• KSP 0.90 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.90  (Przeczytany 42581 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 04 Paź 2014, 15:54:54

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Pojawiły się pierwsze oficjalne informacje na temat wersji 0.26, mimo że 0.25 jeszcze nie wyszła. Cóż za niezwykłe dziwy!



Nasz niestrudzony reporter, JackRyanPL, na kerbalskim kanale Twitch - KSPTV otrzymał informację, jakoby w grze miała się znaleźć wyszukiwarka części.

Przyklejone // Raynus
« Ostatnia zmiana: Pon, 27 Kwi 2015, 23:00:06 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 04 Paź 2014, 16:16:43
Odpowiedź #1

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Tutaj będą trafiały przetłumaczone Devnote Tuesday po wyjściu 0.25. Do tego czasu wszystko ląduje w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #1 dnia: Sob, 04 Paź 2014, 16:16:43 »

Nie, 05 Paź 2014, 20:50:56
Odpowiedź #2

Offline MCpiroman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Możliwe, że dodadzą w końcu płatne rekrutowanie kerbali(a może nawet ich skile) w trybie kariery, co jeżeli dobrze pamiętam miało być wprowadzone już w 0.25

Pią, 10 Paź 2014, 13:58:33
Odpowiedź #3

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 394
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Siedzę sobie z nudów na telefonie i wszedłem na twittera Maxmapsa a tam info, że w najbliższym czasie dostaniemy nie tylko listę zmian w 0.26 ale też pelen wykaz zmian w kolejnych updatach aż do 1.0

Ciekawe tylko czy nastąpi to dzisiaj podczas friday reveal czy mamy się z tym wstrzymać do wtorku.


Co więcej znalazłem 2 jego posty na reddicie: jeden w ktorym oglasza pojawienie się kerbali płci żeńskiej i drugi w którym określa możliwość pojawienia się nowej  planety jako "big maybe".
« Ostatnia zmiana: Pią, 10 Paź 2014, 14:06:10 wysłana przez winged »

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #3 dnia: Pią, 10 Paź 2014, 13:58:33 »

Pią, 10 Paź 2014, 14:00:14
Odpowiedź #4

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Poczekamy sobie trochę. Tydzień albo dwa moim zdaniem. Standardowo, zostanie to przeze mnie przetłumaczone.

Wto, 14 Paź 2014, 11:01:48
Odpowiedź #5

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Potwierdzone info. Nowy mod zostanie zaimplementowany w wersji 0.26.

Coś, z czymś musicie wytrzymać do jutra. Dodajemy lekko zmienioną wersję moda do nadchodzącej wersji.

Astronomer Visual Pack? Kethane? KAS? Przekonamy się w piątek, gdyż dopiero wtedy dostaniecie przetłumaczone Devnote.

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #5 dnia: Wto, 14 Paź 2014, 11:01:48 »

Wto, 14 Paź 2014, 12:41:01
Odpowiedź #6

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
Ja osobiście byłbym zachwycony KAS.
Kethane owszem, jest ciekawy, ale pełny sens zyskuje tylko w połączeniu z Extraplanetary Launchpads, dzięki któremu można budować poza Kerbinem kompletne pojazdy (baza startowa na Minmusie byłaby świetnym pomysłem!) - Kethane jest przerabiany na wszelkiego rodzaju paliwo, a mod dodaje wykrywacza rudy (działa jak wykrywacz kethanu), która może zostać wydobyta i przetworzona na metal, metal jest przetwarzany na części rakietowe, a te są używane jako surowiec do produkcji rakiet. Wadą tego moda jest (przynajmniej według mnie) olbrzymi piec, w którym przetapia się rudę na metal. Nigdy nie udało mi się tego nawet wynieść na orbitę, nie mówiąc już o posadzeniu na konstruowanej bazie na Minmusie.
Bez EL całość ogranicza się do dodatkowego tankowania. Uniemożliwiałoby to tworzenie kompletnych kolonii mogących produkować własne pojazdy, ale można by tworzyć stacje benzynowe, które uzupełniały paliwo w zbiornikach.
O Visual Packu raczej nie będę się wypowiadał, bo i tak mi nie zadziała na moim laptopie z procesorem z drewna. Może, gdybym kiedyś kupił nowy sprzęt (a mam takie plany), skorzystałbym z takiego moda. Gdyby postanowili go wprowadzić, to (mam nadzieję) pojawiłaby się opcja wyłączenia - taki rodzaj zabezpieczenia przed -5 FPSami ;D

Poza tymi wymienionymi, jak na razie moje marzenia się spełniają (Enhanced NavBall, SpacePlane+). Może więc pomarzę troszkę więcej: chciałbym widzieć Chatterera (chyba najbardziej pozbawiony sensu mod, ale nie wyobrażam sobie gry bez niego), PreciseNode (chyba każdy przyzna, że byłoby to przydatne) oraz jakiś porządny interfejs umożliwiający tworzenie i używanie plików językowych.

