Autor Wątek: KSP 1.0 (stary temat)  (Przeczytany 125974 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 30 Mar 2015, 22:23:11
Odpowiedź #195

Offline Sareth

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja: 12
  • Dura lex, sed lex
    • Zobacz profil
Kontynując off-top to naprawdę podzielam Twoje obawy. Kiedyś szukając komiksów o kerbalach w Google images natknąłem się na tą... "sztukę"...
Zostawiło to głęboką rysę na mojej niewinnej duszy.
Nie jestem w stanie sobie wyobrazić co zrobi ta banda degeneratów z biedną, żeńską populacją kerbali...
Dura lex, sed lex

Śro, 01 Kwi 2015, 00:32:41
Odpowiedź #196

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Mało chyba dziwnych zakamarków internetów widzieliście. ;)
Mógłbym pokazać filmik, który pokazałem kiedyś na czacie, ale niestety kadra zarządzająca forum chyba nie wytrzymałaby tego. 

EOT

Skrót DEVNOTE


Phelipe (HarvesteR):

- dodanie obsługi TrackIR do wszystkich widoków gry (czy to taki potrzebny ficzer?? - Baal)
- dodanie Field of View do głównej kamery (świetne do ssów)
- dodanie okienek z zapytaniem czy chcesz zachować swoje projekty gdy wychodzisz z edytorów lub rozpoczynasz nowy (wow!)
- zatrudnienie Kerbali będzie kosztować, każdy kolejny kerbal będzie droższy od poprzedniego i cena będzie zależna od ilości aktywnych
- teraz pracuje nad efektami kamery jak trzęsienie się, efekty podczas przeciążeń

(o k...a! Przeżył Katharsis czy co, że się zajął robotą?)


Mike (Mu):
- nic ciekawego prócz naprawy błędów itp.

Marco (Samssonart):
- też nic, dalej sieka demo i tutoriale, które są w QA


Daniel (danRosas):
- spędził trochę czasu nad Walentyną do filmiku.

Jim (Romfarer):
- naprawa błędów, w międzyczasie standaryzował panel surowców

Max (Maxmaps):
- coś planują... na dziś (jak piszę tego posta, to u nich jest jeszcze wczoraj)
- pomagał Dan'owi przy animacji
- bredzi zachwycając się, że reszta SQUAD'u pracuje jakby modowali swoją własną grę...

Ted:
- rozpisał się, ale guzik z rzeczy ciekawych - jak zwykle

Rogelio (Roger):
- dalej chrzanił się z dymem... w końcu skończył i zajmie się oświetleniem (do filmu)

Kasper (KasperVId):
- nic ciekawego prócz tego, że mieli problem ze spamem na blogu.

Tradycyjnie:
Cytuj
Jak coś pominąłem, albo z...em to let mi noł.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #196 dnia: Śro, 01 Kwi 2015, 00:32:41 »

Śro, 01 Kwi 2015, 14:52:03
Odpowiedź #197

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
To dość znane niestety zjawisko, praktycznie chyba każde popularniejsze dzieło jest przemieniane na porno i nie da się z tym zjawiskiem nic zrobić. Ciekawi mnie dlaczego ci ludzie to robią? Ktoś im za to płaci, czy dla siebie? Nie wierze, że normalną osobę mogą jarać tego typu rzeczy.

Co do nowego devnote, to ciekawi mnie, czy efekty kamery podczas wchodzenia w atmosferę itd. będą możliwe do wyłączenia. Ja w sumie wolałbym bez takich atrakcji.

Śro, 01 Kwi 2015, 16:11:14
Odpowiedź #198

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To dość znane niestety zjawisko, praktycznie chyba każde popularniejsze dzieło jest przemieniane na porno i nie da się z tym zjawiskiem nic zrobić. Ciekawi mnie dlaczego ci ludzie to robią? Ktoś im za to płaci, czy dla siebie? Nie wierze, że normalną osobę mogą jarać tego typu rzeczy.
Słowo klucz NORMALNYCH. Normalni ludzie nie oglądają takich rzeczy :D
Mnie ciekawi bardziej w jakich okolicznościach powstają takie taśmy :D
( jak jeszcze byłem w gimbazie czyli jakieś 4 lata temu, to chyba każdy to znał, za sprawą niejakiego mixu youtube :D więc nie miejcie mnie za dziwaka :D )
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #198 dnia: Śro, 01 Kwi 2015, 16:11:14 »

Czw, 02 Kwi 2015, 16:01:33
Odpowiedź #199

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Informacja z oficjalnego twittera KSP.


Patrzcie uważnie na nasze media społecznościowe!

Czyżby zapowiedź nowej wersji? Udostępnienie wersji medialnej? Screeny? Filmy? Przekonamy się w ciągu najbliższych kilku-kilkunastu godzin.

Czw, 02 Kwi 2015, 17:19:26
Odpowiedź #200

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Kolejny punkt do mojej listy oczekiwań, po dzisiejszych przeżyciach z grą.

