Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 123926 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 24 Sty 2015, 10:26:09
Odpowiedź #45

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Zapowiedziane rzeczy brzmią świetnie, ale przejście do 1.0? Wydaje mi się to kiepską decyzją, myślałem że dostanie chociaż jeden update na szlifowanie.

Imo gra może oberwac od recenzentów
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 24 Sty 2015, 10:54:14
Odpowiedź #46

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Też mi się wydaje, że przejście od razu z bety do pełniaka wydaje się odrobinę trafionym pomysłem. No i pytanie kiedy ten pełniak wyjdzie? Mi to w sumie pasi, bo przynajmniej będę jeszcze miał sporo czasu na ponagrywanie sobie 0.90 spokojnie. :P

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #46 dnia: Sob, 24 Sty 2015, 10:54:14 »

Sob, 24 Sty 2015, 13:22:17
Odpowiedź #47

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
"System surowców będzie przypominał mod Karbonite od RoverDude, ale to wciąż nas autorski system"

Jeden surowiec wyjściowy coraz bardziej pewny :/
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 24 Sty 2015, 16:35:36
Odpowiedź #48

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
"System surowców będzie przypominał mod Karbonite od RoverDude, ale to wciąż nas autorski system"

Jeden surowiec wyjściowy coraz bardziej pewny :/

Naprawdę spodziewałeś się wcześniej czegoś bardziej rozbudowanego? Haha :D

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #48 dnia: Sob, 24 Sty 2015, 16:35:36 »

Sob, 24 Sty 2015, 19:18:01
Odpowiedź #49

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Jest różnica między podejrzeniem i wyciaganiem wniosków a informacjami. Osobiście zakładałem że będzie kopia Kethanu, więc w sumie na jedno wychodzi.

Po prostu potwierdzenie tego jest smutne,  HAHAHAHAHA but ci w czapkę
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 24 Sty 2015, 19:41:09
Odpowiedź #50

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Kopia Kethane?
Dla mnie brzmi dobrze.
Oni gotowi zrobić coś jak Karbonite tylko występujące wszędzie w ilościach hurtowych.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #50 dnia: Sob, 24 Sty 2015, 19:41:09 »

Sob, 24 Sty 2015, 19:55:31
Odpowiedź #51

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Mówią że przypomina Karbonit. A co do banalności - wiele kontraktów jest absurdalnie trudnych a próg wejścia do gry wciąż jest ogromny.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 24 Sty 2015, 21:24:34
Odpowiedź #52

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Jak już się bawią w integrowanie modów do gry, to kiedy wkońcu zintegrują KAS? Surowce dawno obiecali to się zgodzę, części od samolotów też musiały wymienione, bo stockowe były paskudne, lecz KAS to jest coś, co musi być w wersji finalnej. Bez tego misje kerbali nie mają absolutnie żadnego sensu(Kerbale mogą co najwyżej ładnie wyglądać, postawić flagę lub poskakać na innym ciele niebieskim), a z KAS można już robić misje serwisowe i kerbale mają sens.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #52 dnia: Sob, 24 Sty 2015, 21:24:34 »

Sob, 24 Sty 2015, 22:26:35
Odpowiedź #53

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Już ci mówię kiedy zintegrują KAS oraz IR. Mianowicie nigdy, bo po co. Squad zaczął kierować swój produkt do debili jakiś rok temu i dla nich gra jest tworzona. Nie usuną planet poza Kerbinem tylko dlatego, że wymagało by to nakładu pracy :)
Bo przecież jasne jest, że ich target nigdy nie zaleci dalej niż do Muna.

Sob, 24 Sty 2015, 22:27:31
Odpowiedź #54

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Skoro o modach mowa, to nie powinno zabraknąć uproszczonego KER, IVA do Mk. 2 i 3 (pełna wersja, a w środku ciemno jak u Murzyna pod koszulą...), zdejmowania hełmów na Kerbinie i Laythe oraz katapult załogi.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #54 dnia: Sob, 24 Sty 2015, 22:27:31 »

Sob, 24 Sty 2015, 23:35:30
Odpowiedź #55

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
NIE BĘDZIE INTEGRACJI KARBONITU

NIE ZAPOWIEDZIANO INTEGRACJI ŻADNYCH MODÓW

PROSZĘ SIĘ ROZEJŚĆ, NIE MA TU NIC DO OGLĄDANIA



Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Nie, 25 Sty 2015, 23:58:43
Odpowiedź #56

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Czekam dalej na stockowe wnętrze Mk3. Wcześniej chociaż coś było, a teraz ciemność. Lubię czasami przełączyć na widok IVA, wtedy można robić fajne ujęcia lub dla zabawy posterować z tego widoku. Skoro to wersja final, to taki szczegół powinien być. Moim zdaniem jednak to co jest, to nieco za mało na wersję final, która jest za szybko. KSP powinno pobyć chociaż kilka wersji w fazie beta i zostać dokładnie sprawdzone.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #56 dnia: Nie, 25 Sty 2015, 23:58:43 »

Pon, 26 Sty 2015, 11:07:43
Odpowiedź #57

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
I IVA  dla Inline Mk. 1.

Pon, 26 Sty 2015, 18:08:12
Odpowiedź #58

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
O, ten kokpit już bardzo długo czeka na IVA i się nie może doczekać. Ogółem skoro następna wersja ma być final, to spodziewam się zobaczyć wszystkie kokpity z EVA - wkońcu to wersja final i musi być ukończona.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #58 dnia: Pon, 26 Sty 2015, 18:08:12 »

Pon, 26 Sty 2015, 18:15:44
Odpowiedź #59

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Idę o zakład że żaden z kokpitów nie będzie miał zrobionego wnętrza :)