Ze względu na czas ukazywania się Kerbalskich Wiadomości część informacji może być nieaktualna.
Kerbalskie Wiadomości - 17/10/2014 - Edycja "Naprzód do 0.26"
Felipe (HarvesteR): W tym tygodniu pracowałem nad czymś co okazało się oczyszczające. Myślę, że zgodzicie się ze mną gdy, wam o tym powiem. Są to poprawki w edytorze!
Zmęczeni zgadywaniem, który klawisz odpowiada za rotację w określonym kierunku? My również.Poprawki, są jedną z wielu części zmian w edytorze jakie przeniesie wersja 0.26 i ZNACZNIE ułatwią wam życie. Naprawdę, jest wiele powodów, które potwierdzają jak zły jest aktualny system. Myślę, że najbardziej frustrującą rzeczą w KSP w tym momencie jest zgadywanie, który klawisz odpowiada za określony kierunek rotacji, więc wreszcie mamy możliwość aby się tym zająć. Dobrze się to zapowiada! Zajmuję się rotacją i translacją. Tak naprawdę, to działania poprawek w translacji będzie zupełnie inną funkcją. Więcej o tym później, ale gra diametralnie się zmieni, jeśli wszystko pójdzie dobrze.
Kolejna wielką funkcja, o której chcę wam powiedzieć, nie jest zbyt widoczna, ale ułatwi życie, otóż połączyłem VAB i SPH w jedną scenę. Jak? Więc, poza wyglądem, orientacją statku, miejscem startu oraz zachowaniem kamery, SPH nie różni się od VAB. Tak naprawdę, to około 90% funkcji jest takie same w obu przypadkach, więc zamiast dwóch kompleksów konstrukcyjnych z wieloma powtarzającymi się elementami, jest teraz jedna scena Edytora i gra pyta, czy chcesz skorzystać z trybu VAB czy SPH. Sugestii na ten temat było wiele, ale aktualnie chcemy dodać prostą rzecz. Ponadto pozwoli on na późniejszą implementację przycisku pozwalającego na zmianę trybu symetrii z tego w VAB na ten w SPH i na odwrót.
Aby skrócić wypowiedź, powiem tylko, że jestem bardzo szczęśliwy pracując nad tym. Mam nadzieję, że innym też przyniesie to radość.
Alex (aLeXmOrA): Ostatni tydzień był tygodniem publikacji, więc musiałem ustawić wszystko, aby było gotowe (serwery oraz stronę). Jak pewnie zauważyliście, zmiany, które wprowadziłem do strony sklepowej KSP zawierają wycenę w oparciu o lokalizację - „Pricing Zone", różne ceny i waluty odpowiadające strefom geograficznym. Głównym celem jest utrzymanie poziomu cen ze sklepu KSP z tymi na Steamie. Ponadto, teraz możecie zakupić klucz steamowy prosto z naszej strony. Pamiętajcie jednak, że klucze zakupione na naszej stronie nie podlegają reklamacji, ponieważ, jeśli już go zakupicie, nie ma możliwości sprawdzenia czy został on wykorzystany przez was. Aktualnie i podczas ostatniego tygodnia sprawdzałem działania systemów tak, aby każdy mógł kupić to, co chce.
Mike (Mu): Kończyłem prace nad systemem doświadczenia kerbonautów. Kerbonauci będą mieli możliwość rozwoju cech w miarę zdobywania doświadczenia, otrzymywanego za wykonywanie misji.
Marco (Samssonart): Zajmowałem się pomaganiem ludzie niezaznajomionym z funkcjonowaniem naszego zmienionego sklepu. Niektórzy nie wiedzieli też jak działa Steam, ale wszystko zostało wytłumaczone.
Wracając do rzeczy związanych z grą. Zaktualizowałem KerbalEdu do wersji 0.25. Mam nadzieję, że istnieje możliwość pobrania.
Daniel (danRosas): Pracowałem nad systemem ulepszania budynków. Przez ostatnie 2 miesiące rozważaliśmy, czy to dobra funkcja, czy nie. To ciekawe doświadczenie, zwłaszcza odkąd pracuję nad tworzeniem zawartości z Nickiem i Rogerem. Musiałem pogrzebać trochę w Unity, inne tekstury i ogólne kwestie techniczne wymaganie do stworzenia nowych modeli w KSP. Możecie być pewni, że wszystko jest w dobrych rękach. Mogę napisać wiele stron o szczegółach technicznych, dać wam zdjęcia, grafiki koncepcyjne... Ale myślę, że lepszą formą jest dziennik developerski lub artykuł na blogu.
Jim (Romfarer): Pracuję nad nowym system organizowania części w SPH/VAB. Mówiąc w skrócie, zamierzamy wprowadzić nowe kategorie i podkategorie dla części. Kategorie będą takie jak są teraz, ale zmienia się podkategorie, gdzie wprowadzimy, między innymi sekcje: kapsuł załogowych, napędy, części strukturalnych itp. System ten będzie istniał obok innych, które zamierzamy dodać.
Max (Maxmaps): Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Jak tylko odpowiedni artykuł trafi na bloga, ten link będzie działaćBob (Calisker): Pracowałem nad planem 0.26 i upewniałem się, że każdy ma wystarczającą ilość czasu na swój projekt. Zleciliśmy Nassaultowi zrobienie trailera 0.25, ale nie mieliśmy wystarczająco czasu na jego opublikowanie. Jedną z rzeczy, która opóźniała wyjście był wybór nazwy. Co do niej, zamierzamy zrobić to ponownie przed wyjściem 0.26, tzn. dać wam możliwość nazwania aktualizacja, tak jak chcecie. Ponadto przygotowuję drużynę na odwiedziny reportera. Nie mamy wielu odwiedzających, więc jest to ekscytujące. Jesteśmy też dumni z Alexa i możliwości zakupu kluczy steamowych na naszej stronie. Testowaliśmy ten system przez długi czas, aby pomóc potencjalnym partnerom w handlu naszą grą.
Ted (Ted): Minął ponad tydzień od wyjścia wersji 0.25 i przez ten tydzień zbierałem informacje o błędach jakie się pojawiły oraz ustawiałem serwery na test systemu Redmine (program pozwalający zgłaszać błędy), skoro już jesteśmy z nim zaznajomieni.
Anthony (Rowsdower): Pracowałem razem z serwisem Shapeways nad konkursem, który zostanie ogłoszony w przyszłości. Dopracowuję ostatnie szczegóły. Lubicie obniżki? Oczywiście, nie jest to główna nagroda
Rogelio (Roger): Czuję, że minął długi czas od ostatniego dziennika developerskiego, ale jestem szczęśliwy, mogąc powiedzieć wam o modelowaniu nowych budynków do gry. Ciężko pracowaliśmy (ja, Nick i Dan), aby osiągnąć dobre rezultaty. Doszliśmy też do oryginalnego stylu graficznego. Animowanie kerbali, robienie zmian w otoczeniu jest świetne, ale jestem pewien, że będziecie powaleni na kolana, jak tylko zobaczycie jak zmienią się budynki.
Tłumaczenie Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘKorekta Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘLogo Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W tym miejscu pojawi się artykuł dotyczący przyszłości KSP gdy zostanie zatwierdzony na bloga.