Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 123900 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 26 Kwi 2015, 21:58:23
Odpowiedź #345

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dokładnie, orbita musi być polarna oraz o określonej wysokości zależnej od ciała niebieskiego wokół którego orbitujemy. Czyli tak łatwo nie jest.

Tu nie wiem, bo właśnie na streamie DasValdez lecąc około 125 km nad Kerbinem przeskanował całą planetę...

Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Nie, 26 Kwi 2015, 22:10:43
Odpowiedź #346

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Może zależy od skanera?

PS. Baza nazistów na biegunie za 3... 2... 1...

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #346 dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 22:10:43 »

Nie, 26 Kwi 2015, 22:23:41
Odpowiedź #347

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Naamib
Jedyna trudność w skanowaniu polega na ustawieniu satelity na orbicie. Valdez ma ją polarną. Przypadek? Kethan po prostu wymagał fizycznego skanu planety, który wyglądał tak że ustawiałem warp x50 i szedłem robić coś innego.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pon, 27 Kwi 2015, 07:39:33
Odpowiedź #348

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
W temacie o wersji nadchodzącej, bodajże 0.24 pisałem, że chciałbym, aby gra w końcu przestała bugować.
Kilka dni temu zdecydowałem się, po raz pierwszy na tym forum, przedstawić dosyć ciekawą koncepcję stacji orbitalnej. Nawet specjalnie w tym celu odpaliłem wersję 0.90, której wcześniej, jakoś tak wyszło, nie używałem.
Jakież było moje zażenowanie, gdy zamiast dobrze się bawić, całą niedzielę aż do 23:00 spędziłem na walce z bugami!
Przesuwały się ogniska orbit, blokowały części w przestrzeni, rozpadały pojazdy. Wczoraj dałem za wygraną, może dziś coś pokombinuję.
I moje pytanie w takim razie: Czy wersja 1.0 będzie pozbawiona błędów dyskwalifikujących ją jako pełnoprawną grę? Bo jaracie się jak szczerbaty na suchary, a może się okazać że to wszystko to pic na wodę fotomontaż.
I w tym kierunku powinna toczyć się dyskusja. Misji na pewno dziś nie przeniosę na nową wersję, ale mi się nie śpieszy z ujawnianiem dalszych losów mojej stacji, bo i tak na jakiś czas przestaniecie czytać forum, jak dostaniecie nową wersję gry.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #348 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 07:39:33 »

Pon, 27 Kwi 2015, 08:04:21
Odpowiedź #349

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
a) Bugi będą z nami zawsze. KSP to gra sandboxowa, niemożliwe jest przewidzenie wszystkich pomysłów graczy. Rozmaite gry fabularne mogą sobie pozwolić na minimalną ilość bugów ponieważ ścieżki którymi będzie poruszał się awatar gracza są z grubsza znane. KSP to gra w której ktoś może postanowić sprawdzić co się stanie, jeśli zejdzie pod wodę na silnikach rakietowych.
b) czysta instalacja? Bo takie rzeczy nie zdarzają się na stockowym KSP, chyba że na słabym sprzęcie albo bardzo zapchanych save'ach (ilość aktywnych lotów) czy ogromnych konstrukcjach. O ile wiem, ale nie dam głowy, także problem z wyliczaniem AP orbit został rozwiązany.
C) Jednym z głównym zadań Squad była likwidacja starych bugów. Niejednokrotnie było o tym wspominane. Z jakiego powodu developing wersji 1.0 był wydłużony o ponad miesiąc względem standardowych przeszłych update'ów? Właśnie żeby zlikwidować możliwie najwięcej błędów. Oczywiście nie wszystkich, to jest fizycznie niemożliwe, ale biorąc pod uwagę ile środków w to włożyli (za DevBlogiem i Twitterami), gra będzie pod tym względem o klasę wyżej od wersji poprzednich. Zobaczymy po premierze.

I szczerze mówiąc to IVA, mechanizmy, kobietki itd. mnie nie tak bardzo obchodzą, jak fakt że poświęcili milion godzin na szlifowanie, bo właśnie tego brakowało.

Cytuj
Bo jaracie się jak szczerbaty na suchary, a może się okazać że to wszystko to pic na wodę fotomontaż.

xDDDDDDDDDD

Cytuj
I w tym kierunku powinna toczyć się dyskusja.

Z jakiegoś powodu ludzie woleli przeklejać filmiki, screeny i wypowiedzi o nowych częściach niż te z informacjami o Quality Assurance. Ciekawe czemu, bo takie też były. Może dlatego że stabilność gry i ilość bugów wyjdzie dopiero po wielu godzinach gry, a nie po zapowiedziach?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pon, 27 Kwi 2015, 09:19:14
Odpowiedź #350

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Przede wszystkim poerwszeństwo w naprawie maja bugi które uniemożliwiają normalną rozgrywke lub z powodzeniem przeszkadzają. A prawdziwyn testem i tak będziw gdy gra trafi w ręce graczy. Spece jak Zekes, Danny, SWDennis, Kadaf i inni potrafią swoimi instalacjami wyciągnąć bugi, glitche na wierzch których nawet najlepszy i jak liczny QA nie wykryje.

