Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 123914 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 21 Kwi 2015, 09:35:17
Odpowiedź #300

Offline ManiakalnySmiech

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
A rzeczywiście, tylko mi się zdawało... :(

Wto, 21 Kwi 2015, 10:20:56
Odpowiedź #301

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Jedyne co tam widać, to Walentyna, tudzież inna kerbonautka, oraz animację wspinaczki.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #301 dnia: Wto, 21 Kwi 2015, 10:20:56 »

Śro, 22 Kwi 2015, 00:21:29
Odpowiedź #302

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt


Po więcej wspaniałości i wypracowanie do testu gimnazjalisty Harvestera (bo dzisiaj taka pora...) właźcie na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ lub czekajcie na podsumowanie czyjeś. Np. Baala. Jak mu się zachce.

[Post scalony: Śro, 22 Kwi 2015, 00:26:36]
Jack, na zielonego bażanta, ZMIEŃ W KOŃCU NAZWĘ TEMATU D:
« Ostatnia zmiana: Śro, 22 Kwi 2015, 00:26:36 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 22 Kwi 2015, 00:51:02
Odpowiedź #303

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Skrót Devnote'a:


Phelipe (HarvesteR):

- Space Lab został znacznie zmieniony pod wzgledem co wnosił do punktów nauki i eksperymentów, m.in. teraz będzie przydatne jako długoterminowe narzędzie (nie grałem w karierę więc mi ciężko się w tej materii poruszać; Baal)
- upewniał się, że każda część posiada właściwe statystki, koszta i miejsce w drzewku
- Stary Avionics Nose Cone (który wcześniej był dziobem poprawiającym właściwości lotne samolotów, teraz skanerem) dorobił się SAS, więc pozwoli lepiej panować nad maszynami bez pilota w załodze. (czyli nota bene wrócił do pierwotnej funkcji; Baal) Co za tym idzie, to eksperymentów w atmosferze stworzyli nową część
- krótka gadka o tych przedziałach (pokazanych strony wcześniej;Baal) i o tym, że PorkJet prócz nad nowymi częściami, pracował nad przeróbką starych
- poświęcił kilka dni na ficzer, którego brakowało w grze (nie napisał konkretnie co)
- dalej podziękowania i gadka jakim KSP było projektem, które zmieniło mu życie


Mike (Mu):
- doszlifowywał efekty tarcia atmosferycznego, naprawą lub dodawaniem elementów do tego systemu oraz jego balansem trudności


Marco (Samssonart):
- nic, podziękowania i pozdrowienia


Daniel (danRosas):
- z całego wywodu można wywnioskować, że do ukończenia filmu została kosmetyka


Jim (Romfarer):
- ikony do drzewka technologii (dorabiał też drzewko do dema)


Max (Maxmaps):
-  jest zarobiony i ma nadzieję, że 1.0 będzie się nam podobał


Ted:
- pracuje z zespołem eksperymentalnym nad 1.0 (to samo co tydzień temu)


Rogelio (Roger):
- to samo co Dan :P


Kasper (KasperVId):
- nic prócz podziękowań YTuberowm, livestreamerom itp.


Chris (Porkjet):
Pokazał swoje ssy z nowymi skrzydełkami:





(Ach te LOTKI <3;Baal)

Bob (RoverDude):
- Resztę widzieliśmy na screenach wraz z nowym zbiornikiem na ksenon
- pracował nad heatshieldami oraz zachowaniem części związanych z surowcami w zależności od temperatur (m.in rafineria jak będzię się nagrzewała to zacznie zwalniać pracę)

Niżej obrazek, jak wygląda powłoka ablacyjna w różnym stadium zużycia


- puścił oczko, że Easter Egg z surowcami jaki zamieścili w grze będzie wielki. :)


Brian (Arsonide):
- pracował nad kontraktami itp. (m.in turystyka, grandtour'y, wydobycie)


Tradycyjnie:
Cytuj
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.

