Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 123917 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 26 Kwi 2015, 16:57:08
Odpowiedź #330

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Zapowiada się wyśmienicie, pełno smaczków w tym update, chyba Elite pójdzie w odstawkę na jakiś czas :)
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Nie, 26 Kwi 2015, 16:59:19
Odpowiedź #331

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Zerdzio
Co dokładnie uprościli? Nie oglądałem wszystkiego.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #331 dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 16:59:19 »

Nie, 26 Kwi 2015, 17:00:05
Odpowiedź #332

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
SWDennis

Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Nie, 26 Kwi 2015, 17:32:58
Odpowiedź #333

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@Zerdzio
Co dokładnie uprościli? Nie oglądałem wszystkiego.
Właśnie ja też nie wiem co. Wygląda to tak jak w Karbonite, surowce są wszędzie, a scaner mówi nam gdzie jest większe stężenie. Można regulować stopnie podświetlenia na mapie, że albo pokazuje wszystko, albo tylko najbogatsze złoża. Niczym się to w zasadzie nie różni od Karbonite czy Kethane, poza oprawą wizualną..
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #333 dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 17:32:58 »

Nie, 26 Kwi 2015, 17:48:19
Odpowiedź #334

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Chyba chodzi mu o to, że nie potrzeba kręcić się jak głupi wokół planety, tylko automatycznie mamy skan całości. Chyba co do obu przypuszczeń.

Nie, 26 Kwi 2015, 17:56:36
Odpowiedź #335

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
No tak, bo bardzo dużo wnosiło do grywalności w Kethanie to, że trzeba było warpować nie wiadomo ile na 50x prędkości.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #335 dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 17:56:36 »

Nie, 26 Kwi 2015, 17:58:09
Odpowiedź #336

Offline snafu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Wersja 1.0 już na wyciągnięcie ręki, a spadochrony dalej się na siebie nakładają.
Wygląda to mało elegancko, a wręcz ohydnie!.


Nie, 26 Kwi 2015, 18:52:09
Odpowiedź #337

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Nie można mieć wszystkiego. Zrobienie spadochronów, które na siebie nie nachodzą wymagało by wprowadzenia fizyki dla każdej linki. Wyobraź sobie, że lądujesz na Dunie bryką 500 części, odpalasz spadochrony i podziwiasz jak płonie ci procesor.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #337 dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 18:52:09 »

Nie, 26 Kwi 2015, 18:58:19
Odpowiedź #338

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
@Up  Wystarczy zasymulować spadochrony jako stożki, które się od siebie odbijają, i czasem zmniejszają średnicę. Aczkolwiek byłoby przy tym sporo roboty, a chłopaki skoncentrowali się nad rzeczami ważniejszymi i chwała im za to  :D
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Nie, 26 Kwi 2015, 19:06:29
Odpowiedź #339

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Wersja cudo, wielki dzień już jutro. Nie mogę się doczekać, jak dostanę 1.0 w swoje ręce. Na żadną wersję nie czekałem z takimi emocjami, jak na 1.0.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #339 dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 19:06:29 »

Nie, 26 Kwi 2015, 19:33:10
Odpowiedź #340

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Co do skanowania, chwila przesyłania i mapa gotowa, nie mówię żeby latać jak np w modzie z kethanem, ale przynajmiej żeby dawał taki skan jakąś część planety tylko, bo tak to trochę zabija cały pomysł skanowania, bliski przelot obok ciała daje całą mapę, moge się założyć że tydzień po patchu 80% ciał niebieskich będę miał zeskanowanych, bo będę używał asyst grawitacyjnych żeby wysłać pojedyńczą sondę ze skanerem gdzieś daleko. (możliwe że coś żle zrozumiałem)

Nie, 26 Kwi 2015, 19:36:34
Odpowiedź #341

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
A może jednak wymaga stabilnej orbity? Fajnie jakby wymagał jakiejś konkretnej. Zobaczymy. Warpowanie w Kethanie i tak było bez sensu, sondy to najprostsze misje  w KSP
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #341 dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 19:36:34 »

Nie, 26 Kwi 2015, 20:02:18
Odpowiedź #342

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Mnie w Kethanie wkurzało to nabijanie mapy, teraz jest OK. Wersja owszem wyjdzie jutro, ale prawdopodobnie w momencie gdy zakończy się stream, czyli o 6 rano we wtorek czasu polskiego.

Nie, 26 Kwi 2015, 20:48:31
Odpowiedź #343

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Z tego co widziałem na filmie trzeba znaleźć się na bardzo dokładnej orbicie, nie widzę problemu.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #343 dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 20:48:31 »

Nie, 26 Kwi 2015, 20:57:17
Odpowiedź #344

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dokładnie, orbita musi być polarna oraz o określonej wysokości zależnej od ciała niebieskiego wokół którego orbitujemy. Czyli tak łatwo nie jest.