Jeśli chodzi o ten update, to widać jak jednak Squad przykłada się do życzeń graczy, m.in. dodanie możliwości warpa do dowolnego momentu klikając na orbitę czy ten mały przycisk do przyspieszenia do następnego poranku. I wiele innych małych nie tak spektakularnych zmian jak kobity, aerodynamika czy termodynamika.
« Ostatnia zmiana: Pon, 27 Kwi 2015, 10:36:35 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #350 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 09:19:14 »

Pon, 27 Kwi 2015, 14:34:49
Odpowiedź #351

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@Robson: Podniecam się nowościami, bo to wersja 1.0, więc mam dobre powody, by sądzić, że wersja będzie bez większych bugów. Nigdy nie hejtowałem KSP za bugi - byłem świadomy, że to Alpha/Beta i wiedziałem, co kupowałem, ale w przypadku wersji 1.0 sądzę, że Squad jak najbardziej go dopracuje i będzie wolna od większych bugów, wkońcu jest to final, który trafi ostatecznie na rynek, jako gotowy produkt, który nie kosztuje symboliczną kwotę, ale całkiem ładne pieniądze. Skoro to 1.0 to po co obawiać się bugów? Lepiej cieszyć się nowościami i zaufać ludziom pracującym nad KSP.

Swoją drogą, wyszukując hasła KSP 1.0 znalazłem post na reddit ukazujący historię KSP. Oto ciekawa perełka, najwcześniejszy screen z KSP z 2011 roku:


Nie można było się dostać na orbitę, Kerbin nie był kulą, tylko płaskim terenem z paroma jeziorami, poprostu leciało się w górę i spadało. Tutaj jest zamieszczony opis KSP 0.1 wraz ze screenami(można też znaleźć opisy i screeny innych wczesnych wersji):
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Zdjęcie numer 2 wygląda ciekawie - całkiem ładne odbicie w wodzie, szkoda, że nie zachowało się do final. Można też na tej stronie wyczytać, że prace nad KSP wystartowały 11 stycznia 2011 roku - to już ponad 4 lata temu, a gra bardzo mocno wyewoluowałą.
« Ostatnia zmiana: Pon, 27 Kwi 2015, 14:37:36 wysłana przez kamils096 »

Pon, 27 Kwi 2015, 16:37:27
Odpowiedź #352

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
No... 27 Kwiecień, popołudnie... Squadzie, Phelipe:



Bo chce mi się polatać. :)
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #352 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 16:37:27 »

Pon, 27 Kwi 2015, 16:53:01
Odpowiedź #353

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Wyjdzie pewnie gdy zakończy się stream - czyli 6 rano czasu polskiego, albo gdy zakończy się migracja serwerów, czego nie wie nikt.

Pon, 27 Kwi 2015, 17:23:35
Odpowiedź #354

Offline cyrylo97

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
A ta migracja serwerów trwa już przynajmniej od 9:30 czasu polskiego.
Jedynie około 14. coś się działo i ich strona przez chwilę wyglądała tak

zamiast tak

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #354 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 17:23:35 »

Pon, 27 Kwi 2015, 17:33:49
Odpowiedź #355

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Trzeba pamiętać o różnicy czasu - w Meksyku mają dopiero godzinę 10(no, wpół do 11), czyli u nich nie ma nawet południa. Ja to bym się KSP 1.0 spodziewał albo późnym wieczorem, albo w nocy w naszym czasie.

Pon, 27 Kwi 2015, 17:34:50
Odpowiedź #356

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Migracje jest od 5 rano czasu polskiego. Wiem, bo sprawdzałem rano przed wyjściem do szkoły czy pojawiło się coś nowego i już wtedy strona nie była dostępna.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #356 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 17:34:50 »

Pon, 27 Kwi 2015, 17:37:19
Odpowiedź #357

Offline zakrent2000

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Migracja jest co najmniej od wczoraj wieczorem bo chciałem wtedy sprawdzić kiedy dokładnie wyjdzie 1.0.
« Ostatnia zmiana: Pon, 27 Kwi 2015, 17:39:51 wysłana przez zakrent2000 »
Cytat: Carl Sagan
Cywilizacje albo wychodzą w kosmos, albo giną.

Pon, 27 Kwi 2015, 18:01:58
Odpowiedź #358

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Wow, hype mocno. Wersja 1.0 wyjdzie gdy stanie strona. Soon TM
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #358 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 18:01:58 »

Pon, 27 Kwi 2015, 18:09:16
Odpowiedź #359

Offline Rambo88pl

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
To ja tam już jutro rano sprawdzę, i tez będę zadowolony. ;D