Btw. To, że są podziękowania, wedle zapewnień HarvesteR'a nadal będą pracować nad grą.

Zgodnie z tym co kolega Drangir napisał:

NA ZŁAMANY OŁÓWEK, ZMIEŃTA CHOPY NAZWĘ TEMATU!!!
« Ostatnia zmiana: Śro, 22 Kwi 2015, 00:55:54 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #303 dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 00:51:02 »

Śro, 22 Kwi 2015, 03:17:14
Odpowiedź #304

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 22 Kwi 2015, 05:53:02
Odpowiedź #305

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Sorry panowie, nie mam opcji zmiany nazwą wątku. Życie. T-06:00:00 and counting

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #305 dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 05:53:02 »

Śro, 22 Kwi 2015, 09:20:23
Odpowiedź #306

Offline ManiakalnySmiech

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Moim zdaniem ten żółty pasek szpeci, ale jak dla mnie, tworzenie owiewek jest w porządku.

Zauważyłem, że ta biała mata od łazików jest w sekcji "pods".

Śro, 22 Kwi 2015, 11:28:53
Odpowiedź #307

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ehhh chyba jednak będzie trzeba zostawić Procedural Fairings w modach : P

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #307 dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 11:28:53 »

Śro, 22 Kwi 2015, 13:21:20
Odpowiedź #308

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Ściągneli pomysł z procedural wings! Cwaniaki!


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Śro, 22 Kwi 2015, 14:10:35
Odpowiedź #309

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Bardzo fajnie to wygląda ! :D O wiele bardziej mi się to podoba niż Procedural Fairings.
Pewnie chwilę po premierze wyjdzie mod z nowymi teksturami także żółty pasek to nie problem ;)
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #309 dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 14:10:35 »

Śro, 22 Kwi 2015, 22:38:51
Odpowiedź #310

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Dobrze widzę, ręczne ustawianie kształtu i wielkości owiewek? Oj coś Squad unika tego automatycznego generowania owiewek jak w modzie Procedural Fairings. Ale to nic, może to i lepiej, będzie można wygodniej decydować o kształcie owiewek. Nowe skrzydła piękne, a różny wygląd osłony w zależności od stopnia zużycia też zarąbisty. Ciekawy jestem jak rozwiązali kwestię wahadłowców, które powracają do atmosfery? Chyba, że gdzieś to było wspomniane i jak zwykle pominąłem.

Edit: Co do nazwy tematu, to nie możnaby szepnąć na PW komuś z uprawnieniami do tego? Już od dawna wiadomo, że kolejna wersja to będzie 1.0, a te 0.91 już tyle czasu wisi.

Śro, 22 Kwi 2015, 22:56:37
Odpowiedź #311

Offline SPS 22

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
Widzę, że sporo nowości wpadnie. Nowa aerodynamika, nowe części, nowe funkcje tylko jedna rzecz mnie boli a mianowicie dlaczego wśród tylu świetnych części lotniczych nie ma tak oczywistej części jak rampa załadunkowa.


Choćby taka z modu SXT bez której praktycznie nie idzie się obejść bawiąc się w samolotami.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #311 dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 22:56:37 »

Śro, 22 Kwi 2015, 23:01:05
Odpowiedź #312

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Automatyczne owiewki są dla dziewczynek.

W sprawie zmiany nazwy trzeba zaraportować, ale to dziwne - sam mogę bez problemu to zrobić chociażby w temacie 0.90. Coś Jack knuje.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 23 Kwi 2015, 05:50:19
Odpowiedź #313

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Powiedz mi tylko jak i zmienię.



T-05:00:00 and counting.


« Ostatnia zmiana: Pią, 24 Kwi 2015, 05:49:58 wysłana przez JackRyanPL »

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #313 dnia: Czw, 23 Kwi 2015, 05:50:19 »

Pią, 24 Kwi 2015, 05:55:19
Odpowiedź #314

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
T-04:00:00 and counting