Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 123921 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Sob, 25 Kwi 2015, 02:09:27
Odpowiedź #315

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Jack - w pierwszym poście w prawym górnym rogu masz opcję modyfikuj, tam można też zmienić nazwę tematu.



TYE, HAMULCY DALI O..O
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 25 Kwi 2015, 08:18:49
Odpowiedź #316

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
OK, zmienione. T-03:00:00 and counting. Dzisiaj rozpoczynają się streamy z nowej wersji na oficjalnym twitchu KSP. W takim wypadku możemy też spodziewać się przeglądów nowej wersji przez grupę medialną. Ponadto. Maxmaps powiedział, że KSP 1.0 przyniesie 75 części! YEAH! Dowód:


Edit #1

Poprawka, nie 75 lecz 38. Maxmaps się pomylił. Ale to wciąż dużo części.

« Ostatnia zmiana: Sob, 25 Kwi 2015, 09:15:28 wysłana przez JackRyanPL »

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #316 dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 08:18:49 »

Sob, 25 Kwi 2015, 11:30:40
Odpowiedź #317

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Tak patrzę na klawiaturę... i nie wiem jakim cudem mógł pomylić 38 z 75, chyba za dużo Tequili ;D

A może...
                   ...DLC CONFIRMED!

@EDIT

W Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ na oficjalnym forum ktoś wspomniał (w zasadzie miał to powiedzieć sam Maxmaps podczas streamu DasValdeza, ale nie mogę się dokopać do nagrania), że Dres nie będzie już "samotnym kosmicznym ziemniakiem", lecz od wersji 1.0 będzie mu towarzyszyć kilka asteroid.
« Ostatnia zmiana: Sob, 25 Kwi 2015, 11:37:17 wysłana przez Koper »

Sob, 25 Kwi 2015, 17:36:46
Odpowiedź #318

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Wow, hamulce aerodynamiczne. Poprostu niewiarygodne. Liczę też na to, że spadochrony będą także mogły wyhamować samoloty po przyziemieniu na pasie. Jak tak, to wkońcu będę mógł zbudować realny wahadłowiec bez modów.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #318 dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 17:36:46 »

Sob, 25 Kwi 2015, 19:52:19
Odpowiedź #319

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Dziś ok. 20 według tego postu na fb: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ wyjdą filmiki z KSP 1.0 :)

Sob, 25 Kwi 2015, 20:39:37
Odpowiedź #320

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Stream trwa. Stan z 25 kwietnia 2015 roku, godzina 20:36. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #320 dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 20:39:37 »

Sob, 25 Kwi 2015, 20:46:51
Odpowiedź #321

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Z ostatniej chwili !
Mamy filmy z grupy medialnej!

Film od  Scotta Manleya!


Film od  EnterElysium !


Film od  TheWinterOwl !


I cinematic trailer od StreetlampPro!
« Ostatnia zmiana: Sob, 25 Kwi 2015, 21:16:07 wysłana przez Bill2462 »

Sob, 25 Kwi 2015, 21:22:45
Odpowiedź #322

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nowy efekt lądowania.


Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #322 dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 21:22:45 »

Nie, 26 Kwi 2015, 10:53:45
Odpowiedź #323

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Kolejny jutubowy świeżak nagrał filmik z 1.0. ;)


Nie, 26 Kwi 2015, 11:04:15
Odpowiedź #324

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Na trialerze zrobionym przez StreetLamp'a...
W okolicy 1:45 piękne... Animacja konwertera surowców... <3

Poza tym, widząc działanie owiewek... p...ć żółty pasek... są zajebiste. Coś czuje, że debrisów będzie mi dostatek...
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #324 dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 11:04:15 »

Nie, 26 Kwi 2015, 11:10:10
Odpowiedź #325

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Owiewki nie są stałe, tzn. znikają ze świata gry gdy tylko się od Ciebie dostatecznie oddalą. Dokładnie tak samo jak stare owiewki silników. ;)

Nie, 26 Kwi 2015, 11:43:24
Odpowiedź #326

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Moskit, to nie jest świeżak. Gość przez 2h streamował 1.0, a to co widzimy to właśnie fragmenty streama z podłożonym komentarzem. Ale i tak, HYPE TRAIN jeszcze nigdy nie jechał tak szybko. T-01:00:00 and counting!

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #326 dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 11:43:24 »

Nie, 26 Kwi 2015, 15:23:56
Odpowiedź #327

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
No to szykuje się kolejny powrót do kerbali :) Kto by pomyślał że jak zaczynałem tutaj pisać to rzeczy które jutro wprowadzą pozostawały jedynie w strefie marzeń...

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Nie, 26 Kwi 2015, 16:00:27
Odpowiedź #328

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Wszystko o czym kiedykolwiek marzyliśmy, mówiliśmy, śniliśmy staje się rzeczywistością. Prawie wszystko, ale i tak. Choo choo! Hype train!

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #328 dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 16:00:27 »

Nie, 26 Kwi 2015, 16:14:09
Odpowiedź #329

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
To skanowanie trochę słabo wygląda, rozumiem uproszczenie, ale trochę przesadzili  :(