Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 123937 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 21 Mar 2015, 22:50:35
Odpowiedź #180

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
No no, teraz te części wyglądają wkońcu jak należy. Najbardziej podoba mi się IVA do kabiny Mk3 - bardzo przypomina wnętrze prawdziwego wahadłowca czy samolotu. Chyba będę częściej latał w trybie IVA  :)

Nie, 22 Mar 2015, 10:05:40
Odpowiedź #181

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Te zbiorniki mogą być tylko ozdobą, przypatrz się w dzisiejszych wnętrzach, też są pojemniki na żywność i zbiorniki na tlen oraz wodę.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #181 dnia: Nie, 22 Mar 2015, 10:05:40 »

Śro, 25 Mar 2015, 00:16:00
Odpowiedź #182

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Skrót Devnote'a


Phelipe (HarvesteR):

- naprawy błędów i integracja ficzerów które przeszły przez wstępne testy w QA
- przenieśli serwery
- zajął się czym chciał od dawna, czyli nieścisłościami między orbitami (aktualnej i przewidywalnej) w trakcie przechodzenia przez granice SOI przy dużej kompresji czasu (warp). Znalazł dwa rozwiązania:
            * zmniejszenie kompresji czasu gdy się zbliżamy do granic SOI (powstało to zanim zajął się drugim rozwiązaniem; przez miesiące zdani byliśmy na KAC albo Warp Helper od MJ - Baal)
            * zmiana w skryptach (nie chce mi się tłumaczyć jego wywodu, ale głównie dotyczy cykli kalkulacji fizyki na granicy sfer wpływów - Baal)

Alex (aLeXmOrA):
- był u dentysty na wyrwaniu ósemki i wygląda jak chomik (po kiego k..a wała nam to? - Baal)
- dalej robił przy księgowości i papierologii
- pracuje nad systemem licencji

Mike (Mu):
- sceny VAB/SPH nie będą potrzebowały reload'u za każdym razem kiedy wczytujemy lub czyścimy craft'a,
- reset, rozruch PQS (system generowania terenu - Baal) usprawniony - zmniejszy czas między przełączaniem się scen
- dużo poprawek i usprawnień odciążających procesor
- wraz z QA pracują nad poprawianiem nowej fizyki (aero i termodynamiki - Baal)


Marco (Samssonart):
- oficjalnie już skończył z samouczkami - poszły w testy
- zajął się demem (status prac 80% nad sandboxem i myśl teraz nad karierą)
- pomaga przy serwerach


Daniel (danRosas):
- robią pierwsze renderingi i testują palety kolorów oraz oświetleniem. Wg niego to jest najbardziej ambitny filmik przy którym pracuje

Jim (Romfarer): (nie wiem co ten norweg pali)
- w tym tygodniu włączył panel surowców w "Bazie Wiedzy" (te dymki z informacją o statku czy planecie po prawej na ekranie mapy czy TS) < dalej historia o tym, jak panel wraz z bazą był opracowany, ale panel z surowcami został ukryty, do momentu jak RoverDude (ten od Karbonitu)  zapytał się o to, zgodził się i udostępnił mu to.
Urzekła mnie Twoje historia


Max (Maxmaps):
- poza hype'em na temat 1.0 (i chwaleniem się co w...ał i jak s..ł na Twitterze) pierdoły dotyczące dystrybucji promocji i dystrybucji KSP
- nie może doczekać się kiedy dorwie owiewki by je pokazać

Ted:
- rozpisał się, ale guzik z rzeczy ciekawych

Rogelio (Roger):
- dwa tygodnie spędził na symulacjach dymu do animacji... (nie o taki Meksyk walczyłem! - Baal)

Kasper (KasperVId):
- w piątek Maxmaps pokaże Kerbalki w grze!
- pierdoły o streamerach którzy dołączyli i dużo planów medialnych nt. 1.0 (czyli HYPE TRAIN niebawem - Baal)

Tradycyjnie:
Cytuj
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.


Ode mnie:
Zacznę pić co wtorek wieczór...
« Ostatnia zmiana: Śro, 25 Mar 2015, 01:06:30 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 25 Mar 2015, 14:21:54
Odpowiedź #183

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Odciążenie procesora? To oznacza więcej części na statkach!
Z drugiej strony, aerodynamika i przegrzewanie mogą zjadać kompa, a do części to może różnica rzędu 5-10 komponentów.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #183 dnia: Śro, 25 Mar 2015, 14:21:54 »

Śro, 25 Mar 2015, 14:37:31
Odpowiedź #184

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Taki NEAR w ogóle nie zjada mocy obliczeniowej w zauważalny sposób, DRE też wykorzystywałem na starej maszynie. Same efekty płomieni które są w stocku żrą na niej FPSy, więc raczej gorzej nie będzie, dodatkowym plusem jest faķt że stockowe aero i efekty będą stabilniejsze z modami niż pluginy.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 28 Mar 2015, 07:40:26
Odpowiedź #185

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Z oficjalnego FB gry:




Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #185 dnia: Sob, 28 Mar 2015, 07:40:26 »

Sob, 28 Mar 2015, 08:32:06
Odpowiedź #186

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Pierwsze zdjęcie zdecydowanie przedstawia nam charakter Walentyny jako kobiecą wersję Jeba. To gigantyczne szczęście na jej twarzy, powiązane z niezbyt zadowolonym z życia Billem i Jedmalem, wygląda pięknie. Nic, tylko się oświadczyć.