Delikatny OT do JackaRyana: Kiedy podsumowanie września? :]
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!

Wto, 14 Paź 2014, 12:50:16
Odpowiedź #7

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ja również bym chciał widzieć KAS. Bez niego misje kerbali nie mają większego sensu, a tak, to kerbale mogą spokojnie wymienić np. uszkodzony panel, czy dowieźć jakąś brakującą część. Ewetnualnie jakaś planeta(zwłaszcza Sentar) z Krag's Planet Factory byłaby też miła. Ciekawe jaki oni mod teraz wymyślą. Chatterer też byłby fajnym uładniaczem gry, fajnie byłoby też jakby w grze pojawił się Toolbar mod.

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #7 dnia: Wto, 14 Paź 2014, 12:50:16 »

Wto, 14 Paź 2014, 13:12:27
Odpowiedź #8

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 340
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Cóż, KAS i IR, to dwa mody których wprowadzenie przyjąłbym z wielką radością. A co do propozycji Kethanu to oby nie wszedł nigdy. Po pierwsze bo jest boleśnie banalny, a po drugie, bo jego wprowadzenie usunęło by wizję pojawienia się surowców z prawdziwego zdarzenia w przyszłości.

Wto, 14 Paź 2014, 13:23:43
Odpowiedź #9

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Odpowiedź na OT ShookTea.
Przeglądu września nie będzie, bo wszystko jest wciąż kontynuowane, więc lepiej poczekać aż się to zakończy, żeby móc opisywać.

Co do moda, jest jeszcze Texture Replacer, biorąc pod uwagę kerbale-kobity.

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #9 dnia: Wto, 14 Paź 2014, 13:23:43 »

Wto, 14 Paź 2014, 13:35:17
Odpowiedź #10

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Squad nie potrzebuje texture replacement - oni mają dostęp do swoich plików źródłowych...

EL to przesada. Możliwość produkcji paliwa w Kethanie to mnóstwo możliwości i jest całkiem wystarczające. Liczę na KAS, ale wydaje mi się że to może być kolejny partpack.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 14 Paź 2014, 13:48:41
Odpowiedź #11

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Ojojoj, nie mogę znaleść nigdzie devnote. Czy ktoś może podać mi do niego link?

EDIT:
Jaki ja głupi, dziś wtorek, a devnote jeszcze nie opublikowane.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #11 dnia: Wto, 14 Paź 2014, 13:48:41 »

Wto, 14 Paź 2014, 14:39:18
Odpowiedź #12

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
fajnie byłoby też jakby w grze pojawił się Toolbar mod.

Przecież pojawił się wraz z bodajże 0.24 i zleceniami. Na co kolejny Toolbar?
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!

Wto, 14 Paź 2014, 15:44:55
Odpowiedź #13

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 394
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Ja bym obstawiał habitat pack od porkjeta albo inny drobny modzik z cześciami. :)

Cytuj
Po pierwsze bo jest boleśnie banalny, a po drugie, bo jego wprowadzenie usunęło by wizję pojawienia się surowców z prawdziwego zdarzenia w przyszłości.
Nie sądzę, żeby Squad wymyślił coś lepszego.

Ciekawe kiedy dostaniemy pełną "mapę drogową" aż do wersji 1.0

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #13 dnia: Wto, 14 Paź 2014, 15:44:55 »

Wto, 14 Paź 2014, 17:57:21
Odpowiedź #14

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Squad wymyślił już coś o wiele lepszego (Poza GUI - Kethane ma najładniejszą oprawę interfejsu ze wszystkich modów na surowce), w postaci dwóch drzewek - jedne mało praktyczne ale imponujące złożonością, drugie uproszczone ale wciąż wymagające kilku składników do produkcji.

Tyle że oba zostały zamknięte w Archiwum K i nikt o nich nie mówi :P
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.