynuował obracanie się lecz po pewnym czasie zwalniał, tak jakby coś powodowało opór. W 0.90 nic już nie ,,blokowało" pojazdu i kręcił się w nieskończoność  :)

Śro, 17 Gru 2014, 20:28:24
Odpowiedź #159

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
U mnie nigdy się nie zatrzymywały po czasie. Dziwne. Mam jeszcze 0.24 na dysku i mogę sprawdzić. Niestety, z pilotami jest związany poważny bug, który cofa nas do czasu 0.18, a mianowicie zaawansowani piloci mają tendencję do wypalania RCSu i zużywania prądu bez potrzeby. Błąd został już zgłoszony na oficjalnej stronie do bug-trackingu Squadu, więc niedługo powinien przestać on występować.

[Post scalony: Śro, 17 Gru 2014, 20:53:14]
Proceduralne skrzydła nie działajo, nagorszy update od czasu asteroid
« Ostatnia zmiana: Śro, 17 Gru 2014, 20:53:14 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #159 dnia: Śro, 17 Gru 2014, 20:28:24 »

Śro, 17 Gru 2014, 23:38:06
Odpowiedź #160

Offline SPS 22

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
Ja też nigdy tego nie zauważyłem.Dopóki nie włączyłem warpa lub SAS to statek wirował cały czas.

A teraz to co chciałem powiedzieć.Spory plus dla twórców za utrudnienie kariery.Odpaliłem nowy save na poziomie hard i zrobiłem dwa loty.Pierwszy pionowo w górę na wysokość 290 km, zgarniając po drodze wszystkie raporty załogi itp.Ogółem zebrałem 41 nauki.Potem poleciałem na orbitę zbierając w czasie lotu eksperymenty MGoo.Po tych dwóch misjach zaczęły sie schody, bo aby dolecieć do Muna już potrzeba cięższej rakiety jak 18 ton.Te ograniczenia dość skutecznie zmuszają człowieka do wykonywania kontraktów, a brak pieniędzy mocno dokucza, bo ulepszenia budynków są cholernie drogie.Tak, wiec przechodzenie kariery zajmie teraz trochę więcej jak dzień grania.Podobają mi się też te nowo dodane kontrakty.A teraz minusy.1 drzewko technologi jak było, tak jest beznadziejne.2 nie wiem czy ktoś jeszcze, ale ja zauważyłem spadki fps przy starcie rakiety, nie jakieś tragiczne, ale wyraźnie widoczne.Poza tym nie dostrzegłem jakiś mocnych bugów i ogólnie gra chodzi dobrze.

Czw, 18 Gru 2014, 10:29:08
Odpowiedź #161

Offline Markus

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Cześć.
W trybie kariery dałem wylądować mojej 8-mio letniej córce na Munie. Dzięki pilotowi na 1 lvl udało jej się to zrobić.
« Ostatnia zmiana: Pią, 19 Gru 2014, 08:34:23 wysłana przez Markus »

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #161 dnia: Czw, 18 Gru 2014, 10:29:08 »

Czw, 18 Gru 2014, 13:51:28
Odpowiedź #162

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
U mnie nigdy się nie zatrzymywały po czasie. Dziwne. Mam jeszcze 0.24 na dysku i mogę sprawdzić.
Zawsze tak miałem odkąd tylko grałem w Kerbale czyli od 0.22. Ciągłe obracanie statek zachowywał tylko po użyciu trymowania. Nie wiem, może to ja jestem jakiś dziwny :-\

Czw, 18 Gru 2014, 16:43:33
Odpowiedź #163

Offline MCpiroman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Chciałem sobie przetestować karierę, bo podobno jest sporo ciekawych bajerów. Włączam, patrze, a tu całkowicie ulepszone space center. Klikam na budynki, jest napisane, że 3 poziom i nie można już dalej ulepszać (w sumie logiczne). No więc wchodzę w niektóre z nich (właściwie powinienem pisać w czasie przeszłym, ale niech już będzie) i zachowują się jak na 1 poziomie (wygląd VABa, max 2 kontrakty w budynku administracyjnym). Nawet kerbalem nie mogą na EVA wychodzić, bo jest napisane, że rzekomo budynek szkolenia kerbali jest na 1 tierze i trza ulepszyć. Restartuje kerbale, usuwam save na sandboxie i nadal to samo. Wie ktoś co robić (oprócz zgłoszenia bugu)?

EDIT:
Bug nr.2: na scenariuszu treningowym "To the Mun part2" bodajże trzeba wyjść kerbalem z kapsuły, ale jest to niemożliwe, bo pisze (jest napisane), że trzeba ulepszyć Astronaut Komplex.

EDIT2:
Na innych scenariuszach jest podobnie (działają ograniczenia związane z 1 tierem budynków, np. brak możliwości planowania manewrów (chociaż co ciekawe widać orbitę pojazdu))
« Ostatnia zmiana: Czw, 18 Gru 2014, 16:58:44 wysłana przez MCpiroman »

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #163 dnia: Czw, 18 Gru 2014, 16:43:33 »

Czw, 18 Gru 2014, 17:04:07
Odpowiedź #164

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
To znany błąd, tymczasowo trzeba zrezygnować z wersji 64 bit.

[Post scalony: [time]Pią, 19 Gru 2014, 02:08:48[/time]]
Straciłem sondę, bo po niesymetrycznym odpaleniu testowych rozdzielaczy wpadła w ruch wirowy, a jedyny środek kontroli jaki miałem to silnik LV909. Najlepszy update ever.
« Ostatnia zmiana: Pią, 19 Gru 2014, 02:08:59 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.