Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 123915 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Pon, 16 Lut 2015, 17:41:05
Odpowiedź #135

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Jakby ktoś szukał zbioru najważniejszych informacji jakie aktualnie znamy odnośnie KSP 1.0, to wrzuciłem dzisiaj na Tubę filmik poświęcony pełnej wersji Kerbali. ;)


Wto, 17 Lut 2015, 23:23:49
Odpowiedź #136

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Last week was mostly about integrating the features that we had at nearly ready-to-test level (...) This includes features like the timewarp-to system and Kerbals being able to clamber onto objects.

Cytuj
Fairings are going to be procedurally generated, so you should have a great deal of freedom to build them in any way necessary to fit your payload inside it.

Cytuj
Additionally, we’ve begun initial balancing of the engines in the context of the aerodynamics changes that have occurred.

Cytuj
I’ve been working on the female Kerbals: I had to do a quick retarget inside Maya of all the animations that are being used in Unity.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #136 dnia: Wto, 17 Lut 2015, 23:23:49 »

Śro, 18 Lut 2015, 13:47:16
Odpowiedź #137

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil


Cytuj
I’ve been working on the female Kerbals: I had to do a quick retarget inside Maya of all the animations that are being used in Unity.
[/quote]


To bardzo dobra wiadomość. Skoro kerbalowe panienki trafiły do May'i, to wydaje się oznaczać, że jednak nie będziemy mieli do czynienia z transwestytami.

Śro, 18 Lut 2015, 18:09:39
Odpowiedź #138

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Jak dobrze pójdzie w piątek zobaczymy Valentine. Maxmaps nie obiecuje, ale się stara.


Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #138 dnia: Śro, 18 Lut 2015, 18:09:39 »

Śro, 18 Lut 2015, 20:44:15
Odpowiedź #139

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
I dobrze, mam nadzieję, że Squad pokaże kerbale płci żeńskiej(kerbalki?) jak należy. Fajnie będzie mieć w swojej flocie płeć mam nadzieje, że piękną  ;)

Sob, 21 Lut 2015, 03:13:05
Odpowiedź #140

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Official news


Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #140 dnia: Sob, 21 Lut 2015, 03:13:05 »

Sob, 21 Lut 2015, 09:54:25
Odpowiedź #141

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Wygląda zarąbiście! Oświadczam się :D

Sob, 21 Lut 2015, 11:12:37
Odpowiedź #142

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Pomarańczowy skafander ? Czyżby Valentina miała dołączyć do nieustraszonej trójki  Billa , Boba i Jebediaha ?

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #142 dnia: Sob, 21 Lut 2015, 11:12:37 »

Sob, 21 Lut 2015, 11:35:36
Odpowiedź #143

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Więc wybrali wariant zaokrąglonej głowy, to dobrze. Pomarańczowy skafander może być tylko dla ozdoby, albo dołączy do "Trio".
Zastanawia mnie jednak, jaką będzie mieć klasę, bo każdy z "Trio" ma osobną. Może Valentina będzie "specjalistką", czyli zna na wszystkim, ale potrzebuje więcej XP na wyższy lvl?


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Sob, 21 Lut 2015, 13:07:12
Odpowiedź #144

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Potwierdzone info. Nowe części, które zobaczymy w wersji 1.0


[Post scalony: Sob, 21 Lut 2015, 13:59:28]
+ nowe zdjęcia surowców

« Ostatnia zmiana: Sob, 21 Lut 2015, 13:59:28 wysłana przez JackRyanPL »

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #144 dnia: Sob, 21 Lut 2015, 13:07:12 »

Sob, 21 Lut 2015, 15:17:13
Odpowiedź #145

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Heh, nie wygląda wcale źle - bałem się, że będzie gorzej. Nie mogę się doczekać wystrzelenia jej w kosmos  ;D

Sob, 21 Lut 2015, 15:29:04
Odpowiedź #146

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Diakon:
Jeb będzie mieć dziewczynę i to całkiem ładną. :D Dobra robota panowie.
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #146 dnia: Sob, 21 Lut 2015, 15:29:04 »

Sob, 21 Lut 2015, 16:03:33
Odpowiedź #147

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Lekki offtopic. Chyba wiem czemu pierwsza kerbonautka nazywa się Valentina. Po pierwszej kobiecie w kosmosie - Walentinie Tierieszkowej.

Sob, 21 Lut 2015, 16:49:24
Odpowiedź #148

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Gratuluję spostrzegawczości...
Bynajmniej nie od walentynek, to tylko gra słów.
Ale mimo wszystko to miły gest i upamiętnienie pierwszej damy w kosmosie :)

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #148 dnia: Sob, 21 Lut 2015, 16:49:24 »

Wto, 24 Lut 2015, 15:55:03
Odpowiedź #149

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Tak sobie rozmyślam o tej nowej aerodynamice - ciekawe jak ona wpłynie na aktualne pojazdy w KSP? Co do lepszego obliczania tej aerodynamiki(czyli, że jeżeli ładunek jest umieszczony w ładownii, to nie działają na niego siły aerodynamiczne) to chyba nie ma to większego sensu bez modów typu Deadly Reentry, no chyba, że ktoś chce wracać z orbity wahadłowcem i mieć w ładowni rozwinięte panele słoneczne, chyba że(na to bardzo liczę) nowa aerodynamika będzie brała pod uwagę opór części. Brak jakiegokolwiek oporu części w stockowej aerodynamice jest dość słabe, więc liczę na to, że podobne jak FAR, nowa aerodynamika będzie brała pod uwagę opór i będziemy musieli dbać o opływowe kształty pojazdów. Jak już będzie opór, to powinni dodać też stockowe owiewki, fajnie byłoby jakby zintegrowali Procedural Fairings.