Dołączenie do danych zapisywanych przez quicksave również stanu spadochronów.
Otworzyłem spadochron, zrobiłem quicksave. Przez przypadek zrobiłem coś strasznie głupiego, robię quickload. Spadochron nie otworzony, zerwany. A inżyniera na pokładzie nie ma :(


BTW
Niech ktoś wreszcie zmieni numer wersji w temacie.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #200 dnia: Czw, 02 Kwi 2015, 17:19:26 »

Czw, 02 Kwi 2015, 23:01:36
Odpowiedź #201

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nowe informacje od Squadu.


@StolenPotato pracujemy nad multiplayerem do KSP, jest planowany jako darmowa aktualizacja po wyjściu wersji 1.0

Czw, 02 Kwi 2015, 23:06:42
Odpowiedź #202

Offline ManiakalnySmiech

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ciekawe, czy poradza sobie z lagami.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #202 dnia: Czw, 02 Kwi 2015, 23:06:42 »

Czw, 02 Kwi 2015, 23:13:25
Odpowiedź #203

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nowe informacje od Squadu.


@StolenPotato pracujemy nad multiplayerem do KSP, jest planowany jako darmowa aktualizacja po wyjściu wersji 1.0

Mniej więcej spodziewałbym się w okolicach 1.1 lub 1.2 wedle mojego rozumowania. Patrząc na pierwsze notki deweloperskie po aktualizacjach to trzymają się tej ramy założeń (chociaż liczba ficzerów do 1.0 jest ogromna) aż do końca. Spodziewałbym się prędzej upgrade'u do Unity 5.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ciekawe, czy poradza sobie z lagami.
To zależy jak zostanie rozwiązana kwestia serwerów, czy to będą dedyki Squadu, czy wolna amerykanka tudzież na wzór M&B czy Trackmanii.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Czw, 02 Kwi 2015, 23:52:37
Odpowiedź #204

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Oficjalne info. KSP 1.0 weszło w fazę eksperymentów. Choo choo!

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #204 dnia: Czw, 02 Kwi 2015, 23:52:37 »

Pią, 03 Kwi 2015, 09:16:42
Odpowiedź #205

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Prosimy załogę i pasażerów forum kerbalskiego o odświeżenie swoich subskrypcji dla kanałów: Danny2462, Scott Manley, HOC Gaming itp.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Sob, 04 Kwi 2015, 01:42:42
Odpowiedź #206

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
W stocku brakuje jeszcze jednej rzeczy zdecydowanie - są to chmury. Odkąd gram z modem Environmental Visual Enhancements to widok Kerbina bez chmur aż mnie odrzuca. Taka rzecz powinna już dawno się znaleźć w stocku.

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #206 dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 01:42:42 »

Sob, 04 Kwi 2015, 08:54:27
Odpowiedź #207

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Nie każdy ma w domu superkomputer. Jeśli już pojawiłoby się coś takiego, koniecznie powinna się pokazać też możliwość wyłączenia tego w ustawieniach.

Chciałbym z tym grać. Naprawdę. Ale nie mogę :(

Sob, 04 Kwi 2015, 12:24:23
Odpowiedź #208

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie każdy ma w domu superkomputer. Jeśli już pojawiłoby się coś takiego, koniecznie powinna się pokazać też możliwość wyłączenia tego w ustawieniach.

Chciałbym z tym grać. Naprawdę. Ale nie mogę :(
Chmury z orbity nie obciążają zbytnio kompa. Chmury wolumetryczne (3D) to moim zdaniem póki co pomyłka, nie dość że gra z nimi ledwo ciągnie, to i tak są generowane na małym obszarze wokół statku.  Chmury 2D widoczne z orbity zwiększają obciążenie kompa może o 5%. Jeśli masz słabego kompa graj z KSPRC, lub ściągnij sobie tekstury Kerbinu dla Texture Replacera z nałożonymi nań chmurami. Tekstura pojawia się dopiero po osiągnięciu danej wysokości. a to że chmury są nieruchome w ogóle nie rzuca się w oczy :D Obciążenie przy tym rozwiązaniu minimalne, jeśli nie zerowe.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« Odpowiedź #208 dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 12:24:23 »

Sob, 04 Kwi 2015, 13:06:27
Odpowiedź #209

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Chmury wolumetryczne (3D) to moim zdaniem póki co pomyłka, nie dość że gra z nimi ledwo ciągnie, 

Twój komputer to pomyłka  8)

Tekstury chmur widziane z niskiej orbity albo są brzydkie, albo mocno obciążają RAM, a to jego oszczędności są na wagę złota przy gorszych maszynach. Mimo to chętnie widziałbym taką opcję w stocku - unifikacja systemów to większa stabilność, a boję się że przestarzały EVE może zacząć generować błędy z nowszymi wersjami gry.

Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.