Nie, 29 Mar 2015, 12:14:05
Odpowiedź #187

Offline cyrylo97

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Zastanawiam się, czy napis "Resource: Ore ..." na pierwszym screenie oznacza, że jednak będziemy mieć więcej niż 1 surowiec  :D

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #187 dnia: Nie, 29 Mar 2015, 12:14:05 »

Nie, 29 Mar 2015, 12:20:11
Odpowiedź #188

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zastanawiam się, czy napis "Resource: Ore ..." na pierwszym screenie oznacza, że jednak będziemy mieć więcej niż 1 surowiec  :D

Ew. to jest po prostu furtka dla modderów lub wiele razy i od lat wałkowanego schematu surowców.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Nie, 29 Mar 2015, 18:34:12
Odpowiedź #189

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
No no, Walentyna jako kobieca wersja Jeba? To mi się podoba, chociaż lepiej ich nie wysyłać nigdzie razem, bo cały pojazd pójdzie do piachu  :D Co do tego zdjęcia ze surowcami, to również sądze, że surowiec będzie jeden, ale Squad pozostawi furtkę, pozwalającą łatwo dodać inne surowce.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #189 dnia: Nie, 29 Mar 2015, 18:34:12 »

Pon, 30 Mar 2015, 18:07:36
Odpowiedź #190

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Nie zauważyłem tego, ale przecież "Ore" to ruda, więc forma "stała" (nie-płyn, inne tłumaczenie "ore" to przecież "kruszec"). Biorąc pod uwagę, w pierwszych zapowiedziach 1.0 nie użyto zwrotu "wydobycie", tylko "tankowanie", byłem w 100% przekonany o ograniczeniu do paliwa. Paliwo jest (no, z wyjątkiem boosterów :D) płynne.

Po co to piszę? Ja zadajé sobie inne pytanie: Skoro "zostawiają furtkę dla modderów", to spoko, ale dlaczego prezentują nam zdjęcia z takim modem? To, że będzie można modować system surowców, było naturalne i do przewidzenia, dlatego też nie zwracałem uwagi na sam ekran wydobycia, patrzałem się jedynie na minę Walentyny. Skoro jednak jest wyraźnie "ore", a więc "ruda", pojawia się w mej głowie myśl, że być może wcale do jednego surowca nie będziemy ograniczeni.

Są w tym momencie dwie opcje:
a) zrobili mikro-moda, który dodaje surowiec, by móc przetestować działanie modów. Super, ale po co robić zdjęcie czemuś, co jest nie dość, że w pełni spodziewane, to jeszcze w dodatku kierowane tylko do tej małej grupki moderów surowcowych? Jeszcze w dodatku odwracają od tego uwagę obecnością Walentyny.
b) ruda będzie jednym z kilku surowców, być może używanym do konstruowania obiektów poza KSC (vel Extraplanetary Launchpads). A Walentyna została wysłana wraz z tą misją w celu odwrócenia uwagi.

</teorie_spiskowe>

Szczerze, mocno wierzę w opcję "b" i chyba po raz pierwszy w historii mówię, że czegoś oczekuję, i że będę smutny, gdybym tego nie dostał.

Pon, 30 Mar 2015, 18:27:57
Odpowiedź #191

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
ale dlaczego prezentują nam zdjęcia z takim modem?

Nadinterpretacja nadinterpretację goni. Surowiec, testowy czy właściwy, nazywa się Ore i tyle. Okienko ma funkcję "wybierz surowiec" tak samo jak Toolbar w prawym górnym ekranu jest banalnie modowalny.

A że paliwo można uzyskać z "kruszcu"*... Jest to pewna nieścisłość, co w bardzo rozbudowanym i uzasadnionym świecie KSP faktycznie może być podejrzane!

________
* Podejrzewam że właściwą nazwę chcą po prostu zachować do czasu pokazów 1.0 dla Youtuberów, i tyle.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #191 dnia: Pon, 30 Mar 2015, 18:27:57 »

Pon, 30 Mar 2015, 18:31:20
Odpowiedź #192

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ja bym nie przesadzał z domysłami. Pewnie się zastanawiali jaką nazwę dać, ktoś rzucił hasło "Ore" i tak już zostało.

Pon, 30 Mar 2015, 20:44:20
Odpowiedź #193

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Jezus Maria. "Nadinterpretacja nadinterpretację goni". Rly?

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
</teorie_spiskowe>

Fantazjować nie można. Chciałem się podzielić swoimi spostrzeżeniami i wyraźnie było pokazane, że to, co napisałem i "chcę zobaczyć" to teoria spiskowa, w które żaden normalny człowiek nie wierzy. W nagrodę Drangir próbuje udawać ironię.
« Ostatnia zmiana: Pon, 30 Mar 2015, 20:46:37 wysłana przez ShookTea »

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #193 dnia: Pon, 30 Mar 2015, 20:44:20 »

Pon, 30 Mar 2015, 21:52:19
Odpowiedź #194

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Tak troszkę z innej beczki, ale w sprawie Valentiny.
Wiecie co to jest Rule 34? Tak? No to wyobraźcie sobie że jakieś mózgozjeby robią porno z kerbali - i nie mówię tu o zielonych humanoidach w strojach kąpielowych, to coś o wiele gorszego. Boję się, co będzie, jak wprowadzą Valnetinkę - aktualnie to co jest już mnie przeraża (Jebediah i murzyński itp.). Co o tym sądzicie? Jak dla mnie ludzi którzy odstawiają takie rzeczy powinno się albo porozstrzeliwać albo powysyłać na misje bez powrotu (niech się Korwin ucieszy, będzie baza na Wenus).