Skrót Devnote'a:
Phelipe (HarvesteR):- Space Lab został znacznie zmieniony pod wzgledem co wnosił do punktów nauki i eksperymentów, m.in. teraz będzie przydatne jako długoterminowe narzędzie (nie grałem w karierę więc mi ciężko się w tej materii poruszać; Baal)
- upewniał się, że każda część posiada właściwe statystki, koszta i miejsce w drzewku
- Stary Avionics Nose Cone (który wcześniej był dziobem poprawiającym właściwości lotne samolotów, teraz skanerem) dorobił się SAS, więc pozwoli lepiej panować nad maszynami bez pilota w załodze. (czyli nota bene wrócił do pierwotnej funkcji; Baal) Co za tym idzie, to eksperymentów w atmosferze stworzyli nową część
- krótka gadka o tych przedziałach (pokazanych strony wcześniej;Baal) i o tym, że PorkJet prócz nad nowymi częściami, pracował nad przeróbką starych
- poświęcił kilka dni na ficzer, którego brakowało w grze (nie napisał konkretnie co)
- dalej podziękowania i gadka jakim KSP było projektem, które zmieniło mu życie
Mike (Mu):- doszlifowywał efekty tarcia atmosferycznego, naprawą lub dodawaniem elementów do tego systemu oraz jego balansem trudności
Marco (Samssonart):- nic, podziękowania i pozdrowienia
Daniel (danRosas):- z całego wywodu można wywnioskować, że do ukończenia filmu została kosmetyka
Jim (Romfarer): - ikony do drzewka technologii (dorabiał też drzewko do dema)
Max (Maxmaps):- jest zarobiony i ma nadzieję, że 1.0 będzie się nam podobał
Ted:- pracuje z zespołem eksperymentalnym nad 1.0 (to samo co tydzień temu)
Rogelio (Roger):- to samo co Dan
Kasper (KasperVId):- nic prócz podziękowań YTuberowm, livestreamerom itp.
Chris (Porkjet):Pokazał swoje ssy z nowymi skrzydełkami:
(Ach te LOTKI <3;Baal)
Bob (RoverDude):- Resztę widzieliśmy na screenach wraz z nowym zbiornikiem na ksenon
- pracował nad heatshieldami oraz zachowaniem części związanych z surowcami w zależności od temperatur (m.in rafineria jak będzię się nagrzewała to zacznie zwalniać pracę)
Niżej obrazek, jak wygląda powłoka ablacyjna w różnym stadium zużycia
- puścił oczko, że Easter Egg z surowcami jaki zamieścili w grze będzie wielki.
Brian (Arsonide):- pracował nad kontraktami itp. (m.in turystyka, grandtour'y, wydobycie)
Tradycyjnie:
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.
Btw. To, że są podziękowania, wedle zapewnień HarvesteR'a nadal będą pracować nad grą.
Zgodnie z tym co kolega Drangir napisał:
NA ZŁAMANY OŁÓWEK, ZMIEŃTA CHOPY NAZWĘ TEMATU!!!