Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 125475 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 27 Sty 2015, 10:18:31
Odpowiedź #60

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Proszę usunąć. Źle zrozumiałem wiadomość na FB.
« Ostatnia zmiana: Wto, 27 Sty 2015, 10:51:41 wysłana przez KubaAseph »

Wto, 27 Sty 2015, 10:25:55
Odpowiedź #61

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
To fanowskie prace sprzed 3 miesięcy... boru, nawet części z B9 tutaj są, to nie jest od Squadu -.-
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #61 dnia: Wto, 27 Sty 2015, 10:25:55 »

Śro, 28 Sty 2015, 13:32:18
Odpowiedź #62

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytat: Mike (Mu)
I’ve been also looking at implementing a new re-entry heat system to run alongside. This should all make for a much more interesting atmospheric experience!
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 28 Sty 2015, 16:19:43
Odpowiedź #63

Offline Tymekps

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Obawiam się, że wersja 1.0 może być jedną z ostatnich. Ktoś stwierdził, że zbyt długo pracują nad tym jednym projektem?

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #63 dnia: Śro, 28 Sty 2015, 16:19:43 »

Śro, 28 Sty 2015, 16:45:34
Odpowiedź #64

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Tymku - Twórcy nie raz zapewniali, że pracę nad grą nie zostaną ukończone po wydaniu pełnej wersji i mam nadzieję, że słowa dotrzymają.

Śro, 28 Sty 2015, 16:58:44
Odpowiedź #65

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Hue hue... A beta miała mieć więcej etapów niż jeden. Trudno jest brać to poważnie, ale jak już to mówiłem nie raz, jak twórcy uznają że KSP jest kompletne nie będę smutał, wręcz przeciwnie.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #65 dnia: Śro, 28 Sty 2015, 16:58:44 »

Śro, 28 Sty 2015, 17:22:21
Odpowiedź #66

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
A nikt się nie interesuje, że deadly reentry może bydzie?


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Śro, 28 Sty 2015, 17:57:49
Odpowiedź #67

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Urwać, 4 post nad twoim...
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #67 dnia: Śro, 28 Sty 2015, 17:57:49 »

Śro, 28 Sty 2015, 18:03:30
Odpowiedź #68

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Pewnie jak Squad wprowadzi możliwość spalenia się w atmosferze to będzie prawdziwym wyzwaniem, by się w niej spalić. No chyba, że zrobią poziomy trudności.

Czw, 29 Sty 2015, 07:19:47
Odpowiedź #69

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Mała drobnostka: Jeśli wierzyć Twitterowi, wszystkie silniki będą miały - na wzór Mainsaila - swój "nick" obok nazwy kodowej, co ułatwi ich zapamiętanie. IMHO dobry pomysł: niby można je zapamiętać wzrokowo, ale gorzej z pisaniem np. tu o konkretnym silniku ("Użyj tego z pierwszego tieru, co ma 210 ciągu!").

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #69 dnia: Czw, 29 Sty 2015, 07:19:47 »

Czw, 29 Sty 2015, 16:26:54
Odpowiedź #70

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
To jest akurat pozytywna rzecz - łatwy do zapamiętania "nick" będzie napewno lepszy niż oznaczenie. Łatwiej będzie komuś podać jaki ma zastosować silnik czy coś się zapytać.

Sob, 31 Sty 2015, 11:40:49
Odpowiedź #71

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Mały wgląd w surowce. Sonda skanująca powierzchnię Muna.


Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #71 dnia: Sob, 31 Sty 2015, 11:40:49 »

Sob, 31 Sty 2015, 16:19:24
Odpowiedź #72

Offline Akinori

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Bardziej przejrzyście wyglądają heksagony z modu na Kethane. Szkoda że tutaj takiego rozwiązania nie dali

Sob, 31 Sty 2015, 19:24:13
Odpowiedź #73

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
No tak... czujnik wykrywa te niewielkie poletka gdzie surowców NIE MA..
Zobaczymy co dalej.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #73 dnia: Sob, 31 Sty 2015, 19:24:13 »

Sob, 31 Sty 2015, 19:53:56
Odpowiedź #74

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
wykrywa te niewielkie poletka gdzie surowców NIE MA


Aby na pewno? Ja interpretuję czerwony kolor w nieco inny sposób...